Moest net lachen om Maarten van Rossem in zijn podcast.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest net lachen om Maarten van Rossem in zijn podcast.
“Die Oostenrijkers groeten je altijd vriendelijk op de berg met Grüss Gott. Maar wat ze echt bedoelen is HEIL HITLER!”
Je bent die enkele cijfers gewoon niet meer gewendquote:
Zal k kijken of k een lastminute kan kopen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent die enkele cijfers gewoon niet meer gewend
Nee ga eerst maar gewoon in je eigen bedje slapenquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal k kijken of k een lastminute kan kopen?
Okéquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ga eerst maar gewoon in je eigen bedje slapen
Eigen volk eerstquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:48 schreef bitterbal het volgende:
Eerste bagage al.op de band. Gaat snel. Immigration ging ook snel met alleen poortjes voor eu bewoners
Bedankt Piet.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Volgend weekend gaat het 13-14 graden worden met een snaaks zonnetje.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest net lachen om Maarten van Rossem in zijn podcast.
“Die Oostenrijkers groeten je altijd vriendelijk op de berg met Grüss Gott. Maar wat ze echt bedoelen is HEIL HITLER!”
Zat dit op te zoeken voor balletje, mijn karakter en humeur heeft geen last van zoiets triviaals als het weer.quote:
Ach, gelukkig is er vandaag nog niemand neergeschotenquote:
Ok Driesquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat dit op te zoeken voor balletje, mijn karakter en humeur heeft geen last van zoiets triviaals als het weer.
Als het regent op een voorgenomen stranddag dan vind u mij evenzo vrolijk dansende rond een open haard in een fijn cafe in mijn zwembroekje.
Tis nog vroegquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is er vandaag nog niemand neergeschoten
Van de AH?quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar moet nog 20 minutes wachten. Heb wel een stoomsoepje gevangen
Ja die sneltrein. 2.90 geloof kquote:Op zaterdag 8 april 2023 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Van de AH?En moet je toeslag betalen voor de trein? Wat is dat voor iets belachelijks!?
Lekker knisperen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p al is 2 maanden ook niet super fris denk k
Nee, nog nietquote:Op zaterdag 8 april 2023 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ben nog niet bij met de podcast. Is-ie in Wenen nu?
Ben je per ongeluk in Zimbabwe geland?quote:Op zaterdag 8 april 2023 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Bijzonder wel om weer zoveel chocolade kleurige mensen te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |