SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Plonscaaf, beste caaf.-XOXO-
oh ja prima, alleen jammer dat ik had betaald voor een specifieke stoel en die niet heb gekregenquote:
ohquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idk ineens hoofdpijn en overgeven
quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal mij de bliksem wezen, drie dagen vrij yolo
quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja prima, alleen jammer dat ik had betaald voor een specifieke stoel en die niet heb gekregen
Je hebt er toch voor betaald? Zou wel klagen hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nog niet geklaagd, denk het eigenlijk niet. Zullen ze wel vaker doen
ja ga ik ook doen. kies altijd stoelen op de rij waar niemand achter mij zit omdat ze zo irritant in je rug porren. Vandaag zo'n indier die in mijn rug aan het porren wasquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt er toch voor betaald? Zou wel klagen hoor.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga ik ook doen. kies altijd stoelen op de rij waar niemand achter mij zit omdat ze zo irritant in je rug porren. Vandaag zo'n indier die in mijn rug aan het porren was
Had ik vorige week ook hoorquote:
dat moet ook een lange rit zijn geweestquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook hoor1133 km per trein.
185 km Innsbruck - München (blij dat we sowieso uit Innsbruck weg kwamen want eerst reed er helemaal niks)
667 km München - Hannover via Erfurt - Eisenach - Kassel omleiding
Schnitzels klappen in Hannover
En toen nog 281 km terug naar huis pffff
ja bijna 13 uur. Nog mazzel dat onze trein zo'n beetje de eerste was die weer ging rijden vanuit Innsbruck.quote:Op zaterdag 8 april 2023 00:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat moet ook een lange rit zijn geweest
ja dat snap ikquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bijna 13 uur. Nog mazzel dat onze trein zo'n beetje de eerste was die weer ging rijden vanuit Innsbruck.
Had me echt heel wat bloeddruk gescheeld als ik toen mijn Britney pack bij me gehad had
ja, toch het bestequote:Op zaterdag 8 april 2023 00:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ikvoor de volgende keer niet vergeten
Ja k ga mijn best doenquote:Op zaterdag 8 april 2023 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
hup hup ff instappen, paar uurtjes slaap sprokkelen en tot morgen
Dat lijkt me geen verkeerd plan iddquote:Op zaterdag 8 april 2023 01:18 schreef bitterbal het volgende:
Ga als k thuis ben wel een paar uurtjes snurken
Dan word je vast midden in de nacht pas weer wakker rond Thaise ontbijttijd. Er is alleen geen crispy pork in de buurt. En geen zon. En het is dan koud.quote:Op zaterdag 8 april 2023 01:18 schreef bitterbal het volgende:
Ga als k thuis ben wel een paar uurtjes snurken
quote:Op zaterdag 8 april 2023 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan word je vast midden in de nacht pas weer wakker rond Thaise ontbijttijd. Er is alleen geen crispy pork in de buurt. En geen zon. En het is dan koud.![]()
Goede vlucht!
Ja, wel een heel grote blaar en een pijnlijke teen. En ik heb voor vandaag 18 km op de planningquote:Op zaterdag 8 april 2023 00:17 schreef bitterbal het volgende:
is buda veilig terug gekomen van zijn wandeltocht?
Niet prikken hequote:Op zaterdag 8 april 2023 07:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel een heel grote blaar en een pijnlijke teen. En ik heb voor vandaag 18 km op de planning
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Zelfgemaakte bramenjam was een tikje dun
Buda's account is gehackt door ama of karzaiquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Is dit niet ongeveer het tijdstip dat Snackforce One landt op Schiphol?
Ik zal het moeten doen met gewone pleisterquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik prik altijd en doe er dan een blarenpleister op![]()
Ik was in gesprek met mezelfquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Buda's account is gehackt door ama of karzai
Ik ben het altijd eens met mezelfquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wel de beste gesprekken.
quote:
Oh, ik nietquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben het altijd eens met mezelf
Daar durf ik geen uitsluitsel over te gevenquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, wilde net vragen of dat raar was
Oh ik zit gewoon op de bank met een kop koffiequote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Is dit niet ongeveer het tijdstip dat Snackforce One landt op Schiphol?
Met een dikke sappige worst erin?quote:Op zaterdag 8 april 2023 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga straks lopen naar Abtei Mariawald, dat bekend staat om zijn goede erwtensoep
Met een dikke sappige worst erin?quote:Op zaterdag 8 april 2023 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga straks lopen naar Abtei Mariawald, dat bekend staat om zijn goede erwtensoep
Tot zoquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:22 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee joh, het is misschien zelfs wel 6 of 7quote:
Nou zo zoquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, het is misschien zelfs wel 6 of 7
Hier al bijna 10quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, het is misschien zelfs wel 6 of 7
Ja hier ookquote:
Watquote:
K zit nog in het vliegtuigquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is de AH al open op Schiphol om even sushi te halen? En stond LTVDK klaar?
K durf niet zo goedquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
O dan heb je de kou nog niet gevoeld.
Nee joh, gewoon meteen erdoorheen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Schiphol zou een soort van acclimatise slurf moeten maken. Dat je langzaam richting deze temperatuur loopt
Moest net lachen om Maarten van Rossem in zijn podcast.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest net lachen om Maarten van Rossem in zijn podcast.
“Die Oostenrijkers groeten je altijd vriendelijk op de berg met Grüss Gott. Maar wat ze echt bedoelen is HEIL HITLER!”
Je bent die enkele cijfers gewoon niet meer gewendquote:
Zal k kijken of k een lastminute kan kopen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent die enkele cijfers gewoon niet meer gewend
Nee ga eerst maar gewoon in je eigen bedje slapenquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal k kijken of k een lastminute kan kopen?
Okéquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ga eerst maar gewoon in je eigen bedje slapen
Eigen volk eerstquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:48 schreef bitterbal het volgende:
Eerste bagage al.op de band. Gaat snel. Immigration ging ook snel met alleen poortjes voor eu bewoners
Bedankt Piet.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Volgend weekend gaat het 13-14 graden worden met een snaaks zonnetje.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest net lachen om Maarten van Rossem in zijn podcast.
“Die Oostenrijkers groeten je altijd vriendelijk op de berg met Grüss Gott. Maar wat ze echt bedoelen is HEIL HITLER!”
Zat dit op te zoeken voor balletje, mijn karakter en humeur heeft geen last van zoiets triviaals als het weer.quote:
Ach, gelukkig is er vandaag nog niemand neergeschotenquote:
Ok Driesquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat dit op te zoeken voor balletje, mijn karakter en humeur heeft geen last van zoiets triviaals als het weer.
Als het regent op een voorgenomen stranddag dan vind u mij evenzo vrolijk dansende rond een open haard in een fijn cafe in mijn zwembroekje.
Tis nog vroegquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is er vandaag nog niemand neergeschoten
Van de AH?quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar moet nog 20 minutes wachten. Heb wel een stoomsoepje gevangen
Ja die sneltrein. 2.90 geloof kquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Van de AH?En moet je toeslag betalen voor de trein? Wat is dat voor iets belachelijks!?
Lekker knisperen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p al is 2 maanden ook niet super fris denk k
Nee, nog nietquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ben nog niet bij met de podcast. Is-ie in Wenen nu?
Ben je per ongeluk in Zimbabwe geland?quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Bijzonder wel om weer zoveel chocolade kleurige mensen te zien
Tom maakt zich volgens mij zorgen of het wel goed gaat met die treinreis. Wat dat betreft is Van Rossem een soort Fles natuurlijk. Die gaat weer enorm mopperen.quote:
Ik vind Tom ook wel een beetje een mutsjequote:Op zaterdag 8 april 2023 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Tom maakt zich volgens mij zorgen of het wel goed gaat met die treinreis. Wat dat betreft is Van Rossem een soort Fles natuurlijk. Die gaat weer enorm mopperen.
Ja best redelijk al zeg k het zelf :p. Eerste vlucht was wat verrot. Leek alsof k migraine had dus zat met mijn kotszakje klaar. De 2e vlucht vroeg k er ook om en toen kwam de supervisor de hele tijd vragen hoe het ging :pquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb je een beetje geslapen in het vliegtuig, ballie? Je klinkt nog best snackig.
Weet je ook eens hoe wij volk uit de provincie dat ervaren als we in de randstad zijnquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Bijzonder wel om weer zoveel chocolade kleurige mensen te zien
Ik denk dat Tom ook bewust een beetje op de achtergrond blijft. Het is de podcast van Van Rossem, niet een discussieprogramma.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Tom ook wel een beetje een mutsje
Ja nu begrijp k hier dat voor jullie isquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe wij volk uit de provincie dat ervaren als we in de randstad zijn
Meh, dat is niet leukquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja best redelijk al zeg k het zelf :p. Eerste vlucht was wat verrot. Leek alsof k migraine had dus zat met mijn kotszakje klaar. De 2e vlucht vroeg k er ook om en toen kwam de supervisor de hele tijd vragen hoe het ging :p
Man3, als die Knol slecht in het nieuws komt, gaat-ie even een dagje met de politie meelopen om de schade weer te repareren. De volgende keer gaat het precies hetzelfde natuurlijk.quote:Van Erven Dorens vroeg zich af of Knol van plan was zijn gedrag te veranderen en hoe hij dat dan ging doen. De vlogger zei inmiddels contact te hebben gehad met de politie en heeft plannen om een ‘mooie vlog’ te maken waarin hij een kijkje achter de schermen geeft en laat zien hoe agenten te werk gaan.
Het zou overigens niet de eerste keer zijn dat Knol een dagje met de politie mee zou lopen, dat heeft hij namelijk al vaker gedaan.
Dat klopt. En het is ook wel zijn rol om af en toe tegenargumenten te bieden. Als hij er überhaupt een speld tussen krijgtquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Tom ook bewust een beetje op de achtergrond blijft. Het is de podcast van Van Rossem, niet een discussieprogramma.
Straks lekker snurken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar uiteindelijk goed gekomen :p
Ja nee maar dan is het racisme.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe wij volk uit de provincie dat ervaren als we in de randstad zijn
Ja, Van Rossem lult gewoon door.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. En het is ook wel zijn rol om af en toe tegenargumenten te bieden. Als hij er überhaupt een speld tussen krijgt
Die worden pas wakker als ze de verwarming aan zet.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zal na twee maanden wel een spinnennestje of zestig in je kussen leven.
Ja had tijdje terug toch al die kleine spinnentjes dus bereid mij al voorquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zal na twee maanden wel een spinnennestje of zestig in je kussen leven.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonnebril en blonde pruik op en zo voorbij gerend
Zo gemeen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat hij daar over een week nog met zijn bobbel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja zag je die grote rode panda nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Gewoon een keer een stel rode panda's kopen, doodknuppelen, slachten en dan hun harige velletjes aan elkaar naaien tot een schattig rode pandapak.
Uhmquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Gewoon een keer een stel rode panda's kopen, doodknuppelen, slachten en dan hun harige velletjes aan elkaar naaien tot een schattig rode pandapak.
Ik heb mijn ronde er al op zitten voor vandaag. Al denk ik dat ik vanmiddag nog even er op uit ga.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet maar eens aan de wandel, hopelijk komt er nog zon
quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat hij daar over een week nog met zijn bobbel.
Aan je onderkantje?quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij heb ik een verkoudheidje opgeloopt in Amsterdam.
Stond je in je blote nakeltje aan de deur?quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kom ook uit bed geroldGelijk de postbode aan de deur.
Hier was ik niet op voorbereid.
Uiteraard niet.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond je in je blote nakeltje aan de deur?
Dat is te ingewikkeld voor jouquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde al solliciteren als postbode.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is te ingewikkeld voor jou
Tresor is een kinderontbijt, maar als jij dat vindt is het prima hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Tresor is toch voor vrouwen die in de jaren 80 nog een klein beetje jong probeerden te ruiken?
Eten kinderen tegenwoordig parfum?quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tresor is een kinderontbijt, maar als jij dat vindt is het prima hoor
Ja, is goed.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eten kinderen tegenwoordig parfum?
Voor als je echt alleen maar even wat wil drinken als alleenstaande vrouw in de kroeg.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geen idee waar dat naar ruikt.
Naar ouwe wijfjes?
quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Zou scheutje bij oma's erwtensoep gooien.
quote:
Ik ga zo aan de erwtensoep, bereid door monnikenquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Zou scheutje bij oma's erwtensoep gooien.
Geen idee. Kreeg ze cadeau.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ze dit jaar nog niet op, zijn die nu nog 50 euro per pond?
Ben benieuwd wel of dat echt iets speciaals is.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de erwtensoep, bereidt door monniken
Ik ookquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben benieuwd wel of dat echt iets speciaals is.
Ik morgen, ga ze vanmiddag al eventjes op de kop tikken in Helvoirt, bij onverstaanbare mensen op klompen.quote:
Moet alleen nog even bedenken hoe ik ze klaar ga maken.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik morgen, ga ze vanmiddag al eventjes op de kop tikken in Helvoirt, bij onverstaanbare mensen op klompen.
Zit een scheutje Tresor in ...quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben benieuwd wel of dat echt iets speciaals is.
TresorSuppe.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit een scheutje Tresor in ...
Wordt je lekker hengstig vanquote:
Sommige mensen zweren bij kort koken in de olijfolie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet alleen nog even bedenken hoe ik ze klaar ga maken.
Sommige mensen kunnen dan ook echt niet kokenquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen zweren bij kort koken in de olijfolie.
Ho ho, ik kook ze gewoon in water hè, ik kan dat perfectquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dan ook echt niet koken
Ja, maar dan heb je toch half gefrituurde asperges?quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ho ho, ik kook ze gewoon in water hè, ik kan dat perfect
Even blancheren en dan grillenquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen zweren bij kort koken in de olijfolie.
Ik heb ze ook liever gewoon puur natuur zonder gefriemel of nieuwerwetsigheden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je toch half gefrituurde asperges?
Dat is toch niet lekker?
Ben je nou nog steeds bezig om thuis te komen?quote:
In bed.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat buurman je boven op te wachten.
Ja, dat laatste doe ik ookquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ze ook liever gewoon puur natuur zonder gefriemel of nieuwerwetsigheden.
Wat ik wel doe is van de schillen en kontjes aspergebouillon van trekken.
Mooi krantenberichtje waard dan ...quote:
Misschien heb ik ook nog wel beetje over om soepje van te makenquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat laatste doe ik ook
Aspergesoep![]()
![]()
K zit nu op mijn wcquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds bezig om thuis te komen?
Ja echt wel, een van de lekkerste dingen ooit, my signature dish misschien wel ookquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat laatste doe ik ook
Aspergesoep![]()
![]()
Ja lange reis en dan had k vanaf Rotterdam cs nog een taxi genomen ookquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat was de vraag niet geloof ik
Of juist welquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nu een onderbroek aan met galopperende paarden, indianen met hoofdtooien en vliegende adelaars, hopelijk kom ik vandaag de liefde van mijn leven niet tegen.
Ah okee. Nou ja goed. Je bent er weerquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lange reis en dan had k vanaf Rotterdam cs nog een taxi genomen ook
Ja voelt nog een beetje raarquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee. Nou ja goed. Je bent er weer
Waarom ben je nu niet met LTVDK meegegaan dan? Was je al een uur thuis geweest.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lange reis en dan had k vanaf Rotterdam cs nog een taxi genomen ook
Neequote:Op zaterdag 8 april 2023 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan nu de hamvraag, stond de verwarming nog aan?
jij hebt geen keuken nodigquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooik voor in de keuken van @:LTVDK
Daar is-ie gisteren al vanaf geholpen dacht ik. Morgen staat-ie weer op uit de dood en gaat-ie als een zombie rondlopen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:53 schreef Karzai het volgende:
Zo morgen is de lijdensweg voorbij en loopt er een man met een groot stuk hout op zijn rug
Happy walking dead day!quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is-ie gisteren al vanaf geholpen dacht ik. Morgen staat-ie weer op uit de dood en gaat-ie als een zombie rondlopen.
klinkt heerlijk, ik heb me gister al uitgesloofd voor vandaag een mooi stuk varken uit de vriezer gehaald en ik bak er wat aardappeltjes bijquote:Op zaterdag 8 april 2023 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik denk dat het vanavond asperge met burrata en pancetta gaat worden. Moet ik straks nog even kaas halen
Ik ga weer wat uitgebreider koken (in het weekend) heb ik onlangs besloten. Heb voor overmorgen ook lekker stuk vlees uit de oven.quote:Op zaterdag 8 april 2023 11:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
klinkt heerlijk, ik heb me gister al uitgesloofd voor vandaag een mooi stuk varken uit de vriezer gehaald en ik bak er wat aardappeltjes bij
Dat wordt wat op je vakantiebestemmingquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe zwembroek zit ook al in mijn mandje.
Wat was je oorspronkelijke plan dan? Cup a soup?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Shit nu heb ik ook zin om chique de friemel te koken.
En een nieuw overzwemd?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die donkere jongetje er eerst wel uitschudden voordat je gaat zwemmen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die donkere jongetje er eerst wel uitschudden voordat je gaat zwemmen.
Ja, zonder water, gewoon opknauwen en proberen door te slikken,quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat was je oorspronkelijke plan dan? Cup a soup?
duur?quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
De cup a soup - challengequote:Op zaterdag 8 april 2023 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, zonder water, gewoon opknauwen en proberen door te slikken,
Wel sociaal dat je jezelf aanpastquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die kan zelf ook niet zo goed schrijven denk ik.
Dan kan hij meelezen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel sociaal dat je jezelf aanpast
Dus weer de hele dag kansarm klagen en zeuren op Fokquote:
Lekker inclusief hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan kan hij meelezen.
Gr. gr, DeClubjeVoorIedereenTeltMeeInNederlandje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boodschappen doen op zaterdagquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet zo twee keer boodschappen doen, bijt 'em bij mij er maar vanaf hoor
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
het is stervens druk in de supermarkten
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Paasweekend, je verwacht het niet.quote:
Ik ben een mensenmens.quote:Op zaterdag 8 april 2023 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boodschappen doen op zaterdagwil je dood of zo ?
oh hier niet was bijna de enige vanochtend in de AHquote:Op zaterdag 8 april 2023 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |