Het lijkt mij op de foto's te zien dat het een hele mooie omgeving was.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef superkimmi het volgende:
Om nog ecen terug te komen op @:dotteke
Op het moment dat we even moesten kruipen of klimmen, dan waren we natuurlijk daar op gefocust. Maar het was ook lange stukken een stuk breder. En we gingen regelmatig even stilstaan om vh uitzicht te genieten![]()
Maar met hoogtevrees moet je dit bijv niet doen. En de wandeling stond als ‘licht’ op internet, waar we vooraf al twijfels over hadden ook. Ik denk dat dat omschreven is door ervaren bergwandelaars/beklimmers en niet door Nederlandse mensen die de Erasmusbrug opfietsen al een uitdaging vinden
Klinkt als een hele (mooie) ervaringquote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef superkimmi het volgende:
Op het moment dat we even moesten kruipen of klimmen, dan waren we natuurlijk daar op gefocust. Maar het was ook lange stukken een stuk breder. En we gingen regelmatig even stilstaan om vh uitzicht te genieten![]()
Maar met hoogtevrees moet je dit bijv niet doen. En de wandeling stond als ‘licht’ op internet, waar we vooraf al twijfels over hadden ook. Ik denk dat dat omschreven is door ervaren bergwandelaars/beklimmers en niet door Nederlandse mensen die de Erasmusbrug opfietsen al een uitdaging vinden
Waar was deze mooie wandeling?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef superkimmi het volgende:
Vlakbij Granada, Spanje. In het Sierra Nevada gebergtequote:
Beetje gepuzzeld en een beetje geborduurdquote:Op donderdag 27 april 2023 20:49 schreef superkimmi het volgende:
@:kapiteiniglo en ik zijn lekker een avondje lego aan het maken. Onder het genot van een biertje van @:sarabi![]()
Jullie nog leuke dingen gedaan deze dag?
Ik heb ook een poging gedaan, doordat ik logees had kon ik niet vroeg gaan, daarna van 11 tot 12 naar de fysio en toen even naar de kleedjes markt.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:14 schreef Donna het volgende:
Kleedjesmarkt geweest en voor m'n vriend naar de rode MM om een koffiezet apparaat voor z'n kantine/kantoor. De oude was lek (en die zooi ook opgeruimd nog, wat een bagger).
Maar op de markt scoorde dochter wat LOL suprise poppetjes en nu wil ik die verzamelen. Zo cute.
Hopelijk heeft het gesmaaktquote:Op donderdag 27 april 2023 20:49 schreef superkimmi het volgende:
@:kapiteiniglo en ik zijn lekker een avondje lego aan het maken. Onder het genot van een biertje van @:sarabi![]()
Voor mij was het net een dag als vele andere. Ik heb niets met Koningsdagquote:Op donderdag 27 april 2023 20:49 schreef superkimmi het volgende:
Ik ken het niet, heb google het maar gevraagd, maar die geeft een heleboel daarvan aanquote:
Kickstarter is een crowdfunding site. In het bordspeltopic heb ik foto geplaats van het bordspel wat bezorgd isquote:Op zaterdag 29 april 2023 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken het niet, heb google het maar gevraagd, maar die geeft een heleboel daarvan aan
Het is een merk kickstarter?
Goedemorgen deze zaterdagquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:38 schreef Cyan9 het volgende:
Dit topique is erg handig om bij te houden welk moment van de dag het is.
O jee laat ik nu denken dat het pas vrijdagavond isquote:
Clownenkliniek?quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen, gegroet uit de clownenkliniek
(omg ik heb zo'n heimwee)
Ik zit nu al drie weken in de kliniek en de zorg is erg slordig geregeld. Last minute afspraken, afspraken vergeten, voor 1 afspraak drie verschillende data en tijden doorgeven en maar wachten etc. Medicijngedoequote:
oh das idd wel slordigquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit nu al drie weken in de kliniek en de zorg is erg slordig geregeld. Last minute afspraken, afspraken vergeten, voor 1 afspraak drie verschillende data en tijden doorgeven en maar wachten etc. Medicijngedoe
Tja, lang leven de psychiatrie.quote:
Nou lekker dan Child, Hopelijk ben je snel genoeg zover dat je weer naar huis mag.quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit nu al drie weken in de kliniek en de zorg is erg slordig geregeld. Last minute afspraken, afspraken vergeten, voor 1 afspraak drie verschillende data en tijden doorgeven en maar wachten etc. Medicijngedoe
Hoezo oefenen dat je alleen thuis bent?quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog anderhalve week. Al oefenen in ik die tijd wel in alleen thuis zijnAls alles goed gaat mag ik daarna naar huis. Morgen voor het eerst weer langs huis
Nou ik krijg nu veel begeleiding. Dat afbouwen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo oefenen dat je alleen thuis bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |