Ben je jong?quote:
0-3 overwinning. Been begon over aanstellende spelers.quote:
Zie geen verschil met hooligan Wesley vs Esteban. Toen had alles en iedereen er begrip voor dat Verbeek niet verder wilde.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Als ik Sjonnie was, was ik lekker de bus ingestapt en laat die kut KNVB het maar uitzoeken. Veiligheid kan niet gegarandeerd worden, dus we spelen niet verder. Kijken wat er gebeurt.
Wat heeft dit er mee te maken?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zie geen verschil met hooligan Wesley vs Esteban. Toen had alles en iedereen er begrip voor dat Verbeek niet verder wilde.
Dan maak je dus geen standpunt. Ik zou kappen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze zo toch door gaan spelen. Hoop het niet.
Helemaal mee eens. Nu moet je ballen tonen en kappen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan maak je dus geen standpunt. Ik zou kappen.
Dus dat.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Landgeld het volgende:
Gewoon naar Amsterdam. Veiligheid is niet gewaarborgd. Niet pikken dit.
Reglementaire nederlaag voor Feyenoord
Daar waren geen netten....quote:Op woensdag 5 april 2023 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Gewoon een aansteker...nee dat houdt zo'n net echt tegen, man man. Wat een amateurs.
Die nederlaag boeit me niet, maar dat veiligheid stuk is veel belangrijker.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Landgeld het volgende:
Gewoon naar Amsterdam. Veiligheid is niet gewaarborgd. Niet pikken dit.
Reglementaire nederlaag voor Feyenoord
Klopt, maar als er netten zouden zijn gaat zo'n aansteker daar natuurlijk gewoon tussendoor, horizontaal/vertikaal als de gaten te groot zijn. Je zult dus fijnmazige netten moeten spannen. Terwijl ik dit schrijf vraag ik me af, waarom moet ik dit ooit schrijven...quote:
Klopt. Bus in en weg.......quote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef coronatus het volgende:
Ajax kan de bus instappen, schandalig dat dit gebeurd helaas.
Schat je nog laag in, ik schat het op 40/45quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het gemiddelde iq in dat stadion is oprecht 35.
25% hooguit in de kuipquote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Ole het volgende:
Geen publiek meer.. jammer voor de 99% die wel gedraagt
Hallo halloquote:
Ze zijn bang voor rellen bij stoppen denk ik.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:56 schreef Landgeld het volgende:
Bizar dat het doorgaat......
Verstand hebben die lui niet....
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:56 schreef TornadoDK het volgende:
Sjon de pauper hitst het nog ff op hoor
Spelers staan al klaar in de catacomben…quote:Op woensdag 5 april 2023 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Ajax heeft nog geen akkoord gegeven om door te gaan. Leuk dat Feyenoord wil dat doen ze dan maar met zichzelf....Ajax gaat terug naar Amsterdam, dat moge duidelijk zijn..
Hopelijk, maar spelers komen zo het veld op.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Ajax heeft nog geen akkoord gegeven om door te gaan. Leuk dat Feyenoord wil dat doen ze dan maar met zichzelf....Ajax gaat terug naar Amsterdam, dat moge duidelijk zijn..
Keuze hebben ze niet echt. Volgens mij praktisch geen momenten om het in te halen en er ligt geen precedent dat de huidige tussenstand de eindstand wordt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:57 schreef Saekerhett het volgende:
Doorspelen ja? Ik had dat als Ajax echt voor geen goud gedaan.
Van Feyenoord ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Spelers staan al klaar in de catacomben…
Je hebt altijd keuze. En dat is in dit geval niet het probleem van Ajax.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Keuze hebben ze niet echt. Volgens mij praktisch geen momenten om het in te halen en er ligt geen precedent dat de huidige tussenstand de eindstand wordt.
Weet niet of het zo werkt. Dat moet met de stand van nu zijn en dat is gewoon de beste oplossing.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon onder protest verder spelen, 3-2 verliezen en dan reglementair de overwinning toegewezen krijgen
Ze mogen thuisfans wel gaan weren.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:00 schreef Wotte het volgende:
Zo langzamerhand snap ik die burgemeesters wel dat ze uitfans weigeren
Absurd inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ja, beloon ze maar door gewoon verder te spelen nu.
Dit waren thuisfansquote:Op woensdag 5 april 2023 22:00 schreef Wotte het volgende:
Zo langzamerhand snap ik die burgemeesters wel dat ze uitfans weigeren
Ja, dit wint Feyenoord 100%. Ajax zit er helemaal doorheen en Feyenoord heeft ze nu mentaal ook liggen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:02 schreef Urquhart het volgende:
Bizar dat ze doorgaan, uit angst voor rellen.
Zal je zien dat ze nog winnen ook
Wie neemt die beslissing bij Ajax?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:04 schreef Red_85 het volgende:
Waarom
Waaarom kom je terug?
Van alle beslissingen die je kan maken, is dit de slechtste. Veruit.
Omdat een stadion van 50.000 onwillende supporters ontruimen niet makkelijk is.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:05 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom niet gewoon het stadion ontruimen en doorspelen?
Dan lopen ze vast en zeker allemaal als makke schaapjes naar buiten.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:05 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom niet gewoon het stadion ontruimen en doorspelen?
Geen idee.quote:
Niet spelen tot het geregeld anders dan maar kappen ermee.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat een stadion van 50.000 onwillende supporters ontruimen niet makkelijk is.
Volgens mij kan en mag Heitinga die beslissing namens Ajax gewoon maken. Nam Verbeek die beslissing voor AZ ook niet?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Wie heeft die beslissing genomen om door te gaan. KNVB niet, Burgemeester die bang is voor relletjes. Zeg het maar.
KNVB zal niets zeggen in deze want makkelijk, Burgemeester (driehoek) zal willen dat het doorgaat, uiteindelijk was het aan ajax, maar die zitten dan met de niet duidelijke gevolgen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Wie heeft die beslissing genomen om door te gaan. KNVB niet, Burgemeester die bang is voor relletjes. Zeg het maar.
Als dat zo is snap ik Heitinga echt niet. Onverantwoord.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij kan en mag Heitinga die beslissen namens Ajax gewoon maken. Nam Verbeek die beslissing voor AZ ook niet?
En die zijn volgend seizoen allemaal weer weg...quote:Op woensdag 5 april 2023 22:11 schreef Pedroso het volgende:
Buiten de incidenten om, eigenlijk best knap van Slot dat ie met een team met zulke matige spelers zo ver kan komen.
Feyenoordfansquote:Op woensdag 5 april 2023 22:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voetbalfans gaan over de schreef, water is nat.
Win je nu van Feyenoord kan je een tikkie uitdelen met alle mogelijke gevolgen van dien in het verdere verloop van de competitie. Prima tactische keuze.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Niet spelen tot het geregeld anders dan maar kappen ermee.
Jhonnie bewijst weer dat hij een slapzak is die er nog niet klaar voor is
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:05 schreef Saekerhett het volgende:
Daar heb je het al. Godverdomme was dan gewoon in die bus gestapt man.
Nou en. Schijt seizoenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Dit ga je gewoon weggeven. Kijk dan naar wat Timber doethet is wachten op de 2-2 en de 3-2.
Het feit dat ze zelfs dit nog weten te verneuken en niet gewoon in die bus gestapt zijn maakt dit inderdaad wel een kutseizoen.quote:
Yep, je ziet het al van heel ver aankomen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
Die 2-2 en de 3-2 vallen zo nog wel. Past helemaal bij deze wedstrijd, bij Heitinga en dit kutseizoen.
Jep.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij kan en mag Heitinga die beslissing namens Ajax gewoon maken. Nam Verbeek die beslissing voor AZ ook niet?
Nee hoor, dat zijn 2 verschillende entiteiten.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Win je nu van Feyenoord kan je een tikkie uitdelen met alle mogelijke gevolgen van dien in het verdere verloop van de competitie. Prima tactische keuze.
Mijn god heyquote:
Hartverzakking x2quote:Op woensdag 5 april 2023 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Rulli met die slechte uittrappen steeds, mijn god.
Waar is die wedstrijd?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Malavita het volgende:
We gaan hem over de streep trekken. 30 april, leuk dagje
Je bent te voorbarig.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Malavita het volgende:
Eckte jinx ditquote:Op woensdag 5 april 2023 22:36 schreef Malavita het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:38 schreef MaxC het volgende:
Geen Taylor in de finale, toch nog een mooie avond!
Ditquote:Op woensdag 5 april 2023 22:46 schreef Landgeld het volgende:
Fijn dat we gewonnen hebben
Absurd dat het doorging.
Triest
Een aderlating voor psv jaquote:Op woensdag 5 april 2023 22:48 schreef MaxC het volgende:
VI:
"Een aderlating voor Ajax is dat Kenneth Taylor die finale mist door een tweede gele kaart in de slotfase van het duel met Feyenoord"
Was heel slecht en dan zo'n debiel er nog bij, ik had niet meer terug gekomen, sportief dat ze het wel deden.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef fetX het volgende:
Gefeliciteerd. Slecht potje zowel op als naast het veld.
Los van die aansteker ook wel een echte Feyenoord-Ajax natuurlijk. Jullie kunnen mensonterend slecht spelen in de Kuip en toch uit de enige 2 kansen scoren. Zo ook vandaag.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was heel slecht en dan zo'n debiel er nog bij, ik had niet meer terug gekomen, sportief dat ze het wel deden.
Een zegen, maar echt. Hopelijk is Kudus er beter aan toe.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:48 schreef MaxC het volgende:
VI:
"Een aderlating voor Ajax is dat Kenneth Taylor die finale mist door een tweede gele kaart in de slotfase van het duel met Feyenoord"
Klopt, al was Feyenoord na die staking toch minder dan ervoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Los van die aansteker ook wel een echte Feyenoord-Ajax natuurlijk. Jullie kunnen mensonterend slecht spelen in de Kuip en toch uit de enige 2 kansen scoren. Zo ook vandaag.
Waar heb je het in hemelsnaam overquote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Los van die aansteker ook wel een echte Feyenoord-Ajax natuurlijk. Jullie kunnen mensonterend slecht spelen in de Kuip en toch uit de enige 2 kansen scoren. Zo ook vandaag.
Toen met Berghuis in de ArenA (toen hij nog voor Feyenoord speelde) werd het ook niet gestaakt dus ik had het ook wel verwacht eigenlijk al had ik het ook gesnapt als ze niet terug zouden komen. Ik word echt doodmoe van al die incidenten in het voetbal de laatste tijd.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was heel slecht en dan zo'n debiel er nog bij, ik had niet meer terug gekomen, sportief dat ze het wel deden.
De meeste voetballers zijn niet bijster intelligent inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Davy heeft ook het IQ van een poffertje.
Het is echt dramatisch gesteld idd.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen met Berghuis in de ArenA (toen hij nog voor Feyenoord speelde) werd het ook niet gestaakt dus ik had het ook wel verwacht eigenlijk al had ik het ook gesnapt als ze niet terug zouden komen. Ik word echt doodmoe van al die incidenten in het voetbal de laatste tijd.
Dan de pannenkoek van Basten terug.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Ach wat moet je anders zeggenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef freaky40 het volgende:
Donder op met je John de Wolf en je aansluiten bij zijn woorden. Dat zal ze leren hoor, nou nou...
Gelul.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:08 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
De meeste voetballers zijn niet bijster intelligent inderdaad.
The fuck was Alvarez aan het doen allemaalquote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Dat we dit hebben gewonnen is echt te gek voor woorden. Zo veel spelers die voor de zoveelste keer door de ondergrens zijn gezakt
En Heitinga gaat op zijn gemakkie de wedstrijd analyserenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Dat we dit hebben gewonnen is echt te gek voor woorden. Zo veel spelers die voor de zoveelste keer door de ondergrens zijn gezakt
Die heeft niks fout gedaanquote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Tactisch stond het ook niet zo best, die staking was in het voordeel van Ajax, Feyenoord vergat erna te voetballen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Abnormaal. Feyenoord is sowieso zeer armoedig al het hele seizoen, alleen is Ajax door wanbeleid nog minderquote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Klaassen scoorde toch ook de 1-2?quote:Op woensdag 5 april 2023 23:13 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Krankzinnige Klassieker levert Ajax bekerfinale op, hoofdrol Klaassen
https://www.at5.nl/artike(...)op-hoofdrol-klaassen
het staat er echt , hoofdrol Klaassen
10 voor wiskunde B op zijn eindexamen. Weliswaar havo, maar toch...quote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Nee nee, zeker niet. Geboren, getogen en woonachtig in Amsterdam.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat is niet de juiste trainer. Jij was toch psvee?
Neuh, Davy heeft niets fout gedaan. Hij is wel altijd zeer magertjes in zijn interviews. Geeft op bijna elke vraag een kort antwoord en weet er verder niets over te vertellen.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee nee, zeker niet. Geboren, getogen en woonachtig in Amsterdam.
Dat is vervelend voor jequote:Op woensdag 5 april 2023 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee nee, zeker niet. Geboren, getogen en woonachtig in Amsterdam.
Heb je een link freakquote:Op woensdag 5 april 2023 23:48 schreef freaky40 het volgende:
Slechtste analyse van de wedstrijd van Heitinga na de wedstrijd...die snapt er dus echt helemaal niets van. Hulde aan Arne Slot die dat wél zeer goed deed.
Ik zou dan geen kebab bestellen als ik jou was.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort een Tadic shirt aan heb
hadden ze het daar ook over de moslimhaat van tadic?quote:Op donderdag 6 april 2023 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Pantalic Podcast is on fire trouwens. Aanrader, van A tot Z eens met hun analyse.
Ja.quote:Op donderdag 6 april 2023 01:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hadden ze het daar ook over de moslimhaat van tadic?
daar waren ze om mij heen nogal boos over ineensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 april 2023 01:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar waren ze om mij heen nogal boos over ineens
wel pas nadat het op twitter werd gedeeld overigensVeel hypocrieter dan voetbalfans vind je ze niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind dit wel een onderschat verhaal trouwens. Daar heb ik bijna niemand over gehoord toen en nu wordt er waarschijnlijk nog maanden over doorgeluld.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen met Berghuis in de ArenA (toen hij nog voor Feyenoord speelde) werd het ook niet gestaakt dus ik had het ook wel verwacht eigenlijk al had ik het ook gesnapt als ze niet terug zouden komen. Ik word echt doodmoe van al die incidenten in het voetbal de laatste tijd.
"Wat had je dan verwacht? Je hebt het over nadenken. Mensen die nadenken gooien die dingen niet."quote:Op donderdag 6 april 2023 06:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Schitterend interview wel van Heitinga, tweede gedeelte van de video.Totaal niet bezig met die aansteker maar vooral dolblij met de overwinning.
Sjon is wel echt een hele matige trainer, daar doet een lucky overwinning weinig aan af.quote:Op donderdag 6 april 2023 07:06 schreef Bugno3 het volgende:
Sjon vond dat Taylor "heel goed speelde". KOEKOEK.
Natuurlijk niet. John voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Zoals iemand aangaf lijkt hij enorm op Kuyt uit Kattuk in zijn coaching. Cliches, gefocust op HARD WERKEN, en verder gespeend van enige welbespraaktheid.quote:Op donderdag 6 april 2023 07:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sjon is wel echt een hele matige trainer, daar doet een lucky overwinning weinig aan af.
Moet het nog maar zien of jullie hem er in de finale uitslepen.
Zo'n trainer had Feyenoord ook nog niet zo heelang geleden.quote:Op donderdag 6 april 2023 07:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. John voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Zoals iemand aangaf lijkt hij enorm op Kuyt uit Kattuk in zijn coaching. Cliches, gefocust op HARD WERKEN, en verder gespeend van enige welbespraaktheid.
Ik snap de stress om opgepakt te worden wel.quote:Op donderdag 6 april 2023 07:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ruk geslapen want teveel adrenaline, helemaal na het aansteker moment. Maar wat is dit lekker wakker worden.
Ik heb er geen verstand van, geen idee wat een ramadan gebaar is maar die domme Kokcu werd wel getriggerd.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat Ramadangebaar van Tadic trouwens.Serviërs gaan wel lekker met moslims hè
Zie het einde, maakt een eetgebaar en wijst daarna naar de grond.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, geen idee wat een ramadan gebaar is maar die domme Kokcu werd wel getriggerd.
De engste man van Nederland. Weinig mensen die ik meer haat. Met z'n losers vliegtuig.quote:
Ik heb het wel gezien maar wat maakt dat uit? Hij wordt getriggerd dus gewoon dom.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie het einde, maakt een eetgebaar en wijst daarna naar de grond.
[ twitter ]
Na dat wangedrag van je supporters moet je gewoon ff je bek houden hoor over wat spelers doenquote:Op donderdag 6 april 2023 08:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat Ramadangebaar van Tadic trouwens.Serviërs gaan wel lekker met moslims hè
Kokcu vond het zelf geen belediging.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gruwelijk inderdaad. Toen ie als speler naar Ajax kwam zei Piet Keizer: 'Een garantie voor middelmaat.'quote:
Bij Twente was hij toch een tijdje manager en dat was geen succes als ik het me goed kan herinneren, dit is wel een andere functie uiteraard.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:33 schreef Black-Death het volgende:
Van Halst, geen verkeerde gast..
Alsof wij hier kunnen beoordelen hoe zo iemand een functie in de RVC gaat presteren
Verder gisterenavond snel vergeten.
Hij kwam daar aan het roer.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Twente was hij toch een tijdje manager en dat was geen succes als ik het me goed kan herinneren, dit is wel een andere functie uiteraard.
Je zag inderdaad wel dat Slot de ervaring heeft om hier uit te kunnen zoomen en het grotere plaatje ziet. Heitinga wilde alleen maar over de wedstrijd praten.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:48 schreef freaky40 het volgende:
Slechtste analyse van de wedstrijd van Heitinga na de wedstrijd...die snapt er dus echt helemaal niets van. Hulde aan Arne Slot die dat wél zeer goed deed.
Slot is echt wel van een ander niveau, al is hij dan ook van de thuisspelende club en dus ook meer "verantwoordelijk" voor wat er daar gebeurt.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zag inderdaad wel dat Slot de ervaring heeft om hier uit te kunnen zoomen en het grotere plaatje ziet. Heitinga wilde alleen maar over de wedstrijd praten.
Zie het probleem ook niet zo moet ik zeggenquote:Op donderdag 6 april 2023 08:33 schreef Black-Death het volgende:
Van Halst, geen verkeerde gast..
Alsof wij hier kunnen beoordelen hoe zo iemand een functie in de RVC gaat presteren
Verder gisterenavond snel vergeten.
We gaan het meemaken, ik had liever Rijkaard gehad gewoon omdat die meer klasse heeft maar die hebben ze vast gevraagd.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie het probleem ook niet zo moet ik zeggen
Hoop het ook, maar gisteren liet ie weinig zienquote:Op donderdag 6 april 2023 10:02 schreef manny het volgende:
Kudus blessure valt mee hoop ik trouwens. Dat terzijde.
Er worden weer dingen verzonnen door de aandachtszoekertjes op twitter.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Al die lui die het eerst maar belachelijk vonden dat wedstrijden stil werden gelegd ivm de Ramadan zitten nu te huilen om vermeende discriminatie door Tadicquote:Op donderdag 6 april 2023 10:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er worden weer dingen verzonnen door de aandachtszoekertjes op twitter.Gaan we het nog hebben over de homofobe kokcu?
Hoofdverantwoordelijke voor de degradatie destijds.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Twente was hij toch een tijdje manager en dat was geen succes als ik het me goed kan herinneren, dit is wel een andere functie uiteraard.
Nee.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er worden weer dingen verzonnen door de aandachtszoekertjes op twitter.Gaan we het nog hebben over de homofobe kokcu?
Het is ook maar RVC hè, belangrijker is wie de TD wordt en welke trainer hij aanstelt.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:33 schreef StevenHyde het volgende:
Wel fijn om er iemand met een voetbalachtergrond te hebben zitten. Jan van Halst wel iemand die ook erg thuis is in het bedrijfsleven. Lang niet altijd positief in het verleden, dus zal me benieuwen hoe hij het zal doen.
Ik zat ook: 'weer hij?!'quote:Op donderdag 6 april 2023 10:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoeveelste goal al van Klaassen tegen Feyenoord en in de Kuip? Gevoelsmatig al de zoveelste beslissende klutsgoal die hij erin schiet.
Het zijn er pas 3 zag ik, en in de Arena zelfs nog nooit. Maar wel allemaal van die kutballetjes die er dan via een voet, hoofd of schouder nog invliegen.quote:
Je hoeft alleen op de goede plek te staan als kooltjesdief natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zijn er pas 3 zag ik, en in de Arena zelfs nog nooit. Maar wel allemaal van die kutballetjes die er dan via een voet, hoofd of schouder nog invliegen.
Maar hij staat of komt er wel, dat is gewoon een kwaliteit die hij heeft, voetballend vind ik hem niet zo geweldig maar dit en ook goed staan bij omschakelmomenten tegenstander kan je wel aan hem overlaten.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zijn er pas 3 zag ik, en in de Arena zelfs nog nooit. Maar wel allemaal van die kutballetjes die er dan via een voet, hoofd of schouder nog invliegen.
Van Halst vind ik echt een goeie naam hoor, is ook heel erg bezig met zijn groepsprocessen en samenwerking (in het bedrijfsleven) maar kan dat vast ook vertalen bij een grote club als Ajax (die hij goed kent).quote:Op donderdag 6 april 2023 11:33 schreef StevenHyde het volgende:
Wel fijn om er iemand met een voetbalachtergrond te hebben zitten. Jan van Halst wel iemand die ook erg thuis is in het bedrijfsleven. Lang niet altijd positief in het verleden, dus zal me benieuwen hoe hij het zal doen.
Klinkt goedquote:Op donderdag 6 april 2023 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Van Halst vind ik echt een goeie naam hoor, is ook heel erg bezig met zijn groepsprocessen en samenwerking (in het bedrijfsleven) maar kan dat vast ook vertalen bij een grote club als Ajax (die hij goed kent).
Nog steeds wel enkel Sky Sport Duitsland met de bronnen in het hele Mislintat verhaal.quote:
Klopt maar Ajax wil de juiste volgorde hanteren denk ik door eerst RVC lid te benoemen.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
van Halst is prima hiervoor, vooral de rol ook niet overschatten.
[..]
Nog steeds wel enkel Sky Sport Duitsland met de bronnen in het hele Mislintat verhaal.
Dat wordt nu Nagelsmann, Duitse link met de TD.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:56 schreef freaky40 het volgende:
Ze houden de volgorde aan, eerst Eringa, nu voetbalcommissaris morgen TD; Mislintat? En zo snel mogelijk daarna nieuwe hoofdtrainer. Zijn er al geruchten dat de gesprekken met Bosz zijn gestart?
Oh nee ik maakte een grapje, Nagelsmann is veel te gewild om naar Ajax te gaan. Die staat nu bij iedere topclub op 1 (al zou ik wel goed mijn due diligence doen, want dat hele ontslag bij Bayern blijft een vreemd verhaal).quote:Op donderdag 6 april 2023 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Zou het? Zag dat gerucht een paar weken terug, maar ik weet niet in hoeverre dit serieus was.
Was dat maar waar, ik las ergens dat die Mislintat Bosz al een keer voor Suttgart heeft benaderd dus de kans dat hij dat nog een keer doet lijkt me wel groot, al hoop ik op wat anders.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat wordt nu Nagelsmann, Duitse link met de TD.
Officiële benoeming is pas op 26 mei, dus dat maakt niet heel veel uit lijkt me.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar Ajax wil de juiste volgorde hanteren denk ik door eerst RVC lid te benoemen.
Niet te hopen dat ze zolang wachten met de TD, maar dan zouden we deze week nog wel wat moeten horen.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Officiële benoeming is pas op 26 mei, dus dat maakt niet heel veel uit lijkt me.
Dan ben ik direct fan van de aanstelling van de hippiemofquote:Op donderdag 6 april 2023 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat maar waar, ik las ergens dat die Mislintat Bosz al een keer voor Suttgart heeft benaderd dus de kans dat hij dat nog een keer doet lijkt me wel groot, al hoop ik op wat anders.
Ja las het nu ook, duurt natuurlijk veel te lang, maar dat hoeft het doorpakken niet in de weg te staan.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Officiële benoeming is pas op 26 mei, dus dat maakt niet heel veel uit lijkt me.
Die verdiende 8 miljoen per jaar bij Bayern.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh nee ik maakte een grapje, Nagelsmann is veel te gewild om naar Ajax te gaan. Die staat nu bij iedere topclub op 1 (al zou ik wel goed mijn due diligence doen, want dat hele ontslag bij Bayern blijft een vreemd verhaal).
Benoemen duurt wat lang ja maar duidelijkheid is er nu over RVC positie dus klaar voor stap 2.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja las het nu ook, duurt natuurlijk veel te lang, maar dat hoeft het doorpakken niet in de weg te staan.
Heitinga doet me een beetje denken aan het meest vervelende Nederlandse kind op een camping in spanjequote:
quote:Op donderdag 6 april 2023 14:28 schreef Black-Death het volgende:
Met Van Halst gaan we weer op de kale tour.. heeft met Ten Hag geen windeieren gelegd, dus hopelijk kan Bosz ook zoiets presteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |