Waarom niet?quote:
Uiteraard, jammer alleen als vanavond die zooi weer terug moet en de helft er daardoor niet op staat ..quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het houdt ze wel bezig.
Anders zitten ze na een uurtje weer spelletjes te spelen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Er zijn dus maar 8 sommen te doen
[ afbeelding ]
Voor en achterkantquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Er zijn dus maar 8 sommen te doen
[ afbeelding ]
Maar ieder bingokaart is anders, want anders is er geen reet aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meer antwoorden staan er niet op de kaart
Is dat niet altijd zo? Heb al zo'n 30 jaar geen bingo gespeeldquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow
Iedereen verschillende getallen ?
Dat denk ik wel, ze denken dat ze ook als iemand anders een soms heeft en ze zien de uitkomst op hen bord dat ze die ook mogen aan kruizenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow
Ahhquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar ieder bingokaart is anders, want anders is er geen reet aan.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef KinKiJan het volgende:
Leuke opdracht, ben wel voor die onverwachte muziek en dan 100% actie opdrachten
Jaquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow
Neuhh... bij hun maar 18 x 8 áls alle nummers verschillen zijn op alle kaartenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:15 schreef Loveable het volgende:
De kans dat je twee keer dezelfde kaart tegenkomt is zelfs met 120 kaarten overigens bijzonder klein: er zijn 111 quadriljoen verschillende manieren om een bingokaart te printen (een quadriljoen heeft 15 nullen).
Zal in dit geval ook bij hen wel zo zijn
En ze bepalen zelf ( de FEBO ) de getallenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh... bij hun maar 18 x 8 áls alle nummers verschillen zijn op alle kaarten
Ja, want anders kan er maar 1 een goede kaart hebben.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:16 schreef greysbones het volgende:
Dus meer dan 8 sommen
Ze zullen vast niet maar 1 bingo doen
Kan beide wel goed maar of je het ook kan als het moet (dus onderdruk ) is dan weer een andere vraagquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben goed in de talen, maar rekenen is een ramp.
Kan maar denk t niet,..ook niet belangrijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh... bij hun maar 18 x 8 áls alle nummers verschillen zijn op alle kaarten
WD 40 er op gespoten.quote:
Ik denk dat ze inderdaad maar 144 sommen hebben.. lastig om één iemand een volle kaar te geven... tenzij Febo even kijkt wie welke kaart heeft met uitkomstenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ze bepalen zelf ( de FEBO ) de getallen
quote:
Ik denk dat als je boven de 60 bent dat het wel wat lastig wordtquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef Seattle het volgende:
Toch kun je met wat handige regeltjes best snel het hoofdrekenen verbeteren. Niet als je dyscalculie hebt natuurlijk
Geen schande lovquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef Loveable het volgende:
Keer sommen en deel sommen snap ik ook niet echt
Ik ben optimistisch ingesteldquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als je boven de 60 bent dat het wel wat lastig wordt
Weet ik, maar soms wel vervelend zeker als je dingen moet uitrekenenquote:
Jup de proof of the pudding is in the eating..quote:
Inderdaad, dat kan je prima trainen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef Seattle het volgende:
Toch kun je met wat handige regeltjes best snel het hoofdrekenen verbeteren. Niet als je dyscalculie hebt natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als je boven de 60 bent dat het wel wat lastig wordt
Ja daar is een andere voorquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord uitleg van Bern
Dat gaat nu nog helpenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Ze gaan vast geen haakjes kwadraat of wortel gebruikenquote:
Vorige keer welquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaan vast geen haakjes kwadraat of wortel gebruiken![]()
Ik denk nu nietquote:
Dat is de boomer regel, die telt niet meer.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeft ook niet, krijgen ze gewoon wat sneller weer een verdienopdracht.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk nu niet
Was toen ook geen succes toch
Ohhw? wat was er mis aan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat is de boomer regel, die telt niet meer.
Hare majesteit verhandelt drugs op Arubaquote:
Lijkt me best raar als je belangrijke zaken moet uitrekenen, zomaar rekenmethoden omzettenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:28 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Het is nu: Hoe Komen Wij Van Die Onvoldoendes Af.
Schijnt.
Het is geen telefoon héquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:28 schreef chufi het volgende:
Zit er geen rekenmachine op die fototoestel?
Doen ze vakerquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me best raar als je belangrijke zaken moet uitrekenen, zomaar rekenmethoden omzetten
Logisch, alles zit in calculators.. verplicht gereedschap op sgoowwquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doen ze vaker
Staartdelingen kennen ze ook niet meer
Nee, ze doen het nu op een andere manier.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Logisch, alles zit in calculators.. verplicht gereedschap op sgooww
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
Aah kenzi wil gefotografeerd worden in haar persoonlijke habitat
Misschien in bed een optie
Maar ze slaapt nooitquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |