DTS?quote:Op zondag 2 april 2023 09:59 schreef Jane het volgende:
Blij dat Verstappen gewonnen heeft, maar wat een farce verder. Maar de DTS-kijker zal dit waarschijnlijk geweldig vinden. Helaas.
Altijd die chinezen weer die dwars liggenquote:Op zondag 2 april 2023 09:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
China is er wederom tussenuit gevallen.
dode topic spelquote:
Die zijn nog steeds druk met een virus uit 2020.quote:Op zondag 2 april 2023 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Altijd die chinezen weer die dwars liggen
Moeten ze ook niet zoveel corona bier drinkenquote:Op zondag 2 april 2023 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zijn nog steeds druk met een virus uit 2020.
zonnebril op je strot doenquote:Op zondag 2 april 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Hier ook zon nu. Wilde naar de bank verkassen, maar dan schijnt ie recht mijn strot in
Dit zijn de momenten waarop duidelijk wordt waarom Leclerc, zonder absoluut oppermachtige wagen, geen wereldkampioen zal worden.quote:
Er is toch geen farce aan, 2 ronden voor het einde van de race maar afvlaggen omdat er iemand crashed slaat nergens op. Finishen achter de SC ook niet. Dus dit is precies wat er is afgesproken. Dat Gasly er vervolgens een zooitje van maakt tsjah.quote:Op zondag 2 april 2023 09:59 schreef Jane het volgende: Blij dat Verstappen gewonnen heeft, maar wat een farce verder. Maar de DTS-kijker zal dit waarschijnlijk geweldig vinden. Helaas.
Koop gordijnen/luxaflex.quote:Op zondag 2 april 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Hier ook zon nu. Wilde naar de bank verkassen, maar dan schijnt ie recht mijn strot in
Hier nog zwaarbewolkt en ijskoud buiten gvd.quote:Op zondag 2 april 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Lekker de tuin in danquote:Op zondag 2 april 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Het probleem is dat het een half uur duurt. En dat het vaagheid troef is, de stewards (die zijn uiteindelijk de hoogste baas, niet de RD) kunnen namelijk wel degelijk afvlaggen (11.9.3.r sporting code). Dat ze dat niet doen is prima, maar geef even een seintje zodat men weet wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 2 april 2023 09:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, allemaal waar in veel situaties.
Maar niet in deze situatie. Dit is namelijk letterlijk hoe Kalff het uitlegde de enige optie.
Ik zie echt het probleem niet.
Yuki*quote:Op zondag 2 april 2023 09:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom Perez? Die heeft hierdoor plekken gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |