Kokcuquote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Wie was de laatste echt echt echt goede middenvelder die we hebben gehad?
ik dacht aan onoquote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Otman Bakkalquote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Weet niet wat je precies bedoelt, maar El Ahmadi was echt goed zijn 2e periode. En Clasie 2013/2014.quote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
mwah, dat valt in dit voetbal wel meequote:Op zondag 9 april 2023 21:24 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu is echt fenomenaal.
Die is klaar voor de volgende stap. Dat zie je aan alles.
Wordt nog lastig hem op een goede manier te vervangen.
Wim Jansen.quote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
OnoGod.quote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Toornstraquote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
paultje bosveld?quote:Op zondag 9 april 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
El Ahmadi was de motor van het kampioenselftalquote:Op zondag 9 april 2023 21:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Weet niet wat je precies bedoelt, maar El Ahmadi was echt goed zijn 2e periode. En Clasie 2013/2014.
Bosvelt.quote:
Een middenvelder die er dusdanig bovenuit steekt dat je kunt zien dat hij bij een Europese topper niet zou misstaan.quote:Op zondag 9 april 2023 21:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Weet niet wat je precies bedoelt, maar El Ahmadi was echt goed zijn 2e periode. En Clasie 2013/2014.
Dat moet ik eerst nog maar zienquote:Op zondag 9 april 2023 21:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Een middenvelder die er dusdanig bovenuit steekt dat je kunt zien dat hij bij een Europese topper niet zou misstaan.
Clasie was leuk, maar geen topper. El Ahmadi was ik fan van, maar dat was ook geen topper.
Zet Kokcu nu neer bij Arsenal op de plaats van Xhaka of bij United naast Casemiro en hij voetbalt moeiteloos mee.
Zolang we er maar een torenhoog bedrag voor krijgen.quote:Op zondag 9 april 2023 21:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Een middenvelder die er dusdanig bovenuit steekt dat je kunt zien dat hij bij een Europese topper niet zou misstaan.
Clasie was leuk, maar geen topper. El Ahmadi was ik fan van, maar dat was ook geen topper.
Zet Kokcu nu neer bij Arsenal op de plaats van Xhaka of bij United naast Casemiro en hij voetbalt moeiteloos mee.
Nog 2.5 uur volhouden... Is het maandagquote:Op zondag 9 april 2023 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
FUCK FUCK FUCK FUCK
WEEKEND VERPEST
We hebben gelukkig morgen nog een dagje om hier van te bekomen.quote:Op zondag 9 april 2023 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
FUCK FUCK FUCK FUCK
WEEKEND VERPEST
Hancko is dan ook veel beter dan Senesi, mis hem totaal niet.quote:Op zondag 9 april 2023 21:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Was hem oprecht al vergetenZelfde met Senesi.
Timon de heenwedstrijdquote:Op zondag 9 april 2023 21:35 schreef BaksteenMongool het volgende:
Vinden jullie eigenlijk dat Bijlow er weer in moet tegen AS Roma of liever Wellenreuther laten staan?
en ook aardig wat prima wedstrijden gespeeldquote:Op zondag 9 april 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pedersen heeft een doelpunt gemaakt.
Aursnesquote:Op zondag 9 april 2023 21:39 schreef BaksteenMongool het volgende:
Feijenoord heeft de laatste jaren wel beesten van centrale verdedigers (gehad), Aurnes, Senesi en nu Trauner en Hancko
Echt een topverdediger.quote:
Prutser Jorgensen is hier in het topic deze week nog met hand en tand verdedigd. Pas op hoor!quote:Op zondag 9 april 2023 21:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
ja en jorgensen niet eens noemen, die had ook talent om de ballen buiten het doel te houden
Dat was voor Feyenoord gewoon een top verdediger.quote:Op zondag 9 april 2023 21:42 schreef Wicky15 het volgende:
Senesi was niet slecht maar maakte toch best veel foutjes
is ook wel lastig om in te vallen als het collectief het ook wel prima vindquote:Op zondag 9 april 2023 21:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik zie het nog niet echt in onze wisselspelers.
Meh, prima verdediger ja, maar vind Hancko echt een stuk beter.quote:Op zondag 9 april 2023 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was voor Feyenoord gewoon een top verdediger.
Klopt, maar als je kijkt naar wat we de afgelopen jaren hebben gehad zijn ze natuurlijk beiden top.quote:Op zondag 9 april 2023 21:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Meh, prima verdediger ja, maar vind Hancko echt een stuk beter.
ik was oprecht verbaasd en blij toen ik hoorde dat hancko kwam. Ook bij slavia zag je de kwaliteit er wel af spattenquote:Op zondag 9 april 2023 21:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 9 april 2023 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je kijkt naar wat we de afgelopen jaren hebben gehad zijn ze natuurlijk beiden top.
Keek jij wel eens naar Sparta Praag?quote:Op zondag 9 april 2023 21:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik was oprecht verbaasd en blij toen ik hoorde dat hancko kwam. Ook bij slavia zag je de kwaliteit er wel af spatten
Mwah, het grote voordeel aan Hancko is dat hij ook goed is als de ruimtes groot zijn, dat had Senesi minder (zeker met Trauner naast hem). Per definitie dus een betere cv voor een aanvallend ingestelde ploeg.quote:Op zondag 9 april 2023 21:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
ik vind de wissels meer het signaal om gewoon te stoppen, dan dat het aan de wissels ligt.quote:Op zondag 9 april 2023 21:44 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een niveau sinds die wissels zeg
Arme Pool wordt op dit moment gewoon misbruikt op 6.quote:Op zondag 9 april 2023 21:50 schreef bbuddybb het volgende:
Bij Szymanski duurt het constant veel te lang waardoor hij, voordat hij de bal kan geven, al onderuit is gehaald.
Haha ja die heeft er nog wel zin in natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef aTypisch het volgende:
ik heb op danilo zitten letten
die heeft een paar keer best vrij gestaan maar echt geen bal gehad
en met de minuut gaat hij meer met zijn armen zwaaien
Straks nog even stucen.quote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arme Pool wordt op dit moment gewoon misbruikt op 6.
Witheet
staat niet eens in mijn top drie van de afgelopen twee jaar denk ik (lol)quote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Trauner, blijft een van de beste aankopen deze eeuw, beest.![]()
![]()
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 9 april 2023 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
staat niet eens in mijn top drie van de afgelopen twee jaar denk ik (lol)
Maar dat zegt meer over de rest.
Hancko, Aursnes en Gimenez.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |