IK kreeg dat ik laatste post hadquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef xsaskiax het volgende:
Bern denkt dat het misschien eliminatie wordt....... Jasper wil op de stip, het spel spelen
laat maar staanquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:40 schreef Dotteke het volgende:
@:Aardbeienmoes jij had laatste post zie ik nu. Zeg maar welke TT je wilt
Bern zijn gedachten hoop ik dan ookquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef xsaskiax het volgende:
Bern denkt dat het misschien eliminatie wordt....... Jasper wil op de stip, het spel spelen
Dezelfde potten waar eerder smarties in zaten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
Gokken hoeveel paaseitjes er in de pot zitten.
Ik verwacht ook een paasthemaquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:42 schreef spapaars het volgende:
Beste bewoners, jullie kunnen 1000 eitjes verdienen van chocolade.
Dan lopen je streams achter ff refreshenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:43 schreef 5thencounter het volgende:
Toeter? ik zie nog steeds fototoestelspelen
Bezig..quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan lopen je streams achter ff refreshen
Moraima als paashaasquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een heel weekend als paashaas rondlopen met een wedstrijdelement.
quote:
Paaseitjes zoeken, kunnen ze het in de uitzending rond Pasen brengen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
Spelen voor een Paasbrunch lijkt me op dit moment wel de logische issue
Dat is gezien het uitzendschema al te laat.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Paaseitjes zoeken, kunnen ze het in de uitzending rond Pasen brengen.
Dat halen ze in de langere uitzendingen al niet eens meer in die er vanaf volgende week zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker.. eitjes van ¤10 , ¤15 en ¤25quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
wat maakt het uit.. is geen Expeditie Robinson dit..quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
Meer geld dus, met die ¤265 doen ze geen zak... zo voorspelbaar
Nee K1 heeft het al snel bedachtquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
Het is ook geen Temptation NeukLoodsquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:51 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wat maakt het uit.. is geen Expeditie Robinson dit..
Ze gaan naar 3 kwartier, en een dagje later moet kunnen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is gezien het uitzendschema al te laat.
Hij gaat een beetje meedoenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:52 schreef xsaskiax het volgende:
Het lijkt erop dat Bern zich aan Kamer 1 aan gaat passenHij laat zich vaker horen.
Zou Bern beseffen dat het ook gezellig kan zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:55 schreef xsaskiax het volgende:
Bern: het is toch Goed Vrijdag....... moeten we iemand aan het kruis nagelen????
Jeffrey: Jappie wil.....!!!
Bern: we hebben 100 paaseieren verstopt
JW: ieder ei is een tientje
Jeffrey: 1000 stuks, ter waarde van een ekkie, maken we 2 teams, mensen die het leuk vinden en wij!!
Zal vaker zijn, zo kunnen ze voor hetzelfde geld meer verdienopdrachten brengen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
Nee is net geweest, anders gaat het iets te snelquote:
Met gouden eiquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Met één Gouden Ei? Of misschien wel een Zwart Ei
Tot zondag middag denk ik welquote:
Als je geen liedje zingtquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:05 schreef Seattle het volgende:
Geen minbedragen? Behalve dan die foute bingokaart en dan weer op 0
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:05 schreef Seattle het volgende:
Geen minbedragen? Behalve dan die foute bingokaart en dan weer op 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |