Maar hij staat of komt er wel, dat is gewoon een kwaliteit die hij heeft, voetballend vind ik hem niet zo geweldig maar dit en ook goed staan bij omschakelmomenten tegenstander kan je wel aan hem overlaten.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zijn er pas 3 zag ik, en in de Arena zelfs nog nooit. Maar wel allemaal van die kutballetjes die er dan via een voet, hoofd of schouder nog invliegen.
Van Halst vind ik echt een goeie naam hoor, is ook heel erg bezig met zijn groepsprocessen en samenwerking (in het bedrijfsleven) maar kan dat vast ook vertalen bij een grote club als Ajax (die hij goed kent).quote:Op donderdag 6 april 2023 11:33 schreef StevenHyde het volgende:
Wel fijn om er iemand met een voetbalachtergrond te hebben zitten. Jan van Halst wel iemand die ook erg thuis is in het bedrijfsleven. Lang niet altijd positief in het verleden, dus zal me benieuwen hoe hij het zal doen.
Klinkt goedquote:Op donderdag 6 april 2023 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Van Halst vind ik echt een goeie naam hoor, is ook heel erg bezig met zijn groepsprocessen en samenwerking (in het bedrijfsleven) maar kan dat vast ook vertalen bij een grote club als Ajax (die hij goed kent).
Nog steeds wel enkel Sky Sport Duitsland met de bronnen in het hele Mislintat verhaal.quote:
Klopt maar Ajax wil de juiste volgorde hanteren denk ik door eerst RVC lid te benoemen.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
van Halst is prima hiervoor, vooral de rol ook niet overschatten.
[..]
Nog steeds wel enkel Sky Sport Duitsland met de bronnen in het hele Mislintat verhaal.
Dat wordt nu Nagelsmann, Duitse link met de TD.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:56 schreef freaky40 het volgende:
Ze houden de volgorde aan, eerst Eringa, nu voetbalcommissaris morgen TD; Mislintat? En zo snel mogelijk daarna nieuwe hoofdtrainer. Zijn er al geruchten dat de gesprekken met Bosz zijn gestart?
Oh nee ik maakte een grapje, Nagelsmann is veel te gewild om naar Ajax te gaan. Die staat nu bij iedere topclub op 1 (al zou ik wel goed mijn due diligence doen, want dat hele ontslag bij Bayern blijft een vreemd verhaal).quote:Op donderdag 6 april 2023 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Zou het? Zag dat gerucht een paar weken terug, maar ik weet niet in hoeverre dit serieus was.
Was dat maar waar, ik las ergens dat die Mislintat Bosz al een keer voor Suttgart heeft benaderd dus de kans dat hij dat nog een keer doet lijkt me wel groot, al hoop ik op wat anders.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat wordt nu Nagelsmann, Duitse link met de TD.
Officiële benoeming is pas op 26 mei, dus dat maakt niet heel veel uit lijkt me.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar Ajax wil de juiste volgorde hanteren denk ik door eerst RVC lid te benoemen.
Niet te hopen dat ze zolang wachten met de TD, maar dan zouden we deze week nog wel wat moeten horen.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Officiële benoeming is pas op 26 mei, dus dat maakt niet heel veel uit lijkt me.
Dan ben ik direct fan van de aanstelling van de hippiemofquote:Op donderdag 6 april 2023 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat maar waar, ik las ergens dat die Mislintat Bosz al een keer voor Suttgart heeft benaderd dus de kans dat hij dat nog een keer doet lijkt me wel groot, al hoop ik op wat anders.
Ja las het nu ook, duurt natuurlijk veel te lang, maar dat hoeft het doorpakken niet in de weg te staan.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Officiële benoeming is pas op 26 mei, dus dat maakt niet heel veel uit lijkt me.
Die verdiende 8 miljoen per jaar bij Bayern.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh nee ik maakte een grapje, Nagelsmann is veel te gewild om naar Ajax te gaan. Die staat nu bij iedere topclub op 1 (al zou ik wel goed mijn due diligence doen, want dat hele ontslag bij Bayern blijft een vreemd verhaal).
Benoemen duurt wat lang ja maar duidelijkheid is er nu over RVC positie dus klaar voor stap 2.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja las het nu ook, duurt natuurlijk veel te lang, maar dat hoeft het doorpakken niet in de weg te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |