Ja die act is ze vanmiddag begonnen samen met Mirthe maar het komt wel ergens vandaan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:33 schreef Hoempah het volgende:
Eunice: Misschien moet ik stoppen met alle stomme dingen die ik doe
Dat is wel een goed plan van haarquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:33 schreef Hoempah het volgende:
Eunice: Misschien moet ik stoppen met alle stomme dingen die ik doe
gelukkigheeft ze jappie... die begrijpt alles, zelfs zonder woordenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sas is fakking moe , zelfs dat snapt hij niet
jappie neemt het overquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Bern verstandig is, zet hij er een punt achter, kan ze zelf haar theetje en kruik maken, of zou Jappie die taak overnemen?
ze heeft een nieuw slachtofferquote:
Bern is iemand die gewend is om te vragen of hij iets kan/mag doen of hebben, heel netjes opgevoed zou je het kunnen noemen. Rekening houden met alles en iedereen in de veronderstelling dat ze dit met hem ook zullen doen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
de manier van vragen ook
pfff vermoeiend
Sas is een grote egoïstquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:36 schreef Kakadylo het volgende:
Je kerel ligt te janken in de hottub en jij kraakt hem ondertussen af
maar dat klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern is iemand die gewend is om te vragen of hij iets kan/mag doen of hebben, heel netjes opgevoed zou je het kunnen noemen. Rekening houden met alles en iedereen in de veronderstelling dat ze dit met hem ook zullen doen.
Hij zit nu in een samenleving waar het ieder voor zich is en daarom lijkt het of hij een zacht gekookt eitje is.
Buiten zou hij denk ik nooit een relatie met een meisje als Sasha hebben gehad
de perfecte man.... notquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie kan ook zo goed luisteren. Geen weerwoord, ja knikken en iedereen zonder woorden begrijpen. Net als met Wanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |