Grappige is... de eeeeeenkele keer dat hij ietsje meer ruggegraat toont, bindt Sas best een beetje in...quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Bern mag ook een schop onder zijn hol, wordt eens boos kerel, zou ik hem willen toeschreeuwen, gedraag je niet altijd als een zacht gekookt ei
Opa die ziet dat Bern het even moeilijk heeft.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:16 schreef Puzzie het volgende:
Bern krijgt advies van opa![]()
Opa die zelf ook alleen maar loopt te klagen en zeuren
Wie wil er nu wel een deurmat?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grappige is... de eeeeeenkele keer dat hij ietsje meer ruggegraat toont, bindt Sas best een beetje in...
Volgens mij wil ze helemaal niet een deurmat...
Hij bedoelt het allemaal goed maar is een makkelijk target waardoor het al snel riekt naar pestgedragquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:16 schreef engine het volgende:
![]()
Bern heeft in de gaten dat hij nu door alle camera's gevolgd wordt.
Zijn bedoelingen zijn ook wel goed, maar hij moet een keer van zich afbijten en dat doet hij niet, blijft het walgelijke gedrag van Sasha naar hem maar accepteren. Dan ben je geen ventquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wel een beetje. Goede bedoelingen in deze.
Opa die zelf ook alles uit de weg gaat , en dan het advies geeft dat je beter je mond kan houdenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Opa die ziet dat Bern het even moeilijk heeft.
ik denk dat Sas die al op heeft gegetenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat Bern op tijd zijn ballen terugpakt
Nouja.. ze heeft vaak gzegd dat zij de dominante in de relatie is...quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Sas die al op heeft gegeten
Volgens mij heet Bern gewoon Bernadine en heeft ze geen ballenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat Bern op tijd zijn ballen terugpakt
Ik hoop ook elke keer dat hij eindelijk ff ballen en een ruggegraat groeit en sas op haar nummer zetquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn bedoelingen zijn ook wel goed, maar hij moet een keer van zich afbijten en dat doet hij niet, blijft het walgelijke gedrag van Sasha naar hem maar accepteren. Dan ben je geen vent
de manier van vragen ookquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb schijt en ga er gewoon inzitten joh
scheelt wel weer budget, slimquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Sas die al op heeft gegeten
En vervolgens zit er weer een ander die niet eens weet hoe je 'reservering' moet spellenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
de manier van vragen ook
pfff vermoeiend
misschien bedoelt hij het goed en is het gewoon een echte softie... continu bezig met pleasenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
de manier van vragen ook
pfff vermoeiend
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij heet Bern gewoon Bernadine en heeft ze geen ballen
Het is een beetje vicieuze cirkel, Bern laat teveel over zich heenlopen wat Sacha dan weer irriteert, waardoor ze nog meer bitch wordt, waardoor Bern nog meer over zich heen laat lopen, enz.enz.....quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja.. ze heeft vaak gzegd dat zij de dominante in de relatie is...
maar een beetje tegengas lijkt me gezonder
dat zeg ikquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
misschien bedoelt hij het goed en is het gewoon een echte softie... continu bezig met pleasen
vermoeiend wel..
Ik ben bang dat hij dat van zich af bijten 3 keer zo hard terug krijgt. Sascha is een wraak type en dan zit je toch wel erg opgesloten in zo'n loods.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn bedoelingen zijn ook wel goed, maar hij moet een keer van zich afbijten en dat doet hij niet, blijft het walgelijke gedrag van Sasha naar hem maar accepteren. Dan ben je geen vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |