Ben je jong?quote:
0-3 overwinning. Been begon over aanstellende spelers.quote:
Zie geen verschil met hooligan Wesley vs Esteban. Toen had alles en iedereen er begrip voor dat Verbeek niet verder wilde.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Als ik Sjonnie was, was ik lekker de bus ingestapt en laat die kut KNVB het maar uitzoeken. Veiligheid kan niet gegarandeerd worden, dus we spelen niet verder. Kijken wat er gebeurt.
Wat heeft dit er mee te maken?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zie geen verschil met hooligan Wesley vs Esteban. Toen had alles en iedereen er begrip voor dat Verbeek niet verder wilde.
Dan maak je dus geen standpunt. Ik zou kappen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze zo toch door gaan spelen. Hoop het niet.
Helemaal mee eens. Nu moet je ballen tonen en kappen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan maak je dus geen standpunt. Ik zou kappen.
Dus dat.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Landgeld het volgende:
Gewoon naar Amsterdam. Veiligheid is niet gewaarborgd. Niet pikken dit.
Reglementaire nederlaag voor Feyenoord
Daar waren geen netten....quote:Op woensdag 5 april 2023 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Gewoon een aansteker...nee dat houdt zo'n net echt tegen, man man. Wat een amateurs.
Die nederlaag boeit me niet, maar dat veiligheid stuk is veel belangrijker.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Landgeld het volgende:
Gewoon naar Amsterdam. Veiligheid is niet gewaarborgd. Niet pikken dit.
Reglementaire nederlaag voor Feyenoord
Klopt, maar als er netten zouden zijn gaat zo'n aansteker daar natuurlijk gewoon tussendoor, horizontaal/vertikaal als de gaten te groot zijn. Je zult dus fijnmazige netten moeten spannen. Terwijl ik dit schrijf vraag ik me af, waarom moet ik dit ooit schrijven...quote:
Klopt. Bus in en weg.......quote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef coronatus het volgende:
Ajax kan de bus instappen, schandalig dat dit gebeurd helaas.
Schat je nog laag in, ik schat het op 40/45quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het gemiddelde iq in dat stadion is oprecht 35.
25% hooguit in de kuipquote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Ole het volgende:
Geen publiek meer.. jammer voor de 99% die wel gedraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |