Op het nippertje maat.quote:Op woensdag 12 april 2023 07:37 schreef Speedfight het volgende:
Morning
Woordle 662 5/6
⬜🟩⬜⬜🟨
🟨🟩⬜🟨⬜
🟨🟩🟩⬜⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 458 6/6
⬜⬜⬜🟨⬜🟨
🟨🟨🟨⬜⬜🟨
🟨⬜⬜🟩🟨🟨
🟨🟨⬜🟩🟨⬜
🟩🟩🟨🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op woensdag 12 april 2023 07:40 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van moderator @:Speedfight voor 08:00 uur.
Jongens dit belooft een TOPDAG te worden.
Sorry, maar deze telt niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 07:37 schreef Speedfight het volgende:
Morning
Woordle 662 5/6
⬜🟩⬜⬜🟨
🟨🟩⬜🟨⬜
🟨🟩🟩⬜⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 458 6/6
⬜⬜⬜🟨⬜🟨
🟨🟨🟨⬜⬜🟨
🟨⬜⬜🟩🟨🟨
🟨🟨⬜🟩🟨⬜
🟩🟩🟨🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:40 schreef Speedfight het volgende:
We zullen Woordle vanaf nu in de avonden spelen.
Ik had tot deze post echt nog nooit van "pink tax" gehoord.quote:Op woensdag 12 april 2023 08:21 schreef onlogisch het volgende:
Gelachen om mevrouw van der Plas
[ twitter ]
het is een verkapte term voor: ik trap in simpele marketingquote:Op woensdag 12 april 2023 08:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had tot deze post echt nog nooit van "pink tax" gehoord.
Ik dacht dat jij een type 8 zou zijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)n-parasiet~a4c719ba/
Hier altijd 3 of 4.
Hoe zit dat bij jullie?
Type 8 staat er niet eens tussen dom varken makker.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een type 8 zou zijn.
Hoe gaat het met Giminez?quote:Op woensdag 12 april 2023 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Type 8 staat er niet eens tussen dom varken makker.
Goeiemorgen @onlogischquote:Op woensdag 12 april 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen forumgebruikster @:Pisces29
8 is nog wel een olijk karakter, voelt dat niet als een compliment?quote:Op woensdag 12 april 2023 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Type 8 staat er niet eens tussen dom varken makker.
Misschien wel.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
8 is nog wel een olijk karakter, voelt dat niet als een compliment?
Ik denk dat jij ook heel goed in de KLB SC zou passen.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:24 schreef onlogisch het volgende:
Hoe ziet jouw dagelijkse productie eruit?
Ik denk het nietquote:Op woensdag 12 april 2023 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook heel goed in de KLB SC zou passen.
@:sked Kun je confirmen?
Ah oké. De onderwerpen zouden hem wel naadloos passen.quote:
We praten hier Nederlands.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij wil nu toch gewoon ongemakkelijk een praatje maken, terwijl hij je eigenlijk wil uitnodigen voor een gezellige avondquote:Op woensdag 12 april 2023 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oké. De onderwerpen zouden hem wel naadloos passen.
Voor haar snor?quote:Op woensdag 12 april 2023 08:21 schreef onlogisch het volgende:
Gelachen om mevrouw van der Plas
[ twitter ]
confirmen?quote:Op woensdag 12 april 2023 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
😬 Voor een goed gesprek kun je altijd bij @onlogisch terecht.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien wel.
Hoe ziet jouw dagelijkse productie eruit?
confirmenquote:Op woensdag 12 april 2023 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf makker.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij wil nu toch gewoon ongemakkelijk een praatje maken, terwijl hij je eigenlijk wil uitnodigen voor een gezellige avond
Oke je hebt gelijk dat past prima in de klbsc
Welkom @:onlogisch
Ik proef wat zenuwen voor morgen.quote:
Nee sorry, geen tijd. Wat was de link? Dan kan ik hem weer niet gaan kijken.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had je mijn James Webb YouTube nog bekeken?
quote:Op woensdag 12 april 2023 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee sorry, geen tijd. Wat was de link? Dan kan ik hem weer niet gaan kijken.
Woordle 662 3/6quote:Op woensdag 12 april 2023 09:35 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die beter in KLB passen moeten gewoon opdonderen.
Ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 12 april 2023 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga ik nu kijken maatquote:Op woensdag 12 april 2023 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ja wat ze tegenwoordig kunnen met CGI hequote:
Eens makker, eens.quote:
Gewoon eerlijk zijn, niet de hele plichtmatig naar die onzin kijkenquote:Op woensdag 12 april 2023 09:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik waardeer je linkjes altijd wel hoor, begrijp me niet verkeerd.
Nou ja zegquote:Op woensdag 12 april 2023 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn, niet de hele plichtmatig naar die onzin kijken
Dat ziet er erg zwart uitquote:Op woensdag 12 april 2023 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 662 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 458 X/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛🟩🟨
🟨🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟨
Ik sla een modderfiguur @:oriente @:speedfight @:vrijgevochten @:mc-m
quote:Op woensdag 12 april 2023 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
niet de hele plichtmatig naar die onzin kijkenquote:Op woensdag 12 april 2023 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hier klopt niks van.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit kan écht niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 662 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 458 X/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛🟩🟨
🟨🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟨
Ik sla een modderfiguur @:oriente @:speedfight @:vrijgevochten @:mc-m
Dat zou niet eerlijk zijn, want ik vind het erg interessant.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met vechthonden hebben zonder uitzondering een micropenis.quote:Op woensdag 12 april 2023 10:56 schreef aTypisch het volgende:
ik vind dit echt een filmpje voor @:onlogisch
[ twitter ]
Als we zoiets invoeren voor mensen die spullen op het veld gooien is hooliganisme straks verleden tijd!!!quote:
Invoeren op fok en geen mods meer nodig!quote:Op woensdag 12 april 2023 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we zoiets invoeren voor mensen die spullen op het veld gooien is hooliganisme straks verleden tijd!!!
HEUBACH HOOLIGANquote:
Staat toch echt bij Jack van Gelderquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Hoe kan je nou boos zijn op zo'n knappe man, rawr @:tong80
FOK!quote:Op woensdag 12 april 2023 12:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Invoeren op fok en geen mods meer nodig!
Hallo maatquote:Op woensdag 12 april 2023 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goeiemiddag vrienden en ander schorem
Hallo Domboquote:Op woensdag 12 april 2023 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goeiemiddag vrienden en ander schorem
Waaaaaaario ha ha haquote:Op woensdag 12 april 2023 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Even met Waluigi Mario Kart spelen
nog geen ideequote:Op woensdag 12 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Een maaltijdsalade met zalmquote:Op woensdag 12 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij heeft ook al een banaan gegeten vandaag!quote:
Roerbakmie!quote:Op woensdag 12 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn interesse is gewekt.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, toch is er een foto van.
En de overheid doet weer niksquote:Op woensdag 12 april 2023 18:01 schreef Caland het volgende:
Ik moet om half 8 voetballen
Wat een wanbeleid op woensdag
Gehaktbal met rodekool, aardappelen en appelmoes.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Peultjes, schnitzel, aardappelschijfjes.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar jij kunt voor een beetje support toch gaan kijken?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:03 schreef Sked het volgende:
[..]
En de overheid doet weer niks
@:Lenny_Leonard
Dan kijk ik liever een herhaling van First Datesquote:Op woensdag 12 april 2023 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar jij kunt voor een beetje support toch gaan kijken?
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:01 schreef Caland het volgende:
Ik moet om half 8 voetballen
Wat een wanbeleid op woensdag
Zo dan, die change of hearts is snel gegaan.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever een herhaling van First Dates
@Cocoquote:Op woensdag 12 april 2023 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo dan, die change of hearts is snel gegaan.
Ik moet nou eenmaal prioriteiten stellenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo dan, die change of hearts is snel gegaan.
Genoteerd.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet nou eenmaal prioriteiten stellen
Slecht voor je state of mind?quote:Op woensdag 12 april 2023 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze was wel echt heel irritant en doelloos.
Sorry Littlerabbit.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het doet mijn mindfulness geen goed.
Niet gelezen maar een like voor de moeitequote:Op woensdag 12 april 2023 21:36 schreef tong80 het volgende:
Er is me door Hans de voorzitter van NIVO gevraagd een IM te schrijven over Herman van Diejen. Natuurlijk zei ik ja. Echter, waar moet je beginnen?
Zijn NIVO-verleden gaat terug naar de leeftijd van 15. Debuterend in de jaren 60, als doelman met de laatste man Sijmen van Eck voor zich. Sijmen en Herman (Hennie) zo'n beetje de eerste namen die in je opkomen als je aan NIVO denkt. Twee markante Spartanen. Sportief en op entertain-gebied. De één was figuurlijk een oom voor velen, voor mij letterlijk. Zoals Herman een echte vriend werd. Herman heeft ome Sijmen nog opgezocht in de Wielewaal vlak voordat Ome Sijmen overleed. Dat typeerde Herman.
Op zijn 15e debuterend, en 25 jaar lang een betrouwbaar slot op de deur. Zelf debuteerde ik als 15jarige snotaap in het eerste. Ome Sijmen was m'n trainer en Herman, samen met Joop Bekker en Wout Blanken, de beschermende veteranen van dienst. Ik zat op de middelbare school met voorzitter Hans van den Biggelaar als klasgenoot. We genoten van ome Leo van Opijnen als congierge. Ook al zo'n flamboyante NIVO icoon. Bommel is niet zo groot wat dat betreft.
Herman ging wel z'n eigen weg en stak de Waal over. Neerijnen. Opijnen, zou ome Leo zeggen. Nadat-ie nog bij Rossum heeft gespeeld, maakte hij zijn kilometers bij MVV in Meteren. Natuurlijk ook in het eerste. Zelfs na zijn 40ste bleef-ie een klasbak. Zoals Herman met zijn Alice het Nederlands kampioenschap sjoelen aan de man bracht. Laat Herm maar schuiven.
In Sleeuwijk heeft Herman zijn Waterloo gevonden. Zijn geluk eerst nog in Woudrichem gezocht. Golfend tussen de vestingsteden. Als impresario, die de Hollies, Herman Brood en Roy Orbison wist te boeken, een onterechte rode kaart. Samen met Herm heb ik in 1978 op de laatste wedstrijddag, tegen Sleeuwijk, een degradatie-wedstrijd met 1-0 gewonnen. Die winst valt in het niet bij dit verlies. Dag lieve Herm. NIVO gaat je missen. Zoals deze Bommelse spits voor open doel.
Herman.
Gaat over zijn overleden vriend dus ik ga jouw post absoluut niet liken.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet gelezen maar een like voor de moeite
Sorry het was niet kwetsend bedoeldquote:Op woensdag 12 april 2023 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat over zijn overleden vriend dus ik ga jouw post absoluut niet liken.
Skl
Stop de like in je reet.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Like gegeven!quote:Op woensdag 12 april 2023 21:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kijkt maar even of dit iets beter maakt zeker gezien je functie.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry het was niet kwetsend bedoeld
Maar zo zie je maar dat het klopt wat ik zeg
Ik neem het mee.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kijkt maar even of dit iets beter maakt zeker gezien je functie.
Sterkte @:tong80 de dood blijft een akelig iets.
Sterkte maatquote:Op woensdag 12 april 2023 21:36 schreef tong80 het volgende:
Er is me door Hans de voorzitter van NIVO gevraagd een IM te schrijven over Herman van Diejen. Natuurlijk zei ik ja. Echter, waar moet je beginnen?
Zijn NIVO-verleden gaat terug naar de leeftijd van 15. Debuterend in de jaren 60, als doelman met de laatste man Sijmen van Eck voor zich. Sijmen en Herman (Hennie) zo'n beetje de eerste namen die in je opkomen als je aan NIVO denkt. Twee markante Spartanen. Sportief en op entertain-gebied. De één was figuurlijk een oom voor velen, voor mij letterlijk. Zoals Herman een echte vriend werd. Herman heeft ome Sijmen nog opgezocht in de Wielewaal vlak voordat Ome Sijmen overleed. Dat typeerde Herman.
Op zijn 15e debuterend, en 25 jaar lang een betrouwbaar slot op de deur. Zelf debuteerde ik als 15jarige snotaap in het eerste. Ome Sijmen was m'n trainer en Herman, samen met Joop Bekker en Wout Blanken, de beschermende veteranen van dienst. Ik zat op de middelbare school met voorzitter Hans van den Biggelaar als klasgenoot. We genoten van ome Leo van Opijnen als congierge. Ook al zo'n flamboyante NIVO icoon. Bommel is niet zo groot wat dat betreft.
Herman ging wel z'n eigen weg en stak de Waal over. Neerijnen. Opijnen, zou ome Leo zeggen. Nadat-ie nog bij Rossum heeft gespeeld, maakte hij zijn kilometers bij MVV in Meteren. Natuurlijk ook in het eerste. Zelfs na zijn 40ste bleef-ie een klasbak. Zoals Herman met zijn Alice het Nederlands kampioenschap sjoelen aan de man bracht. Laat Herm maar schuiven.
In Sleeuwijk heeft Herman zijn Waterloo gevonden. Zijn geluk eerst nog in Woudrichem gezocht. Golfend tussen de vestingsteden. Als impresario, die de Hollies, Herman Brood en Roy Orbison wist te boeken, een onterechte rode kaart. Samen met Herm heb ik in 1978 op de laatste wedstrijddag, tegen Sleeuwijk, een degradatie-wedstrijd met 1-0 gewonnen. Die winst valt in het niet bij dit verlies. Dag lieve Herm. NIVO gaat je missen. Zoals deze Bommelse spits voor open doel.
Herman.
Het is little allemaal naar zijn hoofd gestegenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat een koud sfeertje.
Ik ga Pokémon stadium kopen denk ik maar heb geen vrienden om het tegen te spelen.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Het is little allemaal naar zijn hoofd gestegen
Laten we het op emotie houdenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Het is little allemaal naar zijn hoofd gestegen
Ik zou Octopath Traveler 2 kopen als ik jou was. Daar heb je geen vrienden voor nodig en je bent zo 100 uur van je tijd kwijt.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga Pokémon stadium kopen denk ik maar heb geen vrienden om het tegen te spelen.
Ik ook niet makkerquote:Op woensdag 12 april 2023 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga Pokémon stadium kopen denk ik maar heb geen vrienden om het tegen te spelen.
Weet je wat het is? Je leert het relativeren wel relativeren als je drie keer in je leven je beste vriend verliest. Ik heb het rouwen omarmt.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kijkt maar even of dit iets beter maakt zeker gezien je functie.
Sterkte @:tong80 de dood blijft een akelig iets.
Minder verheffend beffenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een blaar op mijn tong.
Godver.
Een eigenschap wat dingen dragelijker en makkelijker maakt maar je eigenlijk niemand toewenst.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Je leert het relativeren wel relativeren als je drie keer in je leven je beste vriend verliest. Ik heb het rouwen omarmt.
En naar je FOK! sollicitatiegesprek?quote:Op woensdag 12 april 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik neem dit mee naar mijn evaluatiegesprek.
Hebben je ovulerende vriendinnen van de Tupperware vakantie?quote:Op woensdag 12 april 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik neem dit mee naar mijn evaluatiegesprek.
Zolang de grote tong80 minachtend wordt genegeerd bij zijn sollicitaties is elk gesprek nutteloos.quote:
Wat ben je ook een smeerpijp hèquote:Op woensdag 12 april 2023 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang de grote tong80 minachtend wordt genegeerd bij zijn sollicitaties is elk gesprek nutteloos.
Het is de Ramadan.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben je ovulerende vriendinnen van de Tupperware vakantie?
Ookquote:Op woensdag 12 april 2023 22:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat ben je ook een smeerpijp hè
Welk bijbelvers is dit?quote:Op donderdag 13 april 2023 00:01 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen
hopelijk krijgen de mensen in de sc die ik niet mag de griep morgen
Misschien zou je kunnen overwegen om vriendschappen aan te gaan buiten de verslavingszorg.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Je leert het relativeren wel relativeren als je drie keer in je leven je beste vriend verliest. Ik heb het rouwen omarmt.
Ik haat Loekie de Leeuw.quote:
Toch nog een sneer hè ? Deed het pijn ?quote:Op donderdag 13 april 2023 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is zeer zeldzaam maar dit keer sta ik aan de kant van tong80.
wie ben jijquote:Op donderdag 13 april 2023 09:42 schreef vrijgevochten het volgende:
Het stikt hier van de feyenoorders nu ze het een keer voor de wind gaat, die directheid is natuurlijk om te smullen
Feijenoorders.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:42 schreef vrijgevochten het volgende:
Het stikt hier van de feyenoorders nu ze het een keer voor de wind gaat, die directheid is natuurlijk om te smullen
Het was een compliment maar prima verder.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch nog een sneer hè ? Deed het pijn ?
Het is zeer zeldzaam maar dit keer sta ik aan de kant van tong80.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was een compliment maar prima verder.
Of je kunt blij zijn dat iemand je eens steunt. Het is maar hoe je er naar wil kijken.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een compliment. Ha ha ha
Ik ben zo blij, zo blij, dat Herman geen Finkers is maar Vincent Blijlow.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je kunt blij zijn dat iemand je eens steunt. Het is maar hoe je er naar wil kijken.
Lokale tijdquote:Op donderdag 13 april 2023 09:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zal vanmiddag om 14:30 lokale tijd aanwezig zijn in het HEMA filiaal te Zaltbommel om de lucht te klaren.
Vanavond met je Feyenoordsjaal voor de tv makker brother?quote:Op donderdag 13 april 2023 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lokale tijdIn welke tijdzone leef jij ?
Misschien staat ‘ie wel achter de goal.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond met je Feyenoordsjaal voor de tv makker brother?
Zou leuk zijn (ik sta daar ook vanavond)quote:Op donderdag 13 april 2023 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien staat ‘ie wel achter de goal.
Even de schouders eronder zetten.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn (ik sta daar ook vanavond)
Vakkie VV zal naar je zwaaien.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn (ik sta daar ook vanavond)
Hij doet wel heel hard zijn best om je ongelijk te bewijzen.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toen Feijenoord de EC won in 2002 en de Nederlandse huppelkutjes derde werden tijdens het EK-turnen, opende ik een klaagbaak topic, dat die dozen sportteam van het jaar werden. Gisteren werden de misbruikte balkbalanseersters weer derde. Dus zet hem op Feijenoorders. Zet de puntjes opde Y.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond met je Feyenoordsjaal voor de tv makker brother?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zo blijkt maar weer.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
het werk van godquote:Op donderdag 13 april 2023 10:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zo blijkt maar weer.
@:ggmm
GGMMV heeft me altijd gesteund. Zoals een andere FA ooit steunde samen met de grote Tong.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zo blijkt maar weer.
@:ggmm
ik vind niet dat je in een beschaafd land dit kunt posten net na david bowiegodquote:Op donderdag 13 april 2023 11:47 schreef Caland het volgende:
We gaan nog even voor een ander muzikaal intermezzo
@:jancees @:onlogisch @:afcniels @:rambodirk @:ggmm @:maxi-mus @:kapiteintje @:tong80 @:jojoortje @:yvonne @:breuls @:knetterkrankjorum
Doorgezet naar JeeCee.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:47 schreef Caland het volgende:
@:jancees @:onlogisch @:afcniels @:rambodirk @:ggmm @:maxi-mus @:kapiteintje @:tong80 @:jojoortje @:yvonne @:breuls @:knetterkrankjorum
Erg mooiquote:Op donderdag 13 april 2023 11:47 schreef Caland het volgende:
Wat een lijers hè, met hun levenslange aanbiedingquote:Op donderdag 13 april 2023 12:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk krijgen ze bij HBO max flinke corona @:kingroland
Ken ik niet! Benieuwd naar je review.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Scrummie @:GGMM @:Sked
Met Beef @ Netflix begonnen.
Net uitgekomen, maar krijgt veel lof van recensenten. Soort tragikomedie naar aanleiding van een verkeersruzie.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken ik niet! Benieuwd naar je review.
Klinkt wel vermakelijk.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Net uitgekomen, maar krijgt veel lof van recensenten. Soort tragikomedie naar aanleiding van een verkeersruzie.
Die heb ik van de week binnengesleurd, moet nog gaan kijken.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Scrummie @:GGMM @:Sked
Met Beef @ Netflix begonnen.
Wat een boevenquote:Op donderdag 13 april 2023 12:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk krijgen ze bij HBO max flinke corona @:kingroland
Het lijkt er een beetje op dat ze voor die merger nog even het klantenbestand wilden verhogen, geen idee of ze dat ook in andere landen gedaan hebben maar dat zal dan wel.quote:
Stukje m&a @Wereldgozerquote:Op donderdag 13 april 2023 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op dat ze voor die merger nog even het klantenbestand wilden verhogen, geen idee of ze dat ook in andere landen gedaan hebben maar dat zal dan wel.
netjes maatquote:Op donderdag 13 april 2023 11:56 schreef Speedfight het volgende:
This girl is on fireeee
Woordle 663 5/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟩🟨⬜⬜
⬜🟩🟨⬜🟩
⬜🟩⬜🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 459 3/6
🟨⬜🟩⬜⬜🟩
⬜⬜🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vind 't wel rot voor hem, hij heeft het al zwaar genoeg momenteel met het verlies van z'n beste vriend.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet dat wel een beetje aankomen, hijzelf nog steeds niet blijkbaar.
Wel meer tijd om te drinken.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vind 't wel rot voor hem, hij heeft het al zwaar genoeg momenteel met het verlies van z'n beste vriend.
Meh, hoop dat hij zich goed houdt. Hij is niet van onbesproken gedrag en zeker niet perfect maar volgens mij is het echt geen verkeerde vent, vind het allemaal wel kut voor hem. Maar goed, ik ben dan ook een ongekende softiequote:
@tong80 is een enorme strijder. Die zien we wel weer terugquote:Op donderdag 13 april 2023 14:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Meh, hoop dat hij zich goed houdt. Hij is niet van onbesproken gedrag en zeker niet perfect maar volgens mij is het echt geen verkeerde vent, vind het allemaal wel kut voor hem. Maar goed, ik ben dan ook een ongekende softie
Wanneer ongeveer?quote:Op donderdag 13 april 2023 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:tong80 is een enorme strijder. Die zien we wel weer terug
Zie spoiler voor de details.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor wat?quote:Op donderdag 13 april 2023 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer.
Krijgt @:Lokale_Notabele dan ook een streepje?
Wat doe je nou boos en raar? Het was maar om te lachen. Dat weet die ouwe zuiplap zelf ook wel.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop oprecht dat Lokale_Notabele ook een streep heeft of gaat krijgen want het was gewoon een dieptreurige sneer. Je zou in De Kuip voor minder een aansteker in je kanis krijgen.
Wat een treurig niveau van humor. Weerzinwekkend.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat doe je nou boos en raar? Het was maar om te lachen. Dat weet die ouwe zuiplap zelf ook wel.
Hij is toch niet dood?quote:Op donderdag 13 april 2023 14:15 schreef onlogisch het volgende:
Laten we die discussie voortzetten in de FB. Laten we hier vooral grieven om het verlies van @:tong80
[ afbeelding ]
Naja hij zat het hier op zijn kenmerkende manier het af te reageren door te zuigen en te beledigen dus lijkt mij beter zo, alhoewel hij vroeg of laat toch weer vervalt in zijn oude gedrag dus ach.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vind 't wel rot voor hem, hij heeft het al zwaar genoeg momenteel met het verlies van z'n beste vriend.
Ik weet niet of je bekend bent met de specifieke user maar dat is ook een bijzonder figuurquote:Op donderdag 13 april 2023 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een treurig niveau van humor. Weerzinwekkend.
Ik zie hem beetje als een stamgast met z'n vaste plekkie aan de bar waar hij ook gewoon pist, hoort bij het meubilair maar dat is het dan ook.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bekend bent met de specifieke user maar dat is ook een bijzonder figuurik vind het heel moeilijk inschatten of het een typetje is of niet.
Los daarvan is dit niet de enige aids van Tong de afgelopen dagen.
Voor iedereen makkerquote:Op donderdag 13 april 2023 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch alleen voor de mensen die bidden?
quote:Op donderdag 13 april 2023 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie spoiler voor de details.Stringer BellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik weet ongeveer waar je op doelt ja.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bekend bent met de specifieke user maar dat is ook een bijzonder figuurik vind het heel moeilijk inschatten of het een typetje is of niet.
Los daarvan is dit niet de enige aids van Tong de afgelopen dagen.
Humor ligt voor iedereen anders maar de aanpak maakt in zijn geval weinig uit, het is gewoon een vervelende man met teveel zelfmedelijden die zichzelf naar de tering helpt.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet ongeveer waar je op doelt ja.
Ook de streken van tong ben ik bekend mee maar goed ik heb beetje het idee dat je moet weten wanneer je iets wel of niet kan zeggen. Zeker nu je weet waar hij nu mee zit vond ik het ongepast. Maar dan ben ik wellicht te zacht.
Ik ben vandaag 5079 dagen gestopt met roken.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ben vandaag driekwart jaar gestopt met roken.
Held.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 5079 dagen gestopt met roken.
Ik ben nooit begonnenquote:Op donderdag 13 april 2023 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 5079 dagen gestopt met roken.
Lekker zakcentje ook.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Goed bezig maat!quote:Op donderdag 13 april 2023 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uhu, ik gaf zo'n 120 euro per maand uit aan shag, dat geld wordt sindsdien aan nuttiger dingen uitgegevenquote:
Premium abonnement Pornhub?quote:Op donderdag 13 april 2023 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, ik gaf zo'n 120 euro per maand uit aan shag, dat geld wordt sindsdien aan nuttiger dingen uitgegeven
Je moet onderhand wel weten dat Drizzt zo'n pauper is die niet betaalt voor content.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Premium abonnement Pornhub?
@:Kukelecucktsju10 was hier ook al erg over te spreken.
Hallo makker.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet onderhand wel weten dat Drizzt zo'n pauper is die niet betaalt voor content.
Eigenlijk best kut, want het blijkt dat ik toch een polsbreuk heb en het kwam ernstig over, maar ik hoor maandag pas hoe ernstig het is.quote:
Sterkte lieverdje.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk best kut, want het blijkt dat ik toch een polsbreuk heb en het kwam ernstig over, maar ik hoor maandag pas hoe ernstig het is.
Als je goed had gelezen dan gaat het hier niet om het type speler, maar meer de fysieke bouw (lol)quote:Op donderdag 13 april 2023 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Xavi en Iniesta als spelverdelers vergelijken met een spits (lol)
Dat is best klote. Gevallen?quote:Op donderdag 13 april 2023 16:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk best kut, want het blijkt dat ik toch een polsbreuk heb en het kwam ernstig over, maar ik hoor maandag pas hoe ernstig het is.
Wat balen, heb je het te lang aangekeken of voelde het pijnlijk maar niet zo pijnlijk?quote:Op donderdag 13 april 2023 16:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat dus alles met de positie waar ze spelen te maken heeft.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen dan gaat het hier niet om het type speler, maar meer de fysieke bouw (lol)
Dan verander je Xavi & Iniesta in Messi, ook een ielig mannetje. Net als Achabar.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dus alles met de positie waar ze spelen te maken heeft.
Messi is een middenvelderquote:Op donderdag 13 april 2023 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan verander je Xavi & Iniesta in Messi, ook een ielig mannetje. Net als Achabar.
Ja, was verder niet al te ernstig gelukkig.quote:
M'n huisarts vond het niet ernstig genoeg in eerste instantie, maar het verbeterde te lang niet dus ben ik opnieuw gaan bellen. Het is niet zo zeer de pijn, maar ik kan het niet belasten.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat balen, heb je het te lang aangekeken of voelde het pijnlijk maar niet zo pijnlijk?
Sterkte ermee. Hopelijk hoef je niet in het gips.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, was verder niet al te ernstig gelukkig.
[..]
M'n huisarts vond het niet ernstig genoeg in eerste instantie, maar het verbeterde te lang niet dus ben ik opnieuw gaan bellen. Het is niet zo zeer de pijn, maar ik kan het niet belasten.
Vervelend en huisartsen, die kunnen net iets meer dan niks.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, was verder niet al te ernstig gelukkig.
[..]
M'n huisarts vond het niet ernstig genoeg in eerste instantie, maar het verbeterde te lang niet dus ben ik opnieuw gaan bellen. Het is niet zo zeer de pijn, maar ik kan het niet belasten.
Ik wilde nog als derde optie brommen over een huisarts, al zal zullen die ook niet alles weten op zo’n moment.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:32 schreef Sked het volgende:
Ga je naar de kuip vanavondquote:Op donderdag 13 april 2023 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde nog als derde optie brommen over een huisarts, al zal zullen die ook niet alles weten op zo’n moment.
Is het nu nog niet ingepakt omdat je tot maandag moet wachten?
Ja, maar de radioloog kon helemaal niks zeggen over wat de logische vervolgstap is.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde nog als derde optie brommen over een huisarts, al zal zullen die ook niet alles weten op zo’n moment.
Is het nu nog niet ingepakt omdat je tot maandag moet wachten?
Amputerenquote:Op donderdag 13 april 2023 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, maar de radioloog kon helemaal niks zeggen over wat de logische vervolgstap is.
Dan weet je in ieder geval zeker dat het nooit meer gebeurt.quote:
Die overlegt met een andere specialist of moet je maandag naar de radioloog terug?quote:Op donderdag 13 april 2023 16:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, maar de radioloog kon helemaal niks zeggen over wat de logische vervolgstap is.
De arts van de traumatologie gaat het me vertellen.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die overlegt met een andere specialist of moet je maandag naar de radioloog terug?
Sterkte met afwachten. Hopelijk valt het mee.
Hallo Nelis.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval zeker dat het nooit meer gebeurt.
Waarom negeer je mij?quote:Op donderdag 13 april 2023 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die overlegt met een andere specialist of moet je maandag naar de radioloog terug?
Sterkte met afwachten. Hopelijk valt het mee.
Ben je op tijd vanavond of pak je de flitspalen weer?quote:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Traumatologiequote:Op donderdag 13 april 2023 16:47 schreef Sked het volgende:
[..]
De arts van de traumatologie gaat het me vertellen.
Zo naar de Kuip. Ik heb zowaar een kaartje weten te bemachtigenquote:Op donderdag 13 april 2023 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je op tijd vanavond of pak je de flitspalen weer?
Stiekem mist hij Tongquote:Op donderdag 13 april 2023 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is wel heel vaak lang stil hier als je het na 43 seconden al stil vindt worden.
Opblaasbanaan mee?quote:Op donderdag 13 april 2023 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo naar de Kuip. Ik heb zowaar een kaartje weten te bemachtigen
Dat weet ik, ik bedoelde idd in de Kuip.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo naar de Kuip. Ik heb zowaar een kaartje weten te bemachtigen
Als je weet wat een trauma arts aan werk krijgt, ligt een mogelijke polsbreuk niet op de prio, lullig gezegd.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Traumatologie
Klinkt heftig voor een mogelijke polsbreuk dit moet wachten tot maandag.
Vak S.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik bedoelde idd in de Kuip.Welk vak?
Dan geven ze me maar iets voor die tijd, zodat ik zielig kan doen.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je weet wat een trauma arts aan werk krijgt, ligt een mogelijke polsbreuk niet op de prio, lullig gezegd.
Het behandelen misschien maar het constateren kan hij toch meteen doen, misschien is het alleen maar gips wat nodig is.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je weet wat een trauma arts aan werk krijgt, ligt een mogelijke polsbreuk niet op de prio, lullig gezegd.
Koop je zelf een mitella, kan het lekker hangen.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan geven ze me maar iets voor die tijd, zodat ik zielig kan doen.
De groeten aan Mou.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:58 schreef onlogisch het volgende:
Dus ja, op naar de Kuip boys.
Tot later
Hey onlo, heb je een beetje een goed gevoel over vanavond?quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vak S.
Pro tip ; Als je iemand met een sjaaltje ziet, grote kans dat ik het ben!!!
Die trauma arts staat niet meteen klaar als de radioloog klaar is met Sked. Dat overleg is er niet meteen.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het behandelen misschien maar het constateren kan hij toch meteen doen, misschien is het alleen maar gips wat nodig is.
Veel plezier.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:58 schreef onlogisch het volgende:
Tot later
Tijden zijn veranderdquote:Op donderdag 13 april 2023 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die trauma arts staat niet meteen klaar als de radioloog klaar is met Sked. Dat overleg is er niet meteen.
Maar het zou fijn zijn als het wel snel-snel kon.
Ik hoorde het gewoon gelijk, maar mijn geval was ook wel duidelijk. Of @Sked heeft met een prutser te maken.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Traumatologie
Klinkt heftig voor een mogelijke polsbreuk dit moet wachten tot maandag.
Ik zie het nu dat ze pas maandag kijken, absurd.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die trauma arts staat niet meteen klaar als de radioloog klaar is met Sked. Dat overleg is er niet meteen.
Maar het zou fijn zijn als het wel snel-snel kon.
Geen lekker ziekenhuis iig als ze zo langs elkaar heen werken, maar z'n huisarts is ook al niks.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde het gewoon gelijk, maar mijn geval was ook wel duidelijk. Of @:Sked heeft met een prutser te maken.
Ik hoop dat je een mooie avond hebt!quote:Op donderdag 13 april 2023 16:58 schreef onlogisch het volgende:
Tot later
Rendang!quote:Op donderdag 13 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Hing jouw pols nog aan een enkele pees aan de arm? Klinkt heel nice.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde het gewoon gelijk, maar mijn geval was ook wel duidelijk. Of @:Sked heeft met een prutser te maken.
Heb jij er weer vertrouwen in, want dat geeft de burger wel moed.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een mooie avond hebt!
Valentijn Driessen denkt dat Feyenoord wint dus ga gewoon van het ergste scenario uit.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij er weer vertrouwen in, want dat geeft de burger wel moed.
Heeft echt nada met het ziekenhuis te maken.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen lekker ziekenhuis iig als ze zo langs elkaar heen werken, maar z'n huisarts is ook al niks.
Ik heb geen huisarts, ik ben gewoon gelijk naar het ziekenhuis gegaan. Zo zie je maar, ieder nadeel heeft een voordeel.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen lekker ziekenhuis iig als ze zo langs elkaar heen werken, maar z'n huisarts is ook al niks.
Het is vooral jammer dat de eerste wedstrijd in Rotterdam is.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij er weer vertrouwen in, want dat geeft de burger wel moed.
Ik dacht dat ik de enige was die nog te laks op dat vlak is om zich in te schrijven bij een huisarts.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen huisarts, ik ben gewoon gelijk naar het ziekenhuis gegaan. Zo zie je maar, ieder nadeel heeft een voordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |