netjes maatquote:Op donderdag 13 april 2023 11:56 schreef Speedfight het volgende:
This girl is on fireeee
Woordle 663 5/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟩🟨⬜⬜
⬜🟩🟨⬜🟩
⬜🟩⬜🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 459 3/6
🟨⬜🟩⬜⬜🟩
⬜⬜🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vind 't wel rot voor hem, hij heeft het al zwaar genoeg momenteel met het verlies van z'n beste vriend.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet dat wel een beetje aankomen, hijzelf nog steeds niet blijkbaar.
Wel meer tijd om te drinken.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vind 't wel rot voor hem, hij heeft het al zwaar genoeg momenteel met het verlies van z'n beste vriend.
Meh, hoop dat hij zich goed houdt. Hij is niet van onbesproken gedrag en zeker niet perfect maar volgens mij is het echt geen verkeerde vent, vind het allemaal wel kut voor hem. Maar goed, ik ben dan ook een ongekende softiequote:
@tong80 is een enorme strijder. Die zien we wel weer terugquote:Op donderdag 13 april 2023 14:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Meh, hoop dat hij zich goed houdt. Hij is niet van onbesproken gedrag en zeker niet perfect maar volgens mij is het echt geen verkeerde vent, vind het allemaal wel kut voor hem. Maar goed, ik ben dan ook een ongekende softie
Wanneer ongeveer?quote:Op donderdag 13 april 2023 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:tong80 is een enorme strijder. Die zien we wel weer terug
Zie spoiler voor de details.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor wat?quote:Op donderdag 13 april 2023 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer.
Krijgt @:Lokale_Notabele dan ook een streepje?
Wat doe je nou boos en raar? Het was maar om te lachen. Dat weet die ouwe zuiplap zelf ook wel.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop oprecht dat Lokale_Notabele ook een streep heeft of gaat krijgen want het was gewoon een dieptreurige sneer. Je zou in De Kuip voor minder een aansteker in je kanis krijgen.
Wat een treurig niveau van humor. Weerzinwekkend.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat doe je nou boos en raar? Het was maar om te lachen. Dat weet die ouwe zuiplap zelf ook wel.
Hij is toch niet dood?quote:Op donderdag 13 april 2023 14:15 schreef onlogisch het volgende:
Laten we die discussie voortzetten in de FB. Laten we hier vooral grieven om het verlies van @:tong80
[ afbeelding ]
Naja hij zat het hier op zijn kenmerkende manier het af te reageren door te zuigen en te beledigen dus lijkt mij beter zo, alhoewel hij vroeg of laat toch weer vervalt in zijn oude gedrag dus ach.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vind 't wel rot voor hem, hij heeft het al zwaar genoeg momenteel met het verlies van z'n beste vriend.
Ik weet niet of je bekend bent met de specifieke user maar dat is ook een bijzonder figuurquote:Op donderdag 13 april 2023 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een treurig niveau van humor. Weerzinwekkend.
Ik zie hem beetje als een stamgast met z'n vaste plekkie aan de bar waar hij ook gewoon pist, hoort bij het meubilair maar dat is het dan ook.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bekend bent met de specifieke user maar dat is ook een bijzonder figuurik vind het heel moeilijk inschatten of het een typetje is of niet.
Los daarvan is dit niet de enige aids van Tong de afgelopen dagen.
Voor iedereen makkerquote:Op donderdag 13 april 2023 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch alleen voor de mensen die bidden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |