Hey DaMartquote:
Goedemorgen deze zaterdagquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:38 schreef Cyan9 het volgende:
Dit topique is erg handig om bij te houden welk moment van de dag het is.
O jee laat ik nu denken dat het pas vrijdagavond isquote:
Clownenkliniek?quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen, gegroet uit de clownenkliniek
(omg ik heb zo'n heimwee)
Ik zit nu al drie weken in de kliniek en de zorg is erg slordig geregeld. Last minute afspraken, afspraken vergeten, voor 1 afspraak drie verschillende data en tijden doorgeven en maar wachten etc. Medicijngedoequote:
oh das idd wel slordigquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit nu al drie weken in de kliniek en de zorg is erg slordig geregeld. Last minute afspraken, afspraken vergeten, voor 1 afspraak drie verschillende data en tijden doorgeven en maar wachten etc. Medicijngedoe
Nou lekker dan Child, Hopelijk ben je snel genoeg zover dat je weer naar huis mag.quote:Op woensdag 3 mei 2023 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit nu al drie weken in de kliniek en de zorg is erg slordig geregeld. Last minute afspraken, afspraken vergeten, voor 1 afspraak drie verschillende data en tijden doorgeven en maar wachten etc. Medicijngedoe
Hoezo oefenen dat je alleen thuis bent?quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog anderhalve week. Al oefenen in ik die tijd wel in alleen thuis zijnAls alles goed gaat mag ik daarna naar huis. Morgen voor het eerst weer langs huis
Nou ik krijg nu veel begeleiding. Dat afbouwen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo oefenen dat je alleen thuis bent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |