IK kreeg dat ik laatste post hadquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef xsaskiax het volgende:
Bern denkt dat het misschien eliminatie wordt....... Jasper wil op de stip, het spel spelen
laat maar staanquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:40 schreef Dotteke het volgende:
@:Aardbeienmoes jij had laatste post zie ik nu. Zeg maar welke TT je wilt
Bern zijn gedachten hoop ik dan ookquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef xsaskiax het volgende:
Bern denkt dat het misschien eliminatie wordt....... Jasper wil op de stip, het spel spelen
Dezelfde potten waar eerder smarties in zaten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
Gokken hoeveel paaseitjes er in de pot zitten.
Ik verwacht ook een paasthemaquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:42 schreef spapaars het volgende:
Beste bewoners, jullie kunnen 1000 eitjes verdienen van chocolade.
Dan lopen je streams achter ff refreshenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:43 schreef 5thencounter het volgende:
Toeter? ik zie nog steeds fototoestelspelen
Bezig..quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan lopen je streams achter ff refreshen
Moraima als paashaasquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een heel weekend als paashaas rondlopen met een wedstrijdelement.
quote:
Paaseitjes zoeken, kunnen ze het in de uitzending rond Pasen brengen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
Spelen voor een Paasbrunch lijkt me op dit moment wel de logische issue
Dat is gezien het uitzendschema al te laat.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Paaseitjes zoeken, kunnen ze het in de uitzending rond Pasen brengen.
Dat halen ze in de langere uitzendingen al niet eens meer in die er vanaf volgende week zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker.. eitjes van ¤10 , ¤15 en ¤25quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
wat maakt het uit.. is geen Expeditie Robinson dit..quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
Meer geld dus, met die ¤265 doen ze geen zak... zo voorspelbaar
Nee K1 heeft het al snel bedachtquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
Het is ook geen Temptation NeukLoodsquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:51 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wat maakt het uit.. is geen Expeditie Robinson dit..
Ze gaan naar 3 kwartier, en een dagje later moet kunnen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is gezien het uitzendschema al te laat.
Hij gaat een beetje meedoenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:52 schreef xsaskiax het volgende:
Het lijkt erop dat Bern zich aan Kamer 1 aan gaat passenHij laat zich vaker horen.
Zou Bern beseffen dat het ook gezellig kan zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:55 schreef xsaskiax het volgende:
Bern: het is toch Goed Vrijdag....... moeten we iemand aan het kruis nagelen????
Jeffrey: Jappie wil.....!!!
Bern: we hebben 100 paaseieren verstopt
JW: ieder ei is een tientje
Jeffrey: 1000 stuks, ter waarde van een ekkie, maken we 2 teams, mensen die het leuk vinden en wij!!
Zal vaker zijn, zo kunnen ze voor hetzelfde geld meer verdienopdrachten brengen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
Nee is net geweest, anders gaat het iets te snelquote:
Met gouden eiquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Met één Gouden Ei? Of misschien wel een Zwart Ei
Tot zondag middag denk ik welquote:
Als je geen liedje zingtquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:05 schreef Seattle het volgende:
Geen minbedragen? Behalve dan die foute bingokaart en dan weer op 0
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:05 schreef Seattle het volgende:
Geen minbedragen? Behalve dan die foute bingokaart en dan weer op 0
Denk niet dat dat mag héquote:
Waarom niet?quote:
Is niet eerlijkquote:
Uiteraard, jammer alleen als vanavond die zooi weer terug moet en de helft er daardoor niet op staat ..quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het houdt ze wel bezig.
Anders zitten ze na een uurtje weer spelletjes te spelen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Er zijn dus maar 8 sommen te doen
[ afbeelding ]
Voor en achterkantquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Er zijn dus maar 8 sommen te doen
[ afbeelding ]
Achterkant is witquote:
Maar ieder bingokaart is anders, want anders is er geen reet aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meer antwoorden staan er niet op de kaart
Is dat niet altijd zo? Heb al zo'n 30 jaar geen bingo gespeeldquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow
Iedereen verschillende getallen ?
Dat denk ik wel, ze denken dat ze ook als iemand anders een soms heeft en ze zien de uitkomst op hen bord dat ze die ook mogen aan kruizenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow
Ahhquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar ieder bingokaart is anders, want anders is er geen reet aan.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef KinKiJan het volgende:
Leuke opdracht, ben wel voor die onverwachte muziek en dan 100% actie opdrachten
Jaquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow
Neuhh... bij hun maar 18 x 8 áls alle nummers verschillen zijn op alle kaartenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:15 schreef Loveable het volgende:
De kans dat je twee keer dezelfde kaart tegenkomt is zelfs met 120 kaarten overigens bijzonder klein: er zijn 111 quadriljoen verschillende manieren om een bingokaart te printen (een quadriljoen heeft 15 nullen).
Zal in dit geval ook bij hen wel zo zijn
En ze bepalen zelf ( de FEBO ) de getallenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh... bij hun maar 18 x 8 áls alle nummers verschillen zijn op alle kaarten
Ja, want anders kan er maar 1 een goede kaart hebben.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:16 schreef greysbones het volgende:
Dus meer dan 8 sommen
Ze zullen vast niet maar 1 bingo doen
Kan beide wel goed maar of je het ook kan als het moet (dus onderdruk ) is dan weer een andere vraagquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben goed in de talen, maar rekenen is een ramp.
Kan maar denk t niet,..ook niet belangrijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh... bij hun maar 18 x 8 áls alle nummers verschillen zijn op alle kaarten
WD 40 er op gespoten.quote:
Ik denk dat ze inderdaad maar 144 sommen hebben.. lastig om één iemand een volle kaar te geven... tenzij Febo even kijkt wie welke kaart heeft met uitkomstenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ze bepalen zelf ( de FEBO ) de getallen
quote:
Ik denk dat als je boven de 60 bent dat het wel wat lastig wordtquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef Seattle het volgende:
Toch kun je met wat handige regeltjes best snel het hoofdrekenen verbeteren. Niet als je dyscalculie hebt natuurlijk
Geen schande lovquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef Loveable het volgende:
Keer sommen en deel sommen snap ik ook niet echt
Ik ben optimistisch ingesteldquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als je boven de 60 bent dat het wel wat lastig wordt
Weet ik, maar soms wel vervelend zeker als je dingen moet uitrekenenquote:
Jup de proof of the pudding is in the eating..quote:
Inderdaad, dat kan je prima trainen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef Seattle het volgende:
Toch kun je met wat handige regeltjes best snel het hoofdrekenen verbeteren. Niet als je dyscalculie hebt natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als je boven de 60 bent dat het wel wat lastig wordt
Ja daar is een andere voorquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord uitleg van Bern
Dat gaat nu nog helpenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Ze gaan vast geen haakjes kwadraat of wortel gebruikenquote:
Vorige keer welquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaan vast geen haakjes kwadraat of wortel gebruiken![]()
Ik denk nu nietquote:
Dat is de boomer regel, die telt niet meer.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeft ook niet, krijgen ze gewoon wat sneller weer een verdienopdracht.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk nu niet
Was toen ook geen succes toch
Ohhw? wat was er mis aan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat is de boomer regel, die telt niet meer.
Hare majesteit verhandelt drugs op Arubaquote:
Lijkt me best raar als je belangrijke zaken moet uitrekenen, zomaar rekenmethoden omzettenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:28 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Het is nu: Hoe Komen Wij Van Die Onvoldoendes Af.
Schijnt.
Het is geen telefoon héquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:28 schreef chufi het volgende:
Zit er geen rekenmachine op die fototoestel?
Doen ze vakerquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me best raar als je belangrijke zaken moet uitrekenen, zomaar rekenmethoden omzetten
Logisch, alles zit in calculators.. verplicht gereedschap op sgoowwquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doen ze vaker
Staartdelingen kennen ze ook niet meer
Nee, ze doen het nu op een andere manier.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Logisch, alles zit in calculators.. verplicht gereedschap op sgooww
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
Aah kenzi wil gefotografeerd worden in haar persoonlijke habitat
Misschien in bed een optie
Maar ze slaapt nooitquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
Met Kerst.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:47 schreef Seattle het volgende:
Jap en Sas samen bonden tijdens het organiseren van een markt. Waar hebben we dat eerder gezien
Staat een filmpje van @spapaars ergens terugquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:49 schreef schizolientje het volgende:
wie kan de opdracht samenvatten, wat gaat er gebeuren. Ik heb terug gelezen maar geen idee
Die is te verliefd op Wandaquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:47 schreef Seattle het volgende:
Jap en Sas samen bonden tijdens het organiseren van een markt. Waar hebben we dat eerder gezien
Ook niet zo slim om dat de dag van de fotoshoot te doenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden ze hier nu mooi aan? Het ziet er niet uit![]()
Volgens mij gaat de filler een beetje uit werken nuquote:
Ik snap dit ook niet. Maar make-up trends volg ik helemaal niet. Iedereen in die loods heeft van die wenkbrauwen dus het zal welquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden ze hier nu mooi aan? Het ziet er niet uit![]()
Prachtig Babet, nu nog een clownsneus op of een paar snorharen en een paashaaspak aanquote:
Janet is slimmer. Die doet het gewoon ernaquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook niet zo slim om dat de dag van de fotoshoot te doen
Beter 2 dagen ervoor
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:55 schreef engine het volgende:
[..]
Janet is slimmer. Die doet het gewoon erna
Om het af te makenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Prachtig Babet, nu nog een clownsneus op of een paar snorharen en een paashaaspak aan
Je hebt ook gewone bruine wenkbrauw verfquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:57 schreef Seattle het volgende:
Alleen Moraima kan dit hebben, zij heeft zwart haar
Maar waarom gebruiken ze dan allemaal zwartquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt ook gewone bruine wenkbrauw verf
Ik denk dat het zwart lijktquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar waarom gebruiken ze dan allemaal zwart
Die hebben ze gemaaktquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:05 schreef engine het volgende:
Waar komt die flipover ineens vandaan eigenlijk?
vlgs mij heeft Eunice die besteldquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben ze gemaakt
Dat blok is maandag(?) binnen gekomen
Handigquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben ze gemaakt
Dat blok is maandag(?) binnen gekomen
Nu alquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Marciano heeft zijn bril gevonden
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:14 schreef Harry het volgende:
Eunice vraagt aan JW waar zij gefotografeerd moet worden.
JW: ik weet nog wel een plek..... Die wil ik nog wel weer eens zien (en streelt haar over het gezicht).
Vind net een trans...quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heeft Babet echt wel mannelijke trekken
Die wenkies! Mein Gott!quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrijf ze niet voor nietsquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:49 schreef schizolientje het volgende:
wie kan de opdracht samenvatten, wat gaat er gebeuren. Ik heb terug gelezen maar geen idee
Dat zie ik ook heel vaak bij haarquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Owquote:
Is Babette een vrouw?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg al een error in mijn hoofd als ik hier na kijkquote:
Ik denk daar ook wel een paarquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik krijg al een error in mijn hoofd als ik hier na kijk![]()
Exact dezelfde soort som als die allereerste opdracht om überhaupt de loods te mogen betreden dus extra leuk ditmaalquote:
Wat een kattekop is het ookquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Sascha wil jij je zender controleren zegt de stem
"Jullie weten toch dat ik met een fotoshoot bezig ben", snauwt ze
Moet je eerst keer doen en dan delen? En dan plus en min?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk daar ook wel een paarben hier ook niet goed in.
ja kwam er niet al te vriendelijk uitquote:
Solliciteert naar een toneelhaakje...quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Sascha wil jij je zender controleren zegt de stem
"Jullie weten toch dat ik met een fotoshoot bezig ben", snauwt ze
Ik zou willen dat Bern een keer echt goed boos op haar wordt en haar op haar nummer zet, ipv dat eeuwige zijige gedrag naar haar toequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Solliciteert naar een toneelhaakje...
Gewoon alles in de volgorde zoals het staat.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet je eerst keer doen en dan delen? En dan plus en min?
Zo zo Eunice heeft zinquote:
Okquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon alles in de volgorde zoals het staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |