Dat ik dan met mijn kop op tv kom vind ik al doodengquote:Op zondag 14 mei 2023 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zou ik ook niet willen, moet je op dat ding enzo.
Wat denk dat Wopke nu voeltquote:Op zondag 14 mei 2023 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Dat ik dan met mijn kop op tv kom vind ik al doodeng
Hoe bedoel je precies? Het ontwerp van de eerste vraag komen ze de hele aflevering op terug? En dat hebben ze elke aflevering gedaan?quote:Op zondag 14 mei 2023 22:35 schreef ZanneG het volgende:
De eerste vraag running gag wordt beter en beter, ik vind dat elke week weer enorm grappig.
De eerste vraag die Niels stelt en altijd mis gaat, dat doen ze alle seizoenen al zo maar dit seizoen maken ze er steeds een hele act van.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Het ontwerp van de eerste vraag komen ze de hele aflevering op terug? En dat hebben ze elke aflevering gedaan?
Is me niet opgevallen
Welke stukjes exact?quote:Op maandag 15 mei 2023 07:49 schreef PoesInDoos het volgende:
De Feyenoordstukjes hè, hebben ze dat er nou lastminute ingeplakt of hebben ze het op goed geluk 's middags al opgenomen?
Ik denk dat ze de korte stukjes met Feyenoord erin kort van te voren hebben ingeplakt.quote:Op maandag 15 mei 2023 07:49 schreef PoesInDoos het volgende:
De Feyenoordstukjes hè, hebben ze dat er nou lastminute ingeplakt of hebben ze het op goed geluk 's middags al opgenomen?
Ja. Gewoon in de week dat je de Ere Nipkow wint nog even jezelf overtreffen.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:46 schreef StephanL het volgende:
Geweldige aflevering. Èèn van de beste van dit seizoen
Vind ik ook, hun satire is nooit te sarcastisch gemeen, altijd net tegen de grens aan. Liedjes zijn grappig en ook uitermate vrolijk zonder een enorme saus van dogmatisch gepraat. Doet mij denken aan goede tijden uit de tijd van het simplistisch verbond zonder verbond nu.quote:
Natuurlijk niet, dat bespreken ze nadat de alwetende bekend is. Het programma is niet live tenslotte. Er is tijd genoeg om instructies te geven en daarna netjes aan elkaar te knippen en plakken.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit voor de uitzending wel bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |