Doe even normaal! Je wint hier niet de Europacup, ze maken alleen maar een gelijkmaker.quote:
Viesmadquote:Op woensdag 5 april 2023 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe even normaal! Je wint hier niet de Europacup, ze maken alleen maar een gelijkmaker.
Dat scheidsrechters daar voor fluiten is nog erger idd. Als je t fysiek niet aankan betekent nog niet dat t een overtreding is.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:55 schreef GGMM het volgende:
Alvarez weet het niet meer dus hij gaat maar liggen
idd. Had weinig zin in deze wedstrijd maar het is uiterst vermakelijk.quote:
Tegen wie wil je in de finale?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb mij vermaakt en PSV is de lachende derde.
Hoe kun je nou weinig zin hebben in een klassiekerquote:Op woensdag 5 april 2023 20:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
idd. Had weinig zin in deze wedstrijd maar het is uiterst vermakelijk.
Idd. same. Toch leuker dan tegen Feyenoord.quote:
In de beker win je geen prijzen met voetbal.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
Voetballend gezien is het wel erg matig allemaal.
't is maar knvb bekertje hoor. Stelt weinig voor. El Clasico in copa del rey ook 10x minder boeiend.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weinig zin hebben in een klassieker
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef Coco het volgende:
Ik kijk erg uit naar die film met Rico Verhoeven
Heb je al moeten optreden?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:01 schreef Coco het volgende:
Even een kijkje genomen in het Ajax topic.
De sfeer is grimmig.
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat ik de 2e helft in bed ga kijken.
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
1-1 bij rust tussen het slechtste Ajax en het beste Feijenoord van de laatste 25 jaar.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
Voetballend gezien is het wel erg matig allemaal.
Je spreekt over Feijenoordquote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In de beker win je geen prijzen met voetbal.
Is ook wel af te zien aan het spelbeeldquote:Op woensdag 5 april 2023 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
1-1 bij rust tussen het slechtste Ajax en het beste Feijenoord van de laatste 25 jaar.
Ik laat dat z'n beloop.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je al moeten optreden?
Dat zeg ik toch ?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook wel af te zien aan het spelbeeld
Flitsende beelden in je trailer doen is wel walgelijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef Coco het volgende:
Ik kijk erg uit naar die film met Rico Verhoeven
Dat waardeer ik ten zeerste.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik laat dat z'n beloop.
Emotie moet je ruimte geven.
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik laat dat z'n beloop.
Emotie moet je ruimte geven.
Wilde avondquote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
Was je niet gehacked?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zak in elkaar joh kk gek.
Sorry, ik liet mij even gaan!
Mario moet niet teveel denken, dan gaat het mis.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
Mario denkt dat Feyenoord in de 2e helft gaat doordrukken.
DAT ZULLEN WE NOG WELEENS ZIEN!
Niels is los deze avond.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
Zou Mario een lichte voorkeur voor een bepaalde club hebben?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
Ach, hij doet in ieder geval niet net alsof hij neutraal is.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou Mario een lichte voorkeur voor een bepaalde club hebben?
Zou vreemd zijn als een commissaris van Excelsior geen voorkeur had.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ach, hij doet in ieder geval niet net alsof hij neutraal is.
Het altijd objectieve Rijnmondquote:Op woensdag 5 april 2023 21:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou Mario een lichte voorkeur voor een bepaalde club hebben?
Wachten op de 2-1 binnen vijf minuten, en dan maar eens wisselenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:14 schreef Scorpie het volgende:
Alsof Heitinga het vermogen heeft een tactische zet te bedenken
Dat vindt iedereen, Ajacied of niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Taylor eigenlijk gewoon een vreselijke voetballer
Berghuis heeft zijn ballen ingeslikt.quote:
Dit wist ik niet eens.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als een commissaris van Excelsior geen voorkeur had.
Taylor is dat toch al?quote:
Je kunt het altijd proberenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
Is daar geen overtreding gemaakt door lompe Klaassen?
@onlogisch en ik vonden het gewoon een geldig doelpunt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:21 schreef RAVW het volgende:
word terug gedraaid ,er liggen er al 2 op de grond door een zware overtreding van AJAX
Erg mooiquote:Op woensdag 5 april 2023 21:21 schreef GGMM het volgende:
Dit lijkt me zo'n moment waar @:scrummie woest over wordt.
Die 2 lompe achterin zitten elkaar vooral in de wegquote:Op woensdag 5 april 2023 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
Is daar geen overtreding gemaakt door lompe Klaassen?
In het Feyenoord topic leek hij anders de rust zelve!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:21 schreef GGMM het volgende:
Zijn laatste post is van net voor het doelpunt, ik denk dat je gelijk hebt!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:21 schreef GGMM het volgende:
Er liepen er twee hand in hand?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Tegen 9 man kan Ajax wel scoren hoor!
Ziedend.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
kampioen van de armoede zijn ze.
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn laatste post is van net voor het doelpunt, ik denk dat je gelijk hebt!
Hij plaatst juist een bizar terecht en lief compliment aan het adres van @onlogischquote:Op woensdag 5 april 2023 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh
Maar hier wordt niet geroddeld
@:gurneyisbestoke
Er liggen 3 tanden op de grondquote:Op woensdag 5 april 2023 21:24 schreef RAVW het volgende:
Geef die HOND nu eens Rood zeg tijd rekken ...... het zijn ook altijd de zelfde die bij windkracht 1 omvallen
Terecht. @onlogisch heeft 3 boetes te pakken omdat hij het Feyenoord-topic moest modereren vanavondquote:Op woensdag 5 april 2023 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij plaatst juist een bizar terecht en lief compliment aan het adres van @:onlogisch
per maand.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je deze "grap" of een variatie daarop niet al 100 keer gemaakt?
Furieus.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:24 schreef RAVW het volgende:
Geef die HOND nu eens Rood zeg tijd rekken ...... het zijn ook altijd de zelfde die bij windkracht 1 omvallen
Daarom is gewoon spelbederf en gewoon rood , het moet maar eens afgelopen zijn met dit soort dingen , mijn werkgever zou zeggen , werkweigering en je kunt vertrekken , we komen hier om te werken niet om te luierenquote:
Eens.quote:
Voor een komma hoort geen spatie.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
Daarom is gewoon spelbederf en gewoon rood , het moet maar eens afgelopen zijn met dit soort dingen , mijn werkgever zou zeggen , werkweigering en je kunt vertrekken , we komen hier om te werken niet om te luieren
Hij had ook voor dat incident met Antony toen de kaart moeten krijgen ipv Antony zelf.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
Apart dat mensen denken dat Tadic nu al tijd aan het rekken is, dat zou hij echt nooit doen!
Ben je daar nou nog steeds over aan het jankenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had ook voor dat incident met Antony toen de kaart moeten krijgen ipv Antony zelf.
Hij is opgegroeid tussen de vallende bommen van Amerika in Servië. Wellicht is wegduiken wel zijn natuurlijke gedrag hij harde geluiden vanuit het publiek.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
Daarom is gewoon spelbederf en gewoon rood , het moet maar eens afgelopen zijn met dit soort dingen , mijn werkgever zou zeggen , werkweigering en je kunt vertrekken , we komen hier om te werken niet om te luieren
Dat was wel ontzettend kinderachtig.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds over aan het janken
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
Kudus wordt bijna VERMOORD en de scheids laat gewoon doorspelen, wat zijn dit voor taferelen
Je hebt het tegen iemand die geen benul van voetballen heeft.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds over aan het janken
Dat was zo slecht dat het weer leuk werd.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel ontzettend kinderachtig.
En hij kreeg rood, prima toch?
Ik had het tegen @Mexicanobakker inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2023 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die geen benul van voetballen heeft.
4x rood voor Feyenoord bedoel je.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:29 schreef RAVW het volgende:
Scheids geef nu eens wat ... des nood 4 rode kaarten voor Ajax maar doe wat
Spierblessure??? ROOD!!!!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:29 schreef RAVW het volgende:
des noodquote:Op woensdag 5 april 2023 21:29 schreef RAVW het volgende:
length shamingquote:
Lindhout cuck.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit wordt afgedaan met beide geel 100%
Ramadan he, dan ben je jezelf niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:31 schreef Oostblokkert het volgende:
En ik maar denken dat Kökcu z'n pilletjes had ingenomen.
Hallo zustertje @Cocoquote:
Dit iddquote:Op woensdag 5 april 2023 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax moet gewoon van het veld. Wat een kk volk loopt er toch rond in Rotterdam
Was volgens mij het Ajax gedeeltequote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop nog steeds dat deze wedstrijd ontspoort.
Ook maar even uit de competitie halen. Misschien dat supporters het dan eens leren.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Affluiten en reglementaire 0-3 voor Ajax.
Adrenalinequote:Op woensdag 5 april 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Klaassen stond wel bizar snel op trouwens?
Ja ik dus ook, ik vreesde voor rood maar dit is wel ergerquote:Op woensdag 5 april 2023 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Oh ik dacht dat die wond door een lompe actie van een speler kwam
In ieder geval gekregen wat ik wildequote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden ze die netten niet beter kunnen laten hangen?
En dat na al die bullshit posts over Ajax als hadden ze een spierblessurequote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
Was volgens mij het Ajax gedeelte
Maar die dit doet is geen aanhang van het voetballen
Lijkt me ook ja, nul reden om hier door te spelen, zoek het lekker uit.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef trein2000 het volgende:
Als Ajax rechtstreeks doorlopen naar de bus. De tuchtcommissie zoekt het maar uit.
Minimaal.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
10 punten aftrek in de competitie lijkt me voor dit WANGEDRAG wel op zijn plaats.
Dat ja. Gewoon mee kappen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Definitief staken lijkt me de beste straf voor Feyenoord
Eensquote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef trein2000 het volgende:
Als Ajax rechtstreeks doorlopen naar de bus. De tuchtcommissie zoekt het maar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |