babbetquote:Op maandag 10 april 2023 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
Briefje kwijt,Zoe gelijk Jeff en Babbet beschuldigen.
En wie heeft het?
Zoe zelf.quote:
quote:
het is wel heel moeilijkquote:Op maandag 10 april 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Als we het dan toch over errors hebben, die krijg ik als ik naar Zoe luister die iets probeert uit te leggen en dan de introductie ervan 5 keer gaat herhalen, 5 keer gaat herhalen, als we het dan toch, maar kijk, die probeert iets uit te leggen, want ze wou effe zeggen dat ze het nog een keer of 5 gaat herhalen ..
Ja maar luister dan.quote:Op maandag 10 april 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Als we het dan toch over errors hebben, die krijg ik als ik naar Zoe luister die iets probeert uit te leggen en dan de introductie ervan 5 keer gaat herhalen, 5 keer gaat herhalen, als we het dan toch, maar kijk, die probeert iets uit te leggen, want ze wou effe zeggen dat ze het nog een keer of 5 gaat herhalen ..
Dan is iedereen al lang over iets anders aan het praten vaak.quote:Op maandag 10 april 2023 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar <terug naar het begin>
Ik zie Erik al lopen met "zijn"biljart.quote:Op maandag 10 april 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
die rekenmachine
die gaat Kenzi natuurlijk mee naar huis nemen
maar ze mogen toch die spullen niet mee nemen???
Ze heeft ook 300 inlegkruisjes mee.quote:Op maandag 10 april 2023 21:14 schreef Sestra666 het volgende:
en ze doet al die maanden al met haar 2e tube tandpasta
quote:Op maandag 10 april 2023 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie Erik al lopen met "zijn"biljart.
Dat dus.En het gereedschap ligt er ook op.quote:Op maandag 10 april 2023 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zie hem al lopen, dat ding op hondjes en met een touw over z'n schouder naar z'n huis.
Echt niet voor betalen hoor!
quote:Op maandag 10 april 2023 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft ook 300 inlegkruisjes mee.
Leuke films.. gezelliii voor de hele familiequote:Op maandag 10 april 2023 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
3 films,
Scarface,
Pulp Fiction,
Reservoir dogs.
16 April.
Echt maffia volgens Marciano.quote:Op maandag 10 april 2023 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuke films.. gezelliii voor de hele familie
Je kan ook voor Eunice gaan.quote:Op maandag 10 april 2023 21:22 schreef Sestra666 het volgende:
echt zo irritant, de hele tijd zoe in beeld
Dan begreep ik de term even verkeerd.quote:Op maandag 10 april 2023 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. Bloed per liter, 2e liter gratis..
Niets met Maffia te maken.. Grof geweld Tarantino stylequote:Op maandag 10 april 2023 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan begreep ik de term even verkeerd.
Scarface is van Brian de Palma.quote:Op maandag 10 april 2023 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets met Maffia te maken.. Grof geweld Tarantino style
quote:
Echt aso wat die Bro's wegstauwen onder het mom van dat ze het nodig hebben .... Daar horen we de niet rokers niet over ... want hoe gezond is dit ?quote:Op maandag 10 april 2023 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Genoeg eten voor een maand
[ afbeelding ]
Deze zakken vallen nog wel mee,is een soort Brinta.Maar ze hebben ook wel ander spul.quote:Op maandag 10 april 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt aso wat die Bro's wegstauwen onder het mom van dat ze het nodig hebben .... Daar horen we de niet rokers niet over ... want hoe gezond is dit ?
laat ze blikjes tonijn bestellen, veel gezonder dan deze vieze meukquote:Op maandag 10 april 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt aso wat die Bro's wegstauwen onder het mom van dat ze het nodig hebben .... Daar horen we de niet rokers niet over ... want hoe gezond is dit ?
Zoals een oud sportschool gezegde zegt.. met zo'n zak van 10 kg eiwit poeier kom je zeker 10kg aanquote:Op maandag 10 april 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet hoog Chufi.quote:Op maandag 10 april 2023 21:33 schreef chufi het volgende:
Nee Erik, neem gewoon ook zo'n eiwit shotttttttttttttt zoals ICE net nam ... spring je binnenkort gewoon een wereldrecord verhoogspringen met de Fierljep-stok
Ja maar die moeten van de huishoudpot afquote:Op maandag 10 april 2023 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
laat ze blikjes tonijn bestellen, veel gezonder dan deze vieze meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |