Ik vind daar eigenlijk niets hypocriets aan, voor haar hoeft roken blijkbaar niet echt, maar als het er is rookt ze er wel van, wat niet heel raar is omdat het geld waarvan het betaald is ook van haar is.quote:Op zondag 9 april 2023 11:33 schreef xsaskiax het volgende:
Kenzy is een verschrikkelijke hypocriet...... vorige keer stond ze ook op rood, maar wel ondertussen een pot shag opeisen, meeroken met Jan en Alleman en dan glashard zeggen: ohhhhhhh maar als het er niet is vind ik het niet erg hoorrrrrrrr..... ik ga wéér op rood staan.....
Ze hadden moeten zeggen: jij op rood, dan ook geen shag
Je ziet haar dagelijks staan roken
Dat is jouw mening, ik heb de mijne...quote:Op zondag 9 april 2023 11:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het prijzengeld is toch evengoed van haar?
Als er geen tabak is, dan zeikt ze ook niet.
Nou ja, het is meer een feit.quote:Op zondag 9 april 2023 11:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik heb de mijne...
Veel van de evenementen betalen ze met het geld van de prijzenpot.quote:Op zondag 9 april 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als er geld is wordt het altijd eerst in evenementen die de manager leuk vindt gestoken, in plaats van dat ze voor 25 euro snoep kopen..... het geld wordt echt niet alleen in eten en drinken gestoken
Ja precies, had dus in principe al lang opgelost kunnen zijn.quote:Op zondag 9 april 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als er geld is wordt het altijd eerst in evenementen die de manager leuk vindt gestoken, in plaats van dat ze voor 25 euro snoep kopen..... het geld wordt echt niet alleen in eten en drinken gestoken
Ik bedoelde het (soms overdadige) eten en drinken voor het ene evenement dat de manager dan organiseert, geen rekening houdend met het snoep (of zoals van de week met het feit dat er iemand jarig is, dat hoeft maar een paar euro te zijn)quote:Op zondag 9 april 2023 11:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Veel van de evenementen betalen ze met het geld van de prijzenpot.
Dat met de verjaardagen klopt, voor de 1 bakken ze een taart, de ander krijgt een slap handje.quote:Op zondag 9 april 2023 11:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik bedoelde het (soms overdadige) eten en drinken voor het ene evenement dat de manager dan organiseert, geen rekening houdend met het snoep (of zoals van de week met het feit dat er iemand jarig is, dat hoeft maar een paar euro te zijn)
Ze rookt nu gratis😉quote:Op zondag 9 april 2023 11:40 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je er wel zin in hebben en dat heeft Babbel duidelijk niet.
Nee we zitten nog in de voorbeschouwing.quote:Op zondag 9 april 2023 11:59 schreef Setje72 het volgende:
Goedemiddag..is er al gestemd over het roken?
Hoop dat er meer op rood staan...dan krijg je echt oorlog daarquote:Op zondag 9 april 2023 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nee we zitten nog in de voorbeschouwing.
Met dat soort dingen vraag ik mij altijd af hoe groot is de bemoeienis van achter.quote:Op zondag 9 april 2023 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Buiten wordt alles klaar gezet voor de paasmarkt en binnen wordt gekaart.
Dat denk ik ook wel maar dat vraag ik mij bij alle evenementen eigenlijk afquote:Op zondag 9 april 2023 12:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat soort dingen vraag ik mij altijd af hoe groot is de bemoeienis van achter.
Denk als die er niet is, ze een paar eitjes hadden verstopt, that's it.
en ze ruikt de stank overal, komt door de rijst en frituurquote:Op zondag 9 april 2023 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mirthe vertelt dat ze ook al zo winderig is
Gisteren stond er ook voornamelijk lucht op het menuquote:Op zondag 9 april 2023 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mirthe vertelt dat ze ook al zo winderig is
Dat verklaart het één en anderquote:Op zondag 9 april 2023 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren stond er ook voornamelijk lucht op het menu
Dit was nog wel een hele simpelequote:
Ze hebben dus schijt aan allesquote:Op zondag 9 april 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Zoë is verbaasd ze zat te poepen en ze deden het gewoon ( muziekje af laten gaan)
Letterlijk en figuurlijkquote:
Van Mori was het al zeker dat ze niet zou slagen, met oefenen wist ze bij wijze van spreken nog niet eens 1+1= op te lossen.quote:
Nieuwe bewoner?quote:Op zondag 9 april 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat JiWi er een stuk relaxter en vrolijker uit ziet de laatste dagen.
Te sneu dat men dit niet eens kanquote:Op zondag 9 april 2023 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van Mori was het al zeker dat ze niet zou slagen, met oefenen wist ze bij wijze van spreken nog niet eens 1+1= op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |