Doe even normaal! Je wint hier niet de Europacup, ze maken alleen maar een gelijkmaker.quote:
Viesmadquote:Op woensdag 5 april 2023 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe even normaal! Je wint hier niet de Europacup, ze maken alleen maar een gelijkmaker.
Dat scheidsrechters daar voor fluiten is nog erger idd. Als je t fysiek niet aankan betekent nog niet dat t een overtreding is.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:55 schreef GGMM het volgende:
Alvarez weet het niet meer dus hij gaat maar liggen
idd. Had weinig zin in deze wedstrijd maar het is uiterst vermakelijk.quote:
Tegen wie wil je in de finale?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb mij vermaakt en PSV is de lachende derde.
Hoe kun je nou weinig zin hebben in een klassiekerquote:Op woensdag 5 april 2023 20:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
idd. Had weinig zin in deze wedstrijd maar het is uiterst vermakelijk.
Idd. same. Toch leuker dan tegen Feyenoord.quote:
In de beker win je geen prijzen met voetbal.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
Voetballend gezien is het wel erg matig allemaal.
't is maar knvb bekertje hoor. Stelt weinig voor. El Clasico in copa del rey ook 10x minder boeiend.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weinig zin hebben in een klassieker
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:59 schreef Coco het volgende:
Ik kijk erg uit naar die film met Rico Verhoeven
Heb je al moeten optreden?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:01 schreef Coco het volgende:
Even een kijkje genomen in het Ajax topic.
De sfeer is grimmig.
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat ik de 2e helft in bed ga kijken.
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat ik de 2e helft in bed ga kijken.
1-1 bij rust tussen het slechtste Ajax en het beste Feijenoord van de laatste 25 jaar.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
Voetballend gezien is het wel erg matig allemaal.
Je spreekt over Feijenoordquote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In de beker win je geen prijzen met voetbal.
Is ook wel af te zien aan het spelbeeldquote:Op woensdag 5 april 2023 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
1-1 bij rust tussen het slechtste Ajax en het beste Feijenoord van de laatste 25 jaar.
Ik laat dat z'n beloop.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je al moeten optreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |