O wat leuk, geniet er van met zijn 4renquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:33 schreef superkimmi het volgende:
Nee lekker uitgeslapen! Nu even laatste dingen in huis doen, krijgen straks hoog bezoek van @:heywoodu en Bruna
Nee. Ik heb de heg bijgeknipt aan onze kant van de tuin. Hebben de andere planten wat meer daglichtquote:Op donderdag 18 mei 2023 09:51 schreef Dotteke het volgende:
Fijne hemelvaartsdag, nog iemand vroeg gaan fietsen
Daar zijn deze dagen ook mooi geschikt voorquote:Op donderdag 18 mei 2023 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de heg bijgeknipt aan onze kant van de tuin. Hebben de andere planten wat meer daglicht.
Er is een HOB SCquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:33 schreef superkimmi het volgende:
Nee lekker uitgeslapen! Nu even laatste dingen in huis doen, krijgen straks hoog bezoek van @:heywoodu en Bruna
Daar kom je dan wel laat achterquote:
En hoe was het?quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:33 schreef superkimmi het volgende:
Heel gezellig! Basis voor meer snelpuzzelmeets is gezetquote:
Mooi zo, hoe snel hebben jullie de puzzel gedaan?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:25 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Heel gezellig! Basis voor meer snelpuzzelmeets is gezet![]()
Ongeveer een uur....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, hoe snel hebben jullie de puzzel gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ongeveer een uur....Gaat vast goed komen jullie zijn nog niet op elkaar ingespeeld natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat komt wel goed inderdaad, en degene die we gedaan hebben was ook wel echt lastigquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen jullie zijn nog niet op elkaar ingespeeld natuurlijk
Wel gelijk een goede test dan als je met een lastige begintquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat komt wel goed inderdaad, en degene die we gedaan hebben was ook wel echt lastig
Wat leukquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:25 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Heel gezellig! Basis voor meer snelpuzzelmeets is gezet![]()
Yes!quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Hebben we het hobbyzaagje weer bij de hand om straks de week doormidden te zagen?.
Moet het perse een hobbyzaagje zijn? Ik verwacht wat sterkers nodig te hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Hebben we het hobbyzaagje weer bij de hand om straks de week doormidden te zagen?.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Moet het perse een hobbyzaagje zijn? Ik verwacht wat sterkers nodig te hebben.
Daar moet het mee lukkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |