Misschien wordt tiano wel woest als hij beseft dat het een grap isquote:Op donderdag 6 april 2023 11:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze hebben het nu over de gouden envelop
Wendy had aangeven, dat ze er vanaf moesten blijven.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wordt tiano wel woest als hij beseft dat het een grap is
Wendy weet (dus) meer......quote:Op donderdag 6 april 2023 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy had aangeven, dat ze er vanaf moesten blijven.
Onvoorstelbaar. Materialisme boven andere zaken stellen.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:41 schreef Harry het volgende:
Marciano: voor 10K kan ik een leuk klokkie kopen (waar je al niet aan denkt zeg...).
Dat idee krijg ik ook. Zij krijgt de mails binnen. Misschien dat het een twist is.quote:
Rupie schijnt het neer gezet te hebbenquote:Op donderdag 6 april 2023 11:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook. Zij krijgt de mails binnen. Misschien dat het een twist is.
dat doen meer mensen maar wat is er mis mee?? Gister stond ze ook met Eunice lege pakken open te knippen en leeg te schrapen enzquote:Op donderdag 6 april 2023 11:39 schreef 5thencounter het volgende:
Likken is besmettelijk geworden...![]()
[ afbeelding ]
Zal wel rond een uurtje of 13 uur worden geopend, of na de Pasenquote:Op donderdag 6 april 2023 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Wie hem opent is automatisch geëlimineerd of genomineerd voor de volgende eliminatieronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |