quote:Op woensdag 12 april 2023 12:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja het waren er erg veel die Babs ook niks wilde geven, evenement deed niemand mee, de rookdiscussie, het haar kwalijk nemen van die opname en haar weg wilde..nee hoop van harte dat deze bourgondische haar zelf eens goed tracteert.
Dat mag deze keer dus niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:17 schreef Flow3r het volgende:
Het is nu háar geld, ik zou het lenen als ik haar was, net zoals Ice deed
Zo`n soort BBQ dus.quote:
whatever, bedankje of gewonnen hij heeft het gedeeld.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nou Isaac heeft dat gewoon in beslag genomen. Een mac maaltijd heeft hij ook niet gewonnen want dat was Isaac zijn bedankje.
Dit bedoel ik ook te zeggen..quote:Op woensdag 12 april 2023 12:24 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Babette heeft tot nu toe behalve voor shag niets gekost.. kunnen de meesten daar niet zeggen. Als je gaat kijken wat ze allemaal hebben gevraagd en hoeveel er aan persoonlijke doelen is uitgegeven..
Ik liet ze nu echt het nakijken en kocht er dingen voor die ikzelf nodig zou hebben. Ze gunnen haar namelijk ook niets.
tabak kopen ze maar mooi van de potquote:Op woensdag 12 april 2023 12:25 schreef engine het volgende:
Heeft maar net de laatste tabakcrisis overleefd. Het zou haar sieren om er tabak van te kopen.
Als zij een persoonlijk doel had zouden ze haar ook dingen gunnen.Zelfs Zoe kreeg 750 euro aan wimpers om haar de mond te snoerenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:24 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Babette heeft tot nu toe behalve voor shag niets gekost.. kunnen de meesten daar niet zeggen. Als je gaat kijken wat ze allemaal hebben gevraagd en hoeveel er aan persoonlijke doelen is uitgegeven..
Ik liet ze nu echt het nakijken en kocht er dingen voor die ikzelf nodig zou hebben. Ze gunnen haar namelijk ook niets.
Ze wil iets met/voor de groep doen ,maar dat is ook helemaal fout begrijp ikquote:Op woensdag 12 april 2023 12:25 schreef engine het volgende:
Heeft maar net de laatste tabakcrisis overleefd. Het zou haar sieren om er tabak van te kopen.
Is ook het minste wat ze kan doen. Als ze alles voor haarzelf zou besteden, krijgt ze scheve gezichten. Ze moet welquote:
haar persoonlijke doel is paffenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Als zij een persoonlijk doel had zouden ze haar ook dingen gunnen.Zelfs Zoe kreeg 750 euro aan wimpers om haar de mond te snoeren
Mij prima maar ze heeft nu de kans om het voor maanden op te lossenquote:
Eerst zien dan geloven, maar wel netjes als ze het doet.quote:
Niemand zegt dat het fout is. Is ook het minste wat ze kan doenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze wil iets met/voor de groep doen ,maar dat is ook helemaal fout begrijp ik
Denk wel dat ze het doet, maar idd, eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven, maar wel netjes als ze het doet.
sporten is aso, al die blessuresquote:Op woensdag 12 april 2023 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Roken moet je iemand niet gunnen, dat is aso
Als die het woord neemt gaat het geluid hier meteen naar de andere stream.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:27 schreef greysbones het volgende:
Ice zegt nu een beetje in wollige woorden dat tiano teveel zeurt
Wat een bullshitquote:Op woensdag 12 april 2023 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het fout is. Is ook het minste wat ze kan doen
s de poeders en pillen die ze daarvoor nodig hebbenquote:
Misschien ben ik wel bewust die R vergetenquote:
Ze kunnen die net nog hoger maken die rond het terrein is gespannen, hem pleur je met gemak eroverheenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:29 schreef Wibehh het volgende:
Maar die Jasper pis je dus letterlijk omver
Voor jou is het bullshit, voor een ander weer nietquote:
Bizar toch, wat was het nou, 53 kilo. Die kan ik dus echt pletten. Die til je zo op en flikker je door een kamer of je loopt hem zo omver, snap ook niet wat Wanda dan in hem ziet, eerst een grote sterke keren en dan Jasper. Alvast mijn excuus richting kleine mannen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:29 schreef Wibehh het volgende:
Maar die Jasper pis je dus letterlijk omver
Maar het gaat niet om mij , ook niet om de anderen hierquote:Op woensdag 12 april 2023 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor jou is het bullshit, voor een ander weer niet
Waren toch wel meer in de 50 kilo? Als we toch gaan dwergwerpen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen die net nog hoger maken die rond het terrein is gespannen, hem pleur je met gemak eroverheen
Liefde is meer als alleen uiterlijkquote:Op woensdag 12 april 2023 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bizar toch, wat was het nou, 53 kilo. Die kan ik dus echt pletten. Die til je zo op en flikker je door een kamer of je loopt hem zo omver, snap ook niet wat Wanda dan in hem ziet, eerst een grote sterke keren en dan Jasper. Alvast mijn excuus richting kleine mannen.
Eunicequote:Op woensdag 12 april 2023 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Waren toch wel meer in de 50 kilo? Als we toch gaan dwergwerpen.
Die erachter aan dan. En als we samenwerken krijgen we er wel meer over het hek.quote:
92 kilo wat was hij de vorige keer @KinKiJan ?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en zeiken op bewoners he, niet op elkaar. Ieder mag zijn mening hebben.
Ouwe geile JW geeft weer drumles aan kleine geile Eunice.
Eigenlijk weet ik dat wel ja, mijn exman en vriend nu verschillen flink in uiterlijk, zelfs land.quote:
Zou ik ook doen maar dan wel voor haarzelf.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:25 schreef engine het volgende:
50.0, 1 x poepen en hij zit in de 40quote:Op woensdag 12 april 2023 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Waren toch wel meer in de 50 kilo? Als we toch gaan dwergwerpen.
Dat vraag ik me toch af..quote:Op woensdag 12 april 2023 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Als zij een persoonlijk doel had zouden ze haar ook dingen gunnen.Zelfs Zoe kreeg 750 euro aan wimpers om haar de mond te snoeren
Geen idee, heb het toen niet bijgehouden. In de streamverslagen stonden de antwoorden die ze toen gegeven hebben, niet hun eigen gewichtenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
92 kilo wat was hij de vorige keer @:Kinkijan ?
Kon het ook niet meer aanhorenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben gezapt, de 2 mensen die ik het minst aan kan horen.
Nu gezellig bij de drumles
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
Nog steeds plekken.
Leuk dat cupping.
[ afbeelding ]
Dat doet hij ook nog steedsquote:Op woensdag 12 april 2023 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
Nog steeds plekken.
Leuk dat cupping.
[ afbeelding ]
[..]
En zonder wekschoenen nog minder.
Ook dat.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
Nog steeds plekken.
Leuk dat cupping.
[ afbeelding ]
[..]
En zonder wekschoenen nog minder.
Echt, tja, eeeehhhh, mening hier met iets over het zal wel dan.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat doet hij ook nog steeds
Is alleen niet meer in beeld
Ik snap je even niet ?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt, tja, eeeehhhh, mening hier met iets over het zal wel dan.
Babs moet niet teveel toezeggenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef Silves het volgende:
Rupsje nooit genoeg..heeft weer een opmerking, je kunt nu fruit kopen.. ja hoor ik koop je wel een zak appels zegt Babs.
Bern gaat wel de studieschuld van een vriend betalen als hij wint.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Never nooit niet dat Bern zou delen.. dat zag je eerder al dat hij met Sasha zat te eten van wat ze eerder hadden gekocht van het zakgeld. Hij zei dat hij dat ook niet ging delen want iedereen had ook eten kunnen kopen van hun zakgeld en dan hadden ze nu ook te eten gehad. Waren letterlijk zijn woorden.
Erik zie ik dan nog wel eventueel wat delen.. hij heeft eerder toch ook die Zalando bon van 1000 euro geschonken aan de groep?
Ik dacht dat het niet meer mocht maar dus wel, dat cupgedoe en ik vind het maar raar dat gedoe en geen idee of het echt werkt maar wist niet goed mijn mening te geven nog.quote:
Tja, Zoe had het over sierraden (van niet-haar-geldquote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef Silves het volgende:
Rupsje nooit genoeg..heeft weer een opmerking, je kunt nu fruit kopen.. ja hoor ik koop je wel een zak appels zegt Babs.
Bedelarmbandquote:Op woensdag 12 april 2023 12:40 schreef 5thencounter het volgende:
Zoowie probeert een armband van ¤185 los te bedelen bij Babbel.... Miertje komt langs..Moet je niet doen Babs...
ZooWie , jaamaar als het haar blij maakt ( Babs) Wij zijn namelijk andere besteders dan jij...
Lijkt me ook een stuk verstandiger dan een armband van 185 euro.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef Silves het volgende:
Mirthe wil een appel, Zoe een dure armband, maar Mirte is rupsje nooitgenoeg.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, Zoe had het over sierraden (van niet-haar-geld) , ik snap dan wel dat Mirthe dan zegt dat dat niets is voor daar en dat ze er dan beter fruit voor kan kopen.
Het gehele bedrag of een gedeelte?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Maar top dat Babette de ¤ 500 met haar medebewoners gaat delen
Zeker.. ze heeft in iedergeval ¤500 lang ZooWie aankleven tot het op isquote:Op woensdag 12 april 2023 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Maar top dat Babette de ¤ 500 met haar medebewoners gaat delen
Ik heb daar verder nog geen duidelijkheid over gehoord/gelezen.quote:
En de andere een huis voor een familielid, en de andere die dit doet voor een ander..maar zielig dit te benoemen om als winnaar naar voren willen te komen..20.000 euro op 8 ton is net niks.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Bern gaat wel de studieschuld van een vriend betalen als hij wint.
Aah zoquote:Op woensdag 12 april 2023 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet meer mocht maar dus wel, dat cupgedoe en ik vind het maar raar dat gedoe en geen idee of het echt werkt maar wist niet goed mijn mening te geven nog.![]()
Oh mijn mening is dat ik het dus maar raar gedoe vind op je huid en geen idee heb of het echt werkt en dat ze er niet goed mee omgaan, veel te lang doen ze het volgens mij.
Het gaat om de gedachte erachter.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:44 schreef Silves het volgende:
[..]
En de andere een huis voor een familielid, en de andere die dit doet voor een ander..maar zielig dit te benoemen om als winnaar naar voren willen te komen..20.000 euro op 8 ton is net niks.
Mwa, 20.000 euro weggeven is ook niet niks.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:44 schreef Silves het volgende:
[..]
En de andere een huis voor een familielid, en de andere die dit doet voor een ander..maar zielig dit te benoemen om als winnaar naar voren willen te komen..20.000 euro op 8 ton is net niks.
Okay ik ook niet dus vandaarquote:Op woensdag 12 april 2023 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar verder nog geen duidelijkheid over gehoord/gelezen.
Isaac stelde voor het te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopenquote:
Dan is er tenminste eens iets anders om over te praten in plaats van de blurkies van Erik en rupsjes van Mirthe.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Okay ik ook niet dus vandaar![]()
Hoop dat het voor middernacht allemaal uitgegeven is in ieder geval anders gaat het hier weer dagen over.
Zegt ie...quote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Bern gaat wel de studieschuld van een vriend betalen als hij wint.
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Omdat ze aangeeft dat roken niet verstandig is en dat ze daar niet achter staat, maar een ander wel begrijpt, wanneer diegene een behoefte heeft aan nicotine. Is dat een domme uitspraak?quote:
Heel verstandigquote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac stelde voor hem te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopen
Ik kijk eigenlijk direct weg als er vlekken in beeld zijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah zo
Je kunt zien aan de vlekken dat sommigen nieuwer zijn dan anderen
En tja het is geen verboden iets hè
Dus een FEBO kan het ook niet verbieden.. toch
Verder
Niet mijn ding
Als zij er blij van worden
Neequote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat ze aangeeft dat roken niet verstandig is en dat ze daar niet achter staat, maar een ander wel begrijpt, wanneer diegene een behoefte heeft aan nicotine. Is dat een domme uitspraak?
Dat is een verstandige uitspraak, want nog niet wil zeggen dat Mirthe daadwerkelijk verstandig isquote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat ze aangeeft dat roken niet verstandig is en dat ze daar niet achter staat, maar een ander wel begrijpt, wanneer diegene een behoefte heeft aan nicotine. Is dat een domme uitspraak?
Dat had Marciano dan moeten beseffen voordat hij die duw gaf en Zoe voordat ze vals ging spelenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, 20.000 euro weggeven is ook niet niks.
En dan kan Isaac de rest bijleggenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac stelde voor hem te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopen
Je spreekt jezelf in één posting gigantisch tegen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Wel dat mirthe een verstandige vrouw is
Warme stenenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk direct weg als er vlekken in beeld zijn.Dus het verschil was me nog niet opgevallen.
En is inderdaad niet verboden, je ziet het wel vaker en bestaat ook al heel lang dacht ik, net als warme stenen op je rug of naalden in je hoofd, ik vind het allemaal maar raar maar als je erin gelooft zal het vast wel werken.![]()
En als zij er blij van worden, inderdaad prima.
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat had Marciano dan moeten beseffen voordat hij die duw gaf en Zoe voordat ze vals ging spelen
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat had Marciano dan moeten beseffen voordat hij die duw gaf en Zoe voordat ze vals ging spelen
Isaac stelde voor...quote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac stelde voor het te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopen
Zal wel niet meer op andere bewoners mogen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah zo
Je kunt zien aan de vlekken dat sommigen nieuwer zijn dan anderen
En tja het is geen verboden iets hè
Dus een FEBO kan het ook niet verbieden.. toch
Verder
Niet mijn ding
Als zij er blij van worden
Is toch zijn beste vriend..maar ik persoonlijk geloof niks van wat hij zegt..wel dat moeder een vakantiehuis met zwembad heeft in Griekenland, en dat hij de hele dag ligt te gamen, en dat hij als hij eruit gaat een uitkering gaat aanvragen..Verwend lui ventje is hij en gierig als de neten.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, 20.000 euro weggeven is ook niet niks.
Mirthe is verstandelig gehandicaptquote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een verstandige uitspraak, want nog niet wil zeggen dat Mirthe daadwerkelijk verstandig is
Neequote:Op woensdag 12 april 2023 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf in één posting gigantisch tegen.
Volgens mij is dat min grootste probleem, dat ze niet weten hoe ze het moeten doen daar, dan toch liever iemand met een certificaatje die het doet.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Warme stenen![]()
![]()
![]()
En naalden ook gedaan![]()
Maar wel door mensen die daar certificaten voor hebben
Niet Rupie die in een gebruiksaanwijzing boekje kijkt
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac stelde voor het te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |