Ik vind het helemaal niet zo raarquote:Op donderdag 6 april 2023 12:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sasha: "Maar.. Met wie ga jij koken?"
Bern: "Heb je het tegen mij? Ik kook niet"
Volgens mij zijn JW en Bern de enige die nog nooit een pan aangeraakt hebben daar...
(Buiten die ene keer dat Bern voor zich zelf een eitje aan het bakken was)
Maar wel dagelijks heerlijk je maaltijd geserveerd krijgen.quote:
Dan gaat hij maar helpen, als je wilt eten, dan mag je er ook wat voor doen!quote:Op donderdag 6 april 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar wel dagelijks heerlijk je maaltijd geserveerd krijgen.
Ik vind dat ook best bizarquote:
Wendy leest meequote:Op donderdag 6 april 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy zegt, ik hoor iedereen klagen, dus wil iedereen een beurt geven om te koken![]()
En dan ook nog op tijd klaar, lekker en genoegquote:Op donderdag 6 april 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dat ook best bizar
Dat ze maar verwachten dat een ander wel voor hen kookt
Nee, Wendy wil echt iedereen wisselend laten koken.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt dit niet vanuit stokerd Kenzy?
Wendy heeft je idee gepiktquote:Op donderdag 6 april 2023 12:55 schreef Silves het volgende:
Goed zo Wendy pak die klagers maar aan!!
Dat vind ik dus ook. We hebben het over Kenzy, maar ik vind Bern ook opvulling. Wat een mega saaie gast is datquote:Op donderdag 6 april 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan gaat hij maar helpen, als je wilt eten, dan mag je er ook wat voor doen!
Verwende drolquote:
Nou mis ik al die fun! Zat met die dufknijnden in de kas over wanneer Jezus nou het kruis op, de grond in, z'n voeten op, de lucht in en repeat ging (ofzoiets)..quote:Op donderdag 6 april 2023 12:58 schreef greysbones het volgende:
Die wil absoluut niet in de keuken zegt wendy
Dan krijgt hij ook geen eten zegt Janet![]()
Nooit daar blijven hangenquote:Op donderdag 6 april 2023 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou mis ik al die fun! Zat met die dufknijnden in de kas over wanneer Jezus nou het kruis op, de grond in, z'n voeten op, de lucht in en repeat ging (ofzoiets)..
Hij kan mooi de keuken in met een wat meer ervaren koker, dan kan hij het leren, luie donder.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verwende drol
En maar huilen als er geld uit de pot gaat
met een lepel werd t restant opgeschraapt en opgegeten ik had ook een "flessenlikker" ooit en ik knip nog steeds een pak yoghurt of vla open om goed leeg te maken en Eris doet die dingen ook uit principe heeft hij wel eens uitgelegd.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ik zie mezelf geen pak vla openknippen om leeg te likken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |