Dit vind ik nou oplossingsgericht, ben hier ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 10 april 2023 16:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zouden ze met de technologie van tegenwoordig niet gewoon een doorzichtige paal kunnen neerzetten die stevig genoeg is?
Honderdmiljoenmiljard minstensquote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef ZKA het volgende:
Dit wordt easy een recordtransfer
[ twitter ]
Qua kijkervaring valt het reuze mee, zowel in het stadion als op TV.quote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef H.FR het volgende:
Blijkbaar veel klachten over de palen. Had iemand hier er veel last van? Ik vond het zelf eigenlijk niet echt storend.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)yenoord-rkc-waalwijk
Wat is er prachtig gaan die bouwvalquote:Op maandag 10 april 2023 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua kijkervaring valt het reuze mee, zowel in het stadion als op TV.
Maar ik heb er vooral principieel heel erg een probleem mee, laten we het niet normaliseren dat er rondom het hele veld enorme netten hangen. Echt een lelijke toevoeging aan onze prachtige Kuip
Krijg toch de indruk dat vooral ESPN zelf er moeite mee heeft. Ik vind dit tien keer beter dan de camera op het dak zoals bij de Klassieker. Vond de palen niet zo storend.quote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef H.FR het volgende:
Blijkbaar veel klachten over de palen. Had iemand hier er veel last van? Ik vond het zelf eigenlijk niet echt storend.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)yenoord-rkc-waalwijk
Als Liverpool en man u tegen elkaar op gaan bieden is het feest.quote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Snel wegdoen voor ze erachter komen dat Kokcu op dat niveau niets gaat toevoegenquote:Op maandag 10 april 2023 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Liverpool en man u tegen elkaar op gaan bieden is het feest.
ja hoorquote:Op maandag 10 april 2023 17:06 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Dat moet ik na dit seizoen nog maar zien.quote:Op maandag 10 april 2023 17:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Snel wegdoen voor ze erachter komen dat Kokcu op dat niveau niets gaat toevoegen
Mwah, vraag ik me af.quote:Op maandag 10 april 2023 17:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Snel wegdoen voor ze erachter komen dat Kokcu op dat niveau niets gaat toevoegen
Jij denkt echt dat die meekan bij United op het middenveld? Vind het een leuke speler hoor, maar top van de PL? Tegen Kroatie kreeg die ook wel even voetballes van de echte top middenvelders.quote:
Dachten we van Malacia toch ook niet en die maakt behoorlijk wat minuten daar. Dat zie ik Kokcu ook doen. Zeg niet dat hij onbetwist basisspeler wordt.quote:Op maandag 10 april 2023 18:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat die meekan bij United op het middenveld? Vind het een leuke speler hoor, maar top van de PL? Tegen Kroatie kreeg die ook wel even voetballes van de echte top middenvelders.
Niet moeiteloos, hij zal wel echt zich moeten aanpassen aan het hogere tempo. Maar dat gaat hem wel lukken uiteindelijk.quote:Op maandag 10 april 2023 18:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat die meekan bij United op het middenveld? Vind het een leuke speler hoor, maar top van de PL? Tegen Kroatie kreeg die ook wel even voetballes van de echte top middenvelders.
Die heeft niet echt veel concurrentie om eerlijk te zijn, maar doet het wel aardig inderdaad. Ik zie het bijzondere niet zo aan Kokcu, aan de andere kant die Schot speelt ook regelmatig. Wel eens dat hij onderschat wordt.quote:Op maandag 10 april 2023 18:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dachten we van Malacia toch ook niet en die maakt behoorlijk wat minuten daar. Dat zie ik Kokcu ook doen. Zeg niet dat hij onbetwist basisspeler wordt.
Ik zie hem er wel naartoe groeien, dat heeft Malacia ook gedaan. Die supporters van ManU lachen ons nog steeds uit voor dat lage bedrag wat we voor hem gekregen hebben.quote:Op maandag 10 april 2023 18:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die heeft niet echt veel concurrentie om eerlijk te zijn, maar doet het wel aardig inderdaad. Ik zie het bijzondere niet zo aan Kokcu, aan de andere kant die Schot speelt ook regelmatig. Wel eens dat hij onderschat wordt.
Hij is heel erg goed, maar ik twijfel er wel aan of ie de stap naar de top van de Premier League direct aan kan. Daar wordt zoveel gevraagd van een middenvelder, daar is Malacia als linksback niet mee te vergelijken.quote:Op maandag 10 april 2023 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mensen die nog steeds niet door hebben dat de Kkc van dit seizoen misschien wel de beste speler is die we de afgelopen 15 jaar onder contract hebben gehad
Denk dat er weinig spelers uit de Eredivisie er niet goed aan doen om een tussenstap te zetten dus ik zou het als ik hem was ook doen. Maar ja, zeg maar eens nee als Liverpool of ManU langs komt.quote:Op maandag 10 april 2023 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is heel erg goed, maar ik twijfel er wel aan of ie de stap naar de top van de Premier League direct aan kan. Daar wordt zoveel gevraagd van een middenvelder, daar is Malacia als linksback niet mee te vergelijken.
Ik denk dat Orkun zelf wel belang heeft bij een tussenstap. Maar de top betaalt veel beter dus als je hem aan Manchester United kan slijten moet je dat sowieso doen natuurlijk.
Die clubs kunnen het zich ook veroorloven om jaarlijks 5+ spelers voor 30 miljoen of meer te kopen en dan hoeven er maar 2 of 3 te voldoen. En de spelers zelf zijn ook direct financieel binnen voor de rest van hun carrire.quote:Op maandag 10 april 2023 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat er weinig spelers uit de Eredivisie er niet goed aan doen om een tussenstap te zetten dus ik zou het als ik hem was ook doen. Maar ja, zeg maar eens nee als Liverpool of ManU langs komt.
En als je mislukt kun je altijd nog een stap terug doen, dus altijd gaan.quote:Op maandag 10 april 2023 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat er weinig spelers uit de Eredivisie er niet goed aan doen om een tussenstap te zetten dus ik zou het als ik hem was ook doen. Maar ja, zeg maar eens nee als Liverpool of ManU langs komt.
quote:Op maandag 10 april 2023 19:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Meer sfeer dan in die graftombe in Amsterdam
Ik denk eigenlijk dat hij wl die stap aankan, alhoewel hij niet gelijk onomstreden gaat zijn natuurlijk. Hoger tempo, meer druk op hem in balbezit, er wordt fysiek ng meer van hem gevraagd (iets wat bij Malacia in nature gewoon beter was), dus het gaat een behoorlijke stap zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is heel erg goed, maar ik twijfel er wel aan of ie de stap naar de top van de Premier League direct aan kan. Daar wordt zoveel gevraagd van een middenvelder, daar is Malacia als linksback niet mee te vergelijken.
Ik denk dat Orkun zelf wel belang heeft bij een tussenstap. Maar de top betaalt veel beter dus als je hem aan Manchester United kan slijten moet je dat sowieso doen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |