Thnx ,staat in de agendaquote:
Kenzy was door Marciano ingelicht en heeft expres de grap laten klappenquote:Op woensdag 5 april 2023 13:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze wilde een grap uithalen door 5 mensen 1 stem te geven...Alleen Kenzy snapte het niet..
Ik verzin ze nietquote:
Moraima en die andere weet ik nietquote:Op woensdag 5 april 2023 13:53 schreef Seattle het volgende:
Wie hebben die andere stemmen gekregen dan?
Nee want ze zijn nu sneller door de dagen heen. Nu loopt het gelijk met de dag, alleen een week geleden en soms 1 dag voor. Gisteren zaten ze al op de woensdag in de uitzending.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon blijft als het nu is, met die uitbreiding van zendtijd moeten ze nog meer plakken en knippen.
Zag Kim en Wanda daar nog vrolijk rondlopen.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee want ze zijn nu sneller door de dagen heen. Nu loopt het gelijk met de dag, alleen een week geleden en soms 1 dag voor. Gisteren zaten ze al op de woensdag in de uitzending.
Vanavond krijgt ze de brief en dat was woensdagmiddag vorige week.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag Kim en Wanda daar nog vrolijk rondlopen.
Als ze een inhaalslag moeten maken omdat het programma van 2 naar 3 kwartier gaat te vullen, is dat maar een tijdelijke oplossing.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanavond krijgt ze de brief en dat was woensdagmiddag vorige week.
Ja raar he?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:59 schreef Wibehh het volgende:
Wat raar, ik dacht dat iedereen op Wendy zou stemmen. Heeft ze dus gewonnen met 2 stemmen?
Hoezo?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze een inhaalslag moeten maken omdat het programma van 2 naar 3 kwartier gaat te vullen, is dat maar een tijdelijke oplossing.
Febo laat nix zienquote:Op woensdag 5 april 2023 13:59 schreef Wibehh het volgende:
Wat raar, ik dacht dat iedereen op Wendy zou stemmen. Heeft ze dus gewonnen met 2 stemmen?
Bij Utopia bleef er altijd 3/4 dagen tussen stream en uitzending zitten.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat er dan heel snel niets meer is om in te halen.
Zal ook wel denk ik meer reclame tussen komen, 2x 10 min. Dus uitzending blijft denk hetzelfde.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee want ze zijn nu sneller door de dagen heen. Nu loopt het gelijk met de dag, alleen een week geleden en soms 1 dag voor. Gisteren zaten ze al op de woensdag in de uitzending.
nee ze hadden bedacht allemaal op iemand anders te stemmen zodat er ook een keer anderen op het scherm te zien waren en ze dat een leuk grapje vonden. bij gelijke stemmen moeten ze nog een keer stemmen en dan zouden ze allemaal op wendy gaan. Alleen ze wisten niet wat kenzy zou doenquote:Op woensdag 5 april 2023 13:59 schreef Wibehh het volgende:
Verwacht meer verdienopdrachten met kleinere bedragen die ze ermee kunnen winnen, de financiële situatie blijft voor hun hetzelfde.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bij Utopia bleef er altijd 3/4 dagen tussen stream en uitzending zitten.
nog meer redenen om terug te kijkenquote:Op woensdag 5 april 2023 14:06 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zal ook wel denk ik meer reclame tussen komen, 2x 10 min. Dus uitzending blijft denk hetzelfde.
Neem het altijd op, kan je de reclames doorspoelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
nog meer redenen om terug te kijken
dah reklame gedoe haalt me uit de kijkflow
Ik kijk via Videoland. Maar ik weet niet of de uitzending om 19.00 uur op Videoland verschijnt of nu later? Weet iemand dat al. In principe zou dat gelijk kunnen blijven want als Videoland kijker heb je niets met de lineaire kijkers te maken.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:06 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zal ook wel denk ik meer reclame tussen komen, 2x 10 min. Dus uitzending blijft denk hetzelfde.
Zeker een extra blok, je mag blij zijn als het netto 7 minuten meer loods isquote:Op woensdag 5 april 2023 14:06 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen al een flinke startbonus voor Wendie, de groep is weer kleiner, en als de Regie meer zendtijd moet vullen moet er meer geld komen om "leuke beelden" te krijgen... hangende lamlendelingen die nergens meer zin in hebben gaat het niet wordenquote:Op woensdag 5 april 2023 14:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht meer verdienopdrachten met kleinere bedragen die ze ermee kunnen winnen, de financiële situatie blijft voor hun hetzelfde.
Ook wat vaker geld uit de pot, krijg je ook altijd leuke beelden met een jankende Bern, piepende Eucine, zeikende JW en boze Erikquote:Op woensdag 5 april 2023 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen al een flinke startbonus voor Wendie, de groep is weer kleiner, en als de Regie meer zendtijd moet vullen moet er meer geld komen om "leuke beelden" te krijgen... hangende lamlendelingen die nergens meer zin in hebben gaat het niet worden
Ja dat die optie nog steeds niet gemolken wordt nu de Show al ruim over de helft is, verbaast mij wel, steeds maar precies op tijd crisisgeld erin pompen met een spelletje begint te irriteren... geef ze in één keer geld zát of doe de Verhonger-Act met de Potquote:Op woensdag 5 april 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook wat vaker geld uit de pot, krijg je ook altijd leuke beelden met een jankende Bern, piepende Eucine, zeikende JW en boze Erik
Volgens Marciano, viel best mee toen het in beeld kwam, maar zelf wel 3 x zoveel ei op z'n broodje dan Mirthe, en die deelde dat later nog met Wendy.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:21 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe smeert dikke lagen boter op haar brood
TT geeft wel een goede hintquote:
Oh niet eens gezienquote:
Wendy dus zag een cap dat ze in kantoor zatquote:
Sorryquote:Op woensdag 5 april 2023 14:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wendy dus zag een cap dat ze in kantoor zat
Heb ik ook al zo,n hekel aan, mensen die een zonnestraal zien en voelen, net doen alsof het hoogzomer is, de zomerjurken aan, nog ff de bikini aan als het 10 graden is.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:28 schreef Loveable het volgende:
Is daar wel lekker buiten in het zonnetje
Mwa daar is idd nog iets te vroeg/koud voor maar de zon is al wel sterk en zeker als uit de wind zitquote:Op woensdag 5 april 2023 14:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb ik ook al zo,n hekel aan, mensen die een zonnestraal zien en voelen, net doen alsof het hoogzomer is, de zomerjurken aan, nog ff de bikini aan als het 10 graden is.
Uit de wind is daar wel een pluspunt...quote:Op woensdag 5 april 2023 14:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa daar is idd nog iets te vroeg/koud voor maar de zon is al wel sterk en zeker als uit de wind zit
whut!quote:Op woensdag 5 april 2023 14:38 schreef Puzzie het volgende:
Isaac zal wel ff wat gaan doen aan de sterallures van de nieuwe manager
Blijkbaarquote:Op woensdag 5 april 2023 14:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh niet eens gezien![]()
Maar die had maar 2 stemmen?
die zit er net een uur??quote:
Staat ook niks in streamverslagen wat de stemmen waren enzquote:Op woensdag 5 april 2023 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Heb het verder ook niet gezien.
Oud managers hadden gestemdquote:Op woensdag 5 april 2023 14:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh niet eens gezien![]()
Maar die had maar 2 stemmen?
quote:Op woensdag 5 april 2023 14:41 schreef Silves het volgende:
Ice met zijn dubbelspel, die Wendy perse als manager wil hebben, en aan de andere kenzi meute net doen alsof hij het met hun eens zijn.zo ook marcia..dat over en weer lopen om de controle te krijgen.
Kenzy wil weer van alles, Bep vroeg haar net of zij ook op groen ging staan als Bep een Louis Futon tas wilde kopen , Kenzy vond dat egoïstisch en zou op rood staan , Bep:' en die scheikunde boeken van jou is niet egoïstisch?quote:Op woensdag 5 april 2023 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zit er net een uur??
kan dat kind ook gewoon de poort uit
En bij Jef ook net doen alsof hij tegen een Kenzi is, maar wij weten dat ze nooit bro,s en sisters laten vallen.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ben daar zo klaar mee
en dan constant achter iemands rug om iemand affikken
Er is ook een vrouwen competitiequote:Op woensdag 5 april 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
Feministische Kenzi wil een sterkste man evenement organiseren?![]()
![]()
Ik zie Kenzy als pure opvulling van het programma. Kenzy= Moequote:Op woensdag 5 april 2023 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zit er net een uur??
kan dat kind ook gewoon de poort uit
Wendy redt zich wel, die heeft Zoe niet nodig, laat haar lekker achter Babet aan blijven hobbelenquote:Op woensdag 5 april 2023 15:02 schreef greysbones het volgende:
Vriendinnetje Zoe komt niet even helpen schoonmaken??
Wordt weer een opgepompt verhaallijntje voor op TV in ieder geval.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:05 schreef pingu66 het volgende:
JW en Eunice lijken wel ren puber stelletje met allemal dubbelzinnige opmerkingen naar elkaar en steelse blikken.
Kenzy is niet moequote:Op woensdag 5 april 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy is niet boos ze is gewoon heeeel erg moe.....
Is opperbro...kun je vergeten.quote:
Wat voor sausjes?quote:Op woensdag 5 april 2023 15:14 schreef greysbones het volgende:
Kenzi wil een dipband voor sterkst mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |