Heerlijkquote:
Ik denk eerder dat hij 24/7 bezig met hoe hij buiten overkomt en dat er geen slechte beelden op internet mogen komen. Dat een leraar een watje is dat kan nog wel maar dat een leraar uit zijn vel springt tegen een vrouw dat is andere koek.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij houdt 24/7 rekening met Sasha, haar gezondheid, haar mentale gesteldheid en ga zo maar door..... misschien door zijn opvoeding?
Zij daagt hem uit, vernedert hem, maar hij gaat er niet tegenin, tot hij het vandaag of morgen zo zat is dat de pannen van het dak vliegen ben ik bang
Dat is ze de laatste tijd tegen iedereen...... behalve tegen Bernquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu weer leuk en aardig tegen Ice
Het zal wel regenen, sneeuwen, te warm zijn, winderig.... noem het maar op, alles wat een excuus kan zijn om niet te lopenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:14 schreef engine het volgende:
Gaat Ice zelf eigenlijk wel 24 uur wandelen?
Ik gok dat ik het antwoord al weet
En Jappie luistert alleen en zegt niets, ook niet van : zit jij mssn niet ook een beetje fout?quote:
Bern geeft (veel) meer om Sasha dan andersom het geval isquote:
Iets duidelijker denk ikquote:
Bern en Jappie hebben hetzelfde gedrag: conflicten uit de weg gaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Jappie luistert alleen en zegt niets, ook niet van : zit jij mssn niet ook een beetje fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |