babbetquote:Op maandag 10 april 2023 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
Briefje kwijt,Zoe gelijk Jeff en Babbet beschuldigen.
En wie heeft het?
Zoe zelf.quote:
quote:
het is wel heel moeilijkquote:Op maandag 10 april 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Als we het dan toch over errors hebben, die krijg ik als ik naar Zoe luister die iets probeert uit te leggen en dan de introductie ervan 5 keer gaat herhalen, 5 keer gaat herhalen, als we het dan toch, maar kijk, die probeert iets uit te leggen, want ze wou effe zeggen dat ze het nog een keer of 5 gaat herhalen ..
Ja maar luister dan.quote:Op maandag 10 april 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Als we het dan toch over errors hebben, die krijg ik als ik naar Zoe luister die iets probeert uit te leggen en dan de introductie ervan 5 keer gaat herhalen, 5 keer gaat herhalen, als we het dan toch, maar kijk, die probeert iets uit te leggen, want ze wou effe zeggen dat ze het nog een keer of 5 gaat herhalen ..
Dan is iedereen al lang over iets anders aan het praten vaak.quote:Op maandag 10 april 2023 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar <terug naar het begin>
Ik zie Erik al lopen met "zijn"biljart.quote:Op maandag 10 april 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
die rekenmachine
die gaat Kenzi natuurlijk mee naar huis nemen
maar ze mogen toch die spullen niet mee nemen???
Ze heeft ook 300 inlegkruisjes mee.quote:Op maandag 10 april 2023 21:14 schreef Sestra666 het volgende:
en ze doet al die maanden al met haar 2e tube tandpasta
quote:Op maandag 10 april 2023 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie Erik al lopen met "zijn"biljart.
Dat dus.En het gereedschap ligt er ook op.quote:Op maandag 10 april 2023 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zie hem al lopen, dat ding op hondjes en met een touw over z'n schouder naar z'n huis.
Echt niet voor betalen hoor!
quote:Op maandag 10 april 2023 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft ook 300 inlegkruisjes mee.
Leuke films.. gezelliii voor de hele familiequote:Op maandag 10 april 2023 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
3 films,
Scarface,
Pulp Fiction,
Reservoir dogs.
16 April.
Echt maffia volgens Marciano.quote:Op maandag 10 april 2023 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuke films.. gezelliii voor de hele familie
Je kan ook voor Eunice gaan.quote:Op maandag 10 april 2023 21:22 schreef Sestra666 het volgende:
echt zo irritant, de hele tijd zoe in beeld
Dan begreep ik de term even verkeerd.quote:Op maandag 10 april 2023 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. Bloed per liter, 2e liter gratis..
Niets met Maffia te maken.. Grof geweld Tarantino stylequote:Op maandag 10 april 2023 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan begreep ik de term even verkeerd.
Scarface is van Brian de Palma.quote:Op maandag 10 april 2023 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets met Maffia te maken.. Grof geweld Tarantino style
quote:
Echt aso wat die Bro's wegstauwen onder het mom van dat ze het nodig hebben .... Daar horen we de niet rokers niet over ... want hoe gezond is dit ?quote:Op maandag 10 april 2023 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Genoeg eten voor een maand
[ afbeelding ]
Deze zakken vallen nog wel mee,is een soort Brinta.Maar ze hebben ook wel ander spul.quote:Op maandag 10 april 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt aso wat die Bro's wegstauwen onder het mom van dat ze het nodig hebben .... Daar horen we de niet rokers niet over ... want hoe gezond is dit ?
laat ze blikjes tonijn bestellen, veel gezonder dan deze vieze meukquote:Op maandag 10 april 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt aso wat die Bro's wegstauwen onder het mom van dat ze het nodig hebben .... Daar horen we de niet rokers niet over ... want hoe gezond is dit ?
Zoals een oud sportschool gezegde zegt.. met zo'n zak van 10 kg eiwit poeier kom je zeker 10kg aanquote:Op maandag 10 april 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet hoog Chufi.quote:Op maandag 10 april 2023 21:33 schreef chufi het volgende:
Nee Erik, neem gewoon ook zo'n eiwit shotttttttttttttt zoals ICE net nam ... spring je binnenkort gewoon een wereldrecord verhoogspringen met de Fierljep-stok
Ja maar die moeten van de huishoudpot afquote:Op maandag 10 april 2023 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
laat ze blikjes tonijn bestellen, veel gezonder dan deze vieze meuk
Kom in hemelsnaam niet aan blikjes Tonijnquote:Op maandag 10 april 2023 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die moeten van de huishoudpot af
anders een bakje aardbeien welquote:Op maandag 10 april 2023 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
En blikjes tonijn in een RLS levert ruzie op.
Mooie tijden.quote:
I Knowquote:Op maandag 10 april 2023 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
En blikjes tonijn in een RLS levert ruzie op.
Zo heb je gelijk.quote:Op maandag 10 april 2023 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Des te hoger je de paal in klimt des te verder je kunt komen... dus ver maaar ook hoog
Heeft de manager bericht van gekregen en door de loods geroepen vandaagquote:Op maandag 10 april 2023 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
De tevreden rokers zijn weer een maand blij..
En hoe weet Sjeffie dat ze meer zendtijd gekregen hebben?
[ afbeelding ]
omdat K5 dat heeft verteld een maand geleden alquote:Op maandag 10 april 2023 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
De tevreden rokers zijn weer een maand blij..
En hoe weet Sjeffie dat ze meer zendtijd gekregen hebben?
[ afbeelding ]
Rupi heeft dat ook al bekend gemaakt aan het begin van zijn periodequote:Op maandag 10 april 2023 21:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft de manager bericht van gekregen en door de loods geroepen vandaag
Dan zal Wendy het hebben gedaan om reclame te maken bij de streamers, dat ze vanaf vandaag langere uitzendingen hebben om 19.45 uurquote:Op maandag 10 april 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupi heeft dat ook al bekend gemaakt aan het begin van zijn periode
Had ze dat tasje maar moeten pakken.quote:Op maandag 10 april 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
Mirthe zit alweer te schooien om het waterornament van Jappie
Ik zal mijn streams een keer resetten...quote:Op maandag 10 april 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat K5 dat heeft verteld een maand geleden al
je loopt achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Hij heeft zin om weer aan het werk te gaan, naar Kim en zijn oudersquote:Op maandag 10 april 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
Babs wil dat de oude Jeff terug komt
dat hij weer hard erin gaat
ze had verwacht dat hij dat met de sigaretten zou doen
maar dat deed hij niet
het interesseert je niet meer he zegt Babs
Ik hoop dat babs eens opzout ....quote:Op maandag 10 april 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
maar dat deed hij niet
Ik vind het juist slim van Jeff.quote:Op maandag 10 april 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
maar dat deed hij niet
Janet, Bern, kenzy, JW, Jasper, Erik , Eunicequote:Op maandag 10 april 2023 21:52 schreef Judiwi het volgende:
Vraagje: met de stelling over tabak. Wie stonden er op rood?
Kan het nergens terug vinden.
Jasper en Kenzy zijn rokers,,,, dus vanaf nu keihard alle tabak weigerenquote:Op maandag 10 april 2023 21:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Janet, Bern, kenzy, JW, Jasper, Erik , Eunice
écht hèquote:Op maandag 10 april 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
Babs en Jeff zijn leuk samen
die kunnen goed levelen
maar dan komt weeeeer die ZOe erbij
Dat zijn ze ook van plan, maar Marciano geeft haar wel steedsquote:Op maandag 10 april 2023 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Jasper en Kenzy zijn rokers,,,, dus vanaf nu keihard alle tabak weigeren
altijd handig hequote:Op maandag 10 april 2023 21:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook van plan, maar Marciano geeft haar wel steeds
Marciano ook blokken dan ... en pootje vloeren af en toequote:Op maandag 10 april 2023 21:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook van plan, maar Marciano geeft haar wel steeds
volgens mij vind Jeff die muziek niet zo veel aanquote:Op maandag 10 april 2023 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff en Babs, genieten op kamer 4 [ afbeelding ]
Marciano draait
Jeff is meer van de jaren 60-70-80 jaren muziekquote:Op maandag 10 april 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij vind Jeff die muziek niet zo veel aan![]()
rock enzo jaquote:Op maandag 10 april 2023 22:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is meer van de jaren 60-70-80 jaren muziek
Ook meer mijn smaak, maar vind wat Marciano net liet horen wel lekker, maar te saaiquote:
telt alleen als bepaalde personen zich daar aan storenquote:
Lounge moet je gewoon aanzetten als je chilltquote:Op maandag 10 april 2023 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook meer mijn smaak, maar vind wat Marciano net liet horen wel lekker, maar te saai
Grappige is juist dat ze weer veel meer met elkaar optrekken, vanmiddag ook samen over KimD gepraatquote:Op maandag 10 april 2023 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
telt alleen als bepaalde personen zich daar aan storen
maar zonder grap
ik zie liever dat ze weer normaal met elkaar omgaan
als die rotsfeer in de loods
Jeff moest even heel subtiel uitleggen dat ie niet op getinte vrouwen valt want ja er zal maar in geknipt en geplakt wordenquote:Op maandag 10 april 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
Babs en Jeff zijn leuk samen
die kunnen goed levelen
maar dan komt weeeeer die ZOe erbij
Die zal er zo wel weer aankomen, haar klitten zitten ook op kamer 4quote:Op maandag 10 april 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
Ice is ook vrijer als Zoe er niet bij is
In 3 2 1....quote:Op maandag 10 april 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
Ice is ook vrijer als Zoe er niet bij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |