abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209170887
Met stip de beste uitzending van het seizoen (misschien wel van alle afleveringen ooit). Met name de manier hoe ze aandacht besteedt hebben aan long Covid. In combinatie met de zinloosheid wat ze ESF noemen. Geweldig gedaan.

Echt kippenvel bij dat optreden, al was het voor Geertje natuurlijk wel balen dat ze niet live met Rowen Heze op het podium kon staan. De manier hoe ze hier aandacht voor gevraagd hebben, ik kan het niet eens omschrijven hoe goed dat was. Op alle vlakken to the point.

Sowieso een ijzersterk seizoen. Normaal zitten er wel 2 afleveringen bij die matig zijn, maar dit seizoen tot nu toe maar 1 die wat minder was.
pi_209170897
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 22:46 schreef BlackLining het volgende:
Een halve toon hoger :D

Rowwen Hèze _O_

Die mevrouw van het Covid lied O+

Ons hondje Cornald :7

Die vechtpartij bij vraag 1 _O-
Geweldig gedaan inderdaad, we lachten ons krom bij dat hondje haha.
pi_209170899
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 22:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat die hond zo rustig blijft
Jeroen was het constant aan het aaien :)
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 10:20:03 #254
5428 crew  miss_sly
pi_209171001
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 22:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat die hond zo rustig blijft
Dat was ook niet de hele tijd zo :D

https://fb.watch/kyZzpcYc8K/
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209171068
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 22:35 schreef ZanneG het volgende:
Ik vind Niels de beste en meest komische van de 2.
Zoals bij veel duo's is er niet 1 beste wat mij betreft. Jeroen kan niet zonder Niels en Niels niet zonder Jeroen. Niet alleen op TV, ook bij hun theatershows is dat het geval. Ze compenseren elkaars zwakkere punten, Jeroen is bijvoorbeeld muzikaler dan Niels om maar iets te noemen.

Grootste verschil is eigenlijk dat Jeroen er nagenoeg niets bij doet in de spotlights (zie je nooit in een ander programma of show). Hij heeft een solo muziek carrière die niet breed bekend is en doet veel als regisseur voor andere cabaretiers. Dit in tegenstelling tot Niels die regelmatig in de spotlights staat, met als meest bekende rol natuurlijk Hoofdpiet.

Eigenlijk is het best uniek dat Niels alleen ook zeer sterk is. Normaal zie je dat een duo samen ijzersterk is maar als ze alleen zijn er niet veel aan is. Ik noem maar wat voorbeelden met Acda en de Munnik, Bassie en Adriaan, Lebbis en Jansen, Mattie en Marieke, Arie en Sylvester en de Dikke en de Dunne. Samen zijn ze ijzersterk, alleen vaak stukken minder.

Toen de Kwis stopte had ik gedacht dat het gemis van Paul de Leeuw en Joep van Deudekom bij Even Tot Hier een probleem zou vormen. Niet beseffende dat Jeroen en Niels toen al jaren samen speelden in het theater en zonder de Leeuw, Deudekom en Ugert veel beter zijn geworden (niets ten nadele van die 3 overigens).
pi_209174221
Ik vind de wissewerking tussen de twee wel mooi :Y Niels treed wel wat meer op de voorgrond ja, maar dat is geen waardeoordeel. Vullen elkaar erg goed aan.

Het meest hilarische vind ik vaak dat je gewoon ziet dat iemand, en meestal is dat Niels, op eigen houtje een grap er tussendoor fietst _O_ En dan zie je Jeroen en Miguel energszins vertwijfeld kijken.

Had ie nou een paar afleverignen terug, over (alweer) de relatie van Dre Hazes.. "Tot de overheid, hoop je, ingrijpt". Dat was zo duidelijk off script, ik heb daar heel erg hard om gelachen :D. Ook om de reactie van Jeroen en Miguel.

Dat het je lukt om zo enigszins te freewheelen in een programma als dit zegt wel wat over hoe goed ze elkaar aanvullen.

Ik ga ze trouwens 3 juni ook live zien met hun theatertoer. Erg veel zin in _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_209174907
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 14:41 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga ze trouwens 3 juni ook live zien met hun theatertoer. Erg veel zin in _O_
Ze gaan je niet teleurstellen, NG is echt een geweldige show! Af en toe bikkelhard en confronterend, maar zoals je gewend bent altijd met een geweldige grap om het te relativeren :Y
  dinsdag 16 mei 2023 @ 15:48:58 #258
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_209174955
Ik dacht even te kijken of ze lokaal speelden. Maar de voorstelling in feb 2024 is al uitverkocht volgens de site van het lokale theather

Zijn er nog alternatieven om aan kaarten te komen?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_209178838
Het was weer een fantastische aflevering. Vooral hoe ze die van het songfestival nadeden en bij vraag 1 dat ze gingen rellen..

Of dat van die scriptschrijvers _O-
pi_209180789
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 21:33 schreef BjG956 het volgende:
Het was weer een fantastische aflevering. Vooral hoe ze die van het songfestival nadeden en bij vraag 1 dat ze gingen rellen..

Of dat van die scriptschrijvers _O-
''Ja eh.. eh... Gordon.''
_O_
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209180986
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 15:48 schreef Gunner het volgende:
Ik dacht even te kijken of ze lokaal speelden. Maar de voorstelling in feb 2024 is al uitverkocht volgens de site van het lokale theather

Probeer tryouts.

Toen ze bij de Kwis zaten zag ik dat ze in Katwijk kwamen spelen een tryout. Passen denk wel 200 man in de zaal. Zaten er ongeveer 50-60. Was ook geen echte theater, zoals een schouwburg. Was al goed, maar kan mij voorstellen dat ze nog beter op elkaar zijn ingespeeld.
pi_209189379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 08:05 schreef StephanL het volgende:

[..]
Probeer tryouts.

Toen ze bij de Kwis zaten zag ik dat ze in Katwijk kwamen spelen een tryout. Passen denk wel 200 man in de zaal. Zaten er ongeveer 50-60. Was ook geen echte theater, zoals een schouwburg. Was al goed, maar kan mij voorstellen dat ze nog beter op elkaar zijn ingespeeld.
Vind tryouts zo zonde geld, er wordt dan heel vaak wat voorgelezen van briefjes.

Maar sowieso hebben ze een lopende show, daar komen geen tryouts meer van.
pi_209189392
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 15:48 schreef Gunner het volgende:

TicketSwap? Of werkt dat niet voor theatervoorstellingen?

Anders Marktplaats of voor een volgende show sneller zijn :)
pi_209189466
Of je gaat naar een opname van EtH https://www.bnnvara.nl/tickets/even-tot-hier

Edit; dooie mus, uitverkocht..
  Trouwste user 2022 woensdag 17 mei 2023 @ 21:25:50 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_209189974
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 20:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Vind tryouts zo zonde geld, er wordt dan heel vaak wat voorgelezen van briefjes.

Maar sowieso hebben ze een lopende show, daar komen geen tryouts meer van.
Try outs zijn geweldig. Briljante gezien van Freek en Teeuwen. Ongepolijste. Heerlijk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 17 mei 2023 @ 21:26:33 #266
7889 tong80
Spleenheup
pi_209189989
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 20:53 schreef PoesInDoos het volgende:
Of je gaat naar een opname van EtH https://www.bnnvara.nl/tickets/even-tot-hier

Edit; dooie mus, uitverkocht..
Dooie mus aldus poes in de doos. :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209190160
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:26 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dooie mus aldus poes in de doos. :{

Sorry ;( Van't najaar weer 7 kansen! FOK!meet doen?
  Trouwste user 2022 donderdag 18 mei 2023 @ 07:46:50 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_209192681
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:37 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Sorry ;( Van't najaar weer 7 kansen! FOK!meet doen?
Prima :)

pi_209222425
De laatste deze keer. Tot nu toe hebben ze een goed strak seizoen neergezet ^O^
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 mei 2023 @ 21:24:16 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_209222474
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 21:20 schreef NailQueen het volgende:
De laatste deze keer. Tot nu toe hebben ze een goed strak seizoen neergezet ^O^
Het beste ter wereld.

We beginnen. :)

pi_209222550
Geen van allen :P

Oh toch rood :D
pi_209222560
Claude Hommel. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_209222607
Jongetje zal nog wel naar een wedstrijd mogen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_209222627
Gall en galgenwaard _O-
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 mei 2023 @ 21:40:10 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_209222706
Zo goed dit. :D

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')