Staat achter Danilo, Bullaude en Taabouni in de pikorde (lol)quote:Op zondag 9 april 2023 22:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is dilrosun geblesseerd of mag die ook al niet meer invallen tegenwoordig?
Had meer een beetje te maken met de spelers die rust kregen denk ik. Paixao en Idrissi bleven staan.quote:Op zondag 9 april 2023 22:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is dilrosun geblesseerd of mag die ook al niet meer invallen tegenwoordig?
Maar dit was toch de "kampioen van de armoede?"quote:Op zondag 9 april 2023 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Op koers voor 85 punten, vorige 11 kampioenen hadden maximaal 77 punten
Dat klopt dus niet. Ajax had vorig seizoen sowieso al 83 punten, en Feyenoord werd 6 jaar geleden geloof ik ook kampioen met 82 punten.quote:Op zondag 9 april 2023 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nee joh, sinds de vier van Frank allemaal 80+quote:Op zondag 9 april 2023 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jaar daarvoor hadden ze zelfs 88 punten.quote:Op zondag 9 april 2023 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Ajax had vorig seizoen sowieso al 83 punten, en Feyenoord werd 6 jaar geleden geloof ik ook kampioen met 82 punten.
Er was een tijdje dat Dilrosun 1e alternatief was op nr 10. Nu is ie hoogstens 4e keus op die plek.quote:Op zondag 9 april 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had meer een beetje te maken met de spelers die rust kregen denk ik. Paixao en Idrissi bleven staan.
De ESPN stagiair kan niet Googlen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Ajax had vorig seizoen sowieso al 83 punten, en Feyenoord werd 6 jaar geleden geloof ik ook kampioen met 82 punten.
als je slaapproblemen hebt gewoon een oude persconferentie opzetten, dan tuk je zo lekker wegquote:Op zondag 9 april 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne gehoord
Ik kan rustig slapen
Jammer dat de persco niet wordt uitgezonden.quote:Op zondag 9 april 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne gehoord
Ik kan rustig slapen
Je hebt gelijk, dat heb ik snel verdrongen zeg.quote:Op zondag 9 april 2023 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er was een tijdje dat Dilrosun 1e alternatief was op nr 10. Nu is ie hoogstens 4e keus op die plek.
Gimenez heeft geld ingeleverd om bij ons te komen ballen. Hopelijk is het hem elke cent waard.quote:Op zondag 9 april 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne gehoord
Ik kan rustig slapen
quote:Op zondag 9 april 2023 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fake news van ESPN, sad!quote:Op zondag 9 april 2023 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, sinds de vier van Frank allemaal 80+
Ik was vandaag zelfs vergeten dat hij ook een wisseloptie was.quote:Op zondag 9 april 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat heb ik snel verdrongen zeg.
Toen faalden PSV en Feyenoord. Kampioen van de armoede.quote:Op zondag 9 april 2023 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
18 goals en 2 assists dit seizoen voor hem in alle competities. Prima cijfers voor een jonge spits in zijn eerste seizoen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gimenez heeft geld ingeleverd om bij ons te komen ballen. Hopelijk is het hem elke cent waard.
Dat worden er vast nog wel 21 en 3 aan het einde van dit seizoen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
18 goals en 2 assists dit seizoen voor hem in alle competities. Prima cijfers voor een jonge spits in zijn eerste seizoen.
Naja we hebben dit seizoen echt alle kansen gekregen om uit te lopen toen ons team nog niet echt ready was, als Ajax gewoon fatsoenlijk had ingekocht waren ze gewoon vrij snel weggelopen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen faalden PSV en Feyenoord. Kampioen van de armoede.
(lol)
Ja, voor ons is het een zeer goede aankoop.quote:Op zondag 9 april 2023 22:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
18 goals en 2 assists dit seizoen voor hem in alle competities. Prima cijfers voor een jonge spits in zijn eerste seizoen.
Hij moet gewoon nog een jaartje blijven.quote:Op zondag 9 april 2023 22:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, voor ons is het een zeer goede aankoop.
Prima statistieken.quote:Op zondag 9 april 2023 22:48 schreef CR7 het volgende:
Paixao ook trouwens. 6 goals en 2 assists. Dit terwijl die maar 7 basissplaatsen heeft gehad en totaal 888 minuten.
Gaat een hele goede worden.quote:Op zondag 9 april 2023 22:48 schreef CR7 het volgende:
Paixao ook trouwens. 6 goals en 2 assists. Dit terwijl die maar 7 basissplaatsen heeft gehad en totaal 888 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |