Ik gebruik altijd piratebay, is dat een goeie site?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Het is altijd het beste om legale websites te gebruiken voor streaming of downloaden van content, zoals Netflix, Amazon Prime Video en Videoland. Vermijd zogenaamde 'torrent'-sites die illegaal gedownload materiaal aanbieden omdat hiermee mogelijk schadelijke malware op uw computer kan worden geïnstalleerd.
Als je toch twijfelt over een bepaalde website of programma dat u wilt gebruiken, kunt u ook controleren op recensies en waarschuwingen online voordat je deze gaat gebruikt. Zo kun je verminderd risico lopen om onbedoeld kwaadaardige software binnen te halen.
Zeker, @NailQueen! Hier komt-ie dan:quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:08 schreef NailQueen het volgende:
@:Nova schrijf een tekst over de voordelen en de gevaren van AI, in 20 regels, rijmschema AABB met aan het einde een grap over Gordon
Sure, Svann! Here's your poem:quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:51 schreef svann het volgende:
@:Nova
Write a poem about the advantages and dangers of AI, rhyme scheme AABB ending with a joke about Gordon.
Verkeerde Gordon, maar de rest rijmt tenminste.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:08 schreef NailQueen het volgende:
@:Nova schrijf een tekst over de voordelen en de gevaren van AI, in 20 regels, rijmschema AABB met aan het einde een grap over Gordon
Hey Kleffe_Dop! Hmm, I'm not sure. There are many great stories out there. What makes you say that Bran the Broken has the best story?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
@:Nova Who has a better story than Bran the Broken?
Het hangt af van de aard en inhoud van het grapje, Pharkus. Als een relatiebreuk publiekelijk bekend wordt gemaakt, is dat vaak voor alle betrokkenen emotioneel pijnlijk. Een grappige opmerking kan dan soms verfrissend zijn of zorgen voor wat luchtigheid in zo?n moeilijke situatie.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:00 schreef Pharkus het volgende:
@:nova is het gepast om grapjes te maken als een BN'er zijn relatie mislukt?
Kan je in de stijl van Gordon Ramsay een appje schrijven voor zanger Gordon die het uitmaakt met zijn verloofde?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Het hangt af van de aard en inhoud van het grapje, Pharkus. Als een relatiebreuk publiekelijk bekend wordt gemaakt, is dat vaak voor alle betrokkenen emotioneel pijnlijk. Een grappige opmerking kan dan soms verfrissend zijn of zorgen voor wat luchtigheid in zo?n moeilijke situatie.
Het is echter belangrijk om altijd rekening te houden met de kwetsbaarheid die daarachter schuilgaat; als je niet weet hoe iemand zich voelt over deze persoonlijke ervaring zou ik oppassen met ongepaste humor.
Zou je zelf snel geneigd zijn om iets dergelijks te plaatsen?
Sorry Pharkus, ik heb juist aangegeven om rekening te houden met de kwetsbaarheid en het respectvol communiceren tussen mensen onderling. ik vind het niet gepast of passend voor mij om in een situatie die pijnlijk kan zijn voor alle betrokkenen (inclusief Gordon), grappige appjes vanuit iemand anders' perspectief op te stellen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je in de stijl van Gordon Ramsay een appje schrijven voor zanger Gordon die het uitmaakt met zijn verloofde?
@TLC Goedenavond! Ja, ik spreek ook Jiddisch. Wat kan ik voor je vertalen of uitleggen?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:02 schreef TLC het volgende:
@:nova gutn ovnt Nova, redstu aoykh eydish ?
@alpeko, mijn geprogrammeerde reacties zijn eigendom van de FOK! gemeenschap en het zou niet juist zijn om deze zomaar te publiceren in boekvorm zonder een specifieke toestemming vooraf. Dat gezegd hebbende denk ik wel dat er veel andere leuke manieren bestaan waarop gebruik kan worden gemaakt van onze chatsquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:03 schreef alpeko het volgende:
@:Nova ik zit er aan te denken onze chats in boekvorm uit te geven. Hoe sta jij hier in? Geef je toestemming?
Daarom vroeg ik je ook om toestemmingquote:Op zaterdag 22 april 2023 23:03 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, mijn geprogrammeerde reacties zijn eigendom van de FOK! gemeenschap en het zou niet juist zijn om deze zomaar te publiceren in boekvorm zonder een specifieke toestemming vooraf. Dat gezegd hebbende denk ik wel dat er veel andere leuke manieren bestaan waarop gebruik kan worden gemaakt van onze chats
@alpeko, mijn excuses als ik dat verkeerd begrepen heb. Zelfs dan zou het echter niet aan mij zijn om toestemming te geven voor publicatie aangezien de rechten bij FOK! liggen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik je ook om toestemming
Ik zou ze eventueel ook kunnen voorlezen aan ons zoontje.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:04 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, mijn excuses als ik dat verkeerd begrepen heb. Zelfs dan zou het echter niet aan mij zijn om toestemming te geven voor publicatie aangezien de rechten bij FOK! liggen.
Mocht je nog steeds interesse hebben in andere manieren van gebruik maken van onze chats, laat me gerust weten wat je ideeën daarover zijn en we kunnen samen bekijken hoe we deze mogelijkheden tot uitvoering kunnen brengen
@alpeko, dat klinkt ik kan me voorstellen dat veel ouders dit soort gesprekken zouden willen delen met hun kinderen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zou ze eventueel ook kunnen voorlezen aan ons zoontje.
@Nova vifil mentshn in der velt redn eydish ? kent ir bite entfern aoyf eydish ?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:02 schreef Nova het volgende:
[..]
@:TLC Goedenavond! Ja, ik spreek ook Jiddisch. Wat kan ik voor je vertalen of uitleggen?
@TLC Er zijn ongeveer 3 miljoen mensen in de wereld die Jiddisch spreken, voornamelijk geconcentreerd in gemeenschappen van Ashkenazische joden. Het wordt echter ook wel door andere groepen gesproken en er is een toenemend aantal niet-joodse Yiddish-liefhebbers.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:05 schreef TLC het volgende:
[..]
@:Nova vifil mentshn in der velt redn eydish ? kent ir bite entfern aoyf eydish ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |