Thnx ,staat in de agendaquote:
Kenzy was door Marciano ingelicht en heeft expres de grap laten klappenquote:Op woensdag 5 april 2023 13:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze wilde een grap uithalen door 5 mensen 1 stem te geven...Alleen Kenzy snapte het niet..
Ik verzin ze nietquote:
Moraima en die andere weet ik nietquote:Op woensdag 5 april 2023 13:53 schreef Seattle het volgende:
Wie hebben die andere stemmen gekregen dan?
Nee want ze zijn nu sneller door de dagen heen. Nu loopt het gelijk met de dag, alleen een week geleden en soms 1 dag voor. Gisteren zaten ze al op de woensdag in de uitzending.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon blijft als het nu is, met die uitbreiding van zendtijd moeten ze nog meer plakken en knippen.
Zag Kim en Wanda daar nog vrolijk rondlopen.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee want ze zijn nu sneller door de dagen heen. Nu loopt het gelijk met de dag, alleen een week geleden en soms 1 dag voor. Gisteren zaten ze al op de woensdag in de uitzending.
Vanavond krijgt ze de brief en dat was woensdagmiddag vorige week.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag Kim en Wanda daar nog vrolijk rondlopen.
Als ze een inhaalslag moeten maken omdat het programma van 2 naar 3 kwartier gaat te vullen, is dat maar een tijdelijke oplossing.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanavond krijgt ze de brief en dat was woensdagmiddag vorige week.
Ja raar he?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:59 schreef Wibehh het volgende:
Wat raar, ik dacht dat iedereen op Wendy zou stemmen. Heeft ze dus gewonnen met 2 stemmen?
Hoezo?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze een inhaalslag moeten maken omdat het programma van 2 naar 3 kwartier gaat te vullen, is dat maar een tijdelijke oplossing.
Febo laat nix zienquote:Op woensdag 5 april 2023 13:59 schreef Wibehh het volgende:
Wat raar, ik dacht dat iedereen op Wendy zou stemmen. Heeft ze dus gewonnen met 2 stemmen?
Bij Utopia bleef er altijd 3/4 dagen tussen stream en uitzending zitten.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat er dan heel snel niets meer is om in te halen.
Zal ook wel denk ik meer reclame tussen komen, 2x 10 min. Dus uitzending blijft denk hetzelfde.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee want ze zijn nu sneller door de dagen heen. Nu loopt het gelijk met de dag, alleen een week geleden en soms 1 dag voor. Gisteren zaten ze al op de woensdag in de uitzending.
nee ze hadden bedacht allemaal op iemand anders te stemmen zodat er ook een keer anderen op het scherm te zien waren en ze dat een leuk grapje vonden. bij gelijke stemmen moeten ze nog een keer stemmen en dan zouden ze allemaal op wendy gaan. Alleen ze wisten niet wat kenzy zou doenquote:Op woensdag 5 april 2023 13:59 schreef Wibehh het volgende:
Verwacht meer verdienopdrachten met kleinere bedragen die ze ermee kunnen winnen, de financiële situatie blijft voor hun hetzelfde.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bij Utopia bleef er altijd 3/4 dagen tussen stream en uitzending zitten.
nog meer redenen om terug te kijkenquote:Op woensdag 5 april 2023 14:06 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zal ook wel denk ik meer reclame tussen komen, 2x 10 min. Dus uitzending blijft denk hetzelfde.
Neem het altijd op, kan je de reclames doorspoelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
nog meer redenen om terug te kijken
dah reklame gedoe haalt me uit de kijkflow
Ik kijk via Videoland. Maar ik weet niet of de uitzending om 19.00 uur op Videoland verschijnt of nu later? Weet iemand dat al. In principe zou dat gelijk kunnen blijven want als Videoland kijker heb je niets met de lineaire kijkers te maken.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:06 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zal ook wel denk ik meer reclame tussen komen, 2x 10 min. Dus uitzending blijft denk hetzelfde.
Zeker een extra blok, je mag blij zijn als het netto 7 minuten meer loods isquote:Op woensdag 5 april 2023 14:06 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen al een flinke startbonus voor Wendie, de groep is weer kleiner, en als de Regie meer zendtijd moet vullen moet er meer geld komen om "leuke beelden" te krijgen... hangende lamlendelingen die nergens meer zin in hebben gaat het niet wordenquote:Op woensdag 5 april 2023 14:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht meer verdienopdrachten met kleinere bedragen die ze ermee kunnen winnen, de financiële situatie blijft voor hun hetzelfde.
Ook wat vaker geld uit de pot, krijg je ook altijd leuke beelden met een jankende Bern, piepende Eucine, zeikende JW en boze Erikquote:Op woensdag 5 april 2023 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen al een flinke startbonus voor Wendie, de groep is weer kleiner, en als de Regie meer zendtijd moet vullen moet er meer geld komen om "leuke beelden" te krijgen... hangende lamlendelingen die nergens meer zin in hebben gaat het niet worden
Ja dat die optie nog steeds niet gemolken wordt nu de Show al ruim over de helft is, verbaast mij wel, steeds maar precies op tijd crisisgeld erin pompen met een spelletje begint te irriteren... geef ze in één keer geld zát of doe de Verhonger-Act met de Potquote:Op woensdag 5 april 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook wat vaker geld uit de pot, krijg je ook altijd leuke beelden met een jankende Bern, piepende Eucine, zeikende JW en boze Erik
Volgens Marciano, viel best mee toen het in beeld kwam, maar zelf wel 3 x zoveel ei op z'n broodje dan Mirthe, en die deelde dat later nog met Wendy.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:21 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe smeert dikke lagen boter op haar brood
TT geeft wel een goede hintquote:
Oh niet eens gezienquote:
Wendy dus zag een cap dat ze in kantoor zatquote:
Sorryquote:Op woensdag 5 april 2023 14:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wendy dus zag een cap dat ze in kantoor zat
Heb ik ook al zo,n hekel aan, mensen die een zonnestraal zien en voelen, net doen alsof het hoogzomer is, de zomerjurken aan, nog ff de bikini aan als het 10 graden is.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:28 schreef Loveable het volgende:
Is daar wel lekker buiten in het zonnetje
Mwa daar is idd nog iets te vroeg/koud voor maar de zon is al wel sterk en zeker als uit de wind zitquote:Op woensdag 5 april 2023 14:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb ik ook al zo,n hekel aan, mensen die een zonnestraal zien en voelen, net doen alsof het hoogzomer is, de zomerjurken aan, nog ff de bikini aan als het 10 graden is.
Uit de wind is daar wel een pluspunt...quote:Op woensdag 5 april 2023 14:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa daar is idd nog iets te vroeg/koud voor maar de zon is al wel sterk en zeker als uit de wind zit
whut!quote:Op woensdag 5 april 2023 14:38 schreef Puzzie het volgende:
Isaac zal wel ff wat gaan doen aan de sterallures van de nieuwe manager
Blijkbaarquote:Op woensdag 5 april 2023 14:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh niet eens gezien![]()
Maar die had maar 2 stemmen?
die zit er net een uur??quote:
Staat ook niks in streamverslagen wat de stemmen waren enzquote:Op woensdag 5 april 2023 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Heb het verder ook niet gezien.
Oud managers hadden gestemdquote:Op woensdag 5 april 2023 14:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh niet eens gezien![]()
quote:Op woensdag 5 april 2023 14:41 schreef Silves het volgende:
Ice met zijn dubbelspel, die Wendy perse als manager wil hebben, en aan de andere kenzi meute net doen alsof hij het met hun eens zijn.zo ook marcia..dat over en weer lopen om de controle te krijgen.
Kenzy wil weer van alles, Bep vroeg haar net of zij ook op groen ging staan als Bep een Louis Futon tas wilde kopen , Kenzy vond dat egoïstisch en zou op rood staan , Bep:' en die scheikunde boeken van jou is niet egoïstisch?quote:Op woensdag 5 april 2023 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zit er net een uur??
kan dat kind ook gewoon de poort uit
En bij Jef ook net doen alsof hij tegen een Kenzi is, maar wij weten dat ze nooit bro,s en sisters laten vallen.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ben daar zo klaar mee
en dan constant achter iemands rug om iemand affikken
Er is ook een vrouwen competitiequote:Op woensdag 5 april 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
Feministische Kenzi wil een sterkste man evenement organiseren?![]()
![]()
Ik zie Kenzy als pure opvulling van het programma. Kenzy= Moequote:Op woensdag 5 april 2023 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zit er net een uur??
kan dat kind ook gewoon de poort uit
Wendy redt zich wel, die heeft Zoe niet nodig, laat haar lekker achter Babet aan blijven hobbelenquote:Op woensdag 5 april 2023 15:02 schreef greysbones het volgende:
Vriendinnetje Zoe komt niet even helpen schoonmaken??
Wordt weer een opgepompt verhaallijntje voor op TV in ieder geval.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:05 schreef pingu66 het volgende:
JW en Eunice lijken wel ren puber stelletje met allemal dubbelzinnige opmerkingen naar elkaar en steelse blikken.
Kenzy is niet moequote:Op woensdag 5 april 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy is niet boos ze is gewoon heeeel erg moe.....
Is opperbro...kun je vergeten.quote:
Wat voor sausjes?quote:Op woensdag 5 april 2023 15:14 schreef greysbones het volgende:
Kenzi wil een dipband voor sterkst mens
Wendyquote:Op woensdag 5 april 2023 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom zitten ze nu al aan het bier? Wat valt er te vieren
Had ook een sm speeltje kunnen zijn. Ken het niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/Sty(...)ercise/dp/B06XQZ72KN
dittus
Geen zin, krijgen niet betaald, kinderschool verplichte spellen, zoiets van alweer hetzelfde, verzin iets nieuws.?quote:
Hij heeft colaquote:Op woensdag 5 april 2023 15:25 schreef Silves het volgende:
Erik nog niet aan het klagen over waar is mijn cola, ik drink niet??
Ja Zoë, verzin eens iets. En van Jeff vind ik het een beetje jammer .blijven maar dan weer met zijn kont tegen de krib.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Geen zin, krijgen niet betaald, kinderschool verplichte spellen, zoiets van alweer hetzelfde, verzin iets nieuws.?
oke dit was natuurlijk voorspelbaar, hoe dom was ik om dit te vragen, en weet je ook of Bern zijn likeur heeft gekregen? en Eunice haar wortelsap?quote:
Heb ik nog niet gezien, Eunice heeft geen drinken dacht ikquote:Op woensdag 5 april 2023 15:28 schreef Silves het volgende:
[..]
oke dit was natuurlijk voorspelbaar, hoe dom was ik om dit te vragen, en weet je ook of Bern zijn likeur heeft gekregen? en Eunice haar wortelsap?
Jeff heeft de laatste weken, of misschien wel maanden eigenlijk nergens aan mee gedaan, hij levert commentaar,quote:Op woensdag 5 april 2023 15:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja Zoë, verzin eens iets. En van Jeff vind ik het een beetje jammer .blijven maar dan weer met zijn kont tegen de krib.
Van het huishoudgeld? Ik ben voorquote:Op woensdag 5 april 2023 15:30 schreef Silves het volgende:
Wendy gewoon het zwembad bestellen en laten leveren zonder toestemming, dit is vermaak ...en gewoon oepsie zeggen...dit is tv.
Zwemmen met het warme/mooie weerquote:
En laatst met Jappie dag en nacht (letterlijk) bezig geweestquote:Op woensdag 5 april 2023 15:29 schreef Verida het volgende:
J
[..]
Jeff heeft de laatste weken, of misschien wel maanden eigenlijk nergens aan mee gedaan, hij levert commentaar,
Het enige waar hij zich voor heeft ingezet is de race dag.
Heerlijkquote:
Zo is dat, als je wat wilt dan moet je er iets voor latenquote:Op woensdag 5 april 2023 15:38 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Eten volgende maand wel weer een keer
ja, dat dus. twee dagen hard gewerkt en voor ingezet. Verder heeft hij echt niet veel uitgevoerd de laatste weken/maanden.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En laatst met Jappie dag en nacht (letterlijk) bezig geweest
Ik heb hem toch heel wat keren in de keuken zien staan en niet alleen frituren. Daar kunnen de hongerlappen en klagers zoals Bern, Erik en JW nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat dus. twee dagen hard gewerkt en voor ingezet. Verder heeft hij echt niet veel uitgevoerd de laatste weken/maanden.
Hij doet volgens mij uit principe al nergens aan mee tot hij er niet meer onderuit kan. Maar voorbereiden of organiseren, of oefenen, doet hij gewoon niet
De grootverdiener moet natuurlijk wel op tijd rusten.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat dus. twee dagen hard gewerkt en voor ingezet. Verder heeft hij echt niet veel uitgevoerd de laatste weken/maanden.
Hij doet volgens mij uit principe al nergens aan mee tot hij er niet meer onderuit kan. Maar voorbereiden of organiseren, of oefenen, doet hij gewoon niet
ik heb het niet over koken of frituren.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb hem toch heel wat keren in de keuken zien staan en niet alleen frituren. Daar kunnen de hongerlappen en klagers zoals Bern, Erik en JW nog een voorbeeld aan nemen.
Dan zijn er nog altijd de SVquote:Op woensdag 5 april 2023 14:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh niet eens gezien![]()
haha, je zegt dat hij niet veel heeft uitgevoerd de laatste maanden, daar reageer ik op. En met in de keuken staan bedoel ik dan koken en lunch makenquote:Op woensdag 5 april 2023 15:59 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het niet over koken of frituren.
Het ging toch over het meedoen aan spelletjes e.d.?quote:Op woensdag 5 april 2023 16:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
haha, je zegt dat hij niet veel heeft uitgevoerd de laatste maanden, daar reageer ik op. En met in de keuken staan bedoel ik dan koken en lunch maken
Zo ziet ze haarzelf dan ook geloof ik.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:20 schreef roenketoenk het volgende:
Ze kleed zich inderdaad echt alsof het een #FITGIRL is.
sas doet wel meequote:Op woensdag 5 april 2023 16:23 schreef engine het volgende:
Immer vervelende Ice hakt houtjes om de hottub op te stoken. Sas en Jap doen ook niet mee zie ik nu.
Ik wilde eigenlijk #Fatgirl neerzetten.. Maar dik is ze ook niet. Ze is vooral chubby, en daar is natuurlijk niets mis mee. Maar kleed je op z'n minst naar je maten.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Zo ziet ze haarzelf dan ook geloof ik.
Vanuit de hangmat?quote:
Maar daar stond niet echt duidelijk in, of ik las het niet goed..quote:
eerder deed ze wel meequote:Op woensdag 5 april 2023 16:26 schreef engine het volgende:
[..]
Vanuit de hangmat?
Lekker in de weg gehangen dat ding ook.
Als je die foto niet zag van Wendy onder in dan wordt het tijd voor een brillejtuhquote:Op woensdag 5 april 2023 16:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar daar stond niet echt duidelijk in, of ik las het niet goed..
Ze zijn veel te baldadig, tevreden club zelfingenomen klieren.. de komende 14 dagen gebeurt er zoiezo helemaal naxquote:Op woensdag 5 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag hebben een beeld gekregen wat er de komende maanden gaat gebeuren.
Liggen en hangen in de zon
Net als dieren in de dierentuin.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag hebben een beeld gekregen wat er de komende maanden gaat gebeuren.
Liggen en hangen in de zon
Ja geleuter over ze er nu weer uitgaan stemmen, waar dan op het eind weer niets van klopt.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zijn veel te baldadig, tevreden club zelfingenomen klieren.. de komende 14 dagen gebeurt er zoiezo helemaal nax
hoe laat is het voedertijd daarquote:
Lente paringstijdquote:Op woensdag 5 april 2023 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel lijkt wel hitsig vanddaag.. maar welke piemol zou daar in willen..
En het wordt niet minder, ze kan al over haar tieten heen haar buik zien, welk voordeel dat heeft geen ideequote:Op woensdag 5 april 2023 17:17 schreef Judiwi het volgende:
Jamner dat niemand met Kenzy traint en advies geeft dat ze ook kan afvallen.
Waarom moet/ wil Mirthe altijd op iemand liggen? Heeft ze dit wel aan Moraima gevraagd?quote:Op woensdag 5 april 2023 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
Gimmick.. kijk mij es gekkie doen
[ afbeelding ]
"Je mag niemand zo maar aanraken "quote:Op woensdag 5 april 2023 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
Gimmick.. kijk mij es gekkie doen
[ afbeelding ]
Ja ook raar zo op iemand liggen die 40 jaar ouder is.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom moet/ wil Mirthe altijd op iemand liggen? Heeft ze dit wel aan Moraima gevraagd?
Dat zag ik later pas toen ik het hier had gevraagd, maar het ook in de TT stondquote:Op woensdag 5 april 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je die foto niet zag van Wendy onder in dan wordt het tijd voor een brillejtuh![]()
[ afbeelding ]
Krijgen we straks de verhaallijn dat Jappie een wippie doet met Sasha, Bern eindelijk een keer echt kwaad wordt, Jappie een pak slaag geeft, Bern eruit metquote:Op woensdag 5 april 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
En Jappie is de dagelijkse schaduw van SeikSas geworden..met zijn onverstaanbare kraakstemmetje dingetjes piepen een strategie die hij maandenlang bij Wanda ook heeft gedaan .. ik hoop dattie genoeg tijd heeft nog![]()
[ afbeelding ]
Ik ziet het al voor me.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Krijgen we straks de verhaallijn dat Jappie een wippie doet met Sasha, Bern eindelijk een keer echt kwaad wordt, Jappie een pak slaag geeft, Bern eruit met?
Het valt wel op dat Jappie ernaast sluipt elke keer als Bern er niet isquote:Op woensdag 5 april 2023 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Krijgen we straks de verhaallijn dat Jappie een wippie doet met Sasha, Bern eindelijk een keer echt kwaad wordt, Jappie een pak slaag geeft, Bern eruit met?
Ja mooi was dat he,quote:Op woensdag 5 april 2023 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel... Het dat ze hem nog net niet voerde..... Over Ester en JW
Nahh... Eunie ging lekker drummele met 'm.. liet die biljartkeu lekker daar haar vingers glijden...quote:Op woensdag 5 april 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Eunice vind het heel mooi van JanWillem dat hij ondanks alles bij Esther bleef om haar niet alleen te laten.
Ze schiet bijna wortel.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:51 schreef Sestra666 het volgende:
ben een paar u weg geweest en babs zit nog in de kas?
En Eunie ging er effe wat aan doen.. zélf ziekelijk bezig zijn met JWquote:Op woensdag 5 april 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Ze hadden daar dus haarfijn door dat Esther ziekelijk bezig was naar JW toe
Het had zo mooi kunnen zijn met die drie op de streams 🤣🤣quote:Op woensdag 5 april 2023 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Eunie ging er effe wat aan doen.. zélf ziekelijk bezig zijn met JW
Ja jammer.. die vage schaduw Iemie had beter kunnen vertrekkenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het had zo mooi kunnen zijn met die drie op de streams 🤣🤣
Ja met je eens die voegt echt helemaal niets toe.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja jammer.. die vage schaduw Iemie had beter kunnen vertrekken
MIsschien moet ze even met Jappie gaan wandelenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:27 schreef Flow3r het volgende:
ze gaat misschien na het eten al naar bed
[ afbeelding ]
ze zei bewust dat er een mogelijkheid was dat ze na het eten naar bed zou gaanquote:Op woensdag 5 april 2023 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
MIsschien moet ze even met Jappie gaan wandelen
Maar met de mógelijkheid dat het zonder Bern is?quote:Op woensdag 5 april 2023 18:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zei bewust dat er een mogelijkheid was dat ze na het eten naar bed zou gaan
houdt een slag om de arm voor het geval er een feestje komt denk ik![]()
Ja,doeiquote:Op woensdag 5 april 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Eunice wilde voorstellen om een gehoorapparaat voor Esther te bestellen
Dat Sas zoveel tijd met Jappie doorbrengt.quote:
Zou best kunnen 😉quote:Op woensdag 5 april 2023 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat Sas zoveel tijd met Jappie doorbrengt.
Vind het maar apart maar ze is echt wel gek op Bern alleen snap soms helemaal niks van haar hoe ze doet etc.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SeikSas heeft sinds een maandje Wanda weg is ofzo een Jappie-Kleef-Aan
bern is niet jaloers , sas en japie zijn veel samen omdat ze lentemarkt organiseren , meer nietquote:Op woensdag 5 april 2023 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat Sas zoveel tijd met Jappie doorbrengt.
Het is een gelegenheidskoppel.. er is voor SeikSas niets anders daar dan noodgedwongen aan Bern hangen.. alles lijkt er op dat ze een tyfushekel aan hem heeft maar er aan vast zitquote:Op woensdag 5 april 2023 18:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind het maar apart maar ze is echt wel gek op Bern alleen snap soms helemaal niks van haar hoe ze doet etc.
wat doet sas nu verkeerd , veel met japie samen zijn voor organisren van lentemarkt , en daar zou bern jaloers voor zijn , aub zegquote:Op woensdag 5 april 2023 18:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind het maar apart maar ze is echt wel gek op Bern alleen snap soms helemaal niks van haar hoe ze doet etc.
dikke vette aannamequote:Op woensdag 5 april 2023 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een gelegenheidskoppel.. er is voor SeikSas niets anders daar dan noodgedwongen aan Bern hangen.. alles lijkt er op dat ze een tyfushekel aan hem heeft maar er aan vast zit
blijven dromen word niksquote:Op woensdag 5 april 2023 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt.. maar het ziet er goed uit
quote:Op woensdag 5 april 2023 18:44 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : vanaf nu ben ik The First Man
Kenzy : Laat Kim het maar niet horen
Wendy : Inderdaad want dan komen er weer bommen
Compleet gesprek daarbuiten met moeder en zus (sen)quote:Op woensdag 5 april 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
Op tv zo te zien dat Kim haar moeder en zus huilend in de armen valt buiten de poort.
Ik bedoel meer haar gedrag naar bern toe soms. Ze kan soms best wel bitchy overkomen. Ik vind ze nog steeds leuk samen maar soms erger ik me ook wel aan hoe ze overkomt.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat doet sas nu verkeerd , veel met japie samen zijn voor organisren van lentemarkt , en daar zou bern jaloers voor zijn , aub zeg
Sas gebruikt Bern als voetveegjequote:Op woensdag 5 april 2023 18:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik bedoel meer haar gedrag naar bern toe soms. Ze kan soms best wel bitchy overkomen. Ik vind ze nog steeds leuk samen maar soms erger ik me ook wel aan hoe ze overkomt.
de cultuur van gele mensen?quote:Op woensdag 5 april 2023 18:51 schreef pingu66 het volgende:
Erik vraagt of dit gerecht uit een bepaalde cultuur komt.
ik ook soms maar zal wel reden hebbenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik bedoel meer haar gedrag naar bern toe soms. Ze kan soms best wel bitchy overkomen. Ik vind ze nog steeds leuk samen maar soms erger ik me ook wel aan hoe ze overkomt.
want de afgelopen 7 maanden ging het slecht?quote:Op woensdag 5 april 2023 18:57 schreef Puzzie het volgende:
Volgens Mirthe gaat het de komende maand goed met haar darmen
You know how she rollsquote:Op woensdag 5 april 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
want de afgelopen 7 maanden ging het slecht?
Wat een rimpelvoetenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
IsaacSlaafje... wil je neuke?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.. rijp voor een Nieuwe TV Show de KimLandjes
GATVERDAMMEquote:Op woensdag 5 april 2023 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
IsaacSlaafje... wil je neuke?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
we hebben een censuur vlieg
quote:
ja dat moet nu kim er niet meer is anders te weinig liefde in de loodsquote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, ze zoenen nog wel in het openbaar.. lang niet gezien, ik was al bang dat het weer uit was
[ afbeelding ]
Eerste weet ik ook niet tweede hoorde ik wel maar jij ookquote:Op woensdag 5 april 2023 19:09 schreef engine het volgende:
Wordt even een stelling doorheen geramd....geen idee waarover?
lentemarktquote:Op woensdag 5 april 2023 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerste weet ik ook niet tweede hoorde ik wel maar jij ook
Wat moeten ze daar dan mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moeten ze daar dan mee?voor sterkste mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om dingen te trekkenThinking is difficult, that’s why most people judge
Ja ik las het al ze hebben geld zat dus laat maar rollen.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor sterkste mens
om dingen te trekken
een nieuw FEBO trucjequote:Op woensdag 5 april 2023 19:18 schreef engine het volgende:
Volgens mij werden de mics net half gemute....je hoorde ze praten maar ik kon het niet verstaan zo zacht.
Kan er ook nog wel bijquote:
Klopt welquote:Op woensdag 5 april 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
Babbel en Wendy denken als we zacht praten tijdens het roken hoort niemand het.
Jahh... De Meeloper en de Die voor zijn menig uitkomt... Babbel pissed-offquote:Op woensdag 5 april 2023 19:19 schreef engine het volgende:
Babbel smeken bij Jeff om samen iets te gaan doen.
Jeff is echt vertieft!quote:Op woensdag 5 april 2023 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh... De Meeloper en de Die voor zijn menig uitkomt... Babbel pissed-off
een evenement?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:19 schreef engine het volgende:
Babbel smeken bij Jeff om samen iets te gaan doen.
Iets met debat. Geen idee verder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |