s de poeders en pillen die ze daarvoor nodig hebbenquote:
Misschien ben ik wel bewust die R vergetenquote:
Ze kunnen die net nog hoger maken die rond het terrein is gespannen, hem pleur je met gemak eroverheenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:29 schreef Wibehh het volgende:
Maar die Jasper pis je dus letterlijk omver
Voor jou is het bullshit, voor een ander weer nietquote:
Bizar toch, wat was het nou, 53 kilo. Die kan ik dus echt pletten. Die til je zo op en flikker je door een kamer of je loopt hem zo omver, snap ook niet wat Wanda dan in hem ziet, eerst een grote sterke keren en dan Jasper. Alvast mijn excuus richting kleine mannen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:29 schreef Wibehh het volgende:
Maar die Jasper pis je dus letterlijk omver
Maar het gaat niet om mij , ook niet om de anderen hierquote:Op woensdag 12 april 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor jou is het bullshit, voor een ander weer niet
Waren toch wel meer in de 50 kilo? Als we toch gaan dwergwerpen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen die net nog hoger maken die rond het terrein is gespannen, hem pleur je met gemak eroverheen
Liefde is meer als alleen uiterlijkquote:Op woensdag 12 april 2023 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bizar toch, wat was het nou, 53 kilo. Die kan ik dus echt pletten. Die til je zo op en flikker je door een kamer of je loopt hem zo omver, snap ook niet wat Wanda dan in hem ziet, eerst een grote sterke keren en dan Jasper. Alvast mijn excuus richting kleine mannen.
Eunicequote:Op woensdag 12 april 2023 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Waren toch wel meer in de 50 kilo? Als we toch gaan dwergwerpen.
Die erachter aan dan. En als we samenwerken krijgen we er wel meer over het hek.quote:
92 kilo wat was hij de vorige keer @KinKiJan ?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en zeiken op bewoners he, niet op elkaar. Ieder mag zijn mening hebben.
Ouwe geile JW geeft weer drumles aan kleine geile Eunice.
Eigenlijk weet ik dat wel ja, mijn exman en vriend nu verschillen flink in uiterlijk, zelfs land.quote:
Zou ik ook doen maar dan wel voor haarzelf.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:25 schreef engine het volgende:
Heeft maar net de laatste tabakcrisis overleefd. Het zou haar sieren om er tabak van te kopen.
50.0, 1 x poepen en hij zit in de 40quote:Op woensdag 12 april 2023 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Waren toch wel meer in de 50 kilo? Als we toch gaan dwergwerpen.
Dat vraag ik me toch af..quote:Op woensdag 12 april 2023 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Als zij een persoonlijk doel had zouden ze haar ook dingen gunnen.Zelfs Zoe kreeg 750 euro aan wimpers om haar de mond te snoeren
Geen idee, heb het toen niet bijgehouden. In de streamverslagen stonden de antwoorden die ze toen gegeven hebben, niet hun eigen gewichtenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
92 kilo wat was hij de vorige keer @:Kinkijan ?
Kon het ook niet meer aanhorenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben gezapt, de 2 mensen die ik het minst aan kan horen.
Nu gezellig bij de drumles
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
Nog steeds plekken.
Leuk dat cupping.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |