sorry hoor met hun specilale produkten iedereen gelijk voor de wetquote:Op zondag 9 april 2023 08:39 schreef greysbones het volgende:
Maar de pot van Rupie is gewoon verdeeld over de rokers
Niet weer verstopt of ingepikt
En wendy vond dat Babs het wel moest zeggen, van de speciale deo etc
De bro’s ( tiano en ice ) schijnen ook een wensenlijst doorzet hebben gegeven
Ik doe het meestal ook met een glas of mokquote:Op zondag 9 april 2023 08:58 schreef schizolientje het volgende:
Janet is ook vindingrijk, een dekseltje van iets om rondjes uit t deeg te steken, een plamuurmes om t deeg los te steken enz. Niets dure kookwinkels voor al dat bak gedoe
Niet hard niezen dusquote:Op zondag 9 april 2023 09:09 schreef engine het volgende:
Het zijn wel heel dunne plakjes voor appelbeignets.
Ik was net aan het bedenken hoe ik het kon postenquote:Op zondag 9 april 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik haat de manier waarop Janet nee,nee,nee,nee zegt...
Ik kon het ook niet laten... inderdaad zo bitchy, is gewoon niet nodig bahquote:Op zondag 9 april 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was net aan het bedenken hoe ik het kon posten
Bitchy als ze zo doet
Ik frituur ze ook in de zonnebloem olie jaquote:Op zondag 9 april 2023 09:28 schreef engine het volgende:
M'n moeder frituurde ze altijd maar ze gaan in de oven begrijp ik.
Nou respect hoor, ik zou af en toe een sneer terug geven..quote:Op zondag 9 april 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
En wendy heeft vaak alle geduld met Janet
Ja ik bedoelde ook waarom niet, lijkt mij wel lekkerder..quote:
Omdat je dan zonnebloem olie moet hebben en die kost zo’n 3 a4 euro per flesquote:Op zondag 9 april 2023 09:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook waarom niet, lijkt mij wel lekkerder..
Hhmm, dat is wel duur jaquote:Op zondag 9 april 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat je dan zonnebloem olie moet hebben en die kost zo’n 3 a4 euro per fles
X 6
Tis ook geen bladerdeegquote:
Lijkt idd op zandkoekjes deegquote:Op zondag 9 april 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis ook geen bladerdeeg
Maar zandkoekjes deeg
( tenminste ik weet niet of ze losse gist hebben)
Appelbeignets maak je met bladerdeegquote:Op zondag 9 april 2023 09:36 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Even een 'technische' reactie van mijn kant
Met 'deeg' doe ik ze in de oven, maar met Koopmans oliebollenmix, daar haal ik ze doorheen en gaan ze in de zonnebloemolie (met oud en nieuw)
Sorry wat is Janet smoezelig en echt niet die lieverd, ja als ze haar zin krijgt doet ze lief, maar wee oh wee als iemand tegen haar ingaat, dan is het een furie hoor!
andersom. met bladerdeeg heet het een appelflap, met ander beslag en dan gefrituurd heet het een beignet.quote:Op zondag 9 april 2023 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Appelbeignets maak je met bladerdeeg
Anders heb je appelflappen ( met oliebollenbeslag)
En janet is echt een draakje
Jij bedoelt een appelflapquote:Op zondag 9 april 2023 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
andersom. met bladerdeeg heet het een appelflap, met ander beslag en dan gefrituurd heet het een beignet.
ik ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 9 april 2023 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Appelbeignets maak je met bladerdeeg
Anders heb je appelflappen ( met oliebollenbeslag)
En janet is echt een draakje
nee, echt niet.quote:Op zondag 9 april 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bedoelt een appelflap
Bladerdeeg met appel instukjes en dan in de oven
Maar een schijf appel door oliebollenbeslag noem je ook een appelflap
Appelbeignets is echt met bladerdeeg
Maar de oven gaat niet open. Dat in geen gevalquote:Op zondag 9 april 2023 09:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens
Ze krijgt van Wendy nu te horen dat ze zich niet overal mee moet bemoeien... nu duurt het 2x 40 minuten omdat Janet gehoord had dat ze om 11 uur klaar moesten zijn...... was een geintje aan tafel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |