Kokcuquote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Wie was de laatste echt echt echt goede middenvelder die we hebben gehad?
ik dacht aan onoquote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Otman Bakkalquote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Weet niet wat je precies bedoelt, maar El Ahmadi was echt goed zijn 2e periode. En Clasie 2013/2014.quote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
mwah, dat valt in dit voetbal wel meequote:Op zondag 9 april 2023 21:24 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu is echt fenomenaal.
Die is klaar voor de volgende stap. Dat zie je aan alles.
Wordt nog lastig hem op een goede manier te vervangen.
Wim Jansen.quote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
OnoGod.quote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Toornstraquote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
paultje bosveld?quote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
El Ahmadi was de motor van het kampioenselftalquote:Op zondag 9 april 2023 21:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Weet niet wat je precies bedoelt, maar El Ahmadi was echt goed zijn 2e periode. En Clasie 2013/2014.
Bosvelt.quote:
Een middenvelder die er dusdanig bovenuit steekt dat je kunt zien dat hij bij een Europese topper niet zou misstaan.quote:Op zondag 9 april 2023 21:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Weet niet wat je precies bedoelt, maar El Ahmadi was echt goed zijn 2e periode. En Clasie 2013/2014.
Dat moet ik eerst nog maar zienquote:Op zondag 9 april 2023 21:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Een middenvelder die er dusdanig bovenuit steekt dat je kunt zien dat hij bij een Europese topper niet zou misstaan.
Clasie was leuk, maar geen topper. El Ahmadi was ik fan van, maar dat was ook geen topper.
Zet Kokcu nu neer bij Arsenal op de plaats van Xhaka of bij United naast Casemiro en hij voetbalt moeiteloos mee.
Zolang we er maar een torenhoog bedrag voor krijgen.quote:Op zondag 9 april 2023 21:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Een middenvelder die er dusdanig bovenuit steekt dat je kunt zien dat hij bij een Europese topper niet zou misstaan.
Clasie was leuk, maar geen topper. El Ahmadi was ik fan van, maar dat was ook geen topper.
Zet Kokcu nu neer bij Arsenal op de plaats van Xhaka of bij United naast Casemiro en hij voetbalt moeiteloos mee.
Nog 2.5 uur volhouden... Is het maandagquote:Op zondag 9 april 2023 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
FUCK FUCK FUCK FUCK
WEEKEND VERPEST
We hebben gelukkig morgen nog een dagje om hier van te bekomen.quote:Op zondag 9 april 2023 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
FUCK FUCK FUCK FUCK
WEEKEND VERPEST
Hancko is dan ook veel beter dan Senesi, mis hem totaal niet.quote:Op zondag 9 april 2023 21:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Was hem oprecht al vergetenZelfde met Senesi.
Timon de heenwedstrijdquote:Op zondag 9 april 2023 21:35 schreef BaksteenMongool het volgende:
Vinden jullie eigenlijk dat Bijlow er weer in moet tegen AS Roma of liever Wellenreuther laten staan?
en ook aardig wat prima wedstrijden gespeeldquote:Op zondag 9 april 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pedersen heeft een doelpunt gemaakt.
Aursnesquote:Op zondag 9 april 2023 21:39 schreef BaksteenMongool het volgende:
Feijenoord heeft de laatste jaren wel beesten van centrale verdedigers (gehad), Aurnes, Senesi en nu Trauner en Hancko
Echt een topverdediger.quote:
Prutser Jorgensen is hier in het topic deze week nog met hand en tand verdedigd. Pas op hoor!quote:Op zondag 9 april 2023 21:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
ja en jorgensen niet eens noemen, die had ook talent om de ballen buiten het doel te houden
Dat was voor Feyenoord gewoon een top verdediger.quote:Op zondag 9 april 2023 21:42 schreef Wicky15 het volgende:
Senesi was niet slecht maar maakte toch best veel foutjes
is ook wel lastig om in te vallen als het collectief het ook wel prima vindquote:Op zondag 9 april 2023 21:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik zie het nog niet echt in onze wisselspelers.
Meh, prima verdediger ja, maar vind Hancko echt een stuk beter.quote:Op zondag 9 april 2023 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was voor Feyenoord gewoon een top verdediger.
Klopt, maar als je kijkt naar wat we de afgelopen jaren hebben gehad zijn ze natuurlijk beiden top.quote:Op zondag 9 april 2023 21:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Meh, prima verdediger ja, maar vind Hancko echt een stuk beter.
ik was oprecht verbaasd en blij toen ik hoorde dat hancko kwam. Ook bij slavia zag je de kwaliteit er wel af spattenquote:Op zondag 9 april 2023 21:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 9 april 2023 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je kijkt naar wat we de afgelopen jaren hebben gehad zijn ze natuurlijk beiden top.
Keek jij wel eens naar Sparta Praag?quote:Op zondag 9 april 2023 21:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik was oprecht verbaasd en blij toen ik hoorde dat hancko kwam. Ook bij slavia zag je de kwaliteit er wel af spatten
Mwah, het grote voordeel aan Hancko is dat hij ook goed is als de ruimtes groot zijn, dat had Senesi minder (zeker met Trauner naast hem). Per definitie dus een betere cv voor een aanvallend ingestelde ploeg.quote:Op zondag 9 april 2023 21:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
ik vind de wissels meer het signaal om gewoon te stoppen, dan dat het aan de wissels ligt.quote:Op zondag 9 april 2023 21:44 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een niveau sinds die wissels zeg
Arme Pool wordt op dit moment gewoon misbruikt op 6.quote:Op zondag 9 april 2023 21:50 schreef bbuddybb het volgende:
Bij Szymanski duurt het constant veel te lang waardoor hij, voordat hij de bal kan geven, al onderuit is gehaald.
Haha ja die heeft er nog wel zin in natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef aTypisch het volgende:
ik heb op danilo zitten letten
die heeft een paar keer best vrij gestaan maar echt geen bal gehad
en met de minuut gaat hij meer met zijn armen zwaaien
Straks nog even stucen.quote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arme Pool wordt op dit moment gewoon misbruikt op 6.
Witheet
staat niet eens in mijn top drie van de afgelopen twee jaar denk ik (lol)quote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Trauner, blijft een van de beste aankopen deze eeuw, beest.![]()
![]()
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 9 april 2023 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
staat niet eens in mijn top drie van de afgelopen twee jaar denk ik (lol)
Maar dat zegt meer over de rest.
Hancko, Aursnes en Gimenez.quote:
Rot op kneusquote:Op zondag 9 april 2023 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prutser Jorgensen is hier in het topic deze week nog met hand en tand verdedigd. Pas op hoor!
Ik kan het nog steeds niet gelovenquote:
Danilo moet werken aan zijn high performance mindset.quote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef aTypisch het volgende:
ik heb op danilo zitten letten
die heeft een paar keer best vrij gestaan maar echt geen bal gehad
en met de minuut gaat hij meer met zijn armen zwaaien
@onlogisch ga eens aan het werk!quote:
Twente denkt nog steeds dat ze een topclub zijn (lol)quote:Op zondag 9 april 2023 22:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds niet geloven dat Twente ons zag als directe concurrent.
Emotie is menselijk.quote:Op zondag 9 april 2023 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hanteert de @:Coco stijl
Opzich is daar niks mis mee.
Pietje heeft zijn stokpaardje dat Feyenoors geen scorend vermogen heeft eindelijk laten varen.quote:
Hancko staat voor mij niet boven de apotheker, gezien de kale kletser zowat gratis wasquote:Op zondag 9 april 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko, Aursnes en Gimenez.
En Mats kan er ook nog wel over. Bizar eigenlijk.
Enige kapotte klok op de wereld die een schijnbeweging maakt als hij de goede tijd dreigt aan te geven.quote:Op zondag 9 april 2023 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pietje heeft zijn stokpaardje dat Feyenoors geen scorend vermogen heeft eindelijk laten varen.
Opzich is het een prestatie dat je altijd dingen roept die gewoon niet waar zijn/uitkomen.
De twee notes die ik aan jou heb gegeven waren terechtquote:Op zondag 9 april 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan ik dan met terugwerkende kracht dan nog in protest gaan voor enkele notes?
Barney, het Verdriet van een Wereldkampioen. Docu van RTL.quote:
Kun je deze specificeren?quote:Op zondag 9 april 2023 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De twee notes die ik aan jou heb gegeven waren terecht
Maar voor Trauner ga je niet erg veel meer voor krijgenquote:Op zondag 9 april 2023 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hancko staat voor mij niet boven de apotheker, gezien de kale kletser zowat gratis was
Wat een klasbak. Wereld van verschil met Danilo de eerste seizoenshelft. Ook fijn dat Geertruida fit is voor Roma anders zit je met die blinde hardloper opgescheept.quote:Op zondag 9 april 2023 22:05 schreef hhh38 het volgende:
Hoe hoog zou de vraagprijs voor Santi inmiddels zijn? 30 is al veel te weinig
Nee, ze zijn al meer dan anderhalf jaar geleden gegeven, daar gaan we nu toch geen discussie meer over voeren?quote:
Ik wou graag aan mijn ontwikkeling werken omdat ik je werk als mod zeer serieus neem.quote:Op zondag 9 april 2023 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn al meer dan anderhalf jaar geleden gegeven, daar gaan we nu toch geen discussie meer over voeren?
Danilo heeft met zijn arbeidsethos op het veld wel de norm gezet voor Santi.quote:Op zondag 9 april 2023 22:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wat een klasbak. Wereld van verschil met Danilo de eerste seizoenshelft. Ook fijn dat Geertruida fit is voor Roma anders zit je met die blinde hardloper opgescheept.
Je bent sowieso al op de goede wegquote:Op zondag 9 april 2023 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wou graag aan mijn ontwikkeling werken omdat ik je werk als mod zeer serieus neem.
Ik hoop vurig dat hij en Arend Martijn nog een jaartje blijven. CL met Santiquote:Op zondag 9 april 2023 22:05 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou echt niet weten waarom Feyenoord hem weg zou doen voor minder dan 50 miljoen. Wat een klasbak zeg, wordt volgende week pas 22.quote:Op zondag 9 april 2023 22:05 schreef hhh38 het volgende:
Daarom moet ie nog een jaartje blijven.quote:Op zondag 9 april 2023 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waarom Feyenoord hem weg zou doen voor minder dan 50 miljoen. Wat een klasbak zeg, wordt volgende week pas 22.
Ik zei net dat Kökcü z'n dag niet had en toen maakte hij die rush voor de 5-0quote:Op zondag 9 april 2023 22:13 schreef fetX het volgende:
Die 4-0, wat een wereldgoal was dat zeg![]()
Heerlijke pot, bij vlagen erg goed voetbal. Jammer van de tegengoal. Vond Wieffer, Idrissi en Szymanski niet zo best vandaag. Paixao was weer genot.
Trauner blijft veel langer, lekker boeiend dat ie geen restwaarde heeft. Gewoon 3x de CL meloenen binnenjassen met die kalequote:Op zondag 9 april 2023 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar voor Trauner ga je niet erg veel meer voor krijgen
Hancko gaat keiharde jackpot worden natuurlijk
Als Te Kloese het waagt hem voor minder dan 40 te laten gaan verdient hij een pakket verhuisdozen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waarom Feyenoord hem weg zou doen voor minder dan 50 miljoen. Wat een klasbak zeg, wordt volgende week pas 22.
Als ze maar van Geertgod afblijven.quote:Op zondag 9 april 2023 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bayern Munchen klopt aankomende winter aan voor Gernot.
package deal voor benficaquote:Op zondag 9 april 2023 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Staat achter Danilo, Bullaude en Taabouni in de pikorde (lol)quote:Op zondag 9 april 2023 22:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is dilrosun geblesseerd of mag die ook al niet meer invallen tegenwoordig?
Had meer een beetje te maken met de spelers die rust kregen denk ik. Paixao en Idrissi bleven staan.quote:Op zondag 9 april 2023 22:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is dilrosun geblesseerd of mag die ook al niet meer invallen tegenwoordig?
Maar dit was toch de "kampioen van de armoede?"quote:Op zondag 9 april 2023 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Op koers voor 85 punten, vorige 11 kampioenen hadden maximaal 77 punten
Dat klopt dus niet. Ajax had vorig seizoen sowieso al 83 punten, en Feyenoord werd 6 jaar geleden geloof ik ook kampioen met 82 punten.quote:Op zondag 9 april 2023 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nee joh, sinds de vier van Frank allemaal 80+quote:Op zondag 9 april 2023 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jaar daarvoor hadden ze zelfs 88 punten.quote:Op zondag 9 april 2023 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Ajax had vorig seizoen sowieso al 83 punten, en Feyenoord werd 6 jaar geleden geloof ik ook kampioen met 82 punten.
Er was een tijdje dat Dilrosun 1e alternatief was op nr 10. Nu is ie hoogstens 4e keus op die plek.quote:Op zondag 9 april 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had meer een beetje te maken met de spelers die rust kregen denk ik. Paixao en Idrissi bleven staan.
De ESPN stagiair kan niet Googlen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Ajax had vorig seizoen sowieso al 83 punten, en Feyenoord werd 6 jaar geleden geloof ik ook kampioen met 82 punten.
als je slaapproblemen hebt gewoon een oude persconferentie opzetten, dan tuk je zo lekker wegquote:Op zondag 9 april 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne gehoord
Ik kan rustig slapen
Jammer dat de persco niet wordt uitgezonden.quote:Op zondag 9 april 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne gehoord
Ik kan rustig slapen
Je hebt gelijk, dat heb ik snel verdrongen zeg.quote:Op zondag 9 april 2023 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er was een tijdje dat Dilrosun 1e alternatief was op nr 10. Nu is ie hoogstens 4e keus op die plek.
Gimenez heeft geld ingeleverd om bij ons te komen ballen. Hopelijk is het hem elke cent waard.quote:Op zondag 9 april 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne gehoord
Ik kan rustig slapen
quote:Op zondag 9 april 2023 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fake news van ESPN, sad!quote:Op zondag 9 april 2023 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, sinds de vier van Frank allemaal 80+
Ik was vandaag zelfs vergeten dat hij ook een wisseloptie was.quote:Op zondag 9 april 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat heb ik snel verdrongen zeg.
Toen faalden PSV en Feyenoord. Kampioen van de armoede.quote:Op zondag 9 april 2023 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
18 goals en 2 assists dit seizoen voor hem in alle competities. Prima cijfers voor een jonge spits in zijn eerste seizoen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gimenez heeft geld ingeleverd om bij ons te komen ballen. Hopelijk is het hem elke cent waard.
Dat worden er vast nog wel 21 en 3 aan het einde van dit seizoen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
18 goals en 2 assists dit seizoen voor hem in alle competities. Prima cijfers voor een jonge spits in zijn eerste seizoen.
Naja we hebben dit seizoen echt alle kansen gekregen om uit te lopen toen ons team nog niet echt ready was, als Ajax gewoon fatsoenlijk had ingekocht waren ze gewoon vrij snel weggelopen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen faalden PSV en Feyenoord. Kampioen van de armoede.
(lol)
Ja, voor ons is het een zeer goede aankoop.quote:Op zondag 9 april 2023 22:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
18 goals en 2 assists dit seizoen voor hem in alle competities. Prima cijfers voor een jonge spits in zijn eerste seizoen.
Hij moet gewoon nog een jaartje blijven.quote:Op zondag 9 april 2023 22:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, voor ons is het een zeer goede aankoop.
Prima statistieken.quote:Op zondag 9 april 2023 22:48 schreef CR7 het volgende:
Paixao ook trouwens. 6 goals en 2 assists. Dit terwijl die maar 7 basissplaatsen heeft gehad en totaal 888 minuten.
Gaat een hele goede worden.quote:Op zondag 9 april 2023 22:48 schreef CR7 het volgende:
Paixao ook trouwens. 6 goals en 2 assists. Dit terwijl die maar 7 basissplaatsen heeft gehad en totaal 888 minuten.
Met 80+ punten ben je geen kampioen van de armoede is meer wat ik wil zeggen. Lijkt me heel waarschijnlijk dat we dit gaan halen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja we hebben dit seizoen echt alle kansen gekregen om uit te lopen toen ons team nog niet echt ready was, als Ajax gewoon fatsoenlijk had ingekocht waren ze gewoon vrij snel weggelopen.
Maar uiteindelijk hebben we gewoon een erg goede ploeg, zeker sinds Gimenez en Wieffer een hoger niveau aantikken en de buitenspelers beter renderen.
82 moet lukken zou je zeggen. Misschien nog wat puntverlies als je de titel al binnen hebt.quote:Op zondag 9 april 2023 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Met 80+ punten ben je geen kampioen van de armoede is meer wat ik wil zeggen. Lijkt me heel waarschijnlijk dat we dit gaan halen.
Hmm, ik zou meteen tekenen voor 13 van de 18 te behalen punten in ieder geval. Maar ik ben dan ook nogal pessimistisch ingesteld.quote:Op zondag 9 april 2023 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Met 80+ punten ben je geen kampioen van de armoede is meer wat ik wil zeggen. Lijkt me heel waarschijnlijk dat we dit gaan halen.
Eigenlijk was zelfs dat het resultaat van organisatie. Hij had letterlijk de instructie gekregen van John "Godverredomme" de Wolf om zijn verstand te gebruiken als die bal er zo overheen kwam en bij de tweede paal te staan.quote:Op zondag 9 april 2023 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
SantiGod
Die 4-0 en 5-0
Sfeer was vandaag ook top trouwens.
Verder ben ik iets minder positief, best veel slordigheden en tot aan de 1-0 was RKC gewoon iets scherper en beter imo en heb je alle geluk van de wereld dat Hartman die bal van de lijn haalt.
Gouden microfoon genotquote:Op zondag 9 april 2023 23:40 schreef KingRoland het volgende:
Zonder Lee geen huldiging
@:onlogisch @:wereldgozer @:fetx @:caland
quote:"Als Feyenoord kampioen wordt, dan is de grote vraag wat ze met al die miljoenen gaan doen. Ga je Slot een gigantisch, on-Nederlands contract aanbieden of investeer je meer in spelers?"
Perez geeft zelf antwoord: "Deze trainer heeft natuurlijk het verschil gemaakt bij Feyenoord. Ik zou Slot een blanco cheque geven. Vier miljoen (jaarsalaris) is denk ik te weinig in vergelijking met wat ze in de Premier League betalen."
Eén club die al is langskomen in het geruchtencircuit, is Tottenham Hotspur. Perez: "Als beleidsbepaler zou ik eerder tien à vijftien miljoen euro uitgeven aan Slot dan aan twee, drie of vier spelers. Als ik Slot was, zou ik wel naar Tottenham gaan."
10 à 15 miljoenquote:
En hij wordt trainer met Champions League-ervaring als hij blijft.quote:Op maandag 10 april 2023 00:21 schreef Scrummie het volgende:
Als ik Slot was zou ik lekker nog twee jaar blijven, 1 van de grootste trainers uit de geschiedenis van Feyenoord worden, je kinderen zien slagen voor het middelbare onderwijs en dán vervolgens naar een mooie club in Engeland gaan.
Die kans is aanwezig ja.quote:Op maandag 10 april 2023 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hij wordt trainer met Champions League-ervaring als hij blijft.
Kenneth gaat wel heel ver om niet toe te hoeven geven dat kokcu best leuk kan ballen. 15 is zeg maar het salaris van een klopp.quote:Op maandag 10 april 2023 00:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
10 à 15 miljoen
Ik denk dat Slot sowieso ja zegt tegen een PL club die dat kan betalen, onafhankelijk van het salaris wat wij bieden. Dat is namelijk alleen de top 6 + Newcastle. Ik zou tot 5 miljoen gaan, dat moet genoeg zijn in combinatie met CL om die andere 13 PL clubs of andere Europese subtoppers af te houden.
Of het wordt volgend jaar een grote flop om een of andere reden en zijn legacy is voor goed verneukt. Als ie na dit seizoen vertrekt heeft hij sowieso een eeuwige heldenstatus. Misschien was het bijvoorbeeld maar goed ook dat Guidetti meteen wegging na dat droomseizoen in plaats van dat ie een Jørgensen werd.quote:Op maandag 10 april 2023 00:21 schreef Scrummie het volgende:
Als ik Slot was zou ik lekker nog twee jaar blijven, 1 van de grootste trainers uit de geschiedenis van Feyenoord worden, je kinderen zien slagen voor het middelbare onderwijs en dán vervolgens naar een mooie club in Engeland gaan.
Al zouden ze hem nu zelf doorverkopen, dan vragen ze er ook zeker het dubbele voor. Echt een koopje gebleken, net als Aursnes.quote:Op maandag 10 april 2023 00:53 schreef fetX het volgende:
Malacia speelde dit weekend trouwens ook (weer) uitstekend voor Manchester. Straalt ook uitstekend af op Feyenoord, al lachen ze ons nog steeds uit voor die 15 miljoen
Nee man. Guidetti heeft op jonge leeftijd 1, ietwat gelukkig, topseizoen gehad. Daardoor een hele uitzonderlijke ziekte gehad en daardoor nooit meer zijn niveau kunnen halen. Arne is al een aantal jaar aan de weg aan het timmeren en doet dat juist intens verstandig, geleidelijk steeds een stap omhoog.quote:Op maandag 10 april 2023 00:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Of het wordt volgend jaar een grote flop om een of andere reden en zijn legacy is voor goed verneukt. Als ie na dit seizoen vertrekt heeft hij sowieso een eeuwige heldenstatus. Misschien was het bijvoorbeeld maar goed ook dat Guidetti meteen wegging na dat droomseizoen in plaats van dat ie een Jørgensen werd.
Al hoop ik natuurlijk dat Arne tot 2035 bij ons blijft.
Bizar!quote:Op maandag 10 april 2023 01:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee man. Guidetti heeft op jonge leeftijd 1, ietwat gelukkig, topseizoen gehad. Daardoor een hele uitzonderlijke ziekte gehad en daardoor nooit meer zijn niveau kunnen halen. Arne is al een aantal jaar aan de weg aan het timmeren en doet dat juist intens verstandig, geleidelijk steeds een stap omhoog.
Moet je ook wel genoeg kwaliteit tot je beschikking hebben, ja.quote:Op maandag 10 april 2023 01:11 schreef hhh38 het volgende:
Ieder jaar dat Arne blijft worden we kampioen, zeker als we de meerderheid van het elftal bij elkaar houden.
Met die miljoenen die gaan binnenstromen zal de kwaliteit alleen maar omhoog gaanquote:Op maandag 10 april 2023 01:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet je ook wel genoeg kwaliteit tot je beschikking hebben, ja.
Twee dagen later:quote:Op zondag 9 april 2023 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Dirk Kuyt stapt op na tegenvallende resultaten, aanvoerder Jetro Willems spreekt van ‘teleurstellende periode voor spelers en fans’ “
Interim Dickie stelt wel weer orde op zaken hoorquote:Op maandag 10 april 2023 03:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Twee dagen later:
"Dick Advocaat tot einde seizoen interim-trainer van Feyenoord"
Hoop dat we meer geluk hebben dan na ons vorige kampioenschap. Toen dacht je met Haps, Larsson, St Juste, Amrabat goed te hebben ingekocht. Uiteindelijk de meesten toch redelijk mislukt.quote:Op maandag 10 april 2023 01:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet je ook wel genoeg kwaliteit tot je beschikking hebben, ja.
Dat had weinig met geluk te maken. Vooral gewoon heel slecht inkopen.quote:Op maandag 10 april 2023 07:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoop dat we meer geluk hebben dan na ons vorige kampioenschap. Toen dacht je met Haps, Larsson, St Juste, Amrabat goed te hebben ingekocht. Uiteindelijk de meesten toch redelijk mislukt.
St Juste en Amrabat hebben anders een prima carrière tot nu toe.quote:Op maandag 10 april 2023 07:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat had weinig met geluk te maken. Vooral gewoon heel slecht inkopen.
Wel een leuke, die gaan we onthouden.quote:Op maandag 10 april 2023 01:11 schreef hhh38 het volgende:
Ieder jaar dat Arne blijft worden we kampioen, zeker als we de meerderheid van het elftal bij elkaar houden.
Dat ophitsen van de media dat Slot weg moet naar een grotere clubquote:
Ik denk dat hij dat zelf ook wel wil dus dat is toch geen nieuws.quote:Op maandag 10 april 2023 09:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat ophitsen van de media dat Slot weg moet naar een grotere club![]()
![]()
Wat zouden ze dat graag willen he?
Natuurlijk wil hij dat maar het is ook geen straf om bij Feyenoord te blijven en CL te spelen.quote:Op maandag 10 april 2023 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf ook wel wil dus dat is toch geen nieuws.
quote:Op maandag 10 april 2023 00:21 schreef Scrummie het volgende:
Dit zou ultiem genot zijn. Hopelijk weet je Santi ook nog een jaar binnenboord te houden.quote:Langer verblijf Slot lijkt reëel
Het Algemeen Dagblad ziet in dat Feyenoord qua salaris niet kan opboksen tegen grote clubs, maar een verbeterde aanbieding lijkt wél haalbaar. En dat zou zomaar kunnen. Het medium legt uit waarom: “Slot heeft zijn kinderen uiteraard graag heel vaak bij hem in de buurt en een stap naar het buitenland zou dat vrijwel onmogelijk maken.”
“Ze zitten op de middelbare school en ideaal zou zijn als hun vader pas nadat ze hun diploma’s op zak hebben de grens over trekt. Dat gegeven kan een rol spelen in de besluitvorming over wel of niet langer in Nederland blijven. De familiemens Slot, dat zou in het voordeel van Feyenoord kunnen zijn”, aldus het dagblad
En waaruit blijkt dat?quote:Op maandag 10 april 2023 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet nu maar het is logisch dat hij die ambitie heeft, blijft altijd een beetje afwachten wat er komt.quote:Op maandag 10 april 2023 09:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Natuurlijk wil hij dat maar het is ook geen straf om bij Feyenoord te blijven en CL te spelen.
Ik vraag me af of de (sub)topclubs al gaan komen. Daarvoor moet je Europees nog net wat meer laten zien denk ik. Zou nog een jaar blijven als ik hem was. En Feyenoord moet hem gewoon een topsalaris geven.
Ik zeg ook niet dat het breaking news is maar het blijft een reëele optie. Laten we voor Feyenoord vooral hopen dat het zo uitpakt.quote:Op maandag 10 april 2023 09:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dit is geen nieuw inzicht toch, dit wordt al een tijdje geroepen.
Afgewezen inderdaad, maar het gerucht ging dat hij het wel serieus heeft overwogen. Wat er van waar is weet ik uiteraard niet.quote:Op maandag 10 april 2023 09:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En waaruit blijkt dat?
Hij heeft onlangs Leeds nog afgeslagen.
Dus eerder een teken dat die het prima naar zijn zin heeft.
En die grotere clubs komen echt nog wel.
Niet alleen geld. Er zijn van die clubs waar het geld tegen de plinten klotst, maar waar ze het niet aan het werk krijgen.quote:Op maandag 10 april 2023 09:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Met de huidige financiele middelen denk ik ook niet dat een vertrek van Slot grote gevolgen zal hebben.
Uiteindelijk draait het allemaal om geld.
Ik denk dat hij nog 1 seizoen zal blijven vanwege de familie omstandigheden.
Zijn kinderen zitten op de middelbare school. Ik denk niet dat hij een man is die dat allemaal zomaar even opzij gooit voor even een carriere in het buitenland.
Ik verwacht niet een grote terugvalquote:Op maandag 10 april 2023 09:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
Niet alleen geld. Er zijn van die clubs waar het geld tegen de plinten klotst, maar waar ze het niet aan het werk krijgen.
doe niet zo naïefquote:Op maandag 10 april 2023 09:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik verwacht niet een grote terugval
Je moet doorselecteren. En daar zal gewoon geld voor zijn.
Ik denk niet dat Feyenoord een koekebakker zal binnenhalen. Uiteindelijk is elke trainer een passant. Het gaat gewoon sowieso een keer gebeuren.
Dan liever zijn broer.quote:Op maandag 10 april 2023 10:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Alfred Schreuder een prima opvolger van Slot.
Bij Ten Hag in/na dat goeie CL seizoen had je die berichten veel minder toch?quote:Op maandag 10 april 2023 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
*Kapoet makenquote:Op maandag 10 april 2023 10:35 schreef Cupfighter het volgende:
Feyenoord gaat Roma slopen, voetballend gezien dan natuurlijk he
Gelukkig gaat dit over 2 wedstrijden.quote:Op maandag 10 april 2023 10:52 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in weer the Special One.
quote:Het hele land,
schreeuwt moord en brand,
Vanavond klinkt gewoon het hand in hand,
maar gebruik "verdomme" je verstand!
WIJ STAAN BOVENAAN IN NEDERLAND
quote:Op maandag 10 april 2023 10:52 schreef De_Kraam het volgende:
Ook maar toen was Overmars wel vrij sterk met nein nein neinquote:Op maandag 10 april 2023 10:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Ten Hag in/na dat goeie CL seizoen had je die berichten veel minder toch?
Maar dat geldt toch voor iedere ploeg?quote:Op maandag 10 april 2023 10:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
png naar jpg omzetten
HET AJAX blaadje voetbalinternational heeft weer een analyse gemaakt
zo keihard gelachen
Natuurlijk, maar zijn weekendverlof zal wel gecanceld zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch voor iedere ploeg?
nee hoorquote:Op maandag 10 april 2023 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch voor iedere ploeg?
Tot vrijdag.quote:Op maandag 10 april 2023 10:52 schreef De_Kraam het volgende:
Gebeurt ook.quote:Op maandag 10 april 2023 11:42 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Het lijkt me lachen als we voor de grap eens een keertje winnen tegen AS Roma.
Maar met hoeveel is de vraag?quote:Op maandag 10 april 2023 11:42 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Het lijkt me lachen als we voor de grap eens een keertje winnen tegen AS Roma.
Die zouden onder Slot gewoon shinenquote:Op maandag 10 april 2023 07:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoop dat we meer geluk hebben dan na ons vorige kampioenschap. Toen dacht je met Haps, Larsson, St Juste, Amrabat goed te hebben ingekocht. Uiteindelijk de meesten toch redelijk mislukt.
Ja. De UEFA staat die netten niet toe vanwege het beeld op tv.quote:Op maandag 10 april 2023 11:52 schreef hhh38 het volgende:
Donderdag is vak Z dicht, zouden ze de netten aan die kant dan weer weghalen?
Valentijntje lijkt een beetje ziedend.quote:
Hij ging gisteren op de persco ook meteen weer lekker los, gelukkig is Arne verbaal 100x sterker en slimmer dus lulde hij hem meteen onder de tafel.quote:
Het zou geweldig zijn als donderdag blijkt dat Slot de oplossing heeft gevonden tegen zuigende ploegen zoals deze zodat The Special One van dat ene trucje dat hij heeft beroofd wordt. Zou een grote overwinning voor het voetbal iha zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 10:52 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb ook nog nooit gehoord van "Huppie Huppie Huppie Feyenoord 1 wordt kampioen", "Hand in Hand van Kameraden" en "Quilindshy" Hartmanquote:Op maandag 10 april 2023 12:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Pfff racistische spreekkoren ook
Valt me nog mee dat hij de opblaasbananen niet aanhaalt.
lijkt expres zo kut opgeschrevenquote:Op maandag 10 april 2023 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gehoord van "Huppie Huppie Huppie Feyenoord 1 wordt kampioen", "Hand in Hand van Kameraden" en "Quilindshy" Hartman
Het is lachwekkend maar uiteindelijk heb je het er wel over, en dan bereikt hij precies wat ie wilquote:
Ik heb de Telegraaf er geen enkele klik mee bezorgd want dit screenshot komt van twitter.quote:Op maandag 10 april 2023 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is lachwekkend maar uiteindelijk heb je het er wel over, en dan bereikt hij precies wat ie wil
Gelukkig spelt hij wel de naam van Santiago Gimenez juist.quote:Op maandag 10 april 2023 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gehoord van "Huppie Huppie Huppie Feyenoord 1 wordt kampioen", "Hand in Hand van Kameraden" en "Quilindshy" Hartman
Zo'n enorme boer is hij natuurlijk ook weer niet.quote:Op maandag 10 april 2023 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig spelt hij wel de naam van Santiago Gimenez juist.
Zou die willen komen zingen denk je?quote:Op zondag 9 april 2023 23:40 schreef KingRoland het volgende:
Zonder Lee geen huldiging
@:onlogisch @:wereldgozer @:fetx @:caland
quote:Op maandag 10 april 2023 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valentijntje lijkt een beetje ziedend.
De Kuip, tweewekelijks het decor voor racistische en discriminerende spreekkoren, grote vuurwerkshows en fakkels.
VALENTIJNTJE en 020 krant telegraaf zijn weer erg gefrustreerdquote:
Ja ik vind dat ook prachtig. Zie hem best aanvoerder worden in de toekomst eigenlijkquote:Op maandag 10 april 2023 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga bij ieder interview van Hartman helemaal stuk, hij is zó rustig en welbespraakt wat je echt totaal niet bij zo’n gastje zou verwachten
Wel echt een leuke gast.
In het stadion heb ik er sowieso geen last van gehad, toen ik de samenvatting terug keek vond ik het ook reuze meevallen. Vond het een veel fijnere kijkervaring dan die camera ergens op het dak tegen Ajax in de competitie in ieder geval.quote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef H.FR het volgende:
Blijkbaar veel klachten over de palen. Had iemand hier er veel last van? Ik vond het zelf eigenlijk niet echt storend.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)yenoord-rkc-waalwijk
Dit vind ik nou oplossingsgericht, ben hier ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 10 april 2023 16:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zouden ze met de technologie van tegenwoordig niet gewoon een doorzichtige paal kunnen neerzetten die stevig genoeg is?
Honderdmiljoenmiljard minstensquote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef ZKA het volgende:
Dit wordt easy een recordtransfer
[ twitter ]
Qua kijkervaring valt het reuze mee, zowel in het stadion als op TV.quote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef H.FR het volgende:
Blijkbaar veel klachten over de palen. Had iemand hier er veel last van? Ik vond het zelf eigenlijk niet echt storend.
Wat is er prachtig gaan die bouwvalquote:Op maandag 10 april 2023 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua kijkervaring valt het reuze mee, zowel in het stadion als op TV.
Maar ik heb er vooral principieel heel erg een probleem mee, laten we het niet normaliseren dat er rondom het hele veld enorme netten hangen. Echt een lelijke toevoeging aan onze prachtige Kuip
Krijg toch de indruk dat vooral ESPN zelf er moeite mee heeft. Ik vind dit tien keer beter dan de camera op het dak zoals bij de Klassieker. Vond de palen niet zo storend.quote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef H.FR het volgende:
Als Liverpool en man u tegen elkaar op gaan bieden is het feest.quote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Snel wegdoen voor ze erachter komen dat Kokcu op dat niveau niets gaat toevoegenquote:Op maandag 10 april 2023 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Liverpool en man u tegen elkaar op gaan bieden is het feest.
ja hoorquote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Dat moet ik na dit seizoen nog maar zien.quote:Op maandag 10 april 2023 17:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Snel wegdoen voor ze erachter komen dat Kokcu op dat niveau niets gaat toevoegen
Mwah, vraag ik me af.quote:Op maandag 10 april 2023 17:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Snel wegdoen voor ze erachter komen dat Kokcu op dat niveau niets gaat toevoegen
Jij denkt echt dat die meekan bij United op het middenveld? Vind het een leuke speler hoor, maar top van de PL? Tegen Kroatie kreeg die ook wel even voetballes van de echte top middenvelders.quote:
Dachten we van Malacia toch ook niet en die maakt behoorlijk wat minuten daar. Dat zie ik Kokcu ook doen. Zeg niet dat hij onbetwist basisspeler wordt.quote:Op maandag 10 april 2023 18:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat die meekan bij United op het middenveld? Vind het een leuke speler hoor, maar top van de PL? Tegen Kroatie kreeg die ook wel even voetballes van de echte top middenvelders.
Niet moeiteloos, hij zal wel echt zich moeten aanpassen aan het hogere tempo. Maar dat gaat hem wel lukken uiteindelijk.quote:Op maandag 10 april 2023 18:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat die meekan bij United op het middenveld? Vind het een leuke speler hoor, maar top van de PL? Tegen Kroatie kreeg die ook wel even voetballes van de echte top middenvelders.
Die heeft niet echt veel concurrentie om eerlijk te zijn, maar doet het wel aardig inderdaad. Ik zie het bijzondere niet zo aan Kokcu, aan de andere kant die Schot speelt ook regelmatig. Wel eens dat hij onderschat wordt.quote:Op maandag 10 april 2023 18:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dachten we van Malacia toch ook niet en die maakt behoorlijk wat minuten daar. Dat zie ik Kokcu ook doen. Zeg niet dat hij onbetwist basisspeler wordt.
Ik zie hem er wel naartoe groeien, dat heeft Malacia ook gedaan. Die supporters van ManU lachen ons nog steeds uit voor dat lage bedrag wat we voor hem gekregen hebben.quote:Op maandag 10 april 2023 18:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die heeft niet echt veel concurrentie om eerlijk te zijn, maar doet het wel aardig inderdaad. Ik zie het bijzondere niet zo aan Kokcu, aan de andere kant die Schot speelt ook regelmatig. Wel eens dat hij onderschat wordt.
Hij is heel erg goed, maar ik twijfel er wel aan of ie de stap naar de top van de Premier League direct aan kan. Daar wordt zoveel gevraagd van een middenvelder, daar is Malacia als linksback niet mee te vergelijken.quote:Op maandag 10 april 2023 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mensen die nog steeds niet door hebben dat de Kökcü van dit seizoen misschien wel de beste speler is die we de afgelopen 15 jaar onder contract hebben gehad
Denk dat er weinig spelers uit de Eredivisie er niet goed aan doen om een tussenstap te zetten dus ik zou het als ik hem was ook doen. Maar ja, zeg maar eens nee als Liverpool of ManU langs komt.quote:Op maandag 10 april 2023 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is heel erg goed, maar ik twijfel er wel aan of ie de stap naar de top van de Premier League direct aan kan. Daar wordt zoveel gevraagd van een middenvelder, daar is Malacia als linksback niet mee te vergelijken.
Ik denk dat Orkun zelf wel belang heeft bij een tussenstap. Maar de top betaalt veel beter dus als je hem aan Manchester United kan slijten moet je dat sowieso doen natuurlijk.
Die clubs kunnen het zich ook veroorloven om jaarlijks 5+ spelers voor 30 miljoen of meer te kopen en dan hoeven er maar 2 of 3 te voldoen. En de spelers zelf zijn ook direct financieel binnen voor de rest van hun carrière.quote:Op maandag 10 april 2023 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat er weinig spelers uit de Eredivisie er niet goed aan doen om een tussenstap te zetten dus ik zou het als ik hem was ook doen. Maar ja, zeg maar eens nee als Liverpool of ManU langs komt.
En als je mislukt kun je altijd nog een stap terug doen, dus altijd gaan.quote:Op maandag 10 april 2023 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat er weinig spelers uit de Eredivisie er niet goed aan doen om een tussenstap te zetten dus ik zou het als ik hem was ook doen. Maar ja, zeg maar eens nee als Liverpool of ManU langs komt.
quote:Op maandag 10 april 2023 19:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Meer sfeer dan in die graftombe in Amsterdam
Ik denk eigenlijk dat hij wél die stap aankan, alhoewel hij niet gelijk onomstreden gaat zijn natuurlijk. Hoger tempo, meer druk op hem in balbezit, er wordt fysiek nóg meer van hem gevraagd (iets wat bij Malacia in nature gewoon beter was), dus het gaat een behoorlijke stap zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is heel erg goed, maar ik twijfel er wel aan of ie de stap naar de top van de Premier League direct aan kan. Daar wordt zoveel gevraagd van een middenvelder, daar is Malacia als linksback niet mee te vergelijken.
Ik denk dat Orkun zelf wel belang heeft bij een tussenstap. Maar de top betaalt veel beter dus als je hem aan Manchester United kan slijten moet je dat sowieso doen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |