De helft doet datquote:Op donderdag 6 april 2023 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou gezellig. Jeff loopt ook weer met de ziel onder de arm
Ja, het zit niet lekker bij hem Hopelijk krijgt hij niet nog zo uitbarstingquote:Op donderdag 6 april 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij begint op Sasha te lijken, zo chagrijnig te kijken de hele tijd.
Kwestie van tijdquote:Op donderdag 6 april 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het zit niet lekker bij hem Hopelijk krijgt hij niet nog zo uitbarsting
Over wie is hij nog positief, dat kan je beter vragenquote:Op donderdag 6 april 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kwestie van tijd
En dan kan ook Rupie het haasje zijn
Daar is hij ook zo negatief over
O doe ik wel hoor, je moet eens weten hoeveel er dan nog in zitquote:Op donderdag 6 april 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ik zie mezelf geen pak vla openknippen om leeg te likken :d
Klopt wel.. heel Nederland wil nu met motors de bosjes in vliegen.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
Het motorsport doel is wel behaald aldus Jappie
Hij denkt er echt iets mee bereikt te hebben
Mede dankzij Jeffquote:Op donderdag 6 april 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
Het motorsport doel is wel behaald aldus Jappie
Hij denkt er echt iets mee bereikt te hebben
naar huis?quote:Op donderdag 6 april 2023 11:32 schreef chufi het volgende:
ICE wil 24 uur lopen op 29 april... lekker laten lopen zou ik zeggen
Echtquote:Op donderdag 6 april 2023 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha betwijfelt of Bern uberhaupt wil koken.....
Bern zegt net: ik kook nietquote:Op donderdag 6 april 2023 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt
Stel je voor dat je moet koken een keer
Vind het leuk, laat de klagers maar eens in de keuken een heerlijke, gezonde maaltijd klaarmakenquote:Op donderdag 6 april 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
Rare verwachting aldus Jappie
Dat iedereen kookt
Sasha: "Maar.. Met wie ga jij koken?"quote:Op donderdag 6 april 2023 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt
Stel je voor dat je moet koken een keer
Ik vind dat niet zo vreemd. voor sommigen lijkt he wel een hotel. Kijk naar Bern, JW, Sas, Jappie. die zie ik bijna of zelfs nooit koken. Ook al kun je niet koken, dan kun je de moeite een keer nemen om het te proberen.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
Wendy wil iedereen laten koken
Vind Jappie raar
Komt dit niet vanuit stokerd Kenzy?quote:Op donderdag 6 april 2023 12:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sasha: "Maar.. Met wie ga jij koken?"
Bern: "Heb je het tegen mij? Ik kook niet"
Volgens mij zijn JW en Bern de enige die nog nooit een pan aangeraakt hebben daar...
(Buiten die ene keer dat Bern voor zich zelf een eitje aan het bakken was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |