Deze heeft 125 obstakels en tot nu toe loop ik bijna elke keer vast bij nummer 21/22. Gisteren één keer echt verder gekomen, maar ook 'maar' tot 45 ofzo. Toen wilde ik de hamer erop loslaten, maar dat heb ik maar niet gedaan. Nog lange niet, nog lange niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug een Addicta-a-ball gekocht. Da's hetzelfde idee. Ik ben wel een eind gekomen, maar het is nooit gelukt het hele parcours te doorlopen (laat staan in een keer). Inmiddels is helaas het buitenste plastic bruin en een tikje ondoorzichtig geworden
Ja zo af en toe,quote:
Haha ik was deze vergetenquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo af en toe,![]()
Heb even niet veel tijd meer om alle SC af te lopen![]()
Ben jij gestopt met BB kijken?
Groot gelijk hoor. Er gebeurd ook heel weinig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik was deze vergeten
Jaik ben een beetje druk met mijn eigen leven. Merk dat ik dingen wil gaan doen en niet COS
Er gebeurt weinig en veel slap gepraat.
Ja... er zit ook weinig verhaal in heb in vergelijking met een serie. Naja ben er niet zo goed inquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor. Er gebeurd ook heel weinig.
Nog 2 maanden te gaan dan is het alweer klaar
Gelukkig is het geen verplichting en de Bondgenoten, kijk je die nog wel?quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... er zit ook weinig verhaal in heb in vergelijking met een serie. Naja ben er niet zo goed in
Ook mee gestopt. Werd een beetje naar van de sfeer daar. Te negatief.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen verplichting en de Bondgenoten, kijk je die nog wel?
Okequote:Op donderdag 15 februari 2024 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook mee gestopt. Werd een beetje naar van de sfeer daar. Te negatief.
Ik herken het wel een beetje hoor. Ik kan er ook nooit zo diep inzitten in een RLSquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
't Is ook nooit goed met mij he![]()
Ruzie is leuk zo nu en dan in zo'n serie. Alleen daar is het of janken of schreeuwen. Het beïnvloedde mijn eigen stemming.quote:
Groot gelijk heb jequote:Op donderdag 15 februari 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje hoor. Ik kan er ook nooit zo diep inzitten in een RLS
Ik kijk wel maar echt niet een hele dag.
Mwau echt ruzie vind ik dan weer niet zo leukquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ruzie is leuk zo nu en dan in zo'n serie. Alleen daar is het of janken of schreeuwen. Het beïnvloedde mijn eigen stemming.
Naja, een beetje spanning en irritatie. Alleen het gaat daar zover. Sensatie voorbijquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mwau echt ruzie vind ik dan weer niet zo leuk
EN vraag mij altijd af of het echt op opdracht is
Weet je wat een leuke politie serie is op videoland Smerisquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, een beetje spanning en irritatie. Alleen het gaat daar zover. Sensatie voorbij
En ja... ik begrijp je. Het is ook gewoon een herhaling van zetten
Plus dat ik nu elke avond aan het puzzelen ben met een politieserie. Opdracht van de psych en een fijne opdracht
Die heb ik wel eens gezien ja! Leukquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wat een leuke politie serie is op videoland Smeris
Brooklyn Nine-Nine op Netflix ookquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wat een leuke politie serie is op videoland Smeris
DIe noteer ik even, ben nu begonnen met Rookie op videolandquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Brooklyn Nine-Nine op Netflix ook
Maar dat is niet echt een detective, vooral een leuke comedy
Ja mevrouw! Het haakwerkje ligt voor mijn neusquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel heel erg stil hier, niemand meer met een hobby bezig?
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja mevrouw! Het haakwerkje ligt voor mijn neus
Hahaha wij praten weer eens in drie verschillende topics met elkaar geloof ikquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]goh ik had jou nog niet gesproken vandaag
![]()
Het is hier echt stil in HOB
Ja ik vlieg van de ene naar de anderequote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha wij praten weer eens in drie verschillende topics met elkaar geloof ik
Hahah we hebben gewoon verschillende gespreksonderwerpen en houden orde in het gesprek door het te spreiden over drie topicsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vlieg van de ene naar de andereoop deze manier.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah we hebben gewoon verschillende gespreksonderwerpen en houden orde in het gesprek door het te spreiden over drie topics
Dat begrijp ik wel jaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik hobby niet zo veel meer lijf staat hetniet meer toe.
Soms denk ik zal ik weer eens proberen. Maar denkend aan de pijn die ik dan krijg doe ik het toch maar niet
Ik kan iet een half uurtje iets doen en dan wegleggen. Ik ben iemand die dan doorgaat
Dan beter maar niet beginnen denk ik dan
Ik laat de modeltreinen nog regelmatig rijden hoor. Moet alleen weer eens verder met het landschap.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel heel erg stil hier, niemand meer met een hobby bezig?
Heyquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat de modeltreinen nog regelmatig rijden hoor. Moet alleen weer eens verder met het landschap.
Ja het is niet anders. Zijn nog wel dingen die ik kan, bv users op de huidquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel ja
Echt naar dat je zoveel pijn hebt en dingen niet kan...
Dikke knuffel
Ik voel me wel bespied iddquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders. Zijn nog wel dingen die ik kan, bv users op de huid
Goed zoquote:
In de avonduren kan het ook in de zomer hoor... of als het buiten boven de 25 graden is, met ventilator erbijquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heyalles goed?
Zijn echt van de hersft winter dingen om te doen
Kijk dan hoe ik herfst heb getyptquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de avonduren kan het ook in de zomer hoor... of als het buiten boven de 25 graden is, met ventilator erbij.
Je hoeft je excuus nou ook weer niet aan te biedenquote:
Ja hallo!quote:Op woensdag 4 september 2024 20:12 schreef Aberkullie het volgende:
@:fok-it @:mortaxx @:flippingcoin @:kaneelstokje@solotovski
Hier verder
Ja hoorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |