sorry hoor met hun specilale produkten iedereen gelijk voor de wetquote:Op zondag 9 april 2023 08:39 schreef greysbones het volgende:
Maar de pot van Rupie is gewoon verdeeld over de rokers
Niet weer verstopt of ingepikt
En wendy vond dat Babs het wel moest zeggen, van de speciale deo etc
De bro’s ( tiano en ice ) schijnen ook een wensenlijst doorzet hebben gegeven
Ik doe het meestal ook met een glas of mokquote:Op zondag 9 april 2023 08:58 schreef schizolientje het volgende:
Janet is ook vindingrijk, een dekseltje van iets om rondjes uit t deeg te steken, een plamuurmes om t deeg los te steken enz. Niets dure kookwinkels voor al dat bak gedoe
Niet hard niezen dusquote:Op zondag 9 april 2023 09:09 schreef engine het volgende:
Het zijn wel heel dunne plakjes voor appelbeignets.
Ik was net aan het bedenken hoe ik het kon postenquote:Op zondag 9 april 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik haat de manier waarop Janet nee,nee,nee,nee zegt...
Ik kon het ook niet laten... inderdaad zo bitchy, is gewoon niet nodig bahquote:Op zondag 9 april 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was net aan het bedenken hoe ik het kon posten
Bitchy als ze zo doet
Ik frituur ze ook in de zonnebloem olie jaquote:Op zondag 9 april 2023 09:28 schreef engine het volgende:
M'n moeder frituurde ze altijd maar ze gaan in de oven begrijp ik.
Nou respect hoor, ik zou af en toe een sneer terug geven..quote:Op zondag 9 april 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
En wendy heeft vaak alle geduld met Janet
Ja ik bedoelde ook waarom niet, lijkt mij wel lekkerder..quote:
Omdat je dan zonnebloem olie moet hebben en die kost zo’n 3 a4 euro per flesquote:Op zondag 9 april 2023 09:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook waarom niet, lijkt mij wel lekkerder..
Hhmm, dat is wel duur jaquote:Op zondag 9 april 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat je dan zonnebloem olie moet hebben en die kost zo’n 3 a4 euro per fles
X 6
Tis ook geen bladerdeegquote:
Lijkt idd op zandkoekjes deegquote:Op zondag 9 april 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis ook geen bladerdeeg
Maar zandkoekjes deeg
( tenminste ik weet niet of ze losse gist hebben)
Appelbeignets maak je met bladerdeegquote:Op zondag 9 april 2023 09:36 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Even een 'technische' reactie van mijn kant
Met 'deeg' doe ik ze in de oven, maar met Koopmans oliebollenmix, daar haal ik ze doorheen en gaan ze in de zonnebloemolie (met oud en nieuw)
Sorry wat is Janet smoezelig en echt niet die lieverd, ja als ze haar zin krijgt doet ze lief, maar wee oh wee als iemand tegen haar ingaat, dan is het een furie hoor!
andersom. met bladerdeeg heet het een appelflap, met ander beslag en dan gefrituurd heet het een beignet.quote:Op zondag 9 april 2023 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Appelbeignets maak je met bladerdeeg
Anders heb je appelflappen ( met oliebollenbeslag)
En janet is echt een draakje
Jij bedoelt een appelflapquote:Op zondag 9 april 2023 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
andersom. met bladerdeeg heet het een appelflap, met ander beslag en dan gefrituurd heet het een beignet.
ik ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 9 april 2023 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Appelbeignets maak je met bladerdeeg
Anders heb je appelflappen ( met oliebollenbeslag)
En janet is echt een draakje
nee, echt niet.quote:Op zondag 9 april 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bedoelt een appelflap
Bladerdeeg met appel instukjes en dan in de oven
Maar een schijf appel door oliebollenbeslag noem je ook een appelflap
Appelbeignets is echt met bladerdeeg
Maar de oven gaat niet open. Dat in geen gevalquote:Op zondag 9 april 2023 09:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens
Ze krijgt van Wendy nu te horen dat ze zich niet overal mee moet bemoeien... nu duurt het 2x 40 minuten omdat Janet gehoord had dat ze om 11 uur klaar moesten zijn...... was een geintje aan tafel....
Inderdaad,doe eens lief Janet.quote:Op zondag 9 april 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik haat de manier waarop Janet nee,nee,nee,nee zegt...
https://www.google.com/se(...)vid:-1kK437mZWw,st:0quote:Op zondag 9 april 2023 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, echt niet.
beignets eet je met oud en nieuw en dat is dan in de olie gebakken.
appelflappen zijn met bladerdeeg.
maakt het uit allemaal, hier moeten ze roeien met de riemen die ze hebben en dat vind ik best knapquote:Op zondag 9 april 2023 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, echt niet.
maakt het uit allemaal, hier moeten ze roeien met de riemen die ze hebben en dat vind ik best knapquote:Op zondag 9 april 2023 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, echt niet.
nee want dan zakt de boel in elkaar die er nu in staanquote:Op zondag 9 april 2023 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
Maar de oven gaat niet open. Dat in geen geval
En dan gaan ze ineens heel anders smaken?quote:Op zondag 9 april 2023 09:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nee want dan zakt de boel in elkaar die er nu in staan
laat ieder toch zijn eigen boterham besmerenquote:Op zondag 9 april 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
Voorgesmeerde boterhammen
Ow met smeerkaas
En daar boter onder brrrrr
ik begrijp dat gevit op Janet niet zo goed, Wendy staat zich overal mee te bemoeien, Janet zit in haar "werkmodus" en moet zich overal voor verantwoorden en kan geen goed doen, leuk dat we allemaal anders tegen dingen aan kijken maar dat maakt t ook leukquote:Op zondag 9 april 2023 09:50 schreef pingu66 het volgende:
Janet is echt soms een lompe koe,die niks van een ander aanneemt. Alleen op haar manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 9 april 2023 09:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, dit was de laatste nog van gisteravond ......![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht Wendy - 8 april 2023.De som die Jeff en GJ ook hadden met een andere opdrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De FEBO is echt luiThinking is difficult, that’s why most people judge
Staat er niet en bord met ‘BAR weinig‘ ofzo bij?quote:Op zondag 9 april 2023 09:56 schreef Frummelie het volgende:
Oooh de bar wordt ook neergezet d'r is dus ook drank strakjes...
Dat werkt lekker voor de opdracht...
als t er niet uit ziet is het ook zonde van je werk. Krijg je daar ook weer commentaar op als is de smaak primaquote:Op zondag 9 april 2023 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
En dan gaan ze ineens heel anders smaken?
Ik heb geen idee. Dat maak ik nooit.
Klopt ik vind het ook altijd zo smoezelig blij dat ik het niet hoef te etenquote:Op zondag 9 april 2023 09:58 schreef xsaskiax het volgende:
Zoals Janet het brood staat te 'smeren'.... ze lelt de boter op het brood, half klodder, half niks.. sorry, maar ik zou er niet vrolijk van worden als ik erbij zou zijn... ze gooit de 'gesmeerde' boterhammen op een hoop....
Het is in mijn ogen typische werkwijze van Janet, ze wil alles zelf doen, altijd gehaast, slordig, hummelig.....
Als ze aan het hobbyen is, is het geen probleem, maar dit is wel eten voor anderen.
Het is maar goed dat de andere bewoners haar niet bezig zien, anders denk ik dat er vast en zeker commentaar op zou komen (terecht in mijn ogen)quote:Op zondag 9 april 2023 09:59 schreef humpty het volgende:
[..]
Klopt ik vind het ook altijd zo smoezelig blij dat ik het niet hoef te eten
respect voor Wendy die haar iedere keer weer geduldig zegt wat ze verkeerd aan het doen isquote:
Dat wil ze zelfquote:Op zondag 9 april 2023 10:00 schreef engine het volgende:
Ze staat wel min of meer in haar eentje ontbijt voor 18 te maken
ze wil zich altijd met eten bemoeien, denk dat ze vet zou balen als iemand anders die taak had gekregen.,op de een of andere manier móet janet altijd alles aangeraakt hebben in de keukenquote:
Ze laat geen anderen toe.quote:Op zondag 9 april 2023 10:00 schreef engine het volgende:
Ze staat wel min of meer in haar eentje ontbijt voor 18 te maken
Isaac? Heb stream 2 op mute.quote:Op zondag 9 april 2023 10:12 schreef schizolientje het volgende:
ik hoor er maar 1 rond bazen en opdrachten geven en controleren
Ja snap dat wel met een beschuit en hagelslagquote:Op zondag 9 april 2023 10:18 schreef schizolientje het volgende:
Gok dat Erik niet op bed wil eten, kruimels enz
Ik met Wendy in mijn nek.quote:Op zondag 9 april 2023 10:19 schreef Flow3r het volgende:
ik zou me zo opgejaagd voelen met Janet in de keuken
Erik eet kruimels uit zijn bed.( is een filmpje van)quote:Op zondag 9 april 2023 10:18 schreef schizolientje het volgende:
Gok dat Erik niet op bed wil eten, kruimels enz
Ik stond net zelf in de keuken wat dingen voor te bereiden met de stream aan en was zo blij dat ik geen Janet om me heen hadquote:Op zondag 9 april 2023 10:19 schreef Flow3r het volgende:
ik zou me zo opgejaagd voelen met Janet in de keuken
Zij kan blijven liggen.. is al geweestquote:Op zondag 9 april 2023 10:24 schreef schizolientje het volgende:
Ben ik erg sadistisch als ik nu op een melodietje hoop. Ik zie al die ontbijtjes door de bedden vliegen
Janet heeft alles gesmeerd met boter, hij wil geen boterquote:Op zondag 9 april 2023 10:31 schreef pingu66 het volgende:
Jappie vindt het een ontbijt van niks voor hem.
ik zou dat ook niets vinden, van alles op elkaar gestapeld, boter ( wat ik nooit gebruik) zoetigheden waar ik niet gek op ben enzquote:Op zondag 9 april 2023 10:31 schreef pingu66 het volgende:
Jappie vindt het een ontbijt van niks voor hem.
Zeikerd, iemand heeft zijn best gedaan eens iets leuks voor een ander te doen en er wordt weer gezeurd. Ondankbare hondquote:Op zondag 9 april 2023 10:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Janet heeft alles gesmeerd met boter, hij wil geen boter
Jappie heeft toch vis en boter allergie?quote:Op zondag 9 april 2023 10:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeikerd, iemand heeft zijn best gedaan eens iets leuks voor een ander te doen en er wordt weer gezeurd. Ondankbare hond
Als hij een allergie heeft voor wat er op zijn bordje ligt snap ik het welquote:Op zondag 9 april 2023 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie heeft toch vis en boter allergie?
Wat boeit dat toch, dat hij kruimels eet uit zijn bed? Dat Erik anders is dan de gemiddelde in jullie ogen perfecte mens, moet toch niet uitmaken? Of wij allemaal perfect zijn!! Respecteer, dat er ook mensen zijn die anders leven. Snap dat gezever er niet over.quote:Op zondag 9 april 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik eet kruimels uit zijn bed.( is een filmpje van)
eens.quote:Op zondag 9 april 2023 10:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat boeit dat toch, dat hij kruimels eet uit zijn bed? Dat Erik anders is dan de gemiddelde in jullie ogen perfecte mens, moet toch niet uitmaken? Of wij allemaal perfect zijn!! Respecteer, dat er ook mensen zijn die anders leven. Snap dat gezever er niet over.
Dag in, dag uit, alle 'fouten' van Erik worden de hele dag door herhaald.quote:Op zondag 9 april 2023 10:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat boeit dat toch, dat hij kruimels eet uit zijn bed? Dat Erik anders is dan de gemiddelde in jullie ogen perfecte mens, moet toch niet uitmaken? Of wij allemaal perfect zijn!! Respecteer, dat er ook mensen zijn die anders leven. Snap dat gezever er niet over.
Zo vermoeiend idd. Of wij allemaal perfect zijn.quote:Op zondag 9 april 2023 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dag in, dag uit, alle 'fouten' van Erik worden de hele dag door herhaald.
Inlevingsvermogen = 0
Daar kan je de regie voor bedanken die daar maar al te graag op inzoemt, nooit eens wegdraaien bij Erik, wel bij anderen , triestquote:Op zondag 9 april 2023 10:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Boter allergie?!?!?!quote:Op zondag 9 april 2023 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie heeft toch vis en boter allergie?
Wij bepalen niet wie er op stream komt.quote:Op zondag 9 april 2023 10:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daar kan je de regie voor bedanken die daar maar al te graag op inzoemt, nooit eens wegdraaien bij Erik, wel bij anderen , triest
ja duhhquote:Op zondag 9 april 2023 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij bepalen niet wie er op stream komt.
Mensen moeten gewoon eens respecteren, dat er ook mensen zijn, die niet zo perfect zijn als hunzelf. Laat de regie maar lekker hun gang gaan.quote:Op zondag 9 april 2023 10:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daar kan je de regie voor bedanken die daar maar al te graag op inzoemt, nooit eens wegdraaien bij Erik, wel bij anderen , triest
Erik maakt TV en is anders dus zijn ze daar geobsedeerd mee bezig. Ik vind het wel lollig.quote:Op zondag 9 april 2023 10:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel goed gaan maar moet je dit soort fratsen op het werk eens gaan proberenquote:Op zondag 9 april 2023 10:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat is toch gauw 4 meter hoog hoe ze staan te werken. Vind het maar link
Dan heb je de arbo op je nek inplaats van Jappiequote:Op zondag 9 april 2023 10:50 schreef engine het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel goed gaan maar moet je dit soort fratsen op het werk eens gaan proberen
JW gister ook al op zijn laagste gewicht in de loods.quote:Op zondag 9 april 2023 10:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff geeft aan, dat hij voor het eerst onder de 70kilo weegt. Is ook weinig gezien zijn lengte.
Die tussendoortjes, die ze thuis wel eten naar alle waarschijnlijkheid, missen ze daar. Daar val je wel vanaf, als die extra calorieën niet meer binnen komen.quote:Op zondag 9 april 2023 10:54 schreef engine het volgende:
[..]
JW gister ook al op zijn laagste gewicht in de loods.
Zo simpel is het @Kenziquote:Op zondag 9 april 2023 10:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die tussendoortjes, die ze thuis wel eten naar alle waarschijnlijkheid, missen ze daar. Daar val je wel vanaf, als die extra calorieën niet meer binnen komen.
Vanmiddagquote:
En het steevast "draaien" blijven noemen... op play drukken en stoer kijkenquote:Op zondag 9 april 2023 11:02 schreef engine het volgende:
Marciano gaat zo nog even oefenen met draaien. "ik moet die shit rocken vanavond".
quote:Op zondag 9 april 2023 11:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het steevast "draaien" blijven noemen... op play drukken en stoer kijken
De vorige stelling is nog niet afgelostquote:
Ook wel terecht. Eerst het één afbetalen, dan pas aan het ander denken.quote:Op zondag 9 april 2023 11:21 schreef engine het volgende:
[..]
De vorige stelling is nog niet afgeloster klinkt weerstand deze keer
Ciano heeft ook wel gelijk. Het wordt toch wel gekocht. Moeten ze zorgen dat de stelling niet doorgaat.quote:Op zondag 9 april 2023 11:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook wel terecht. Eerst het één afbetalen, dan pas aan het ander denken.
Hij heeft zeer zeker een puntquote:Op zondag 9 april 2023 11:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ciano heeft ook wel gelijk. Het wordt toch wel gekocht. Moeten ze zorgen dat de stelling niet doorgaat.
Probleem is dat eten en drinken niet zomaar uit de prijzenpot kunnen (zonder x25 voor elke euro). Tabak welquote:Op zondag 9 april 2023 11:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Als ik deze discussie hoor, deel al het geld door aantal bewoners, de rokers koken hun eigen potje en roken en drinken van hun budget en de niet rokers hebben ook een eigen budget..
Sterker nog, de vorige 2 zijn nog niet afgelost.quote:Op zondag 9 april 2023 11:21 schreef engine het volgende:
[..]
De vorige stelling is nog niet afgeloster klinkt weerstand deze keer
Tegen anderen zeggen dat ze wat moeten doen of zeggen zodat hij zelf niet teveel hoeft te doen of te zeggen.quote:Op zondag 9 april 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Het is jammer dat Isaac er weer met loze kreten bij staat te papegaaien wat al tig keer gezegd is, alsof hij het allemaal wel even zal regelen of al geregeld heeft
Dat snoep komt er steeds niet, dan maar roken.quote:Op zondag 9 april 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy is hypocriet want ze rookt gewoon mee en dan ook nog snoep zeker.
Er was er maar 1, die van Kim. Die staat nog open. Isaac zegt net nog, ze mogen blij zijn dat we er de vorige keer geen nieuwe bij gedaan hebben anders zaten ze nu rond de 750 achterstond op snoep.quote:Op zondag 9 april 2023 11:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterker nog, de vorige 2 zijn nog niet afgelost.
En regelen doet hij, na elke verdienopdracht die de stem heeft aangekondigd en de regels heeft uitgelegd, niet de manager roept maar hij "Ok mensen allemaal luisteren, we gaan het zo doen"quote:Op zondag 9 april 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Het is jammer dat Isaac er weer met loze kreten bij staat te papegaaien wat al tig keer gezegd is, alsof hij het allemaal wel even zal regelen of al geregeld heeft
Ze hoeft geen tabak, maar als het er wel is rookt ze mee.quote:Op zondag 9 april 2023 11:33 schreef xsaskiax het volgende:
Kenzy is een verschrikkelijke hypocriet...... vorige keer stond ze ook op rood, maar wel ondertussen een pot shag opeisen, meeroken met Jan en Alleman en dan glashard zeggen: ohhhhhhh maar als het er niet is vind ik het niet erg hoorrrrrrrr..... ik ga wéér op rood staan.....
Ze hadden moeten zeggen: jij op rood, dan ook geen shag
Je ziet haar dagelijks staan roken
En Isaac staat altijd op groen bij die stelling. en ZE daar valt ook Marciano onderquote:Op zondag 9 april 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er was er maar 1, die van Kim. Die staat nog open. Isaac zegt net nog, ze mogen blij zijn dat we er de vorige keer geen nieuwe bij gedaan hebben anders zaten ze nu rond de 750 achterstond op snoep.
Een natuurkundeboek vergelijken met tabakquote:Op zondag 9 april 2023 11:33 schreef engine het volgende:
Nu Babbel en Rupie erover smiespelenDit gaat de hele dag beheersen.
Nou dan snap ik niet waar iedereen zich druk om maakt. Gewoon kopen 1000 euro meer of minder maakt dan ook niet meer uit, maar wel een hoop minder sacherijnige mensen. De rokers discussie is een eeuwigequote:Op zondag 9 april 2023 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Probleem is dat eten en drinken niet zomaar uit de prijzenpot kunnen (zonder x25 voor elke euro). Tabak wel
En de huishoudpot is te leeg om persoonlijk eten en drinken daaruit op te vangen zonder 'normaal eten en drinken' in de weg te zitten..
Het prijzengeld is toch evengoed van haar?quote:Op zondag 9 april 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
Wat is die Kenzy toch een vreselijk eng kind...brrrr wel boekjes om te studeren van de pot.... mooi mee roken... en dan gewoon op rood gaan staan... vieze egotripper... geen shag met voor Kenzy... opzouten.
Minder shagrijnige mensenquote:Op zondag 9 april 2023 11:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Nou dan snap ik niet waar iedereen zich druk om maakt. Gewoon kopen 1000 euro meer of minder maakt dan ook niet meer uit, maar wel een hoop minder sacherijnige mensen. De rokers discussie is een eeuwige
Als er geld is wordt het altijd eerst in evenementen die de manager leuk vindt gestoken, in plaats van dat ze voor 25 euro snoep kopen..... het geld wordt echt niet alleen in eten en drinken gestokenquote:Op zondag 9 april 2023 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Vind nog steeds dat die stelling met het snoep het hele idee achter tabak uit de prijzenpot zinloos heeft gemaakt. Doel was juist de huishoudpot ermee te ontzien. Maar mede door de 'ik wil wat jij hebt en anders iets anders'-cultuur die er toen heerste is deze situatie ontstaan.
Maar goed, ze hebben er toen over gestemd en nu 3 managers verder is die snoepshit nog niet ingelost, dat vind ik dan ook weer niet kloppen..
Moet je er wel zin in hebben en dat heeft Babbel duidelijk niet.quote:Op zondag 9 april 2023 11:39 schreef pingu66 het volgende:
Wel grappig om te ien hoe verslaafd iedereen is. Ik neem aan dat ze dit van te voren wel bedacht hebben dat er geen rookwaar zou zijn.
Tja stoppen met roken is niet makkelijk maar ook niet onhaalbaar
Ik vind daar eigenlijk niets hypocriets aan, voor haar hoeft roken blijkbaar niet echt, maar als het er is rookt ze er wel van, wat niet heel raar is omdat het geld waarvan het betaald is ook van haar is.quote:Op zondag 9 april 2023 11:33 schreef xsaskiax het volgende:
Kenzy is een verschrikkelijke hypocriet...... vorige keer stond ze ook op rood, maar wel ondertussen een pot shag opeisen, meeroken met Jan en Alleman en dan glashard zeggen: ohhhhhhh maar als het er niet is vind ik het niet erg hoorrrrrrrr..... ik ga wéér op rood staan.....
Ze hadden moeten zeggen: jij op rood, dan ook geen shag
Je ziet haar dagelijks staan roken
Dat is jouw mening, ik heb de mijne...quote:Op zondag 9 april 2023 11:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het prijzengeld is toch evengoed van haar?
Als er geen tabak is, dan zeikt ze ook niet.
Nou ja, het is meer een feit.quote:Op zondag 9 april 2023 11:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik heb de mijne...
Veel van de evenementen betalen ze met het geld van de prijzenpot.quote:Op zondag 9 april 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als er geld is wordt het altijd eerst in evenementen die de manager leuk vindt gestoken, in plaats van dat ze voor 25 euro snoep kopen..... het geld wordt echt niet alleen in eten en drinken gestoken
Ja precies, had dus in principe al lang opgelost kunnen zijn.quote:Op zondag 9 april 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als er geld is wordt het altijd eerst in evenementen die de manager leuk vindt gestoken, in plaats van dat ze voor 25 euro snoep kopen..... het geld wordt echt niet alleen in eten en drinken gestoken
Ik bedoelde het (soms overdadige) eten en drinken voor het ene evenement dat de manager dan organiseert, geen rekening houdend met het snoep (of zoals van de week met het feit dat er iemand jarig is, dat hoeft maar een paar euro te zijn)quote:Op zondag 9 april 2023 11:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Veel van de evenementen betalen ze met het geld van de prijzenpot.
Dat met de verjaardagen klopt, voor de 1 bakken ze een taart, de ander krijgt een slap handje.quote:Op zondag 9 april 2023 11:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik bedoelde het (soms overdadige) eten en drinken voor het ene evenement dat de manager dan organiseert, geen rekening houdend met het snoep (of zoals van de week met het feit dat er iemand jarig is, dat hoeft maar een paar euro te zijn)
Ze rookt nu gratis😉quote:Op zondag 9 april 2023 11:40 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je er wel zin in hebben en dat heeft Babbel duidelijk niet.
Nee we zitten nog in de voorbeschouwing.quote:Op zondag 9 april 2023 11:59 schreef Setje72 het volgende:
Goedemiddag..is er al gestemd over het roken?
Hoop dat er meer op rood staan...dan krijg je echt oorlog daarquote:Op zondag 9 april 2023 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nee we zitten nog in de voorbeschouwing.
Met dat soort dingen vraag ik mij altijd af hoe groot is de bemoeienis van achter.quote:Op zondag 9 april 2023 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Buiten wordt alles klaar gezet voor de paasmarkt en binnen wordt gekaart.
Dat denk ik ook wel maar dat vraag ik mij bij alle evenementen eigenlijk afquote:Op zondag 9 april 2023 12:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat soort dingen vraag ik mij altijd af hoe groot is de bemoeienis van achter.
Denk als die er niet is, ze een paar eitjes hadden verstopt, that's it.
en ze ruikt de stank overal, komt door de rijst en frituurquote:Op zondag 9 april 2023 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mirthe vertelt dat ze ook al zo winderig is
Gisteren stond er ook voornamelijk lucht op het menuquote:Op zondag 9 april 2023 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mirthe vertelt dat ze ook al zo winderig is
Dat verklaart het één en anderquote:Op zondag 9 april 2023 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren stond er ook voornamelijk lucht op het menu
Dit was nog wel een hele simpelequote:
Ze hebben dus schijt aan allesquote:Op zondag 9 april 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Zoë is verbaasd ze zat te poepen en ze deden het gewoon ( muziekje af laten gaan)
Letterlijk en figuurlijkquote:
Van Mori was het al zeker dat ze niet zou slagen, met oefenen wist ze bij wijze van spreken nog niet eens 1+1= op te lossen.quote:
Nieuwe bewoner?quote:Op zondag 9 april 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat JiWi er een stuk relaxter en vrolijker uit ziet de laatste dagen.
Te sneu dat men dit niet eens kanquote:Op zondag 9 april 2023 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van Mori was het al zeker dat ze niet zou slagen, met oefenen wist ze bij wijze van spreken nog niet eens 1+1= op te lossen.
Hij is ontEstherdquote:Op zondag 9 april 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat JiWi er een stuk relaxter en vrolijker uit ziet de laatste dagen.
Is wel makkelijk zeggen vanaf deze kant... als je daar staat is alles anders..quote:
OMG...quote:Op zondag 9 april 2023 13:04 schreef greysbones het volgende:
https://lovereality.nl/zi(...)ynP_YOGLuWLZ6TCAbbBM
Voor de liefhebbers van Berend
Grappig mens maar ze toont totaal geen inzet bij de opdrachten en dat vind ik dan toch behoorlijk egoistisch.quote:Op zondag 9 april 2023 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van Mori was het al zeker dat ze niet zou slagen, met oefenen wist ze bij wijze van spreken nog niet eens 1+1= op te lossen.
zoe ookquote:Op zondag 9 april 2023 13:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Grappig mens maar ze toont totaal geen inzet bij de opdrachten en dat vind ik dan toch behoorlijk egoistisch.
Nog niet..quote:
Ik hoop meequote:Op zondag 9 april 2023 13:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat ze niet doorgaat en er flink wat tegenstand komt
Ik heb ook niet het idee dat de rokers een poging doen om dan iig minder te roken zodat er minder uit de pot hoeft.quote:Op zondag 9 april 2023 13:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat ze niet doorgaat en er flink wat tegenstand komt
Waarom zouden ze? Er komt zo makkelijk nieuwe shag dat ze niet bepaald zuinig hoeven te zijn.quote:Op zondag 9 april 2023 13:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat de rokers een poging doen om dan iig minder te roken zodat er minder uit de pot hoeft.
Daarom hoop ik dat het nu een keer niet doorgaat.quote:Op zondag 9 april 2023 14:00 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Er komt zo makkelijk nieuwe shag dat ze niet bepaald zuinig hoeven te zijn.
En dan die rare spillenpootjes daaronder, best vreemde lichaamsbouw.quote:Op zondag 9 april 2023 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
Mister Narcissus is not amused Babbel moet de foto nemen
[ afbeelding ]
Ik vind het wel iets zieligs hebben, een kerel van 40 met een doodskop op de achterkant en Gamble op de voorkant met vleugeltjesquote:Op zondag 9 april 2023 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
Mister Narcissus is not amused Babbel moet de foto nemen
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar een lichaam vol vieze zwarte vlekkenquote:Op zondag 9 april 2023 14:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets zieligs hebben, een kerel van 40 met een doodskop op de achterkant en Gamble op de voorkant met vleugeltjes![]()
als ie ooit stopt met trainen is het een dun mannetje met een dikke buik, gelukkig dat ie een haartransplantatie gedaan heeft anders was ie nog kaal geweest ookquote:Op zondag 9 april 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een lichaam vol vieze zwarte vlekken
Symmetrisch trainen moet men óók leren, niet alleen grote groepen oppompenquote:Op zondag 9 april 2023 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan die rare spillenpootjes daaronder, best vreemde lichaamsbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |