Ben ook wel benieuwd of het waar is of niet. Zou wat zijn; zelf bij events die door oa. Rupert georganiseerd worden mokkend aan de zijkant staan en dan mensen met een leugen aan zijn events mee laten doen. Is dat dan de echte Bern?quote:
Ik zie hem er wel voor aan jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of het waar is of niet. Zou wat zijn; zelf bij events die door oa. Rupert georganiseerd worden mokkend aan de zijkant staan en dan mensen met een leugen aan zijn events mee laten doen. Is dat dan de echte Bern?
To be continued
dat iedereen verplicht mee moet doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry ik heb het gemist...... wat is er precies met het evenement van Bern aan de hand dat er zoveel ophef over is??
Ik zag hem zeggen dat er 3 films zouden komen en 2 dingen tussendoor, trefbal en een soort escape-room-gebeuren..... is dat niet waar?
-knip- niet persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
En Bern maar de sukkel uithangen waarom zijn SeikSas maar bij Jappie op bed blijft zitten...
[ afbeelding ]
Zondag is niet verplicht om mee te doen aan de activiteiten. Dat moet Bern nu tegen de groep gaan zeggen van Jeff.quote:
oh okequote:Op dinsdag 11 april 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat iedereen verplicht mee moet doen
kan fucking den hertog dat niet zelf zeggenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zondag is niet verplicht om mee te doen aan de activiteiten. Dat moet Bern nu tegen de groep gaan zeggen van Jeff.
Alles voor die Nieuwe Instappers.. dat U alles al denkt te weten, is niet voor iedereen hetzelfdequote:
-knip- ieder mag zijn eigen mening over een bewoner postenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles voor die Nieuwe Instappers.. dat U alles al denkt te weten, is niet voor iedereen hetzelfde
Bernieboy heeft gewoon staan liegenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan fucking den hertog dat niet zelf zeggen
en daar gaat god heibel over makenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bernieboy heeft gewoon staan liegen
omdat niemand anders aan zijn gymlessen mee wil doen
Jeff heeft dus waarschijnlijk achter gehoord dat het helemaal niet zo verplicht is en komt nu de stoere boy uithangen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
Je hoeft helemaal nergens verplicht aan mee te doen want dit zijn notabene evenementen bedacht door de deelnemers zelf. Die vlieger gaat enkel op voor zaken zoals zo'n droompresentatie want juist zoiets is 'vrijwillig verplicht' door FEBO opgelegd.
whaha en fucking den hartogquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want Bernieboy staat gewoon te liegen
Gelukkig heeft Jeff dat nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want Bernieboy staat gewoon te liegen
Hartogquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
whaha en fucking den hertog heeft nooit gelogen zeker
oeps den hartog danquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hartog
als je het doet
moet je het goed doen
Zeker, ik verzin van alles wat mij bevalt, dat het U niet bevalt interesseert mij eigenlijk niet meer.. ik probeer het nog vriendelijk te houden..quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk joh geloof wat je zelf wil geloven
Liar liar pants on firequote:Op dinsdag 11 april 2023 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Bern gaat nu iets mededelen... ben benieuwd
nuquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
bij mij heeft ie nog niks gezegd... loop ik achter?
ik wacht in spanning...
dat laatstequote:Op dinsdag 11 april 2023 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
Zou iemand nu nog publiekelijk reageren of gaan we allemaal zometeen roddelen?
Het gaat werkelijk helemaal nergens overquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:47 schreef xsaskiax het volgende:
Bern loopt erbij of hij naar het schavot gaat
quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
Drie films op één dag! Waar kan ik me afmelden?
Sas staat niet voor haar manquote:
aahhhquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Bern wil gewoon wat leuks doen voor de groep
wel erbovenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sas staat niet voor haar man
Maar ook niet erachter of ernaast
quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sas staat niet voor haar man
Maar ook niet erachter of ernaast
Ja vreselijk. Wat een eikel. Stel je voor dat ze nog eens een activiteit gaan doen ook.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef Puzzie het volgende:
was idee van marcianoquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Bern baalt. Vind dit ook wel een beetje sneu voor hem.
En ja, hij doet dit voor de groep. Gevraagd door Marciano.
Ondankbaar.
Ze leek iets weg te vegen maar of dat zweet is...?quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:54 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij wiste Sasha zweet van het voorhoofd van Bern toen hij weer in kamer 4 kwam (of ik zag het helemaal verkeerd)
Inderdaad, storm in glas water.. Ik ga de popcorn maar weer terugleggen..quote:
Ja dat bedoel ik. Marciano heeft hem gevraagd wat te organiseren. Hij begint daar enthousiast aan en dan dit. Ik was er wel weer klaar mee geweest maar Bern gaat wel door zo te horenquote:
jaja hij heeft haar daarnet iets in haar oor gefluisterd.... ze krijgt iets omdat ze al 2 keer het 'wereldrecord' verbeterd heeft..... ze moest er om giechelen......quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
WTF was dat? Gluipkutje Eunie?
[ afbeelding ]
Dan heb je meer aan Kim want die vrat gelijk iemands kop erafquote:
Zondag is normaal een hang dag, waar de meesten uitslapen, waaronder Bern, niets mis mee, maar een ander niet verplichten om met jou hobby : spelletjes mee te doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Wat een eikel. Stel je voor dat ze nog eens een activiteit gaan doen ook.
ok dan , sorry hoorquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee de films was een idee van Tiano
Ik zal es terugkijkenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja hij heeft haar daarnet iets in haar oor gefluisterd.... ze krijgt iets omdat ze al 2 keer het 'wereldrecord' verbeterd heeft..... ze moest er om giechelen......
De roast deed hij anders heel erg leuk. Hij kan dus wel een beetje komisch zijn. Alleen zien we het niet in hem terug in dgs beslommeringenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Bern gaat Comedy doen... dát is al een reuzegrap op zich
Mokken aan de zijkant omdat Sas altijd achter de bar wil staan (met Jap) en Bern dus steeds alleen is.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of het waar is of niet. Zou wat zijn; zelf bij events die door oa. Rupert georganiseerd worden mokkend aan de zijkant staan en dan mensen met een leugen aan zijn events mee laten doen. Is dat dan de echte Bern?
To be continued
Bern ziet de leugens en bedrog aan alle kanten om zijn oren vliegen al maanden langquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zondag is normaal een hang dag, waar de meesten uitslapen, waaronder Bern, niets mis mee, maar een ander niet verplichten om met jou hobby : spelletjes mee te doen
Dat Bern eerst wilde wachten op het eten, maar weet niet wat hij dan moest/ wilde doen. Iets met dat spel D&Dquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:59 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy vindt iets egoïstisch ,. gaat vast om Bern
nee want daar gaat fucking den hartog niet mee akkoordquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Bern ziet de leugens en bedrog aan alle kanten om zijn oren vliegen al maanden langNu probeert hij zelf een keer een truukje om mensen te stimuleren aan de activiteiten mee te doen
Maar dat kan hij inderdaad niet en dat is nu rechtgezet.
Zonde wel want die activiteiten is het enige leuke aan filmzondag.
-knip- het is den Hartogquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee want daar gaat fucking den hartog niet mee akkoord
Wie is dat in hemelsnaam? Isaac en Marciano?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het restant van kamer 3 valt nu ook uit elkaar
dan blijf ik maar in herhaling vallen ,-knip.- stop eens met persoonlijk worden.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je valt in herhaling en het is den Hartog
En of ze het nu leuk vinden of niet, hij is wel een van de weinige die steeds iets probeert te organiseren. Wel of geen opdracht van Febo.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Nope, weer uit de dikke duimquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Mokken aan de zijkant omdat Sas altijd achter de bar wil staan (met Jap) en Bern dus steeds alleen is.
dat was al zoquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:07 schreef engine het volgende:
Nu krijgen we dat bij elk evenement mensen niet mee willen doen uit wrok richting een ander
Eens, maar ik denk wel dat er meer speelt , en dat zijn strikte gedachten over de prijzenpot daar een rol in spelen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:06 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En of ze het nu leuk vinden of niet, hij is wel een van de weinige die steeds iets probeert te organiseren. Wel of geen opdracht van Febo.
Is mij zondag niet opgevallen.quote:
Dat is al een tijdje bezig. Let op, zijn allemaal volwassen mensen daar hequote:Op dinsdag 11 april 2023 20:07 schreef engine het volgende:
Nu krijgen we dat bij elk evenement mensen niet mee willen doen uit wrok richting een ander
Gebeurde ook met die fredding van Wendy en Babetquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:07 schreef engine het volgende:
Kenzy ook niet, want die is ook ff helemaal klaar met het gedrag van Sasquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig.. SaikSas wil geen Dungeons & Dragons spelen
Tópquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kenzy ook niet, want die is ook ff helemaal klaar met het gedrag van Sas
Sasha heeft niet alleen de broek aanquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:08 schreef HappyCharly het volgende:
Jeetje... hoe Sas en Bern weer tegen elkaar doen..
sas pittig... bern sorry zeggen...
blegh...
Wordt er niet leuker op.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gebeurde ook met die fredding van Wendy en Babet
dat snap ik dan weer welquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze na 7 maanden op elkaars lip en de verveling elkaar allemaal een beetje zat zijn. Steeds meer mensen nukkig en ik begrijp dat welquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En Club Trash, maar eerder ook al met die Disney Pub Quiz (Wat ik dan weer snap omdat dat toch echt te specifiek en dus niet voor de hele groep was)quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gebeurde ook met die fredding van Wendy en Babet
Ze heeft Jappie nog.. stoere spijker met een motorquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Sas wel echt extreem hoor
die stampt Bern de grond in als hij er al ligt zo ongeveer
Ja met zoveel dingen maar er waren ook genoeg momenten dat ze nog wel als groep dingen deden zoals zondag en die cross bijvoorbeeld. Zou jammer zijn als dat helemaal weg gaat.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En Club Trash, maar eerder ook al met die Disney Pub Quiz (Wat ik dan weer snap omdat dat toch echt te specifiek en dus niet voor de hele groep was)
ja datquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk wil ik Bern een aai over de bol geven en tegelijk Sasha een schop onder haar hol
Die jongen heeft het niet makkelijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Geen succesvolle dag vandaag voor Bern is de conclusie![]()
Heb je wel eens. Morgen weer een dag Bern
Nou Bern mag ook een schop onder zijn hol, wordt eens boos kerel, zou ik hem willen toeschreeuwen, gedraag je niet altijd als een zacht gekookt eiquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk wil ik Bern een aai over de bol geven en tegelijk Sasha een schop onder haar hol
Eensquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Bern mag ook een schop onder zijn hol, wordt eens boos kerel, zou ik hem willen toeschreeuwen, gedraag je niet altijd als een zacht gekookt ei
Absoluut! Ze kunnen het welquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja met zoveel dingen maar er waren ook genoeg momenten dat ze nog wel als groep dingen deden zoals zondag en die cross bijvoorbeeld. Zou jammer zijn als dat helemaal weg gaat.
En straks mag ie weer haar kruik opwarmenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat
ben geen Bern fan
maar echt dit is wel het toppunt van iemand in de put helpen
Nee, daarom juist, hij moet niet zo over zich laten lopen en afsnauwen door haarquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens
maar wat Sas doet is echt niet ok
Nee Sas is nastyquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens
maar wat Sas doet is echt niet ok
Oké, bij Rupi evenement wilden ze dan niet meedoen, maar ik zou ook niet als een gogogirl in een kooi willen staan. Is wel iets anders als film kijken hé.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, weer uit de dikke duimKijk je de streams eigenlijk wel?
Disneyclub wilde weigeren mee te doen met de evenementen van Rupert omdat ze hem een slechte manager vonden. Uiteindelijk was hij het die dat steeds volhield (Club Trash: Sas maakte lol achter de bar, Mirthe in en om die kooien, Wanda en Jappie om het hoekie en in het stapelbed en Kenzy mopperde vrolijk over Mirthe)
ondanks dat ik Bern een slappe hap vindt.. zij heeft een relatie met hemquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Sas wel echt extreem hoor
die stampt Bern de grond in als hij er al ligt zo ongeveer
Snap ik ook geen reet vanquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, daarom juist, hij moet niet zo over zich laten lopen en afsnauwen door haar
Viesquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu weer leuk en aardig tegen Ice
Ik wel een beetje. Goede bedoelingen in deze.quote:
Grappige is... de eeeeeenkele keer dat hij ietsje meer ruggegraat toont, bindt Sas best een beetje in...quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Bern mag ook een schop onder zijn hol, wordt eens boos kerel, zou ik hem willen toeschreeuwen, gedraag je niet altijd als een zacht gekookt ei
Opa die ziet dat Bern het even moeilijk heeft.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:16 schreef Puzzie het volgende:
Bern krijgt advies van opa![]()
Opa die zelf ook alleen maar loopt te klagen en zeuren
Wie wil er nu wel een deurmat?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grappige is... de eeeeeenkele keer dat hij ietsje meer ruggegraat toont, bindt Sas best een beetje in...
Volgens mij wil ze helemaal niet een deurmat...
Hij bedoelt het allemaal goed maar is een makkelijk target waardoor het al snel riekt naar pestgedragquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:16 schreef engine het volgende:
![]()
Bern heeft in de gaten dat hij nu door alle camera's gevolgd wordt.
Zijn bedoelingen zijn ook wel goed, maar hij moet een keer van zich afbijten en dat doet hij niet, blijft het walgelijke gedrag van Sasha naar hem maar accepteren. Dan ben je geen ventquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wel een beetje. Goede bedoelingen in deze.
Opa die zelf ook alles uit de weg gaat , en dan het advies geeft dat je beter je mond kan houdenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Opa die ziet dat Bern het even moeilijk heeft.
ik denk dat Sas die al op heeft gegetenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat Bern op tijd zijn ballen terugpakt
Nouja.. ze heeft vaak gzegd dat zij de dominante in de relatie is...quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Sas die al op heeft gegeten
Volgens mij heet Bern gewoon Bernadine en heeft ze geen ballenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat Bern op tijd zijn ballen terugpakt
Ik hoop ook elke keer dat hij eindelijk ff ballen en een ruggegraat groeit en sas op haar nummer zetquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn bedoelingen zijn ook wel goed, maar hij moet een keer van zich afbijten en dat doet hij niet, blijft het walgelijke gedrag van Sasha naar hem maar accepteren. Dan ben je geen vent
de manier van vragen ookquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb schijt en ga er gewoon inzitten joh
scheelt wel weer budget, slimquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Sas die al op heeft gegeten
En vervolgens zit er weer een ander die niet eens weet hoe je 'reservering' moet spellenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
de manier van vragen ook
pfff vermoeiend
misschien bedoelt hij het goed en is het gewoon een echte softie... continu bezig met pleasenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
de manier van vragen ook
pfff vermoeiend
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij heet Bern gewoon Bernadine en heeft ze geen ballen
Het is een beetje vicieuze cirkel, Bern laat teveel over zich heenlopen wat Sacha dan weer irriteert, waardoor ze nog meer bitch wordt, waardoor Bern nog meer over zich heen laat lopen, enz.enz.....quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja.. ze heeft vaak gzegd dat zij de dominante in de relatie is...
maar een beetje tegengas lijkt me gezonder
dat zeg ikquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
misschien bedoelt hij het goed en is het gewoon een echte softie... continu bezig met pleasen
vermoeiend wel..
Ik ben bang dat hij dat van zich af bijten 3 keer zo hard terug krijgt. Sascha is een wraak type en dan zit je toch wel erg opgesloten in zo'n loods.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn bedoelingen zijn ook wel goed, maar hij moet een keer van zich afbijten en dat doet hij niet, blijft het walgelijke gedrag van Sasha naar hem maar accepteren. Dan ben je geen vent
echt he...quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een beetje vicieuze cirkel, Bern laat teveel over zich heenlopen wat Sacha dan weer irriteert, waardoor ze nog meer bitch wordt, waardoor Bern nog meer over zich heen laat lopen, enz.enz.....
Zoals Bern rondloopt..... ben ik bang dat hij vandaag of morgen zo 'explodeert' dat daarmee vergeleken Jeffrey er nog maar een kindje bij isquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje bezig. Let op, zijn allemaal volwassen mensen daar he
ook wel liefquote:
Zoe?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En vervolgens zit er weer een ander die niet eens weet hoe je 'reservering' moet spellen
ik heb eerder het idee dat hij in huilen uitbarst dan dat hij daadwerkelijk een ruggengraat gaat krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoals Bern rondloopt..... ben ik bang dat hij vandaag of morgen zo 'explodeert' dat daarmee vergeleken Jeffrey er nog maar een kindje bij is
Tuurlijk, je bedoelt Berna?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoals Bern rondloopt..... ben ik bang dat hij vandaag of morgen zo 'explodeert' dat daarmee vergeleken Jeffrey er nog maar een kindje bij is
Roep me alstublieft als het zover isquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt he...
maar zij gaat dit niet doorbreken
denk dat het echt van hem moet komen
Dat kan die lafbek niet veroorloven... als Docent Lichamelijke Opvoeding moet die slemiel hierna gewoon weer werk zoekenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan die lafbek niet veroorloven... als Docent Lichamelijke Opvoeding moet die slemiel hierna gewoon weer werk zoeken
Stille waters hebben diepe grondenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
GYMdocent wil hij genoemd worden
geen LO
Hij houdt 24/7 rekening met Sasha, haar gezondheid, haar mentale gesteldheid en ga zo maar door..... misschien door zijn opvoeding?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee zo doen ze dat tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:25 schreef chufi het volgende:
onderbroek aan onder ze zwembroek ... is dat nieuw?
Ik zeg ook niet dat dit niet gebeurt, ik zeg dat dat niet de oorzaak is dat Bern er met een gezicht op onweer bij staat. Overigens zou hij in eerste instantie dus wél gogo-danser zijn, maar had zich afgemeld vanwege Rupert's management capriolen.. Maar dat wist je natuurlijk alquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:14 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oké, bij Rupi evenement wilden ze dan niet meedoen, maar ik zou ook niet als een gogogirl in een kooi willen staan. Is wel iets anders als film kijken hé.
En bij de meeste evenementen staat Sas wel degelijk achter de bar om met Jap plezier te maken terwijl Bern dan genegeerd wordt tot mw dronken is.
Tijdje terug ook alquote:
Omringd door allemaal kutvogelsquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:25 schreef engine het volgende:
Bern lekker even in het badje. Even nadenken
Heerlijkquote:
Ik denk eerder dat hij 24/7 bezig met hoe hij buiten overkomt en dat er geen slechte beelden op internet mogen komen. Dat een leraar een watje is dat kan nog wel maar dat een leraar uit zijn vel springt tegen een vrouw dat is andere koek.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij houdt 24/7 rekening met Sasha, haar gezondheid, haar mentale gesteldheid en ga zo maar door..... misschien door zijn opvoeding?
Zij daagt hem uit, vernedert hem, maar hij gaat er niet tegenin, tot hij het vandaag of morgen zo zat is dat de pannen van het dak vliegen ben ik bang
Dat is ze de laatste tijd tegen iedereen...... behalve tegen Bernquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu weer leuk en aardig tegen Ice
Het zal wel regenen, sneeuwen, te warm zijn, winderig.... noem het maar op, alles wat een excuus kan zijn om niet te lopenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:14 schreef engine het volgende:
Gaat Ice zelf eigenlijk wel 24 uur wandelen?
Ik gok dat ik het antwoord al weet
En Jappie luistert alleen en zegt niets, ook niet van : zit jij mssn niet ook een beetje fout?quote:
Bern geeft (veel) meer om Sasha dan andersom het geval isquote:
Iets duidelijker denk ikquote:
Bern en Jappie hebben hetzelfde gedrag: conflicten uit de weg gaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Jappie luistert alleen en zegt niets, ook niet van : zit jij mssn niet ook een beetje fout?
Die heeft ook emo dagje vandaag.quote:
Ja die act is ze vanmiddag begonnen samen met Mirthe maar het komt wel ergens vandaan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:33 schreef Hoempah het volgende:
Eunice: Misschien moet ik stoppen met alle stomme dingen die ik doe
Dat is wel een goed plan van haarquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:33 schreef Hoempah het volgende:
Eunice: Misschien moet ik stoppen met alle stomme dingen die ik doe
gelukkigheeft ze jappie... die begrijpt alles, zelfs zonder woordenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sas is fakking moe , zelfs dat snapt hij niet
jappie neemt het overquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Bern verstandig is, zet hij er een punt achter, kan ze zelf haar theetje en kruik maken, of zou Jappie die taak overnemen?
Bern is iemand die gewend is om te vragen of hij iets kan/mag doen of hebben, heel netjes opgevoed zou je het kunnen noemen. Rekening houden met alles en iedereen in de veronderstelling dat ze dit met hem ook zullen doen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
de manier van vragen ook
pfff vermoeiend
Sas is een grote egoïstquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:36 schreef Kakadylo het volgende:
Je kerel ligt te janken in de hottub en jij kraakt hem ondertussen af
maar dat klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern is iemand die gewend is om te vragen of hij iets kan/mag doen of hebben, heel netjes opgevoed zou je het kunnen noemen. Rekening houden met alles en iedereen in de veronderstelling dat ze dit met hem ook zullen doen.
Hij zit nu in een samenleving waar het ieder voor zich is en daarom lijkt het of hij een zacht gekookt eitje is.
Buiten zou hij denk ik nooit een relatie met een meisje als Sasha hebben gehad
de perfecte man.... notquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie kan ook zo goed luisteren. Geen weerwoord, ja knikken en iedereen zonder woorden begrijpen. Net als met Wanda
En uiteindelijk belandt ie ermee in bedquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie kan ook zo goed luisteren. Geen weerwoord, ja knikken en iedereen zonder woorden begrijpen. Net als met Wanda
Zie daar de gelijkenisquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En uiteindelijk belandt ie ermee in bed
Als die straks uit de tub gaat is de helft van het water weg, heeft Zwelgje het allemaal op zich genomenquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als die straks uit de tub gaat is de helft van het water weg, heeft Zwelgje het allemaal op zich genomen
zwelgje...quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als die straks uit de tub gaat is de helft van het water weg, heeft Zwelgje het allemaal op zich genomen
Bep is hun 'probleem' waar ze niet omheen kunnenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
Sas wil nog steeds Babs wegsturen
en Jappie is dr ook zat
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan van haar
Erik tegen Eunice nu.quote:
oke, dan zie ik dat verkeerdquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat klopt niet helemaal
Bern is niet van het delen
en zeker niet van eten etc
heeft hij zelf ook vaak gezegd
Eens een matennaaier altijd een matennaaierquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
oh my
Jappie denkt een duel te willen tegen Jeff
en dan wordt het een echt gevecht
ik denk dat de febo minder problemen heeft met jappie naar huis dan Jeff
hij denkt Jeff een plezier te doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eens een matennaaier altijd een matennaaier
Jeff wil ook gewoon wegquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij denkt Jeff een plezier te doen
want die wil ook echt naar huis
Een jaar is te lang, iedereen heeft bijna een dipje en wil naar huis.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij denkt Jeff een plezier te doen
want die wil ook echt naar huis
gelijk doen zou ik zeggen, komt vol in beeld en het is dan gelijk 1 'snoeper' minder!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
Sas
ik heb zoveel zin om te roken
dat is ongekend
een jaar is niet te langquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een jaar is te lang, iedereen heeft bijna een dipje en wil naar huis.
als er nou die superspannende spellen zouden zijn geweest... dan was het nog watquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een jaar is te lang, iedereen heeft bijna een dipje en wil naar huis.
ach ik omschrijf het liever als 'aandachtsh**r'quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:48 schreef Judiwi het volgende:
Wil Euice aandacht? Ze is een gevoelig meisje pffffff
Eens, maar zoals het nu gaat, is het te langquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
een jaar is niet te lang
als de FEBO eens zou doen wat ze moeten doen
goede spellen
spannende spellen
niet 18 x in 3 dagen een rekensom oplossen
het is gewoon niet spannend genoeg
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar zoals het nu gaat, is het te lang
dat roepen we eigenlijk al vanaf het begin...quote:
Ze hebben het vanaf het begin al niet goed aangepakt, heel veel verbetering zou er nodig zijn, voor een volgend seizoen/ jaarquote:
eigenlijk typisch, want al die polonaises vonden ze wel leuk, daar waren ze echt intensief mee bezig.....dit was veel te saai (en het lukte niet, dat werkt dan ook niet mee)quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
een jaar is niet te lang
als de FEBO eens zou doen wat ze moeten doen
goede spellen
spannende spellen
niet 18 x in 3 dagen een rekensom oplossen
het is gewoon niet spannend genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |