Dat zeg ik toch ?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook wel af te zien aan het spelbeeld
Flitsende beelden in je trailer doen is wel walgelijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef Coco het volgende:
Ik kijk erg uit naar die film met Rico Verhoeven
Dat waardeer ik ten zeerste.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik laat dat z'n beloop.
Emotie moet je ruimte geven.
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik laat dat z'n beloop.
Emotie moet je ruimte geven.
Wilde avondquote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat ik de 2e helft in bed ga kijken.
Was je niet gehacked?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zak in elkaar joh kk gek.
Sorry, ik liet mij even gaan!
Mario moet niet teveel denken, dan gaat het mis.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
Mario denkt dat Feyenoord in de 2e helft gaat doordrukken.
DAT ZULLEN WE NOG WELEENS ZIEN!
Niels is los deze avond.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
Zou Mario een lichte voorkeur voor een bepaalde club hebben?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
Ach, hij doet in ieder geval niet net alsof hij neutraal is.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou Mario een lichte voorkeur voor een bepaalde club hebben?
Zou vreemd zijn als een commissaris van Excelsior geen voorkeur had.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ach, hij doet in ieder geval niet net alsof hij neutraal is.
Het altijd objectieve Rijnmondquote:Op woensdag 5 april 2023 21:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou Mario een lichte voorkeur voor een bepaalde club hebben?
Wachten op de 2-1 binnen vijf minuten, en dan maar eens wisselenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:14 schreef Scorpie het volgende:
Alsof Heitinga het vermogen heeft een tactische zet te bedenken
Dat vindt iedereen, Ajacied of niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Taylor eigenlijk gewoon een vreselijke voetballer
Berghuis heeft zijn ballen ingeslikt.quote:
Dit wist ik niet eens.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als een commissaris van Excelsior geen voorkeur had.
Taylor is dat toch al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |