Hoop het nietquote:Op woensdag 12 april 2023 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Kijken of ze gaat delen want ze gunt iedereen alles.
Wat denk jezelfquote:Op woensdag 12 april 2023 11:54 schreef mootie het volgende:
Je zou toch denken dat ze alles in de pot gooit.
Of voor ¤ 500 snoep kooptquote:Op woensdag 12 april 2023 11:54 schreef mootie het volgende:
Zou je dat denken jaquote:Op woensdag 12 april 2023 11:54 schreef mootie het volgende:
Hoezo dat? Zou niet weten waarom.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:54 schreef mootie het volgende:
Jammer gun het haar helemaal nietquote:
Klopt, laat maar weten welke tt je wil.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:55 schreef Sestra666 het volgende:
ik had lapo, wil niet kinderachtig doen ofzo
Alles naar de voedselbank had ik ook al voorgesteld.quote:
Precies wat ik dachtquote:
Zeker weten en iedereen vindt haar helemaal geweldig nuquote:
? Ik heb zelfs nog gewacht zag dat ik lapo hadquote:Op woensdag 12 april 2023 11:55 schreef Sestra666 het volgende:
Anti-Bep TT FTWquote:Op woensdag 12 april 2023 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, laat maar weten welke tt je wil.
had t zelfdequote:Op woensdag 12 april 2023 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, laat maar weten welke tt je wil.
Kloptquote:Op woensdag 12 april 2023 11:55 schreef Sestra666 het volgende:
Omdat van Erik en anderen ook verwacht wordt dat hij zijn voorraadje eten afstaat?quote:
Eens, maar het is wel Babette ..quote:Op woensdag 12 april 2023 11:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat haar bestie manager is. Er is totaal geen geld voor eten.
ze moeten haar hanglip laten bij werken zekerquote:Op woensdag 12 april 2023 11:56 schreef Setje72 het volgende:
Die gaat niet delen...ze heeft het al over botox
quote:Op woensdag 12 april 2023 11:56 schreef engine het volgende:
[..]
Alles naar de voedselbank had ik ook al voorgesteld.
Er komen vandaag boodschappen binnenquote:
Jij of Puzz, beiden goedquote:Op woensdag 12 april 2023 11:55 schreef Sestra666 het volgende:
Oesters wijn en peukenquote:Op woensdag 12 april 2023 11:56 schreef danaqui het volgende:
Wendy en Babs stonden net te zingen "oesters oesters oesters"
Ik had zelfs nog gecheckt omdat dit vaker gebeurt bij een lapo , sorry ik wist het nietquote:Op woensdag 12 april 2023 11:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maakt niet uit, maar was al bezig
Ja hadden ze meteen recht kunnen trekken nuquote:Op woensdag 12 april 2023 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Maar bij Isaac kun je nog lenen"
Ja en? Dan moet zij Babette dat oplossen? Ze zou wel gek zijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat haar bestie manager is. Er is totaal geen geld voor eten.
Toen was er genoeg geld voor eten. Groot verschil.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:59 schreef chufi het volgende:
Zou deze 500 van Babs ook zo lang meegaan als die 500 van ICe?
Niet afstaat.. uitlenen en dat krijgt hij gewoon weer terug.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat van Erik en anderen ook verwacht wordt dat hij zijn voorraadje eten afstaat?
Zodat ze zelf een misgunner en gierigaard is? Het is geen kleuterschool.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:59 schreef Silves het volgende:
Heerlijk..hoop dat ze de overlopers, de misgunners, de gierige, en vooral iedereen die haar eruit wilde..niks geeft en alles houdt voor haarzelf, /wendy en de rest wat wel achter haar stond..
bericht verwijderd ik was spuit 11quote:Op woensdag 12 april 2023 11:55 schreef Sestra666 het volgende:
Ik zou er geen seconde over hoeven na te denken tbh.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja en? Dan moet zij Babette dat oplossen? Ze zou wel gek zijn.
Er komen trouwens vandaag boodschappen.
Niet Babette haar probleem..quote:Op woensdag 12 april 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er komen vandaag boodschappen binnen
Voor 2 of 3 dagen
Afstaat/uitleent, hij doet het niet en daarom wordt hij gierig genoemd, maar als Babette niet deelt heeft ze groot gelijkquote:Op woensdag 12 april 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet afstaat.. uitlenen en dat krijgt hij gewoon weer terug.
Er is vaak zat geen eten geweestquote:Op woensdag 12 april 2023 12:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen was er genoeg geld voor eten. Groot verschil.
Ja maar is dat al zeker..?quote:
Zoveel is 500 nou ook weer niet.quote:
Niet voor geld, maar wel voor oesters, schoenen en peukenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette zou nu kunnen laten zien, wat ze altijd zegt, dat ze er niet voor het geld in de loods zit. Kijken of ze nog wat geld in de pot doet
Ik snap er echt geen hol van, je gebruikt dat geld toch gewoon zodat iedereen een fatsoenlijke maaltijd heeft?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afstaat/uitleent, hij doet het niet en daarom wordt hij gierig genoemd, maar als Babette niet deelt heeft ze groot gelijk
prima bestemmingenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet voor geld, maar wel voor oesters, schoenen en peuken
Heeft Moraima goed gedaan dan.. een dikke tien kilo afgevallenquote:Op woensdag 12 april 2023 11:59 schreef spapaars het volgende:
Met de vorige weegspel woog Mori 135,8
[ afbeelding ]
Zeker weten van nietquote:Op woensdag 12 april 2023 11:59 schreef chufi het volgende:
Zou deze 500 van Babs ook zo lang meegaan als die 500 van ICe?
En kreeg Bep toen ook 500 euro?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is vaak zat geen eten geweest
Hopelijk gooit iemand die stelling erinquote:Op woensdag 12 april 2023 12:03 schreef spapaars het volgende:
Als ze het voor zichzelf houdt, zouden ze opnieuw moeten gaan stemmen om haar eigen tabak te kopen.
Waarom gaat iedereen er vanuit dat ze het voor zichzelf gaat houden?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:03 schreef spapaars het volgende:
Als ze het voor zichzelf houdt, zouden ze opnieuw moeten gaan stemmen om haar eigen tabak te kopen.
Als.....quote:Op woensdag 12 april 2023 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen er vanuit dat ze het voor zichzelf gaat houden?
COSquote:Op woensdag 12 april 2023 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 12 april 2023 12:04 schreef chufi het volgende:
Is het of alles zelf houden of alles delen?
Omdat Bep natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2023 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Begin toch met ALSquote:Op woensdag 12 april 2023 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker samen met Wendy van genieten en de rest mag er alleen aan ruikenquote:Op woensdag 12 april 2023 11:59 schreef Silves het volgende:
Heerlijk..hoop dat ze de overlopers, de misgunners, de gierige, en vooral iedereen die haar eruit wilde..niks geeft en alles houdt voor haarzelf, /wendy en de rest wat wel achter haar stond..
Als iemand zo denkt is ie geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lekker samen met Wendy van genieten en de rest mag revalueren aan ruiken
Das mooiquote:Op woensdag 12 april 2023 12:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er geen seconde over hoeven na te denken tbh.
Man3.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
JW wist zeker dat hij goed zat , dus dit kan niet , het klopt niet
Dit heeft toch niets met de pot te makenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette zou nu kunnen laten zien, wat ze altijd zegt, dat ze er niet voor het geld in de loods zit. Kijken of ze nog wat geld in de pot doet
Of ze geeft het gewoon uit en volgende maand zitten ze weer om te stemmen voor tabak.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:05 schreef Silves het volgende:
Iedergeval Babs hoef niet meer te bedelen bij de roodstemmers.
JW h ad zn rekenopgaves ook beide foutquote:Op woensdag 12 april 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Ja maar hij kan er nooit meer dan 100 kg naast zitten . HET KAN NIETquote:
125, het antwoord was 1388 zei Jeff, daar zat Babs met 1386 het dichtste bijquote:
Maar, het maakt 'm allemaal niets uitquote:Op woensdag 12 april 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
JanWillem zegt het nu net tegen Jasperquote:
Dan wordt het Ruppie of Ima, zoiets vanmorgen zei hij..quote:Op woensdag 12 april 2023 12:07 schreef pingu66 het volgende:
Morgen een eliminatie dan is ze al het geld kwijt als JW's groep "stick to the plan" voet bij stuk houden 😉
O nog meer ,dacht dat JW 123 zeiquote:Op woensdag 12 april 2023 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
125, het antwoord was 1388 zei Jeff, daar zat Babs met 1386 het dichtste bij
125, ik had eerst ook 1386 gehoord, maar dat was Babbel haar 'gok'. 1388 was de uitslag en dan is Morrie dus 125 kg. Babbel vroeg het net ook aan haar en gaf haar compliment dat ze zoveel was afgevallen.quote:
Het is Babette, laten we dat even niet vergeten. Die gaat het delen met Zoe en Wendy en vooral eigen gewinquote:Op woensdag 12 april 2023 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hol van, je gebruikt dat geld toch gewoon zodat iedereen een fatsoenlijke maaltijd heeft?
Niet overdadig, gewoon goed eten.
Bep zei net tegen Moraima dat ze haar goed had geschat, 115.quote:
Wat zet die man zich voor schut zegquote:Op woensdag 12 april 2023 12:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar hij kan er nooit meer dan 100 kg naast zitten . HET KAN NIET
Het bestaat gewoon niet , het zal hem verder jeuken maar het kan niet
Ze was 135quote:Op woensdag 12 april 2023 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Bep zei net tegen Moraima dat ze haar goed had geschat, 115.
Want ze was 125 en Bep wist dat ze 10kg afgevallen was.
Dit meende ik letterlijk gehoord te hebben
Ja ontzettende dramzak is het.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Het boeit JW niet, maar hij maakt zich het drukst van allemaal, maar het boeit hem niets
En terecht, eerlijk gewonnen..net als Ice toendertijd.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is Babette, laten we dat even niet vergeten. Die gaat het delen met Zoe en Wendy en vooral eigen gewin
Dus als de rest minder voedsel heeft, zou jou niets boeienquote:Op woensdag 12 april 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit heeft toch niets met de pot te maken
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is net binnen gekomen, toen ze klaar waren met het spel.
Ik zou het delen. Maar niet iedereen staat er zo in. Zegt dat wat over mij of over een ander.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:13 schreef Silves het volgende:
[..]
En terecht, eerlijk gewonnen..net als Ice toendertijd.Denk je dat een Bern of een Erik zou delen??
Er hangt een net.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:14 schreef ledn81 het volgende:
Wat kostte die traplift voor de moeder van Morrie ook weer?![]()
Ff een tennisbal over het hek
Lol, dus kan er weer geen snoep worden gekocht, dat is wel mooi kut natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:14 schreef Flow3r het volgende:
ze mag het niet geven aan de boodschappen? Zegt Janet net
Vallen peuken daar ook onderquote:Op woensdag 12 april 2023 12:14 schreef Flow3r het volgende:
Zoiets, of een feestje geven.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zou een gedeelte snoep kopen en uitdelen om van het gezeik af te zijn en de rest voor peuken zodat ik het niet meer zou hoeven te vragen aan de andere mopperkonten.
Maar goed, ik ben Babs niet. Geen idee wat zij gaat doen ermee.
Never nooit niet dat Bern zou delen.. dat zag je eerder al dat hij met Sasha zat te eten van wat ze eerder hadden gekocht van het zakgeld. Hij zei dat hij dat ook niet ging delen want iedereen had ook eten kunnen kopen van hun zakgeld en dan hadden ze nu ook te eten gehad. Waren letterlijk zijn woorden.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:13 schreef Silves het volgende:
[..]
En terecht, eerlijk gewonnen..net als Ice toendertijd.Denk je dat een Bern of een Erik zou delen??
-knip-quote:Op woensdag 12 april 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het delen. Maar niet iedereen staat er zo in. Zegt dat qat over mij of over een ander.
maar wel als ze bij Bol mag bestellen denk ik ? Daar kan je ook snoep krijgenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, dus kan er weer geen snoep worden gekocht, dat is wel mooi kut natuurlijk.
Nee niet in dit geval..quote:Op woensdag 12 april 2023 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus als de rest minder voedsel heeft, zou jou niets boeien
Tja het waren er erg veel die Babs ook niks wilde geven, evenement deed niemand mee, de rookdiscussie, het haar kwalijk nemen van die opname en haar weg wilde..nee hoop van harte dat deze bourgondische haar zelf eens goed tracteert.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het delen. Maar niet iedereen staat er zo in. Zegt dat wat over mij of over een ander.
Wat fokking verwarrend weer. Laat gewoon een berg snoep komen daar. Gewoon weer een snoepopdracht doen en hopen dat die sukkels wel iets halen. Net zoals met dat badje en die chocopinda's, kilo's vlogen er toen weer aan bij de bewoners.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar wel als ze bij Bol mag bestellen denk ik ? Daar kan je ook snoep krijgen
Erik heeft de bonnen die hij had gewonnen met een record netjes aan de hele groep gegeven, Hij heeft zelfs zijn gewonnen Mac maaltijd gedeeld, en hij heeft een keer op groen gestaan met de peukenstelling.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Mag niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:17 schreef Flow3r het volgende:
Het is nu háar geld, ik zou het lenen als ik haar was, net zoals Ice deed
Misschien hadden ze bij Za-lando niets van bamboe.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Never nooit niet dat Bern zou delen.. dat zag je eerder al dat hij met Sasha zat te eten van wat ze eerder hadden gekocht van het zakgeld. Hij zei dat hij dat ook niet ging delen want iedereen had ook eten kunnen kopen van hun zakgeld en dan hadden ze nu ook te eten gehad. Waren letterlijk zijn woorden.
Erik zie ik dan nog wel eventueel wat delen.. hij heeft eerder toch ook die Zalando bon van 1000 euro geschonken aan de groep?
Babs is het slachtofferquote:Op woensdag 12 april 2023 12:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja het waren er erg veel die Babs ook niks wilde geven, evenement deed niemand mee, de rookdiscussie, het haar kwalijk nemen van die opname en haar weg wilde..nee hoop van harte dat deze bourgondische haar zelf eens goed tracteert.
ja vind ook niet dat het aan babs is, maar dan zou ze wel vanhet gezeik af zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat fokking verwarrend weer. Laat gewoon een berg snoep komen daar. Gewoon weer een snoepopdracht doen en hopen dat die sukkels wel iets halen. Net zoals met dat badje en die chocopinda's, kilo's vlogen er toen weer aan bij de bewoners.
Nope.quote:
Janet snapt het niet denk ikquote:Op woensdag 12 april 2023 12:14 schreef Flow3r het volgende:
Babette die altijd zegt, dat ze er niet voor het geld zit. We gaan het meemaken, wat ze met het geld gaat doenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee niet in dit geval..
Ze gaan niet dood hoor van de honger.. er zijn net nog boodschappen binnen gekomen.
Zij moet doen wat ze zelf wil natuurlijk en ik denk dat ze heus wel iets deelt met de groep, gewoon om inderdaad van bepaald gezeik af te zijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja vind ook niet dat het aan babs is, maar dan zou ze wel vanhet gezeik af zijn
Ze moet toch weten dat Isaac het al deed/doetquote:Op woensdag 12 april 2023 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet snapt het niet denk ik
Ze mag niet uitlenen
Gegeven is gegeven
Prima idee.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:20 schreef Flow3r het volgende:
Babet wil wel iets leuks voor de groep doen, iets vets, een bbq of zo
Als ik Babette was zou ik iig voor de vijf maanden dat het nog duurt shag kopen en wat er dan overblijft denken wat daar nog van te kunnen doen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:15 schreef Alocanda het volgende:
Ik denk niet dat Babette nu nog peuken gaat krijgen uit de pot dus of ze er nu beter van wordt?
Ice mocht dat welquote:Op woensdag 12 april 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moet toch weten dat Isaac het al deed/doet
En oesters en dan op het kleedje zittenquote:
En nu niet.quote:
Ze namen ice niks kwalijkquote:Op woensdag 12 april 2023 12:21 schreef spapaars het volgende:
Je kunt zeggen dat je alles voor jezelf zal houden, maar dan moeten er niet te snel nominaties zijn.
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:22 schreef D. het volgende:
Isaac: ik ben ook van het delen, daarom heb ik nog steeds geld
Cremeren?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze wil een avond organiseren om de rest te verassen
Dat mag niet (lenen)quote:Op woensdag 12 april 2023 12:17 schreef Flow3r het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 12 april 2023 12:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
De optie houden of verdelen is niet geopperd door de stem.
Nou Isaac heeft dat gewoon in beslag genomen. Een mac maaltijd heeft hij ook niet gewonnen want dat was Isaac zijn bedankje.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik heeft de bonnen die hij had gewonnen met een record netjes aan de hele groep gegeven, Hij heeft zelfs zijn gewonnen Mac maaltijd gedeeld, en hij heeft een keer op groen gestaan met de peukenstelling.
Zou ik zeker niet doen. Ze hadden commentaar dat ze zilvershampoo en olie wilde terwijl ze de andere shampoo niet gebruikt.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:54 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja het waren er erg veel die Babs ook niks wilde geven, evenement deed niemand mee, de rookdiscussie, het haar kwalijk nemen van die opname en haar weg wilde..nee hoop van harte dat deze bourgondische haar zelf eens goed tracteert.
Dat mag deze keer dus niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:17 schreef Flow3r het volgende:
Zo`n soort BBQ dus.quote:
whatever, bedankje of gewonnen hij heeft het gedeeld.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nou Isaac heeft dat gewoon in beslag genomen. Een mac maaltijd heeft hij ook niet gewonnen want dat was Isaac zijn bedankje.
Dit bedoel ik ook te zeggen..quote:Op woensdag 12 april 2023 12:24 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Babette heeft tot nu toe behalve voor shag niets gekost.. kunnen de meesten daar niet zeggen. Als je gaat kijken wat ze allemaal hebben gevraagd en hoeveel er aan persoonlijke doelen is uitgegeven..
Ik liet ze nu echt het nakijken en kocht er dingen voor die ikzelf nodig zou hebben. Ze gunnen haar namelijk ook niets.
tabak kopen ze maar mooi van de potquote:Op woensdag 12 april 2023 12:25 schreef engine het volgende:
Heeft maar net de laatste tabakcrisis overleefd. Het zou haar sieren om er tabak van te kopen.
Als zij een persoonlijk doel had zouden ze haar ook dingen gunnen.Zelfs Zoe kreeg 750 euro aan wimpers om haar de mond te snoerenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:24 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Babette heeft tot nu toe behalve voor shag niets gekost.. kunnen de meesten daar niet zeggen. Als je gaat kijken wat ze allemaal hebben gevraagd en hoeveel er aan persoonlijke doelen is uitgegeven..
Ik liet ze nu echt het nakijken en kocht er dingen voor die ikzelf nodig zou hebben. Ze gunnen haar namelijk ook niets.
Ze wil iets met/voor de groep doen ,maar dat is ook helemaal fout begrijp ikquote:Op woensdag 12 april 2023 12:25 schreef engine het volgende:
Heeft maar net de laatste tabakcrisis overleefd. Het zou haar sieren om er tabak van te kopen.
Is ook het minste wat ze kan doen. Als ze alles voor haarzelf zou besteden, krijgt ze scheve gezichten. Ze moet welquote:
haar persoonlijke doel is paffenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Als zij een persoonlijk doel had zouden ze haar ook dingen gunnen.Zelfs Zoe kreeg 750 euro aan wimpers om haar de mond te snoeren
Mij prima maar ze heeft nu de kans om het voor maanden op te lossenquote:
Eerst zien dan geloven, maar wel netjes als ze het doet.quote:
Niemand zegt dat het fout is. Is ook het minste wat ze kan doenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze wil iets met/voor de groep doen ,maar dat is ook helemaal fout begrijp ik
Denk wel dat ze het doet, maar idd, eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven, maar wel netjes als ze het doet.
sporten is aso, al die blessuresquote:Op woensdag 12 april 2023 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Roken moet je iemand niet gunnen, dat is aso
Als die het woord neemt gaat het geluid hier meteen naar de andere stream.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:27 schreef greysbones het volgende:
Ice zegt nu een beetje in wollige woorden dat tiano teveel zeurt
Wat een bullshitquote:Op woensdag 12 april 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het fout is. Is ook het minste wat ze kan doen
s de poeders en pillen die ze daarvoor nodig hebbenquote:
Misschien ben ik wel bewust die R vergetenquote:
Ze kunnen die net nog hoger maken die rond het terrein is gespannen, hem pleur je met gemak eroverheenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:29 schreef Wibehh het volgende:
Maar die Jasper pis je dus letterlijk omver
Voor jou is het bullshit, voor een ander weer nietquote:
Bizar toch, wat was het nou, 53 kilo. Die kan ik dus echt pletten. Die til je zo op en flikker je door een kamer of je loopt hem zo omver, snap ook niet wat Wanda dan in hem ziet, eerst een grote sterke keren en dan Jasper. Alvast mijn excuus richting kleine mannen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:29 schreef Wibehh het volgende:
Maar die Jasper pis je dus letterlijk omver
Maar het gaat niet om mij , ook niet om de anderen hierquote:Op woensdag 12 april 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor jou is het bullshit, voor een ander weer niet
Waren toch wel meer in de 50 kilo? Als we toch gaan dwergwerpen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen die net nog hoger maken die rond het terrein is gespannen, hem pleur je met gemak eroverheen
Liefde is meer als alleen uiterlijkquote:Op woensdag 12 april 2023 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bizar toch, wat was het nou, 53 kilo. Die kan ik dus echt pletten. Die til je zo op en flikker je door een kamer of je loopt hem zo omver, snap ook niet wat Wanda dan in hem ziet, eerst een grote sterke keren en dan Jasper. Alvast mijn excuus richting kleine mannen.
Eunicequote:Op woensdag 12 april 2023 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Waren toch wel meer in de 50 kilo? Als we toch gaan dwergwerpen.
Die erachter aan dan. En als we samenwerken krijgen we er wel meer over het hek.quote:
92 kilo wat was hij de vorige keer @KinKiJan ?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en zeiken op bewoners he, niet op elkaar. Ieder mag zijn mening hebben.
Ouwe geile JW geeft weer drumles aan kleine geile Eunice.
Eigenlijk weet ik dat wel ja, mijn exman en vriend nu verschillen flink in uiterlijk, zelfs land.quote:
Zou ik ook doen maar dan wel voor haarzelf.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:25 schreef engine het volgende:
50.0, 1 x poepen en hij zit in de 40quote:Op woensdag 12 april 2023 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Waren toch wel meer in de 50 kilo? Als we toch gaan dwergwerpen.
Dat vraag ik me toch af..quote:Op woensdag 12 april 2023 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Als zij een persoonlijk doel had zouden ze haar ook dingen gunnen.Zelfs Zoe kreeg 750 euro aan wimpers om haar de mond te snoeren
Geen idee, heb het toen niet bijgehouden. In de streamverslagen stonden de antwoorden die ze toen gegeven hebben, niet hun eigen gewichtenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
92 kilo wat was hij de vorige keer @:Kinkijan ?
Kon het ook niet meer aanhorenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben gezapt, de 2 mensen die ik het minst aan kan horen.
Nu gezellig bij de drumles
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
Nog steeds plekken.
Leuk dat cupping.
[ afbeelding ]
Dat doet hij ook nog steedsquote:Op woensdag 12 april 2023 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
Nog steeds plekken.
Leuk dat cupping.
[ afbeelding ]
[..]
En zonder wekschoenen nog minder.
Ook dat.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
Nog steeds plekken.
Leuk dat cupping.
[ afbeelding ]
[..]
En zonder wekschoenen nog minder.
Echt, tja, eeeehhhh, mening hier met iets over het zal wel dan.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat doet hij ook nog steeds
Is alleen niet meer in beeld
Ik snap je even niet ?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt, tja, eeeehhhh, mening hier met iets over het zal wel dan.
Babs moet niet teveel toezeggenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef Silves het volgende:
Rupsje nooit genoeg..heeft weer een opmerking, je kunt nu fruit kopen.. ja hoor ik koop je wel een zak appels zegt Babs.
Bern gaat wel de studieschuld van een vriend betalen als hij wint.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Never nooit niet dat Bern zou delen.. dat zag je eerder al dat hij met Sasha zat te eten van wat ze eerder hadden gekocht van het zakgeld. Hij zei dat hij dat ook niet ging delen want iedereen had ook eten kunnen kopen van hun zakgeld en dan hadden ze nu ook te eten gehad. Waren letterlijk zijn woorden.
Erik zie ik dan nog wel eventueel wat delen.. hij heeft eerder toch ook die Zalando bon van 1000 euro geschonken aan de groep?
Ik dacht dat het niet meer mocht maar dus wel, dat cupgedoe en ik vind het maar raar dat gedoe en geen idee of het echt werkt maar wist niet goed mijn mening te geven nog.quote:
Tja, Zoe had het over sierraden (van niet-haar-geldquote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef Silves het volgende:
Rupsje nooit genoeg..heeft weer een opmerking, je kunt nu fruit kopen.. ja hoor ik koop je wel een zak appels zegt Babs.
Bedelarmbandquote:Op woensdag 12 april 2023 12:40 schreef 5thencounter het volgende:
Zoowie probeert een armband van ¤185 los te bedelen bij Babbel.... Miertje komt langs..Moet je niet doen Babs...
ZooWie , jaamaar als het haar blij maakt ( Babs) Wij zijn namelijk andere besteders dan jij...
Lijkt me ook een stuk verstandiger dan een armband van 185 euro.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef Silves het volgende:
Mirthe wil een appel, Zoe een dure armband, maar Mirte is rupsje nooitgenoeg.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, Zoe had het over sierraden (van niet-haar-geld) , ik snap dan wel dat Mirthe dan zegt dat dat niets is voor daar en dat ze er dan beter fruit voor kan kopen.
Het gehele bedrag of een gedeelte?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Maar top dat Babette de ¤ 500 met haar medebewoners gaat delen
Zeker.. ze heeft in iedergeval ¤500 lang ZooWie aankleven tot het op isquote:Op woensdag 12 april 2023 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Maar top dat Babette de ¤ 500 met haar medebewoners gaat delen
Ik heb daar verder nog geen duidelijkheid over gehoord/gelezen.quote:
En de andere een huis voor een familielid, en de andere die dit doet voor een ander..maar zielig dit te benoemen om als winnaar naar voren willen te komen..20.000 euro op 8 ton is net niks.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Bern gaat wel de studieschuld van een vriend betalen als hij wint.
Aah zoquote:Op woensdag 12 april 2023 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet meer mocht maar dus wel, dat cupgedoe en ik vind het maar raar dat gedoe en geen idee of het echt werkt maar wist niet goed mijn mening te geven nog.![]()
Oh mijn mening is dat ik het dus maar raar gedoe vind op je huid en geen idee heb of het echt werkt en dat ze er niet goed mee omgaan, veel te lang doen ze het volgens mij.
Het gaat om de gedachte erachter.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:44 schreef Silves het volgende:
[..]
En de andere een huis voor een familielid, en de andere die dit doet voor een ander..maar zielig dit te benoemen om als winnaar naar voren willen te komen..20.000 euro op 8 ton is net niks.
Mwa, 20.000 euro weggeven is ook niet niks.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:44 schreef Silves het volgende:
[..]
En de andere een huis voor een familielid, en de andere die dit doet voor een ander..maar zielig dit te benoemen om als winnaar naar voren willen te komen..20.000 euro op 8 ton is net niks.
Okay ik ook niet dus vandaarquote:Op woensdag 12 april 2023 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar verder nog geen duidelijkheid over gehoord/gelezen.
Isaac stelde voor het te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopenquote:
Dan is er tenminste eens iets anders om over te praten in plaats van de blurkies van Erik en rupsjes van Mirthe.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Okay ik ook niet dus vandaar![]()
Hoop dat het voor middernacht allemaal uitgegeven is in ieder geval anders gaat het hier weer dagen over.
Zegt ie...quote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Bern gaat wel de studieschuld van een vriend betalen als hij wint.
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Omdat ze aangeeft dat roken niet verstandig is en dat ze daar niet achter staat, maar een ander wel begrijpt, wanneer diegene een behoefte heeft aan nicotine. Is dat een domme uitspraak?quote:
Heel verstandigquote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac stelde voor hem te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopen
Ik kijk eigenlijk direct weg als er vlekken in beeld zijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah zo
Je kunt zien aan de vlekken dat sommigen nieuwer zijn dan anderen
En tja het is geen verboden iets hè
Dus een FEBO kan het ook niet verbieden.. toch
Verder
Niet mijn ding
Als zij er blij van worden
Neequote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat ze aangeeft dat roken niet verstandig is en dat ze daar niet achter staat, maar een ander wel begrijpt, wanneer diegene een behoefte heeft aan nicotine. Is dat een domme uitspraak?
Dat is een verstandige uitspraak, want nog niet wil zeggen dat Mirthe daadwerkelijk verstandig isquote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat ze aangeeft dat roken niet verstandig is en dat ze daar niet achter staat, maar een ander wel begrijpt, wanneer diegene een behoefte heeft aan nicotine. Is dat een domme uitspraak?
Dat had Marciano dan moeten beseffen voordat hij die duw gaf en Zoe voordat ze vals ging spelenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, 20.000 euro weggeven is ook niet niks.
En dan kan Isaac de rest bijleggenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac stelde voor hem te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopen
Je spreekt jezelf in één posting gigantisch tegen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Wel dat mirthe een verstandige vrouw is
Warme stenenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk direct weg als er vlekken in beeld zijn.Dus het verschil was me nog niet opgevallen.
En is inderdaad niet verboden, je ziet het wel vaker en bestaat ook al heel lang dacht ik, net als warme stenen op je rug of naalden in je hoofd, ik vind het allemaal maar raar maar als je erin gelooft zal het vast wel werken.![]()
En als zij er blij van worden, inderdaad prima.
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat had Marciano dan moeten beseffen voordat hij die duw gaf en Zoe voordat ze vals ging spelen
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat had Marciano dan moeten beseffen voordat hij die duw gaf en Zoe voordat ze vals ging spelen
Isaac stelde voor...quote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac stelde voor het te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopen
Zal wel niet meer op andere bewoners mogen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah zo
Je kunt zien aan de vlekken dat sommigen nieuwer zijn dan anderen
En tja het is geen verboden iets hè
Dus een FEBO kan het ook niet verbieden.. toch
Verder
Niet mijn ding
Als zij er blij van worden
Is toch zijn beste vriend..maar ik persoonlijk geloof niks van wat hij zegt..wel dat moeder een vakantiehuis met zwembad heeft in Griekenland, en dat hij de hele dag ligt te gamen, en dat hij als hij eruit gaat een uitkering gaat aanvragen..Verwend lui ventje is hij en gierig als de neten.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, 20.000 euro weggeven is ook niet niks.
Mirthe is verstandelig gehandicaptquote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een verstandige uitspraak, want nog niet wil zeggen dat Mirthe daadwerkelijk verstandig is
Neequote:Op woensdag 12 april 2023 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf in één posting gigantisch tegen.
Volgens mij is dat min grootste probleem, dat ze niet weten hoe ze het moeten doen daar, dan toch liever iemand met een certificaatje die het doet.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Warme stenen![]()
![]()
![]()
En naalden ook gedaan![]()
Maar wel door mensen die daar certificaten voor hebben
Niet Rupie die in een gebruiksaanwijzing boekje kijkt
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac stelde voor het te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopen
Wat?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |