Ow neequote:Op donderdag 6 april 2023 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy gaat evenement op Koningsdag organiseren.
ik heb het lef niet om te wisselen, heb zowel 1 als 2 altijd open staan (meestal eentje zonder geluid)quote:
nee ik ook niet, heb nu gewoon 2x videoland op staan, en 2 streams open..quote:Op donderdag 6 april 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb het lef niet om te wisselen, heb zowel 1 als 2 altijd open staan (meestal eentje zonder geluid)
Misschien wordt tiano wel woest als hij beseft dat het een grap isquote:Op donderdag 6 april 2023 11:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze hebben het nu over de gouden envelop
Wendy had aangeven, dat ze er vanaf moesten blijven.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wordt tiano wel woest als hij beseft dat het een grap is
Wendy weet (dus) meer......quote:Op donderdag 6 april 2023 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy had aangeven, dat ze er vanaf moesten blijven.
Onvoorstelbaar. Materialisme boven andere zaken stellen.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:41 schreef Harry het volgende:
Marciano: voor 10K kan ik een leuk klokkie kopen (waar je al niet aan denkt zeg...).
Dat idee krijg ik ook. Zij krijgt de mails binnen. Misschien dat het een twist is.quote:
Rupie schijnt het neer gezet te hebbenquote:Op donderdag 6 april 2023 11:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook. Zij krijgt de mails binnen. Misschien dat het een twist is.
dat doen meer mensen maar wat is er mis mee?? Gister stond ze ook met Eunice lege pakken open te knippen en leeg te schrapen enzquote:Op donderdag 6 april 2023 11:39 schreef 5thencounter het volgende:
Likken is besmettelijk geworden...![]()
[ afbeelding ]
Zal wel rond een uurtje of 13 uur worden geopend, of na de Pasenquote:Op donderdag 6 april 2023 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Wie hem opent is automatisch geëlimineerd of genomineerd voor de volgende eliminatieronde.
Was dat een gouden?quote:Op donderdag 6 april 2023 11:53 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij is het een Rupiegrap... hij had het gisteren met Wendy over de envelop die Wendy had gekregen bij de overdracht.
Naja of gewoon een flauwe grap 😅quote:Op donderdag 6 april 2023 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Wie hem opent is automatisch geëlimineerd of genomineerd voor de volgende eliminatieronde.
Ze hadden gestemd over een printer, weet niet of ze die al hebben.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:56 schreef freaky40 het volgende:
Aan de andere kant er zit wel een geprinte stikker op die enveloppe. Hoe komen ze daar aan dan.
Jappie zei dat die sticker fake was toch..quote:Op donderdag 6 april 2023 11:56 schreef freaky40 het volgende:
Aan de andere kant er zit wel een geprinte stikker op die enveloppe. Hoe komen ze daar aan dan.
Weet het niet, was geen duidelijk zicht op hoe die sticker er echt uit ziet.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jappie zei dat die sticker fake was toch..
maar jij verwacht dat ze elk gesprek live mee-schakelen met camera’s?quote:Op donderdag 6 april 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
Toch weer jammer, Jasper die dan tegen Isaac zegt dat de enveloppe niet nieuw is en denkt dat het is allemaal fake is, maar een reactie van Isaac zien we niet, want febo laat uiteraard liever de vrek zien die de bakplaat leeg schraapt. Dat beeld kennen we nu wel
quote:Op donderdag 6 april 2023 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet het niet, was geen duidelijk zicht op hoe die sticker er echt uit ziet.
Tuurlijk niet, maar als de camera al op een gesprek staat waarom dan middenin schakelen naar een beeld wat we dagelijks (vaak zelfs meerdere malen) zien: Erik die weer eens iets leeg schraaptquote:Op donderdag 6 april 2023 11:59 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar jij verwacht dat ze elk gesprek live mee-schakelen met camera’s?
Van de regie, of van de Esther die haar schaar niet wil uitlenen?quote:Op donderdag 6 april 2023 12:14 schreef Judiwi het volgende:
Esther vraagt een spiegel terug. Kost bij de action 3 euro zegt Babet.
Zou dit vd regie afkomen of echt van Esther.
Ik mis Kim, de sportlessen met Moraima, de groepslessen en haar vrolijke karakter in de loodsquote:Op donderdag 6 april 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
OMG Bern wil een gymles gaan geven...... joepie
Hoezo?quote:Op donderdag 6 april 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
Geen idee of het hier al gezegd is, maar de streams kunnen weer ververst en/of gewisseld worden
Nou. Ik geef haar groot gelijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Van de regie, of van de Esther die haar schaar niet wil uitlenen?
Ik durf de gok wel aan
Niet zo heel raar ook als het eten schaars is.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat doen meer mensen maar wat is er mis mee?? Gister stond ze ook met Eunice lege pakken open te knippen en leeg te schrapen enz
Sas = PB-erquote:Op donderdag 6 april 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
Sas is de nieuwe begeleider dan jap
En Babs van tiano
Het was dan ook geen leuk mensquote:Op donderdag 6 april 2023 12:23 schreef woxxel het volgende:
[..]
Nou. Ik geef haar groot gelijk.
Ik zou je haar plaats niet eens een kapotte sok gunnen.
Zo leuk hebben ze ook na de tijd niet over haar gepraat
Zelfs als het niet heel schaars is, is het toch prima om een pot of fles helemaal leeg te maken?quote:Op donderdag 6 april 2023 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo heel raar ook als het eten schaars is.
O heb hier gewoon twee streams gehadquote:
Als je er niets aan deed bleef het ook goed draaien. Kwam vlak voor de storing binnen namelijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb hier gewoon twee streams gehad
Mooi, lekker naar huis gaan dan maarquote:Op donderdag 6 april 2023 12:33 schreef Harry het volgende:
Marciano zegt dat hij blijft hangen in zijn proces in de Loods.
Hij begint op Sasha te lijken, zo chagrijnig te kijken de hele tijd.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, lekker naar huis gaan dan maar
Hij weet ff niet wat hij moet doen
Nou ik zie mezelf geen pak vla openknippen om leeg te likkenquote:Op donderdag 6 april 2023 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelfs als het niet heel schaars is, is het toch prima om een pot of fles helemaal leeg te maken?
Hij heeft geen fan meerquote:Op donderdag 6 april 2023 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik alles onder controle had, maar nu loop ik eigenlijk tegen mezelf aan. Ik weet het niet eens meer, je weet niet wat je moet doen. En natuurlijk heb ik een bepaald idee en visie. Maar dan heb je idee en uitvoering...
Nu zie ik het wel voor mequote:Op donderdag 6 april 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ik zie mezelf geen pak vla openknippen om leeg te likken :d
Is ook liever lui dan moe, behalve met de racedag, zijn evenementquote:Op donderdag 6 april 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
De podcast hoeft voor Jappie allemaal niet
Hij heeft er nog geen zin in
Lentemarktquote:Op donderdag 6 april 2023 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook liever lui dan moe, behalve met de racedag, zijn evenement
Nou gezellig. Jeff loopt ook weer met de ziel onder de armquote:Op donderdag 6 april 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lentemarkt
Daar is hij heel druk mee
De helft doet datquote:Op donderdag 6 april 2023 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou gezellig. Jeff loopt ook weer met de ziel onder de arm
Ja, het zit niet lekker bij hem Hopelijk krijgt hij niet nog zo uitbarstingquote:Op donderdag 6 april 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij begint op Sasha te lijken, zo chagrijnig te kijken de hele tijd.
Kwestie van tijdquote:Op donderdag 6 april 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het zit niet lekker bij hem Hopelijk krijgt hij niet nog zo uitbarsting
Over wie is hij nog positief, dat kan je beter vragenquote:Op donderdag 6 april 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kwestie van tijd
En dan kan ook Rupie het haasje zijn
Daar is hij ook zo negatief over
O doe ik wel hoor, je moet eens weten hoeveel er dan nog in zitquote:Op donderdag 6 april 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ik zie mezelf geen pak vla openknippen om leeg te likken :d
Klopt wel.. heel Nederland wil nu met motors de bosjes in vliegen.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
Het motorsport doel is wel behaald aldus Jappie
Hij denkt er echt iets mee bereikt te hebben
Mede dankzij Jeffquote:Op donderdag 6 april 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
Het motorsport doel is wel behaald aldus Jappie
Hij denkt er echt iets mee bereikt te hebben
naar huis?quote:Op donderdag 6 april 2023 11:32 schreef chufi het volgende:
ICE wil 24 uur lopen op 29 april... lekker laten lopen zou ik zeggen
Echtquote:Op donderdag 6 april 2023 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha betwijfelt of Bern uberhaupt wil koken.....
Bern zegt net: ik kook nietquote:Op donderdag 6 april 2023 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt
Stel je voor dat je moet koken een keer
Vind het leuk, laat de klagers maar eens in de keuken een heerlijke, gezonde maaltijd klaarmakenquote:Op donderdag 6 april 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
Rare verwachting aldus Jappie
Dat iedereen kookt
Sasha: "Maar.. Met wie ga jij koken?"quote:Op donderdag 6 april 2023 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt
Stel je voor dat je moet koken een keer
Ik vind dat niet zo vreemd. voor sommigen lijkt he wel een hotel. Kijk naar Bern, JW, Sas, Jappie. die zie ik bijna of zelfs nooit koken. Ook al kun je niet koken, dan kun je de moeite een keer nemen om het te proberen.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
Wendy wil iedereen laten koken
Vind Jappie raar
Komt dit niet vanuit stokerd Kenzy?quote:Op donderdag 6 april 2023 12:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sasha: "Maar.. Met wie ga jij koken?"
Bern: "Heb je het tegen mij? Ik kook niet"
Volgens mij zijn JW en Bern de enige die nog nooit een pan aangeraakt hebben daar...
(Buiten die ene keer dat Bern voor zich zelf een eitje aan het bakken was)
Ik vind het helemaal niet zo raarquote:Op donderdag 6 april 2023 12:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sasha: "Maar.. Met wie ga jij koken?"
Bern: "Heb je het tegen mij? Ik kook niet"
Volgens mij zijn JW en Bern de enige die nog nooit een pan aangeraakt hebben daar...
(Buiten die ene keer dat Bern voor zich zelf een eitje aan het bakken was)
Maar wel dagelijks heerlijk je maaltijd geserveerd krijgen.quote:
Dan gaat hij maar helpen, als je wilt eten, dan mag je er ook wat voor doen!quote:Op donderdag 6 april 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar wel dagelijks heerlijk je maaltijd geserveerd krijgen.
Ik vind dat ook best bizarquote:
Wendy leest meequote:Op donderdag 6 april 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy zegt, ik hoor iedereen klagen, dus wil iedereen een beurt geven om te koken![]()
En dan ook nog op tijd klaar, lekker en genoegquote:Op donderdag 6 april 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dat ook best bizar
Dat ze maar verwachten dat een ander wel voor hen kookt
Nee, Wendy wil echt iedereen wisselend laten koken.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt dit niet vanuit stokerd Kenzy?
Wendy heeft je idee gepiktquote:Op donderdag 6 april 2023 12:55 schreef Silves het volgende:
Goed zo Wendy pak die klagers maar aan!!
Dat vind ik dus ook. We hebben het over Kenzy, maar ik vind Bern ook opvulling. Wat een mega saaie gast is datquote:Op donderdag 6 april 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan gaat hij maar helpen, als je wilt eten, dan mag je er ook wat voor doen!
Verwende drolquote:
Nou mis ik al die fun! Zat met die dufknijnden in de kas over wanneer Jezus nou het kruis op, de grond in, z'n voeten op, de lucht in en repeat ging (ofzoiets)..quote:Op donderdag 6 april 2023 12:58 schreef greysbones het volgende:
Die wil absoluut niet in de keuken zegt wendy
Dan krijgt hij ook geen eten zegt Janet![]()
Nooit daar blijven hangenquote:Op donderdag 6 april 2023 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou mis ik al die fun! Zat met die dufknijnden in de kas over wanneer Jezus nou het kruis op, de grond in, z'n voeten op, de lucht in en repeat ging (ofzoiets)..
Hij kan mooi de keuken in met een wat meer ervaren koker, dan kan hij het leren, luie donder.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verwende drol
En maar huilen als er geld uit de pot gaat
met een lepel werd t restant opgeschraapt en opgegeten ik had ook een "flessenlikker" ooit en ik knip nog steeds een pak yoghurt of vla open om goed leeg te maken en Eris doet die dingen ook uit principe heeft hij wel eens uitgelegd.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ik zie mezelf geen pak vla openknippen om leeg te likken
Broodjes pindakaas met hagelslag maken wordt meester Bern al moe vanquote:Op donderdag 6 april 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kan mooi de keuken in met een wat meer ervaren koker, dan kan hij het leren, luie donder.
Precies ditquote:Op donderdag 6 april 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kan mooi de keuken in met een wat meer ervaren koker, dan kan hij het leren, luie donder.
Ja wat dat betreft kon je veel van Wanda zeggen, maar voor de loods zei ze nauwelijks te koken en daar beter in te willen worden. Nou heb ik haar eten niet gehad, maar ze stond er wel vaak.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan denkt ze minder na lijkt het welquote:Op donderdag 6 april 2023 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Loodsvulling, Sas is alleen leuk als ze gezopen heeft
Dan zie je de echte Sasquote:Op donderdag 6 april 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan denkt ze minder na lijkt het wel
Logisch toch.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:02 schreef greysbones het volgende:
Het mooie is
Wendy gaat iedereen een gelijk budget geven
Zou je denkenquote:
Succes met chef Ice erbij...gaan ze eieren koken?quote:Op donderdag 6 april 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
Jeff ice en zoe samen koken
Geen probleem voor hen
Zeggen ze alle 3
Ice kookt elke week wel een keer tegenwoordigquote:Op donderdag 6 april 2023 13:04 schreef engine het volgende:
[..]
Succes met chef Ice erbij...gaan ze eieren koken?
Ja ik ook!!!quote:Op donderdag 6 april 2023 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik mis Kim, de sportlessen met Moraima, de groepslessen en haar vrolijke karakter in de loods
Isaac neemt tenminste wel de moeite. Bern wil helemaal niet koken.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:04 schreef engine het volgende:
[..]
Succes met chef Ice erbij...gaan ze eieren koken?
Denkt dat hij een hele kok is inmiddels. Laatst gaf hij tips voor het lekkerste gekookte eiquote:Op donderdag 6 april 2023 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice kookt elke week wel een keer tegenwoordig
Of hij helpt anderen met koken
Ice redt zich prima in de keuken en Jeff heeft ervaring in de keuken, die kan wel kokenquote:Op donderdag 6 april 2023 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Isaac neemt tenminste wel de moeite. Bern wil helemaal niet koken.
Meerdere keren per week deed kim datquote:Op donderdag 6 april 2023 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Jeff gaat met Moriama wandelen, dat deed Kim altijd op donderdag.
Vrienden van Kimquote:Op donderdag 6 april 2023 13:07 schreef Tascha071 het volgende:
Wie was trouwens die jongen in de beelden op tv van fam Kim? Broertje?
Leuke zus heeft Kim trouwens.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:07 schreef Tascha071 het volgende:
Wie was trouwens die jongen in de beelden op tv van fam Kim? Broertje?
Als dat zo is, dan is dat zo. Snap niet waarom ineens iedereen moet koken. Of gaan ze vanaf nu alles door iedereen laten doen?quote:Op donderdag 6 april 2023 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Isaac neemt tenminste wel de moeite. Bern wil helemaal niet koken.
Daar noem je eens wat, al deden ze dat maar een keer. In plaats van resoluut roepen dat hij niet kookt, zou hij op z'n minst kunnen aanbieden moet zoiets te helpen.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:02 schreef HopScotch het volgende:
De gedachte achter het idee van Wendy snap ik wel, maar dan moet iedereen er ook bij zijn als de boodschappen gedaan worden, want daar zit het grootste misverstand vaak. In elk geval wat JW betreft, die heeft geen enkel idee. Als ze alleen een keertje mee gaan helpen groente snijden gaat dat niet helpen.
Ik denk eigenlijk; lekker laten klagen, er zijn voldoende mensen die heel graag willen koken.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Het blijkt dat Jeff al vaker zijn 24 uur aangevraagd heeft volgens Sas
Wendy heeft aangegeven, dat iedereen een keer moet koken. Bern weigertquote:Op donderdag 6 april 2023 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is dat zo. Snap niet waarom ineens iedereen moet koken. Of gaan ze vanaf nu alles door iedereen laten doen?
Plus wendy gaat iedereen eenzelfde budget geven waar ze ook zelf kunnen bestellen/bedenken wat ze kokenquote:Op donderdag 6 april 2023 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar noem je eens wat, al deden ze dat maar een keer. In plaats van resoluut roepen dat hij niet kookt, zou hij op z'n minst kunnen aanbieden moet zoiets te helpen.
Zo zijn er zat begonnen aan moeders aanrecht
Schoonmaken corvee doen ze toch ook om de beurt, waarom koken niet? Tis er idd geen Hotel zoals @greysbones terecht zeiquote:Op donderdag 6 april 2023 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is dat zo. Snap niet waarom ineens iedereen moet koken. Of gaan ze vanaf nu alles door iedereen laten doen?
Het besef dat hij door zijn eigen grote bek nu vast zit daar en zich weer helemaal de tering gaat vervelenquote:Op donderdag 6 april 2023 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Bern zegt dat Jeff aan het huilen was in de keuken. ALthans hij heeft het heel moeilijk zegt Bern
Hij kan gewoon zijn 24 uur aanvragen als hij dat wilquote:Op donderdag 6 april 2023 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het besef dat hij door zijn eigen grote bek nu vast zit daar en zich weer helemaal de tering gaat vervelen
Wens, vader gedachten. Jeff gaat helemaal nergens heen.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:09 schreef Dotteke het volgende:
"Wie weet, wie weet gaat hij alsnog weg", zegt Bern.
Dat kan zegt Jasper
Bern vraagt of Isaac al bij Jasper is geweest om hun groepje samen te voegen bij de groep van Isaac
Nee, 1 was moeder, de ander haar zus en het andere was volgens mij een stelletje (vrienden)quote:
Klopt wel wat je zegt. Hij is al sinds het vertrek van Kim, niet meer de Jeff met zijn grote bekquote:Op donderdag 6 april 2023 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het besef dat hij door zijn eigen grote bek nu vast zit daar en zich weer helemaal de tering gaat vervelen
De was wordt ook maar door een paar personen gedaan. Ook met opruimen zijn er taken die niet door iedereen gedaan worden.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Schoonmaken corvee doen ze toch ook om de beurt, waarom koken niet? Tis er idd geen Hotel zoals @:Greysbones terecht zei
Als-ie alleen nog maar ligt of staat te janken gun je hem gewoon dat hij naar huis gaat. Los wat je van hem vindt.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wens, vader gedachten. Jeff gaat helemaal nergens heen.
Staat hij wel gigantisch voor lul dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kan gewoon zijn 24 uur aanvragen als hij dat wil
Ik zie dat niet, hij loopt daar gewoon hoor en gaat straks een podcast opnemen en met Moraima wandelen maar ik verwacht wel een opdracht eerst.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:11 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Als-ie alleen nog maar ligt of staat te janken gun je hem gewoon dat hij naar huis gaat. Los wat je van hem vindt.
Als hij idd met zijn ziel onder zijn armen gaat lopen, dan kan hij beter vertrekken.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:11 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Als-ie alleen nog maar ligt of staat te janken gun je hem gewoon dat hij naar huis gaat. Los wat je van hem vindt.
Waarom ?quote:Op donderdag 6 april 2023 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Staat hij wel gigantisch voor lul dus dat gaat niet gebeuren.
Er zijn er volgens mij wel meer die naar huis willen, Jappie twijfelt, Marciano is ook steeds aan het klagen en chagrijnig. Ik snap het wel, er is daar niets te doen en ze vervelen zich kapot. Dan krijg je verlangen naar huis en je familie en vriendenquote:Op donderdag 6 april 2023 13:11 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee dat maak jij er nu van. Ik heb het over Jeff.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom ?
Dus iedereen die zijn 24 uur heeft aangevraagd staat voor lul?
Wanda schijnt hem ook meerdere malen aangevraagd te hebben
Stond zij dan voor lul
Jap doet vaak de bbq of pizza oven. Bakt altijd de pannenkoekenquote:Op donderdag 6 april 2023 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo vreemd. voor sommigen lijkt he wel een hotel. Kijk naar Bern, JW, Sas, Jappie. die zie ik bijna of zelfs nooit koken. Ook al kun je niet koken, dan kun je de moeite een keer nemen om het te proberen.
Lekker naar huis naaar Kimquote:Op donderdag 6 april 2023 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zei het lachend, maar ze meent het welquote:Op donderdag 6 april 2023 13:20 schreef Silves het volgende:
Janet is op dreef..over dat Eunice niks mag eten en het rekening houden met haar..Janet die dan gewoon zegt, die mag voor mij ook weg!..
Belachelijk dat ze die niet al werder het programma hebben uitgefilterd omdat ze vanaf het begin af aan al wist in juni te vertrekken.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy over ong. 40 dagen weg zegt Sas
De FEBO wist het alleen nietquote:Op donderdag 6 april 2023 13:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze die niet al werder het programma hebben uitgefilterd omdat ze vanaf het begin af aan al wist in juni te vertrekken.
Zou niet weten waarom nietquote:Op donderdag 6 april 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern denkt echt dat hij er lang blijft zitten, weg met dat mens zonder ballen
Ja en of ze het meent..alleen jammer dat ze ook een Ima en Ruppie weg wil.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zei het lachend, maar ze meent het wel
lieve schattige Mirthe zou zoiets nooit doen.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:19 schreef greysbones het volgende:
Mirthe heeft dat al verteld ja
Sas vindt dat vals
Een van de twee mag van mij weg gewoon om te kijken hoe ze zich dan gaan gedragen en ben met name benieuwd naar Imadiddinquote:Op donderdag 6 april 2023 13:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja en of ze het meent..alleen jammer dat ze ook een Ima en Ruppie weg wil.
mijn vader gooide er vroeger een scheut melk in, schudde dan het pak en dronk het dan opquote:Op donderdag 6 april 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ik zie mezelf geen pak vla openknippen om leeg te likken
Okay puur jouw mening dus.quote:
Of Kenzy verzint het zodat de bewoners Kenzy niet nomineren omdat ze denken dat ze vanzelf gaat.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of wel, en verbergen ze het met nomineren om zo 1 bewoner te laten gaan.
Ik hoop dat het hoost met de lente marktquote:Op donderdag 6 april 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Daar gaat de Arabian nights die overdag begint zeggen ze in de kas
Karma , zegt Sas
oh nee..please kenzy ga wel!!quote:Op donderdag 6 april 2023 13:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of Kenzy verzint het zodat de bewoners Kenzy niet nomineren omdat ze denken dat ze vanzelf gaat.
Sasha is een heks,ik hoop dat haar paasmarkt ook de soep in loopt.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:25 schreef Harry het volgende:
Het gaat regenen in Lelystad.
Sasha: we noemen dit karma.
grote dikke hagelstenen, een orkaan...en Wendy die geen budget heeft voor de zeikers.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hoost met de lente markt
hee hee niet te heftig met het weer! is wel mijn verjaardagquote:Op donderdag 6 april 2023 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
grote dikke hagelstenen, een orkaan...en Wendy die geen budget heeft voor de zeikers.
Wat een zuurheid toch weer. Wanda heeft het achter gelaten voor Sasha blijkbaar...quote:Op donderdag 6 april 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Daar gaat de Arabian nights die overdag begint zeggen ze in de kas
DIt noemen we Karma , zegt Sas
Waarom?quote:Op donderdag 6 april 2023 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hoost met de lente markt
Jaloers omdat zij manager is geworden.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt flink afgegeven op Wendy door Sasha. Wendy heeft het nu al hoog in de bol zegt ze.
De longcovid tast de hersenen van Sasha aanquote:Op donderdag 6 april 2023 13:32 schreef greysbones het volgende:
Bern zeurt nooit over het eten zegt Sas
Bern nee alleen wat we eten en wanneer we eten
Sas ze heeft het nu al hoog in de bol
Domme uitspraak en daar moet je haar op aanspreken
Bla bla bla
Ohh gefeliciteerd, dan zorgt karma alleen boven de loods..quote:Op donderdag 6 april 2023 13:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hee hee niet te heftig met het weer! is wel mijn verjaardag
Omdat zij dacht dat ze manager zou worden denk ikquote:Op donderdag 6 april 2023 13:35 schreef freaky40 het volgende:
In basis is Sasha best een leuke meid, maar die zuurheid ineens. Heeft ze aan de zure stengel van Bern gesabbeld of zo....lieve help!
Ik vind Sas helemaal geen leuke meid, moodswings van hier tot Tokioquote:Op donderdag 6 april 2023 13:35 schreef freaky40 het volgende:
In basis is Sasha best een leuke meid, maar die zuurheid ineens. Heeft ze aan de zure stengel van Bern gesabbeld of zo....lieve help!
Ja dit zag je gisteren meteen , ze was nog geen 15 min manager, en Jap en zure Sas al boven om geld te vragen, hoorde Wendy zeggen, te duur deze verse asperge, mss een goedkoper idee verzinnen, toen Zei Sas, laten we morgen maar verder gaan ik ben moe en weg was ze...quote:Op donderdag 6 april 2023 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt flink afgegeven op Wendy door Sasha. Wendy heeft het nu al hoog in de bol zegt ze.
Rare aanpassingen, moeilijk en op een ander niveau met Bern, gemakkelijker en luchtiger naar de anderen.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Sas helemaal geen leuke meid, moodswings van hier tot Tokio
Ja ook zo,n type die denkt geweldig te zijn, en pissed als ze haar zin niet krijgt..2x haar managerschap afgewezen..ook eentje die niet kan vergeten, samen met Kenzi..Ruppie helemaal afgebrand en nu is Wendy aan de beurt.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat zij dacht dat ze manager zou worden denk ik
Echt niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat zij dacht dat ze manager zou worden denk ik
Wat nu weer. Ze is wel vaak bitchy naar hem toe zo jammerquote:Op donderdag 6 april 2023 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo Sas weer een sneer naar Bern. Bern, wat si dat nou weer voor een toon
Eindelijk een weerwoord tegen Sasherijnigquote:Op donderdag 6 april 2023 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo Sas weer een sneer naar Bern. Bern, wat si dat nou weer voor een toon
Ik denk dat het haar karakter gewoon is.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat nu weer. Ze is wel vaak bitchy naar hem toe zo jammer
Wat was zijn antwoord?quote:Op donderdag 6 april 2023 13:15 schreef greysbones het volgende:
Tiano heeft op de man af gevraagd wie Bern het liefst ziet gaan
Tiano zelf
Erik
JW
Eunice
Nope. Maar dat het om een grap van Rupi gaat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:57 schreef Wibehh het volgende:
Nog steeds niet bekend wat er in de evelop zit?
Volgens zeggen van mensen in de loods is het een nepenvelopp. Ze konden zien dat deze enveloppe al open is geweest en is beschadigd aan de zijkantquote:Op donderdag 6 april 2023 13:57 schreef Wibehh het volgende:
Nog steeds niet bekend wat er in de evelop zit?
Nou ,e is helemaal niet aardig tegen Bern als ze gezopen heeft,integendeel zelfs.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
Ergens is Sasha zielig. Ze wil pertinent geen emoties tonen, het lijkt een psychisch iets van haar..... op het moment dat ze zo vreselijk huilde toen Wanda weg was, was ze woedend op zichzelf dat ze haar emoties niet onder controle had..... ze praatte tegen zichzelf, als een klein kind: ik mag niet huilen, ik mag niet huilen!!!
Als ze gedronken heeft lijken de remmingen weg te vallen en zie je hoe ze werkelijk is, een veel prettiger iemand dan wanneer ze niet gedronken heeft, dan is ze zo negatief en krampachtig bezig om zichzelf in bedwang te houden lijkt het wel......
Aannames en psychologie van de koude grond, maar het viel me op.....
Dat klopt, dan is ze de remmingen kwijt en zegt ze hoe ze werkelijk over hem denkt..... (althans zo lijkt het wel)quote:Op donderdag 6 april 2023 14:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ,e is helemaal niet aardig tegen Bern als ze gezopen heeft,integendeel zelfs.
Daarom denk ik dat je beter Sasha alleen kunt hebben dan met Bern.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:11 schreef xsaskiax het volgende:
Bij Bern met zijn trage praten en diepgaande gedachten moet Sasha zich constant inspannen en wordt ze nog chagrijniger, terwijl je ziet dat wanneer ze met anderen praat een heel ander iemand tevoorschijn lijkt te komen...... dan gaat ze terug naar Bern en duikt ze weer de chagrijnige rol in...
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 6 april 2023 14:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat je beter Sasha alleen kunt hebben dan met Bern.
belachelijk toch dat men al weet wanneer iemand gaat vertrekkenquote:Op donderdag 6 april 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Bern
Komende maand gelijk spel
De maand daarop is kenzi weg
Ze was gewoon bezopen. Niets achter zoekenquote:Op donderdag 6 april 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
Ergens is Sasha zielig. Ze wil pertinent geen emoties tonen, het lijkt een psychisch iets van haar..... op het moment dat ze zo vreselijk huilde toen Wanda weg was, was ze woedend op zichzelf dat ze haar emoties niet onder controle had..... ze praatte tegen zichzelf, als een klein kind: ik mag niet huilen, ik mag niet huilen!!!
Als ze gedronken heeft lijken de remmingen weg te vallen en zie je hoe ze werkelijk is, een veel prettiger iemand dan wanneer ze niet gedronken heeft, dan is ze zo negatief en krampachtig bezig om zichzelf in bedwang te houden lijkt het wel......
Aannames en psychologie van de koude grond, maar het viel me op.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |