Hallo halloquote:
Ze zijn bang voor rellen bij stoppen denk ik.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:56 schreef Landgeld het volgende:
Bizar dat het doorgaat......
Verstand hebben die lui niet....
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:56 schreef TornadoDK het volgende:
Sjon de pauper hitst het nog ff op hoor
Spelers staan al klaar in de catacomben…quote:Op woensdag 5 april 2023 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Ajax heeft nog geen akkoord gegeven om door te gaan. Leuk dat Feyenoord wil dat doen ze dan maar met zichzelf....Ajax gaat terug naar Amsterdam, dat moge duidelijk zijn..
Hopelijk, maar spelers komen zo het veld op.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Ajax heeft nog geen akkoord gegeven om door te gaan. Leuk dat Feyenoord wil dat doen ze dan maar met zichzelf....Ajax gaat terug naar Amsterdam, dat moge duidelijk zijn..
Keuze hebben ze niet echt. Volgens mij praktisch geen momenten om het in te halen en er ligt geen precedent dat de huidige tussenstand de eindstand wordt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:57 schreef Saekerhett het volgende:
Doorspelen ja? Ik had dat als Ajax echt voor geen goud gedaan.
Van Feyenoord ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Spelers staan al klaar in de catacomben…
Je hebt altijd keuze. En dat is in dit geval niet het probleem van Ajax.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Keuze hebben ze niet echt. Volgens mij praktisch geen momenten om het in te halen en er ligt geen precedent dat de huidige tussenstand de eindstand wordt.
Weet niet of het zo werkt. Dat moet met de stand van nu zijn en dat is gewoon de beste oplossing.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon onder protest verder spelen, 3-2 verliezen en dan reglementair de overwinning toegewezen krijgen
Ze mogen thuisfans wel gaan weren.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:00 schreef Wotte het volgende:
Zo langzamerhand snap ik die burgemeesters wel dat ze uitfans weigeren
Absurd inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ja, beloon ze maar door gewoon verder te spelen nu.
Dit waren thuisfansquote:Op woensdag 5 april 2023 22:00 schreef Wotte het volgende:
Zo langzamerhand snap ik die burgemeesters wel dat ze uitfans weigeren
Ja, dit wint Feyenoord 100%. Ajax zit er helemaal doorheen en Feyenoord heeft ze nu mentaal ook liggen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:02 schreef Urquhart het volgende:
Bizar dat ze doorgaan, uit angst voor rellen.
Zal je zien dat ze nog winnen ook
Wie neemt die beslissing bij Ajax?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:04 schreef Red_85 het volgende:
Waarom
Waaarom kom je terug?
Van alle beslissingen die je kan maken, is dit de slechtste. Veruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |