Het gaat om de gedachte erachter.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:44 schreef Silves het volgende:
[..]
En de andere een huis voor een familielid, en de andere die dit doet voor een ander..maar zielig dit te benoemen om als winnaar naar voren willen te komen..20.000 euro op 8 ton is net niks.
Mwa, 20.000 euro weggeven is ook niet niks.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:44 schreef Silves het volgende:
[..]
En de andere een huis voor een familielid, en de andere die dit doet voor een ander..maar zielig dit te benoemen om als winnaar naar voren willen te komen..20.000 euro op 8 ton is net niks.
Okay ik ook niet dus vandaarquote:Op woensdag 12 april 2023 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar verder nog geen duidelijkheid over gehoord/gelezen.
Isaac stelde voor het te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopenquote:
Dan is er tenminste eens iets anders om over te praten in plaats van de blurkies van Erik en rupsjes van Mirthe.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Okay ik ook niet dus vandaar![]()
Hoop dat het voor middernacht allemaal uitgegeven is in ieder geval anders gaat het hier weer dagen over.
Zegt ie...quote:Op woensdag 12 april 2023 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Bern gaat wel de studieschuld van een vriend betalen als hij wint.
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Omdat ze aangeeft dat roken niet verstandig is en dat ze daar niet achter staat, maar een ander wel begrijpt, wanneer diegene een behoefte heeft aan nicotine. Is dat een domme uitspraak?quote:
Heel verstandigquote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac stelde voor hem te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopen
Ik kijk eigenlijk direct weg als er vlekken in beeld zijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah zo
Je kunt zien aan de vlekken dat sommigen nieuwer zijn dan anderen
En tja het is geen verboden iets hè
Dus een FEBO kan het ook niet verbieden.. toch
Verder
Niet mijn ding
Als zij er blij van worden
Neequote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat ze aangeeft dat roken niet verstandig is en dat ze daar niet achter staat, maar een ander wel begrijpt, wanneer diegene een behoefte heeft aan nicotine. Is dat een domme uitspraak?
Dat is een verstandige uitspraak, want nog niet wil zeggen dat Mirthe daadwerkelijk verstandig isquote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat ze aangeeft dat roken niet verstandig is en dat ze daar niet achter staat, maar een ander wel begrijpt, wanneer diegene een behoefte heeft aan nicotine. Is dat een domme uitspraak?
Dat had Marciano dan moeten beseffen voordat hij die duw gaf en Zoe voordat ze vals ging spelenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, 20.000 euro weggeven is ook niet niks.
En dan kan Isaac de rest bijleggenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac stelde voor hem te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopen
Je spreekt jezelf in één posting gigantisch tegen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Wel dat mirthe een verstandige vrouw is
Warme stenenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk direct weg als er vlekken in beeld zijn.Dus het verschil was me nog niet opgevallen.
En is inderdaad niet verboden, je ziet het wel vaker en bestaat ook al heel lang dacht ik, net als warme stenen op je rug of naalden in je hoofd, ik vind het allemaal maar raar maar als je erin gelooft zal het vast wel werken.![]()
En als zij er blij van worden, inderdaad prima.
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat had Marciano dan moeten beseffen voordat hij die duw gaf en Zoe voordat ze vals ging spelen
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat had Marciano dan moeten beseffen voordat hij die duw gaf en Zoe voordat ze vals ging spelen
Isaac stelde voor...quote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac stelde voor het te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopen
Zal wel niet meer op andere bewoners mogen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah zo
Je kunt zien aan de vlekken dat sommigen nieuwer zijn dan anderen
En tja het is geen verboden iets hè
Dus een FEBO kan het ook niet verbieden.. toch
Verder
Niet mijn ding
Als zij er blij van worden
Is toch zijn beste vriend..maar ik persoonlijk geloof niks van wat hij zegt..wel dat moeder een vakantiehuis met zwembad heeft in Griekenland, en dat hij de hele dag ligt te gamen, en dat hij als hij eruit gaat een uitkering gaat aanvragen..Verwend lui ventje is hij en gierig als de neten.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, 20.000 euro weggeven is ook niet niks.
Mirthe is verstandelig gehandicaptquote:Op woensdag 12 april 2023 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een verstandige uitspraak, want nog niet wil zeggen dat Mirthe daadwerkelijk verstandig is
Neequote:Op woensdag 12 april 2023 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf in één posting gigantisch tegen.
Volgens mij is dat min grootste probleem, dat ze niet weten hoe ze het moeten doen daar, dan toch liever iemand met een certificaatje die het doet.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Warme stenen![]()
![]()
![]()
En naalden ook gedaan![]()
Maar wel door mensen die daar certificaten voor hebben
Niet Rupie die in een gebruiksaanwijzing boekje kijkt
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac stelde voor het te mixen met de huishoudpot, dat Babet dan bv voor 100 euro vlees zou kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |