Lindhout cuck.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit wordt afgedaan met beide geel 100%
Ramadan he, dan ben je jezelf niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:31 schreef Oostblokkert het volgende:
En ik maar denken dat Kökcu z'n pilletjes had ingenomen.
Hallo zustertje @Cocoquote:
Dit iddquote:Op woensdag 5 april 2023 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax moet gewoon van het veld. Wat een kk volk loopt er toch rond in Rotterdam
Was volgens mij het Ajax gedeeltequote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop nog steeds dat deze wedstrijd ontspoort.
Ook maar even uit de competitie halen. Misschien dat supporters het dan eens leren.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Affluiten en reglementaire 0-3 voor Ajax.
Adrenalinequote:Op woensdag 5 april 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Klaassen stond wel bizar snel op trouwens?
Ja ik dus ook, ik vreesde voor rood maar dit is wel ergerquote:Op woensdag 5 april 2023 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Oh ik dacht dat die wond door een lompe actie van een speler kwam
In ieder geval gekregen wat ik wildequote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden ze die netten niet beter kunnen laten hangen?
En dat na al die bullshit posts over Ajax als hadden ze een spierblessurequote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
Was volgens mij het Ajax gedeelte
Maar die dit doet is geen aanhang van het voetballen
Lijkt me ook ja, nul reden om hier door te spelen, zoek het lekker uit.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef trein2000 het volgende:
Als Ajax rechtstreeks doorlopen naar de bus. De tuchtcommissie zoekt het maar uit.
Minimaal.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
10 punten aftrek in de competitie lijkt me voor dit WANGEDRAG wel op zijn plaats.
Dat ja. Gewoon mee kappen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Definitief staken lijkt me de beste straf voor Feyenoord
Eensquote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef trein2000 het volgende:
Als Ajax rechtstreeks doorlopen naar de bus. De tuchtcommissie zoekt het maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |