Dat denk ik ook wel maar dat vraag ik mij bij alle evenementen eigenlijk afquote:Op zondag 9 april 2023 12:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat soort dingen vraag ik mij altijd af hoe groot is de bemoeienis van achter.
Denk als die er niet is, ze een paar eitjes hadden verstopt, that's it.
en ze ruikt de stank overal, komt door de rijst en frituurquote:Op zondag 9 april 2023 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mirthe vertelt dat ze ook al zo winderig is
Gisteren stond er ook voornamelijk lucht op het menuquote:Op zondag 9 april 2023 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mirthe vertelt dat ze ook al zo winderig is
Dat verklaart het één en anderquote:Op zondag 9 april 2023 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren stond er ook voornamelijk lucht op het menu
Dit was nog wel een hele simpelequote:
Ze hebben dus schijt aan allesquote:Op zondag 9 april 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Zoë is verbaasd ze zat te poepen en ze deden het gewoon ( muziekje af laten gaan)
Letterlijk en figuurlijkquote:
Van Mori was het al zeker dat ze niet zou slagen, met oefenen wist ze bij wijze van spreken nog niet eens 1+1= op te lossen.quote:
Nieuwe bewoner?quote:Op zondag 9 april 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat JiWi er een stuk relaxter en vrolijker uit ziet de laatste dagen.
Te sneu dat men dit niet eens kanquote:Op zondag 9 april 2023 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van Mori was het al zeker dat ze niet zou slagen, met oefenen wist ze bij wijze van spreken nog niet eens 1+1= op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |