Misschien zou je kunnen overwegen om vriendschappen aan te gaan buiten de verslavingszorg.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Je leert het relativeren wel relativeren als je drie keer in je leven je beste vriend verliest. Ik heb het rouwen omarmt.
Ik haat Loekie de Leeuw.quote:
Toch nog een sneer hè ? Deed het pijn ?quote:Op donderdag 13 april 2023 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is zeer zeldzaam maar dit keer sta ik aan de kant van tong80.
wie ben jijquote:Op donderdag 13 april 2023 09:42 schreef vrijgevochten het volgende:
Het stikt hier van de feyenoorders nu ze het een keer voor de wind gaat, die directheid is natuurlijk om te smullen
Feijenoorders.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:42 schreef vrijgevochten het volgende:
Het stikt hier van de feyenoorders nu ze het een keer voor de wind gaat, die directheid is natuurlijk om te smullen
Het was een compliment maar prima verder.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch nog een sneer hè ? Deed het pijn ?
Het is zeer zeldzaam maar dit keer sta ik aan de kant van tong80.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was een compliment maar prima verder.
Of je kunt blij zijn dat iemand je eens steunt. Het is maar hoe je er naar wil kijken.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een compliment. Ha ha ha
Ik ben zo blij, zo blij, dat Herman geen Finkers is maar Vincent Blijlow.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je kunt blij zijn dat iemand je eens steunt. Het is maar hoe je er naar wil kijken.
Lokale tijdquote:Op donderdag 13 april 2023 09:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zal vanmiddag om 14:30 lokale tijd aanwezig zijn in het HEMA filiaal te Zaltbommel om de lucht te klaren.
Vanavond met je Feyenoordsjaal voor de tv makker brother?quote:Op donderdag 13 april 2023 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lokale tijdIn welke tijdzone leef jij ?
Misschien staat ‘ie wel achter de goal.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond met je Feyenoordsjaal voor de tv makker brother?
Zou leuk zijn (ik sta daar ook vanavond)quote:Op donderdag 13 april 2023 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien staat ‘ie wel achter de goal.
Even de schouders eronder zetten.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn (ik sta daar ook vanavond)
Vakkie VV zal naar je zwaaien.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn (ik sta daar ook vanavond)
Hij doet wel heel hard zijn best om je ongelijk te bewijzen.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toen Feijenoord de EC won in 2002 en de Nederlandse huppelkutjes derde werden tijdens het EK-turnen, opende ik een klaagbaak topic, dat die dozen sportteam van het jaar werden. Gisteren werden de misbruikte balkbalanseersters weer derde. Dus zet hem op Feijenoorders. Zet de puntjes opde Y.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond met je Feyenoordsjaal voor de tv makker brother?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zo blijkt maar weer.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
het werk van godquote:Op donderdag 13 april 2023 10:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zo blijkt maar weer.
@:ggmm
GGMMV heeft me altijd gesteund. Zoals een andere FA ooit steunde samen met de grote Tong.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zo blijkt maar weer.
@:ggmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |