babbetquote:Op maandag 10 april 2023 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
Briefje kwijt,Zoe gelijk Jeff en Babbet beschuldigen.
En wie heeft het?
Zoe zelf.quote:
quote:
het is wel heel moeilijkquote:Op maandag 10 april 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Als we het dan toch over errors hebben, die krijg ik als ik naar Zoe luister die iets probeert uit te leggen en dan de introductie ervan 5 keer gaat herhalen, 5 keer gaat herhalen, als we het dan toch, maar kijk, die probeert iets uit te leggen, want ze wou effe zeggen dat ze het nog een keer of 5 gaat herhalen ..
Ja maar luister dan.quote:Op maandag 10 april 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Als we het dan toch over errors hebben, die krijg ik als ik naar Zoe luister die iets probeert uit te leggen en dan de introductie ervan 5 keer gaat herhalen, 5 keer gaat herhalen, als we het dan toch, maar kijk, die probeert iets uit te leggen, want ze wou effe zeggen dat ze het nog een keer of 5 gaat herhalen ..
Dan is iedereen al lang over iets anders aan het praten vaak.quote:Op maandag 10 april 2023 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar <terug naar het begin>
Ik zie Erik al lopen met "zijn"biljart.quote:Op maandag 10 april 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
die rekenmachine
die gaat Kenzi natuurlijk mee naar huis nemen
maar ze mogen toch die spullen niet mee nemen???
Ze heeft ook 300 inlegkruisjes mee.quote:Op maandag 10 april 2023 21:14 schreef Sestra666 het volgende:
en ze doet al die maanden al met haar 2e tube tandpasta
quote:Op maandag 10 april 2023 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie Erik al lopen met "zijn"biljart.
Dat dus.En het gereedschap ligt er ook op.quote:Op maandag 10 april 2023 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zie hem al lopen, dat ding op hondjes en met een touw over z'n schouder naar z'n huis.
Echt niet voor betalen hoor!
quote:Op maandag 10 april 2023 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft ook 300 inlegkruisjes mee.
Leuke films.. gezelliii voor de hele familiequote:Op maandag 10 april 2023 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
3 films,
Scarface,
Pulp Fiction,
Reservoir dogs.
16 April.
Echt maffia volgens Marciano.quote:Op maandag 10 april 2023 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuke films.. gezelliii voor de hele familie
Je kan ook voor Eunice gaan.quote:Op maandag 10 april 2023 21:22 schreef Sestra666 het volgende:
echt zo irritant, de hele tijd zoe in beeld
Dan begreep ik de term even verkeerd.quote:Op maandag 10 april 2023 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. Bloed per liter, 2e liter gratis..
Niets met Maffia te maken.. Grof geweld Tarantino stylequote:Op maandag 10 april 2023 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan begreep ik de term even verkeerd.
Scarface is van Brian de Palma.quote:Op maandag 10 april 2023 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets met Maffia te maken.. Grof geweld Tarantino style
quote:
Echt aso wat die Bro's wegstauwen onder het mom van dat ze het nodig hebben .... Daar horen we de niet rokers niet over ... want hoe gezond is dit ?quote:Op maandag 10 april 2023 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Genoeg eten voor een maand
[ afbeelding ]
Deze zakken vallen nog wel mee,is een soort Brinta.Maar ze hebben ook wel ander spul.quote:Op maandag 10 april 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt aso wat die Bro's wegstauwen onder het mom van dat ze het nodig hebben .... Daar horen we de niet rokers niet over ... want hoe gezond is dit ?
laat ze blikjes tonijn bestellen, veel gezonder dan deze vieze meukquote:Op maandag 10 april 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt aso wat die Bro's wegstauwen onder het mom van dat ze het nodig hebben .... Daar horen we de niet rokers niet over ... want hoe gezond is dit ?
Zoals een oud sportschool gezegde zegt.. met zo'n zak van 10 kg eiwit poeier kom je zeker 10kg aanquote:Op maandag 10 april 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet hoog Chufi.quote:Op maandag 10 april 2023 21:33 schreef chufi het volgende:
Nee Erik, neem gewoon ook zo'n eiwit shotttttttttttttt zoals ICE net nam ... spring je binnenkort gewoon een wereldrecord verhoogspringen met de Fierljep-stok
Ja maar die moeten van de huishoudpot afquote:Op maandag 10 april 2023 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
laat ze blikjes tonijn bestellen, veel gezonder dan deze vieze meuk
Kom in hemelsnaam niet aan blikjes Tonijnquote:Op maandag 10 april 2023 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die moeten van de huishoudpot af
anders een bakje aardbeien welquote:Op maandag 10 april 2023 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
En blikjes tonijn in een RLS levert ruzie op.
Mooie tijden.quote:
I Knowquote:Op maandag 10 april 2023 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
En blikjes tonijn in een RLS levert ruzie op.
Zo heb je gelijk.quote:Op maandag 10 april 2023 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Des te hoger je de paal in klimt des te verder je kunt komen... dus ver maaar ook hoog
Heeft de manager bericht van gekregen en door de loods geroepen vandaagquote:Op maandag 10 april 2023 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
De tevreden rokers zijn weer een maand blij..
En hoe weet Sjeffie dat ze meer zendtijd gekregen hebben?
[ afbeelding ]
omdat K5 dat heeft verteld een maand geleden alquote:Op maandag 10 april 2023 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
De tevreden rokers zijn weer een maand blij..
En hoe weet Sjeffie dat ze meer zendtijd gekregen hebben?
[ afbeelding ]
Rupi heeft dat ook al bekend gemaakt aan het begin van zijn periodequote:Op maandag 10 april 2023 21:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft de manager bericht van gekregen en door de loods geroepen vandaag
Dan zal Wendy het hebben gedaan om reclame te maken bij de streamers, dat ze vanaf vandaag langere uitzendingen hebben om 19.45 uurquote:Op maandag 10 april 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupi heeft dat ook al bekend gemaakt aan het begin van zijn periode
Had ze dat tasje maar moeten pakken.quote:Op maandag 10 april 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
Mirthe zit alweer te schooien om het waterornament van Jappie
Ik zal mijn streams een keer resetten...quote:Op maandag 10 april 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat K5 dat heeft verteld een maand geleden al
je loopt achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Hij heeft zin om weer aan het werk te gaan, naar Kim en zijn oudersquote:Op maandag 10 april 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
Babs wil dat de oude Jeff terug komt
dat hij weer hard erin gaat
ze had verwacht dat hij dat met de sigaretten zou doen
maar dat deed hij niet
het interesseert je niet meer he zegt Babs
Ik hoop dat babs eens opzout ....quote:Op maandag 10 april 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
maar dat deed hij niet
Ik vind het juist slim van Jeff.quote:Op maandag 10 april 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
maar dat deed hij niet
Janet, Bern, kenzy, JW, Jasper, Erik , Eunicequote:Op maandag 10 april 2023 21:52 schreef Judiwi het volgende:
Vraagje: met de stelling over tabak. Wie stonden er op rood?
Kan het nergens terug vinden.
Jasper en Kenzy zijn rokers,,,, dus vanaf nu keihard alle tabak weigerenquote:Op maandag 10 april 2023 21:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Janet, Bern, kenzy, JW, Jasper, Erik , Eunice
écht hèquote:Op maandag 10 april 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
Babs en Jeff zijn leuk samen
die kunnen goed levelen
maar dan komt weeeeer die ZOe erbij
Dat zijn ze ook van plan, maar Marciano geeft haar wel steedsquote:Op maandag 10 april 2023 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Jasper en Kenzy zijn rokers,,,, dus vanaf nu keihard alle tabak weigeren
altijd handig hequote:Op maandag 10 april 2023 21:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook van plan, maar Marciano geeft haar wel steeds
Marciano ook blokken dan ... en pootje vloeren af en toequote:Op maandag 10 april 2023 21:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook van plan, maar Marciano geeft haar wel steeds
volgens mij vind Jeff die muziek niet zo veel aanquote:Op maandag 10 april 2023 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff en Babs, genieten op kamer 4 [ afbeelding ]
Marciano draait
Jeff is meer van de jaren 60-70-80 jaren muziekquote:Op maandag 10 april 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij vind Jeff die muziek niet zo veel aan![]()
rock enzo jaquote:Op maandag 10 april 2023 22:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is meer van de jaren 60-70-80 jaren muziek
Ook meer mijn smaak, maar vind wat Marciano net liet horen wel lekker, maar te saaiquote:
telt alleen als bepaalde personen zich daar aan storenquote:
Lounge moet je gewoon aanzetten als je chilltquote:Op maandag 10 april 2023 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook meer mijn smaak, maar vind wat Marciano net liet horen wel lekker, maar te saai
Grappige is juist dat ze weer veel meer met elkaar optrekken, vanmiddag ook samen over KimD gepraatquote:Op maandag 10 april 2023 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
telt alleen als bepaalde personen zich daar aan storen
maar zonder grap
ik zie liever dat ze weer normaal met elkaar omgaan
als die rotsfeer in de loods
Jeff moest even heel subtiel uitleggen dat ie niet op getinte vrouwen valt want ja er zal maar in geknipt en geplakt wordenquote:Op maandag 10 april 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
Babs en Jeff zijn leuk samen
die kunnen goed levelen
maar dan komt weeeeer die ZOe erbij
Die zal er zo wel weer aankomen, haar klitten zitten ook op kamer 4quote:Op maandag 10 april 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
Ice is ook vrijer als Zoe er niet bij is
In 3 2 1....quote:Op maandag 10 april 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
Ice is ook vrijer als Zoe er niet bij is
Laat hem straks maar weer een theetje en een kruikje maken.quote:Op maandag 10 april 2023 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom ze niet op Berns bed zit komt nog niet bij Bern op...
[ afbeelding ]
En Mee naar de Pleequote:Op maandag 10 april 2023 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat hem straks maar weer een theetje en een kruikje maken.
Dat rijmt.quote:
is ze dan eindelijk een keer echt aangesproken??quote:
Iedereen moet luisteren: goeie hèquote:Op maandag 10 april 2023 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
Tiano is met die draaitafel net zo'n puberjongen die bevestiging zoekt van z'n skills bij iedereen die ook maar in de buurt is
Jeff moest mee naar boven komen om te luisterenquote:Op maandag 10 april 2023 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
Tiano is met die draaitafel net zo'n puberjongen die bevestiging zoekt van z'n skills bij iedereen die ook maar in de buurt is
DJ Hero truukje deze.quote:Op maandag 10 april 2023 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
Tiano is met die draaitafel net zo'n puberjongen die bevestiging zoekt van z'n skills bij iedereen die ook maar in de buurt is![]()
Lijkt er wel op, ze negeren elkaar de heel dag al, terwijl ze normaal steeds zijn aandacht vraagtquote:Op maandag 10 april 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ze dan eindelijk een keer echt aangesproken??
'Kijk eens wat ik geleerd heb en wat ik al allemaal kan'quote:Op maandag 10 april 2023 22:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Iedereen moet luisteren: goeie hè
Denk dat Jeff muzikaler is dan Marcianoquote:Op maandag 10 april 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
Tiano hoort het dus niet
dat de drum net 1 tik te langzaam is of te laat is ingezet
Mutsen denk ik.quote:
Van Chiano.quote:
Van Marciano en die heeft nog van Martin als ik het goed heb, hij rook niet zoveelquote:
Hij is ook slecht in draaien, dus laat Kenzy dat doen. Vraagt ook vaak aan Wendy .quote:Op maandag 10 april 2023 22:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van Marciano en die heeft nog van Martin als ik het goed heb, hij rook niet zoveel
Lekker duidelijk .....quote:Op maandag 10 april 2023 22:21 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hij is ook slecht in draaien, dus laat Kenzy dat doen. Vraagt ook vaak aan Wendy .
Nee ben er nog welquote:
Ja Myrthe .... die fladdertquote:Op maandag 10 april 2023 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ben er nog wel
Vanavond in de uitzending zei Mirthe nog dat ze Kenzy wel leuk vindt, maar dat ze toch echt een man nodig heeft en 100 % hetero is. Waarom zegt ze dat niet eerlijk tegen haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee mochten we niet zienquote:Op maandag 10 april 2023 22:43 schreef Judiwi het volgende:
Is er trouwens een fulmpje waar Isaac boos op Zoe wordt?
Mirthe is gewoon een rare snuiter met een hersenpan als een doolhofquote:Op maandag 10 april 2023 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ben er nog wel
Vanavond in de uitzending zei Mirthe nog dat ze Kenzy wel leuk vindt, maar dat ze toch echt een man nodig heeft en 100 % hetero is. Waarom zegt ze dat niet eerlijk tegen haar?
Al doe ik mijn best, ik kan niets van dat meisje begrijpen en ik vind haar een meisje, omdat ze nog ontzettend kinderlijk is voor een vrouw van 27quote:Op maandag 10 april 2023 22:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe is gewoon een rare snuiter met een hersenpan als een doolhof
Vraag me af in hoeverre die godsdienstig beschermde opvoeding daar een grote rol in heeft gespeeldquote:Op maandag 10 april 2023 22:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Al doe ik mijn best, ik kan niets van dat meisje begrijpen en ik vind haar een meisje, omdat ze nog ontzettend kinderlijk is voor een vrouw van 27
Geen idee, maar ze doet nu wel alles wat God verboden heeft, zelfs nu een lesbische relatie, wat haar ouders vreselijk zouden vindenquote:Op maandag 10 april 2023 22:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre die godsdienstig beschermde opvoeding daar een grote rol in heeft gespeeld
Met onnozel dommig spelemeisje blijven spelen gaan nog steeds alle deuren open..en blijven de geile kereltjes helpenquote:Op maandag 10 april 2023 22:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Al doe ik mijn best, ik kan niets van dat meisje begrijpen en ik vind haar een meisje, omdat ze nog ontzettend kinderlijk is voor een vrouw van 27
Mirthe gaat er zoals wel vaker gewoon in mee terwijl het liefje van Eunice en zijzelf knuffelt notabene met JWquote:Op maandag 10 april 2023 22:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy vindt op JW stemmen ook geen probleem
Dat maakt het ook wel erg apart ja. Sluit niet eens uit dat ze het voor zichzelf op die manier een soort van goedpraat omdat het met een meisje is. Want met een jongen zou het allemaal veel 'erger' zijn. Ofzo. Weet ik veel wat die meid allemaal denkt.quote:Op maandag 10 april 2023 22:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze doet nu wel alles wat God verboden heeft, zelfs nu een lesbische relatie, wat haar ouders vreselijk zouden vinden
Die spoort echt nietquote:Op maandag 10 april 2023 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
Als iemand wint die Mirthe niet mag,gaat ze ze aanklagen.
Dat valt me mee van Mirthe, ik had 'dood maken' verwachtquote:Op maandag 10 april 2023 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
Als iemand wint die Mirthe niet mag,gaat ze ze aanklagen.
Jij bent extreem D.quote:Op maandag 10 april 2023 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt me mee van Mirthe, ik had 'dood maken' verwacht
En toch is ze op bepaalde gebieden best heel slim.quote:
Heb juist ergens wel een zwak voor Mirthequote:Op maandag 10 april 2023 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch is ze op bepaalde gebieden best heel slim.
quote:Op maandag 10 april 2023 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt me mee van Mirthe, ik had 'dood maken' verwacht
Maar Sex met myrthe ... ? Ja of nee?quote:Op maandag 10 april 2023 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk eerder achter de ellebogenquote:Op maandag 10 april 2023 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Dat zou best goed kunnen uitpakken.quote:
ik zeg nada want jaquote:Op maandag 10 april 2023 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Dat zou best goed kunnen uitpakken.
Goed bezig tochquote:Op maandag 10 april 2023 23:09 schreef Hoempah het volgende:
even afspoelen en je kan het nog wel eten.
[ afbeelding ]
No waste.quote:
Vragen als seks met Mirthe, ja of nee kunnen in de sc.quote:
Zodra het mannenpraat wordt moeten vrouwen de sfeer weer eigenhandig komen verpestenquote:
Mirthe en Kenzy verdienen elkaarquote:Op maandag 10 april 2023 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
Tijgerbrood is een merk volgens Kenzi.
Van Tijger Woods?quote:Op maandag 10 april 2023 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
Tijgerbrood is een merk volgens Kenzi.
Ik vind ze allebei geen heldere lichtjes.quote:Op maandag 10 april 2023 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Mirthe toch wel wat hooggegrepen voor Kenzy
Nee, maar Mirthe is nog wel een leuke verschijning, Kenzy is een vies kindquote:Op maandag 10 april 2023 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei geen heldere lichtjes.
Dit moeten ze een keer doen waar JW en Erik bij zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar Mirthe is nog wel een leuke verschijning, Kenzy is een vies kind
Ik vind Mirthe maar een nietsig meisje met vaak een blik in haar ogen alsof er niemand thuis is.quote:Op maandag 10 april 2023 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar Mirthe is nog wel een leuke verschijning, Kenzy is een vies kind
Ook waar!quote:Op maandag 10 april 2023 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Mirthe maar een nietsig meisje met vaak een blik in haar ogen alsof er niemand thuis is.
Even wachten op de "Visuele cirkel."quote:
OMG... ik lees op het moment alleen mee en ik dacht dat het jouw bewering was en googlede het even onder het motto van "huh echt"quote:Op maandag 10 april 2023 23:39 schreef FreshFruit het volgende:
Een das is een berensoort.Ik word met de minuut slimmer.
quote:Op maandag 10 april 2023 23:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
OMG... ik lees op het moment alleen mee en ik dacht dat het jouw bewering was en googlede het even onder het motto van "huh echt"ik voel me nu zo dom...
Kan, maar geen zin in. Volg op dit moment even de lijn via het topic (haat spelletjes kijken).quote:
wie ?quote:Op maandag 10 april 2023 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
Oeps,Esther heeft valse kaartjes gemaakt.
Laat maar.quote:
En vergeet Jeffrey niet.quote:
Hmmmm.dat zag ik ook.Nu weet ze van niks.quote:Op maandag 10 april 2023 23:52 schreef xsaskiax het volgende:
De kaartjes zijn er verkeerd om ingezet zegt Erik die helemaal van slag lijkt.
Mirthe zegt van niets te weten, maar vanmiddag zat zij op de bank een stapel kaartjes te bestuderen....... zal wel weer toeval zijn
Als ie had gezegd 'wat zitten die kaartjes er netjes in' dan had ze vast geweten hoe dat kwamquote:Op maandag 10 april 2023 23:52 schreef xsaskiax het volgende:
De kaartjes zijn er verkeerd om ingezet zegt Erik die helemaal van slag lijkt.
Mirthe zegt van niets te weten, maar vanmiddag zat zij op de bank een stapel kaartjes te bestuderen....... zal wel weer toeval zijn
Een liedje wat Erik vroeg.quote:
quote:
Je loopt achter.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja heb het in de gaten![]()
ga maar weer gamen![]()
![]()
![]()
Ik ook wel een beetje.quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens...... je kunt niet spelen dat je zo weinig weetquote:Op dinsdag 11 april 2023 00:29 schreef Thorelf het volgende:
pff moet het even kwijt,maar wat is deze vrouw wereldvreemd
Gelukkig is die loods een soort kooi van Faraday.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:29 schreef xsaskiax het volgende:
Ik moest vandaag een paar keer grinniken, want ze houden bij hoog en bij laag vol dat iedere seconde nadat je de bliksemflits ziet tot je de donder hoort 1.2 km is..... dan komen ze van een koude kermis thuis, want ik heb altijd geleerd dat het 333/343 meter is....(dus is het onweer veel dichterbij dan zij zeggen
)
Mirthe zou vragen: Whut?quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig is die loods een soort kooi van Faraday.
Èrik is wel een droogkloot.. ja dus datquote:Op dinsdag 11 april 2023 00:30 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt me 100% mee hoeveel geduld Erik heeft
Heb even vijf minuten ingeschakeld maar begrijp precies wat je bedoeldquote:Op dinsdag 11 april 2023 00:29 schreef Thorelf het volgende:
pff moet het even kwijt,maar wat is deze vrouw wereldvreemd
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:34 schreef xsaskiax het volgende:
Ik haak af voor vandaag, slaap lekker voor straks
Eerder zei hij ook al dat hij voor allerlei talkshows gevraagd zou worden ,die is echt gek.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
Erik gaat Maarten van Rossum opvolgen.
Hier zijn de Van Rossemsquote:Op dinsdag 11 april 2023 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
Erik gaat Maarten van Rossum opvolgen.
Ze hebben uiteraard totaal geen idee van hoe het hierbuiten allemaal (wel of niet) leeftquote:Op dinsdag 11 april 2023 00:37 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Eerder zei hij ook al dat hij voor allerlei talkshows gevraagd zou worden ,die is echt gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:58 schreef Flow3r het volgende:
Jeff wordt juist beschermd want ze censuren 80% van al zijn scheldkanonnades en zelfs eens 16 uur totaal van de streams toen z'n relatie met Kim op de klippen was gelopen. Al begrijp ik best dat je genoeg hebt van al die gekkies op de sociale media. En sowieso lijkt het me niet prettig om je broer te zien op televisie waarbij er een heleboel wordt geknipt en geplakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kakadylo op 11-04-2023 01:08:55 ]Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Je zal 's nachts maar even wakker worden en die schedel zien... dan heb je trauma's voor het levenquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 01:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je zal 's nachts maar even wakker worden en die schedel zien... dan heb je trauma's voor het leven
quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:58 schreef Flow3r het volgende:
Het is triest dat de families van die vreselijke haatberichten krijgen en dat geldt bij mij voor alle families. De haat hier lezen is soms al erg over bewoners, maar het sturen naar familie is NOT DONE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |