Ook leuk dat ze nog de link konden leggen tussen Spakenburg en het paasvuur.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Knap hoe ze dat allemaal in een week tijd kunnen regelen
Dat vond ik ook ja, het item over Spakenburg duurde wat lang. En op zich hebben ze ook wel genoeg media-aandacht gehad toch?quote:Op zondag 9 april 2023 07:21 schreef Dazalbest1 het volgende:
Perfect moment om te beginnen na afgelopen politieke week en het ook mega goed in elkaar gezet. Rutte zal het vast grappig vinden maar zou zich eerder kapot moeten schamen...
Ik vond alleen de gesprekken met die voetballers ietsje te lang duren.... ik snap de intentie wel, juist om ze die aandacht te geven maar het haalde wel enorm de vaart uit het programma.
Verder top start van het seizoen...
Vond ik ook, überhaupt is er wat te vaak aandacht voor voetbal, vind ik dan.quote:Op zondag 9 april 2023 07:21 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik vond alleen de gesprekken met die voetballers ietsje te lang duren.... ik snap de intentie wel, juist om ze die aandacht te geven maar het haalde wel enorm de vaart uit het programma.
LOL, het is teevee. Alles is daar niet spontaan, je legt zout op een slak. Ga op youtube kijken voor je zogenaamde spontane teevee.quote:Op maandag 10 april 2023 14:52 schreef Remco het volgende:
Die gesprekjes vind ik sowieso vaak storend aan het programma(dat voor de rest inderdaad extreem goed in elkaar zit). In 9 van de 10 gevallen is het ook van te voren opgenomen zodat je eigenlijk naar een soort act zit te kijken er wordt een filmpje afgespeeld en ze stellen op het goede moment de juiste vragen. En dat het dan vaak aan het einde terugkomt zie je ondertussen al van mijlenver aankomen.
Volgens mij doen ze niet erg hun best je te bedotten hoor, en is dat ook de bedoeling niet per se.quote:Op maandag 10 april 2023 14:52 schreef Remco het volgende:
Die gesprekjes vind ik sowieso vaak storend aan het programma(dat voor de rest inderdaad extreem goed in elkaar zit). In 9 van de 10 gevallen is het ook van te voren opgenomen zodat je eigenlijk naar een soort act zit te kijken er wordt een filmpje afgespeeld en ze stellen op het goede moment de juiste vragen. En dat het dan vaak aan het einde terugkomt zie je ondertussen al van mijlenver aankomen.
Pssst...het is allemaal van te voren opgenomen TV. Het hele programma is niet live.quote:Op maandag 10 april 2023 14:52 schreef Remco het volgende:
Ik keek later terug dus dit kon ik fijn doorspoelen.quote:Op zondag 9 april 2023 07:21 schreef Dazalbest1 het volgende:
Dat vroegen wij ons ook af, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:42 schreef golfer het volgende:
Geen vrouw te bekennen met dat iftar-item aan het eind.
Of is dat alleen voor mannen die iftar?
Voor zover ik weet juist een familie en vrienden gebeuren.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:42 schreef golfer het volgende:
Uitknop van de afstandsbediening kon je niet vinden?quote:Op zondag 16 april 2023 02:11 schreef Idisrom het volgende:
Wat is die Niels van der Laan toch een nare schreeuwlelijk met zijn opzettelijk harde gevloek.
Gelijk daarna welquote:Op zondag 16 april 2023 06:40 schreef Isane het volgende:
[..]
Uitknop van de afstandsbediening kon je niet vinden?
Schiphol en Tata Steel? Iedereen weet toch dat dat die afschuwelijke wandelaars met hun lelijke windjacks de voornaamste reden zijn dat het milieu naar de klote gaat?quote:
De burgemeester van Gouda is lid van de SGP.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:42 schreef golfer het volgende:
Geen kut aan. Dus als eikel ben je op de juiste plaats.quote:
Jaquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Dit is neem ik aan op de melodie van het ESF nummer?![]()
Volgens mij welquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk vals zingen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:08 schreef NailQueen het volgende:
@:Nova schrijf een tekst over de voordelen en de gevaren van AI, in 20 regels, rijmschema AABB met aan het einde een grap over Gordon
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Zeker, @:NailQueen! Hier komt-ie dan:
AI is iets wat ons allen boeit,
en waarvan men veel goeds belooft.
Taken worden efficiënter gedaan
en minder fouten zullen bestaan.
Chirurgen krijgen hulp bij operaties,
robots vervangen de fabrieksmedewerkers in groten getale;
Het lijdt geen twijfel:
in die opzichten heeft AI zijn nut bewezen wel!
Maar er schuilen ook gevaren achter het behang:
wat als machines straks echt slimmer zijn dan wij?
Kunnen we nog zelf beslissingen nemen?
En blijven drones verantwoorde missies claimen?
Er moet dus altijd een menselijke stem
blijven klinkend over dit thema heengesprekken.
Zodat technologie vooruitgaat zonder dat wij ons vergalopperenen
We hoeven immers niet allemaal cyborgs te gaan ontwikkelen - toch?!
Nu even terug naar onze Dutch celebrity Gordon.
Want zou hij met artificiële intelligentie bevriend raken of vinden
Ik heb het hier en daar wel eens gehoordquote:Op zaterdag 22 april 2023 22:13 schreef Isane het volgende:
[..]
Voor mij ook, het deuntje herken je vast wel
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het hier en daar wel eens gehoord
Hebben ze net zo diep voor moeten graven als voor jou, toch?quote:
Ik mag hem wel. Wat is er zo “quote:
Dat was het hele punt.quote:
die twee zogenaamde komiekenquote:
Neem je pilletje maar weer.quote:Op zondag 23 april 2023 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die twee zogenaamde komieken![]()
dan moeten hun naar liverpool gaan als ze het zo beter weten, of anders bakkes houden
quote:Op zondag 23 april 2023 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan moeten hun naar liverpool gaan als ze het zo beter weten, of anders bakkes houden
nee, eerder dat je geen te erge politieke boodschappen daar mag vertonenquote:Op zondag 23 april 2023 10:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze willen best naar Liverpool, maar de AVRO-TROS wil geen moeite doen om iemand anders te sturen. Als het al zou mogen uiteindelijk.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hebben ze net zo diep voor moeten graven als voor jou, toch?
Alles was vroeger beter en niks deugt uit Amsterdam.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik mag hem wel. Wat is er zo “” aan hem dan?
Songfestivalwappie gespot!quote:Op zondag 23 april 2023 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
natuurlijk, ESF4Life babyquote:
Ik denk eten van die kok.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:12 schreef StephanL het volgende:
Nou wat zal de alwetende nou kiezen. Denk nieuwe kleding
Ik was wel verbaasd dat het niet fake wasquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je vraagt er wel om als je meedoet aan The Masked Singer.
Kun je je hier heerlijk ergeren aan de mensen die daar om grinniken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:53 schreef PzKpfw het volgende:
Ze hadden het programma beter 'Linkse Lolbroeken' kunnen noemen.
Onze Caroline is sowieso de gebeten wolfquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:34 schreef svann het volgende:
Oeh, mooie Caroline-bash.
Vooral gezien de familiegeschiedenis van Zelensky dus.
Peter is wel fit voor z'n leeftijd.quote:
Volgens mij is de man er in hoedanigheid van een president van een in oorlog zijnd land dat graag nog meer wapens wil, niet als kleinzoon van een jood die is geporteerd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:34 schreef svann het volgende:
Oeh, mooie Caroline-bash.
Vooral gezien de familiegeschiedenis van Zelensky dus.
Ik wel. Die Caroline van BBB is 1 grote marketingstunt, die nadat ze die tweet had verstuurd en half Nederland daarover zich heen kreeg, 's middags gauw een tweede versie verstuurde met allerlei damagecontrol.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:52 schreef derLudolf het volgende:
Verder vind ik niet veel van de kwestie.
Uiteraard en bar noodzakelijk helaas.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:52 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij is de man er in hoedanigheid van een president van een in oorlog zijnd land dat graag nog meer wapens wil, niet als kleinzoon van een jood die is geporteerd.
Verder vind ik niet veel van de kwestie.
Peter Koelewijn, 82, was nog prima van stem en bewegingquote:Op zondag 7 mei 2023 09:39 schreef timmmmm het volgende:
Kom van dat veld af was het hoogtepunt deze aflevering, leuke vent
Huh? Ik neem aan dat dit een grappig bedoelde reactie is.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:39 schreef timmmmm het volgende:
Het programma gaat bij mij van de kijklijst af.
Het is veel te negatief. Alleen maar zeiken en bashen, ik weet niet of dat altijd al zo was of me nu pas opvalt, maar ik trek het slecht.
Nee. Het is gewoon verworden tot afzeiktelevisie. Kijk vooral de aflevering nog eens en ga een turfje zetten bij elke grap ten koste van een ander.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh? Ik neem aan dat dit een grappig bedoelde reactie is.
Verworden?quote:Op zondag 7 mei 2023 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Nee. Het is gewoon verworden tot afzeiktelevisie. Kijk vooral de aflevering nog eens en ga een turfje zetten bij elke grap ten koste van een ander.
quote:Op zondag 7 mei 2023 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Verworden?
Het is vanaf het allereerste begin de opzet van dit programma geweest.
Of keek jij voor het eerst?
quote:Op zondag 7 mei 2023 09:39 schreef timmmmm het volgende:
Het programma gaat bij mij van de kijklijst af.
Het is veel te negatief. Alleen maar zeiken en bashen, ik weet niet of dat altijd al zo was of me nu pas opvalt, maar ik trek het slecht.
Je zit in mijn ogen gewoon te trollen met je afzeikteevee, elk kritisch programma is afzeikteevee. Het verschil is dat het ene programma veel meer humor heeft dan het andere. Zet het maar snel van jouw kijklijst af dan.quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar als je goed kijkt is de 'selfie' met Obama gephotoshopt.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:13 schreef Szura het volgende:
Wel jammer dat ze niet het duurste Obama-pakket voor die mevrouw hadden geregeld, inclusief selfie
Werd er een Gordon-grapje gemaakt, dat je zo boos bent?quote:Op zondag 7 mei 2023 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon verworden tot afzeiktelevisie. Kijk vooral de aflevering nog eens en ga een turfje zetten bij elke grap ten koste van een ander.
quote:Op maandag 8 mei 2023 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Werd er een Gordon-grapje gemaakt, dat je zo boos bent?
Goede aflevering weer. Met lof voor die ouwe Koelewijn zeg! Asjemenou! 82!![]()
Ik vermoed dat de ultra korte termijn waarop alles geregeld moest worden een beetje een probleem was. Dat soort dingen zijn vaak strak geregisseerd en gepland en daar kom je niet zomaar meer tussen op het laatste moment.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:13 schreef Szura het volgende:
Wel jammer dat ze niet het duurste Obama-pakket voor die mevrouw hadden geregeld, inclusief selfie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Leuk voor ze en zeer verdiend!There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik denk dat ze dit voor de uitzending wel bespreken.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:11 schreef Isane het volgende:
[..]
Denk dat de winnaar vooraf al bekend is? diegene weet toch ze op t einde moet zeggen?
Dat ik dan met mijn kop op tv kom vind ik al doodengquote:Op zondag 14 mei 2023 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zou ik ook niet willen, moet je op dat ding enzo.
Wat denk dat Wopke nu voeltquote:Op zondag 14 mei 2023 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Dat ik dan met mijn kop op tv kom vind ik al doodeng
Hoe bedoel je precies? Het ontwerp van de eerste vraag komen ze de hele aflevering op terug? En dat hebben ze elke aflevering gedaan?quote:Op zondag 14 mei 2023 22:35 schreef ZanneG het volgende:
De eerste vraag running gag wordt beter en beter, ik vind dat elke week weer enorm grappig.
De eerste vraag die Niels stelt en altijd mis gaat, dat doen ze alle seizoenen al zo maar dit seizoen maken ze er steeds een hele act van.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Het ontwerp van de eerste vraag komen ze de hele aflevering op terug? En dat hebben ze elke aflevering gedaan?
Is me niet opgevallen
Welke stukjes exact?quote:Op maandag 15 mei 2023 07:49 schreef PoesInDoos het volgende:
De Feyenoordstukjes hè, hebben ze dat er nou lastminute ingeplakt of hebben ze het op goed geluk 's middags al opgenomen?
Ik denk dat ze de korte stukjes met Feyenoord erin kort van te voren hebben ingeplakt.quote:Op maandag 15 mei 2023 07:49 schreef PoesInDoos het volgende:
De Feyenoordstukjes hè, hebben ze dat er nou lastminute ingeplakt of hebben ze het op goed geluk 's middags al opgenomen?
Ja. Gewoon in de week dat je de Ere Nipkow wint nog even jezelf overtreffen.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:46 schreef StephanL het volgende:
Geweldige aflevering. Èèn van de beste van dit seizoen
Vind ik ook, hun satire is nooit te sarcastisch gemeen, altijd net tegen de grens aan. Liedjes zijn grappig en ook uitermate vrolijk zonder een enorme saus van dogmatisch gepraat. Doet mij denken aan goede tijden uit de tijd van het simplistisch verbond zonder verbond nu.quote:
Natuurlijk niet, dat bespreken ze nadat de alwetende bekend is. Het programma is niet live tenslotte. Er is tijd genoeg om instructies te geven en daarna netjes aan elkaar te knippen en plakken.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit voor de uitzending wel bespreken.
Geweldig gedaan inderdaad, we lachten ons krom bij dat hondje haha.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:46 schreef BlackLining het volgende:
Een halve toon hoger
Rowwen Hèze
Die mevrouw van het Covid lied
Ons hondje Cornald![]()
Die vechtpartij bij vraag 1
Zoals bij veel duo's is er niet 1 beste wat mij betreft. Jeroen kan niet zonder Niels en Niels niet zonder Jeroen. Niet alleen op TV, ook bij hun theatershows is dat het geval. Ze compenseren elkaars zwakkere punten, Jeroen is bijvoorbeeld muzikaler dan Niels om maar iets te noemen.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:35 schreef ZanneG het volgende:
Ik vind Niels de beste en meest komische van de 2.
Ze gaan je niet teleurstellen, NG is echt een geweldige show! Af en toe bikkelhard en confronterend, maar zoals je gewend bent altijd met een geweldige grap om het te relativerenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:41 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga ze trouwens 3 juni ook live zien met hun theatertoer. Erg veel zin in
''Ja eh.. eh... Gordon.''quote:Op dinsdag 16 mei 2023 21:33 schreef BjG956 het volgende:
Het was weer een fantastische aflevering. Vooral hoe ze die van het songfestival nadeden en bij vraag 1 dat ze gingen rellen..
Of dat van die scriptschrijvers
Probeer tryouts.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:48 schreef Gunner het volgende:
Ik dacht even te kijken of ze lokaal speelden. Maar de voorstelling in feb 2024 is al uitverkocht volgens de site van het lokale theather
Zijn er nog alternatieven om aan kaarten te komen?
Vind tryouts zo zonde geld, er wordt dan heel vaak wat voorgelezen van briefjes.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Probeer tryouts.
Toen ze bij de Kwis zaten zag ik dat ze in Katwijk kwamen spelen een tryout. Passen denk wel 200 man in de zaal. Zaten er ongeveer 50-60. Was ook geen echte theater, zoals een schouwburg. Was al goed, maar kan mij voorstellen dat ze nog beter op elkaar zijn ingespeeld.
TicketSwap? Of werkt dat niet voor theatervoorstellingen?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:48 schreef Gunner het volgende:
Ik dacht even te kijken of ze lokaal speelden. Maar de voorstelling in feb 2024 is al uitverkocht volgens de site van het lokale theather
Zijn er nog alternatieven om aan kaarten te komen?
Try outs zijn geweldig. Briljante gezien van Freek en Teeuwen. Ongepolijste. Heerlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vind tryouts zo zonde geld, er wordt dan heel vaak wat voorgelezen van briefjes.
Maar sowieso hebben ze een lopende show, daar komen geen tryouts meer van.
Dooie mus aldus poes in de doos.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:53 schreef PoesInDoos het volgende:
Of je gaat naar een opname van EtH https://www.bnnvara.nl/tickets/even-tot-hier
Edit; dooie mus, uitverkocht..
Sorryquote:
Primaquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:37 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
SorryVan't najaar weer 7 kansen! FOK!meet doen?
Het beste ter wereld.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:20 schreef NailQueen het volgende:
De laatste deze keer. Tot nu toe hebben ze een goed strak seizoen neergezet
Ik hoop dat ie kijkt. Anders doet ie dat nu welquote:
Ik vond dit wel een leuke wendingquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Jongens, jongens! Dat is toch dat liedje?
Tong geniet Bossie.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie kijkt. Anders doet ie dat nu wel
Na Koot en Bie en Wim T. Schippers het beste ooit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |